Małgorzata W.
Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 5.7. - 12.7.2024 Oceniono: Lipiec 2024
Panorama Naama Heights Ocena: 4/5 Egipt, Sharm El Sheikh
Hotel kategoryzowany na 4 gwiazdki, a w rzeczywistości maksymalnie 3. Zostaliśmy zakwaterowani w pokoju w niewyremontowanej części, w o wiele niższym standardzie niż 4 gwiazdki.
Widać, że hotel ma już swoje lata świetności za sobą i wymaga remontu w ogólnodostepnych strefach - recepcja, lobby bar, restauracja, wejście do basenu.
Nie spodziewaliśmy się luksusów, wiedzieliśmy że jedziemy do kraju arabskiego, gdzie standardy znacznie odbiegają od europejskich, ale trochę się rozczarowaliśmy zakwaterowaniem.
Zdarzało się, że część obsługi restauracji lub przy basenie natrętnie prosiła moje córki o zdjęcia.. Raz zostaliśmy poproszeni, aby moje dzieci zakryły włosy pływając w basenie.. niestety dla nich nie planowaliśmy kupować dzieciom strojow ninja, aby upodobniły sie do wszystkich innych lokalnych kobiet i nastolatek w hotelu.
Hotel kategoryzowany na 4 gwiazdki, a w rzeczywistości maksymalnie 3. Zostaliśmy zakwaterowani w pokoju w niewyremontowanej części, w o wiele niższym standardzie niż 4 gwiazdki.
Widać, że hotel ma już swoje lata świetności za sobą i wymaga remontu w ogólnodostepnych strefach - recepcja, lobby bar, restauracja, wejście do basenu.
Nie spodziewaliśmy się luksusów, wiedzieliśmy że jedziemy do kraju arabskiego, gdzie standardy znacznie odbiegają od europejskich, ale trochę się rozczarowaliśmy zakwaterowaniem.
Zdarzało się, że część obsługi restauracji lub przy basenie natrętnie prosiła moje córki o zdjęcia.. Raz zostaliśmy poproszeni, aby moje dzieci zakryły włosy pływając w basenie.. niestety dla nich nie planowaliśmy kupować dzieciom strojow ninja, aby upodobniły sie do wszystkich innych lokalnych kobiet i nastolatek w hotelu.
Zakwaterowanie
Pierwszej nocy zostaliśmy zakwaterowani w pokoju z trzema łóżkami pojedynczymi, mimo że podróżowalismy w 2 osoby dorosłe i 2 dzieci (9 i 13 lat).. po zgłoszeniu w recepcji, za dopłatą 10 EUR zmieniono nam pokój na suite z osobna sypialnią, ale standard jeszcze gorszy niż w pierwszym pokoju.
Z opisu pokoi na stronie operatora wynikało, że powierzchnia może ograniczyć komfort, ale nie spodziewaliśmy się braku wystarczającej liczby łóżek. Dodatkowo dostarczono nam komplet ręczników tylko dla dwóch osób, zarówno pokojowych jak i basenowych. Po rozmowach dostaliśmy jeszcze jeden komplet.. ale cały czas brakowało zestawu dla jeszcze jednej osoby. Z pościelą tak samo - komplet dla 3 osób... Po wielu prośbach w końcu udało nam się otrzymać pościel dla czwartej osoby. Generalnie ciężko się porozumieć z obsługą housekeeping, ponieważ większość nie rozumie języka angielskiego. Przy każdorazowym sprzataniu brakowało kilku ręczników i znowu trzeba było prosić..
Klimatyzacja w ostatni wieczór zaczęła przeciekać, więc zrobiła się plama na suficie i podłodze.
Wyżywienie
Ogólnie w porządku, całkiem spory wybór przy każdym posiłku, więc nawet jeśli jakaś potrawa nie smakuje, to można wybrać coś innego.
Imitacja szynki i żółtego sera podczas śniadania, która smakuje niczym, a ser od szynki różni się tylko kolorem - ale tutaj nie narzekam, widocznie taki mają asortyment i tak lokalni turyści się żywią.
Lokalsi robia tłok w restauracji i nakładają tony jedzenia, które potem lądują w śmietniku. Mimo iż obsługa dwoiła się i troiła, czasem brakowało talerzy czy sztućców. Czasem wolnego stolika, ponieważ Egipcjanie biesiadowali przez długi czas patrząc na swoje obładowane talerze..
Bardzo mały wybór napojów w barze. Brak gazowanej wody do picia. Z alkoholi jedynie rum z cola, oraz piwo. Szkoda, że hotel nie otwiera się na europejskie standardy i nie oferuje choćby kieliszka wina do kolacji - nawet za opłatą.
Obsługa w hotelu
Główny animator Rooney zrobił ogromną robotę, dzięki niemu wakacje były fajne i atrakcyjne. Że względu na dużą liczebność lokalnych turystów w tym okresie, hotel był pełen Egipcjan, którzy niechętnie korzystali z programu animacji, więc ich rodzaj musiał zostać dostosowany do preferencji większości. Mimo wszystko brawa dla Rooney!
Brak ogólnych informacji na temat godzin otwarcia aquaparku (niemiły starszy pan obsługujący tę część, oraz nie mówiący w języku angielskim).
Brak listy napojów dostępnych w barach.
Plaża
Na plażę kilka razy w ciągu dnia dojeżdża hotelowy shuttle bus, ale nie skorzystaliśmy z tej opcji. Byliśmy za to na plaży Naama Bay i w rezerwacie Ras Muhammad na nurkowaniu i było pieknie.
Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)