Informacje o destynacji - rezydenci:
Szanowni Państwo, chcielibyśmy poinformować, że klienci TOP Touristik, podczas pobytu na destynacjach, są obsługiwani przez anglojęzycznego i niemieckojęzycznego Przedstawiciela. Klienci mają możliwość skorzystania z linii alarmowej dostępnej w języku polskim 24h/7 (Szczegółowe informacje klienci znajdą w dokumentach podróży).
Cena zawiera:
Przelot - Zakwaterowanie - Transfer - Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż. Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty: przelot oraz transfer.
Ważne informacje:
Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).
Położenie - Casa Blue Resort (ex Tulip Magic Resort):
Casa Blue Resort położony jest w Marsa Alam, bezpośrednio przy hotelowej piaszczystej plaży z rafą koralową. Centrum Porto Ghalib z licznymi sklepami i lokalami rozrywkowymi oraz restauracjami i barami oddalone jest o ok. 15 km. Lotnisko Marsa Alam (RMF) oddalone jest o około 18 km.
Wyposażenie:
Kurort jest nowym obiektem - jego budowa zakończyła się w 2023 roku. Serdecznie zapraszamy naszych gości do łącznie 192 pokoi. Do dyspozycji gości jest lobby wraz z recepcją z check-out-service. Przybywający goście poczęstowani zostaną drinkiem powitalnym. W skład wyposażenia wchodzą kantor wymiany walut, restauracja, kawiarnia, pub, sala telewizyjna, pokój zabaw dla dzieci i pralnia. Dostępne w hotelu Wi-Fi (bezpłatnie) zapewnia wygodny dostęp do sieci. W sklepie z pamiątkami nabyć można drobiazgi upamiętniające pobyt. W obrębie ośrodka wczasowego znajduje się malowniczy ogród i plac zabaw.
Pokoje:
Wszystkie pokoje dysponują kuchnią i łazienką. Balkon bądź taras stanowi dla gości doskonałą okazję do relaksu. Spokojny sen zapewni Państwu łóżko typu king size. Ponadto skorzystać można z sejfu i minibarku. Dostępne są również kuchenka mikrofalowa i ekspres do kawy / herbaty. Dopełnieniem wyposażenia jest telewizor, zestaw stereo, budzik i Wi-Fi (bezpłatnie). Wieczorny serwis hotelowy oczekuje na Państwa życzenia. W pokoju znajdziecie Państwo również obuwie domowe. Łazienka posiada prysznic. W łazience znajduje się suszarka do włosów i szlafroki.
Informacje dodatkowe (Pokoje Ekonomiczne/ Promocyjne/ Aneks):
Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Ecco-Rooms) , pokoje promocyjne (promo, promotion room) lub Pokoje Aneks (Annex – typ pokoju bez kuchni) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem, lokalizacją i widokiem. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.
All Inclusive:
Śniadanie, obiad i kolacja, z reguły w formie bufetu, oraz przekąski w ciągu dnia. Lokalne wyselekcjonowane napoje alkoholowe i bezalkoholowe w wybranych punktach (barach). All inclusive dla klientów serwowane jest w godzinach od ok. 10:00 - do ok. 23:00 (więcej i dokładne informacji w recepcji).
Oferta sportowo-rozrywkowa:
Orzeźwienie i ochłodę znajdziecie Państwo w jednym z naszych basenów (krytym bądź otwartym). Do dyspozycji gości jest również taras oraz taras do opalania wraz z leżakami i parasolami przeciwsłonecznymi. O Państwa pełne odprężenie zadba kąpiel w jacuzzi. Urozmaicenie stanowią liczne i różnorodne aktywności rekreacyjne oferowane w kompleksie, jak np. boccia, siatkówka plażowa, koszykówka i padel tenis. Przejażdżki motorówką i rower wodny dostarczą miłośnikom sportów wodnych wyśmienitej zabawy. Studio fitness, tenis stołowy i dart stanowią część oferty sportowo-rekreacyjnej obiektu. Kurort oferuje w Centrum Wellness bogatą gamę zabiegów, w tym spa, saunę, łaźnię turecką i beauty farm, jak również za dodatkową opłatą talasoterapię. W naszej ofercie znajdują się również programy rozrywkowe dla dzieci i dorosłych.
Karty kredytowe:
Wisa Egipt - Cena nie zawiera:
Opłaty wizowe dla Egiptu wynoszą ok. 30 EUR za osobe (usługa Fast Track, w tym opłata manipulacyjna), płatne bezposrednio, na miejscu u naszego kontrahenta.
Paszport musi być ważny przez co najmniej sześć miesięcy od daty zakończenia planowanej podróży. Wizę można również uzyskać na lotnisku w punkcie wizowym za ok. 25 USD, wymagane czekanie w kolejce. Jeśli opłaty wizowe wzrosną lub spadną przed podróżą, opłata za usługę odpowiednio wzrośnie lub spadnie. Ważna jest data wejścia, a nie data rezerwacji.
Klienci lecący do Sharm el Sheikh, którzy nie będą korzystać z dalszych wycieczek fakultatywnych, nie mają obowiązku wykupienia wizy (bez opłat za wizę obowiązuje do 30 kwietnia 2021 r. )
Wystarczy podbić pieczątkę w paszporcie, która uprawnia do 14-dniowego pobytu na półwyspie Synaj.
Prosimy o sprawdzanie wszelkich przepisów wjazdowych/wyjazdowych na bieżąco, organizator nie odpowiada za zmianę przepisów.
Kaucja w hotelach, Kilamtyzacja, Wi-Fi i inne:
Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu.Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów.
Nie wszystkie pokoje są wyposażane w sejfy, telefony oraz inne dodatkowe sprzęty. W przypadku szczegółowego opisu, prosimy o kontakt z naszym działem call center.
Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii.
Hotel Check-in / Check-out:
Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:
- zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu
- kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu
Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.
Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.
W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.
Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.
Ważne - Przeloty nocne:
W przypadku nocnych przelotów i przybyciu na miejsce o godzinie 04:00 i późniejszej, zameldowanie w hotelu nastąpi dopiero o godzinie 14:00.
W przypadku nocnych lotów powrotnych i wylotu do godziny 04:00 dnia następnego wymeldowanie z hotelu następuje o 12:00 dnia poprzedniego.
Istnieje możliwość przedłużenia doby hotelowej lub wcześniejszego zameldowania za dodatkową opłatą w zależności od dostępności pokoi po uprzednim zapytaniu w recepcji hotelowej.
Informacje odnośnie przelotów samolotem:
Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika.
W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny. Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą (*). Podane ceny bagażu obowiązują do momentu zakupu rezerwacji lotniczej (biletu), cena bagażu po zakupie biletów zwiększa się.
+ FlyEgypt, Air Cairo i Al Masria Airline cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 20 kg.
+ W przypadku Czarterów np. Travel Service, Enter Air cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 15 kg.
++ Easyjet (U2): 55x40x23 , *Bagaż rejestrowany: 15 kg, cena 420 – 550 PLN.
Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu.
Higiena
Ogólnie
Wzmożone działania dotyczące czystości
Kontrole zdrowia wśród personelu
Trening higieny dla personelu
Stosowanie dostępnych w sprzedaży środków dezynfekujących
Obiekty wellness z wydzieloną częścią prywatną
Informationen über die besonderen Hygienemaßnahmen werden unmittelbar vom Hotelbetreiber zugesteuert. Weder der Veranstalter noch GIATA übernehmen Gewähr für Aktualität und Korrektheit der Angaben.