Jarmila J.
Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 10.3. - 17.3.2024 Oceniono: Marzec 2024
Al Hamra Village Ocena: 4.5/5 Emiraty Arabskie, Ras Al Khaimah
Totalne rozczarowanie ze strony Emiratów, spodziewaliśmy się więcej po wakacjach w tej lokalizacji, na pewno nie polecilibyśmy tego znajomym.
Totalne rozczarowanie ze strony Emiratów, spodziewaliśmy się więcej po wakacjach w tej lokalizacji, na pewno nie polecilibyśmy tego znajomym.
Zakwaterowanie
Kwatera całkiem niezła, o sprzątaniu nie ma co pisać, bo łóżka właśnie pościelono i wymieniono ręczniki, trzeba było się kłócić o ręczniki, korytarz - schody nie sprzątane przez cały tydzień, opadłe liście, plastik torby z walizek, śmieci, już wchodząc do bałaganu czułem się dobrze.
Wyżywienie
Zamówiony przez nas posiłek all inclusive w ogóle nie był, bardziej przypominał pełne wyżywienie. Bardzo mały wybór pieczywa na poranek (gdy prosiliśmy o chleb klasyczny, powiedziano nam, że go nie ma, bo nie zamawiają go za dużo), jeden rodzaj salami, codziennie to samo, bez zmian, owoce - pokrojony w kostkę arbuz i ananas, czasem jabłko, zawsze na obiad okrągłe ziemniaki zasmażane, dwukrotnie owsianka, frytki tylko dla dzieci i na zamówienie oraz lody. Nie mówiąc już o deserach, codziennie ten sam smak, tylko w innym kolorze - jeden, czasem dwa rodzaje - mini kostki.
Obsługa w hotelu
Bardzo niski poziom obsługi, brak zajęć w hotelu, brak muzyki ze względu na ramadan, słaba obsługa baru, chociaż nie było kolejek, więc czekanie, aż kamera zabierze Cię na przyjście kelnera.
Plaża
Dostęp do plaży jest świetny, woda również czysta, leżaki i parasole są zawsze dostępne.
Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate
Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)