Lokalizacja: Ośrodek ten położony jest w Marsa Alam, tuż nad morzem.
Umeblowanie: W recepcji wielojęzyczny personel służy radą i pomocą. Dostępne są różne udogodnienia i usługi - sejf, bankomat, pomoc medyczna i usługi pralnicze. Goście mogą surfować po Internecie poprzez WiFi (bezpłatnie). Oprócz supermarketu istnieją inne sklepy. Osoby przyjeżdżające samochodem mogą zaparkować je bezpłatnie na parkingu ośrodka wypoczynkowego.
Zakwaterowanie: Klimatyzacja zapewnia komfortowy klimat w pokojach. Większość pokoi posiada balkon lub taras. Wartościowe przedmioty można bezpiecznie przechowywać w sejfie. Najwyższy komfort wypoczynku zapewnia telefon i telewizja satelitarna. W łazienkach dostępna jest suszarka do włosów.
Posiłki: Opcje gastronomiczne obejmują bar i bar w holu. Goście są rozpieszczani kulinarnymi przysmakami w restauracji dla niepalących z klimatyzacją i krzesełkami dla dzieci. Orzeźwiające napoje w plażowym barze zapewnią chwile dobrego samopoczucia. Usługa cateringowa to Soft All Inclusive. Na gości czeka pyszny i bogaty bufet śniadaniowy, obiadowy i kolacyjny. Napoje bezalkoholowe są wliczone w cenę, napoje alkoholowe są dostępne tylko za opłatą.
Sport/rozrywka: Kompleks basenowy z 2 basenami odkrytymi i 2 brodzikami dla dzieci jest idealnym miejscem do aktywnego wypoczynku i regularnych treningów wodnych. Na tarasie słonecznym dostępne są wygodne leżaki i parasole zapewniające cień. W barze przy basenie czekają na gości rozmaite napoje bezalkoholowe. W strefie rekreacyjnej, oprócz tenisa stołowego, bilarda i gimnastyki, obiekt oferuje również za opłatą kitesurfing, nurkowanie z rurką, nurkowanie i masaże. Piłkarzyki/piłka nożna w pomieszczeniu dbają o dobrą kondycję gości ośrodka.
Karty kredytowe: Główne karty kredytowe, takie jak American Express, Visa i MasterCard, są akceptowane jako metody płatności.
Poradnik: Należy pamiętać, że w przypadku wszystkich gości spoza UE, którzy mają w miejscu docelowym „rezerwacje tylko hotelowe”, mogą wystąpić problemy podczas zameldowania w hotelu. W takim przypadku hotelarze mają prawo zażądać dopłaty na miejscu lub odrzucić rezerwację!
Wymagania wjazdowe Egipt: Aby wjechać do
Egiptu, obywatele Niemiec (w tym osoby niepełnoletnie) potrzebują
ważnego paszportu lub
dowodu osobistego. Dzieci do lat 12 mogą wejść również z
ważnym paszportem dziecięcym . Dokumenty podróżne muszą być ważne co najmniej 6 miesięcy w momencie wjazdu.
Przy wjeździe do Niemiec na dowód osobisty wymagane są
dwa biometryczne zdjęcia paszportowe , ponieważ wydawana jest specjalna
karta wjazdowa , którą należy okazać ponownie przy opuszczaniu kraju. Należy pamiętać, że dowód osobisty w połączeniu z kartą wjazdową uprawnia do wjazdu do Egiptu, ale nie wszędzie w kraju jest uznawany za wystarczający dokument tożsamości.
Obywatele niemieccy potrzebują
wizy , aby wjechać do kraju.
Można o nią ubiegać się w
Ambasadzie Arabskiej Republiki Egiptu w Berlinie i konsulatach generalnych we Frankfurcie i Hamburgu lub w formie e-wizy na stronie internetowej
Visa2Egypt .
Wskazane jest, aby ubiegać się o
wizę po przyjeździe. Opłatę w wysokości obecnie 25 USD (lub równowartość w euro) za jednorazowy wjazd należy uiścić w kasie banku przed dotarciem do kontroli paszportowej. Wskazanie opłat nie jest gwarantowane, ponieważ mogą one ulec zmianie.
Dalsze informacje:
Egipt: Instrukcje dotyczące podróży i bezpieczeństwa – Federalne Ministerstwo Spraw Zagranicznych (auswaertiges-amt.de) Obywatele innych krajów powinni zasięgnąć informacji w Ambasadzie Arabskiej Republiki Egiptu w Berlinie lub w Konsulatach Generalnych we Frankfurcie i Hamburgu.
Uwaga: Oferta rezerwacji hoteli jest ważna tylko dla uczestników, którzy zarezerwowali lot z Niemiec, Austrii, Szwajcarii lub krajów Beneluksu, mieszkają w tych krajach i mogą przedstawić odpowiedni dowód. Bez dowodu lotu hotelarze mają prawo nakłaniać mieszkańców do dodatkowych płatności lub odrzucić rezerwację.
(stan na styczeń 2024 r.)
Specjalne środki higieny Ogólnie
- Wzmocnione środki czyszczące
- Używanie dostępnych w handlu środków dezynfekujących
Informacji o szczególnych środkach higieny udzieli bezpośrednio operator hotelu. Ani organizator, ani GIATA nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za aktualność i poprawność informacji.