Irma Mária S.
Zweryfikowana opinia (Invia.hu) Data pobytu 19.4. - 26.4.2024 Oceniono: Kwiecień 2024
Makadi Palace Ocena: 4/5 Egipt, Hurghada
To była najgorsza podróż od 20 lat. Ten hotel został wybrany po kilku zmianach rezerwacji. Ze zdjęć na stronie ETI myślałam, że jest pięknie i nie będzie problemu. Naprawdę piękny i zadbany był hotelowy park i baseny. Z moich dotychczasowych doświadczeń wynika, że niesamowite podejście przewodnika egipskiego biura partnerskiego biura organizacyjnego do problemu było całkowicie negatywne. 24 kwietnia zepsuł mi się telefon. Poprosiłem o pomoc w tej sprawie. Ale recepcjonistka powiedziała mi, że mogę zadzwonić do przewodnika po pieniądze. Byłem zszokowany. Ale w końcu udaje się to osiągnąć. To również trwało kilka godzin. Tak, że siedziałem przez klasę przewodnika. Otrzymałem tak dużą pomoc, że wysłał e-mail z kilkoma linijkami. Następnego ranka zapytałem recepcję, czy chciałbym zgłosić problem firmie ubezpieczeniowej. Recepcjonista poinformował mnie, że nie może dzwonić za granicę. Szukam węgierskiego pasażera. Następnie zadzwonił do przewodnika, który również powiedział to samo. Pomogło mi wieczorem, czego znowu chcę? Poszukuję węgierskiego pasażera. Szukałem strony węgierskiej, przy ich pomocy udało mi się poinformować ubezpieczyciela o moim problemie.
To była najgorsza podróż od 20 lat. Ten hotel został wybrany po kilku zmianach rezerwacji. Ze zdjęć na stronie ETI myślałam, że jest pięknie i nie będzie problemu. Naprawdę piękny i zadbany był hotelowy park i baseny. Z moich dotychczasowych doświadczeń wynika, że niesamowite podejście przewodnika egipskiego biura partnerskiego biura organizacyjnego do problemu było całkowicie negatywne. 24 kwietnia zepsuł mi się telefon. Poprosiłem o pomoc w tej sprawie. Ale recepcjonistka powiedziała mi, że mogę zadzwonić do przewodnika po pieniądze. Byłem zszokowany. Ale w końcu udaje się to osiągnąć. To również trwało kilka godzin. Tak, że siedziałem przez klasę przewodnika. Otrzymałem tak dużą pomoc, że wysłał e-mail z kilkoma linijkami. Następnego ranka zapytałem recepcję, czy chciałbym zgłosić problem firmie ubezpieczeniowej. Recepcjonista poinformował mnie, że nie może dzwonić za granicę. Szukam węgierskiego pasażera. Następnie zadzwonił do przewodnika, który również powiedział to samo. Pomogło mi wieczorem, czego znowu chcę? Poszukuję węgierskiego pasażera. Szukałem strony węgierskiej, przy ich pomocy udało mi się poinformować ubezpieczyciela o moim problemie.
Zakwaterowanie
Zarezerwowałem 1 duży J.Suite Doppel zur. Mam numer 4003. Konstrukcja zamka drzwi do pokoju była nieprawidłowa. Pierwszego dnia czekałem 3,5 godziny, aby dostać się do pokoju. Po południu wysłałem wiadomość WhatsApp do przewodnika z prośbą o pomoc, ale nie otrzymałem odpowiedzi, a problem występował przez cały mój pobyt. Był taki czas, że prosiłam o pomoc sprzątaczkę, gdy nie mogłam wejść przynajmniej przez 15 minut. Personel hotelu jest arogancki i bardzo żądny pieniędzy. Zrobiłem zdjęcia. Meble są okropne. Szafki nie mają drzwi. Łazienka jest poniżej krytyki. Gniazdka, przyłącze do toalety. Z pokoju można korzystać praktycznie tylko w nocy, przy świetle latarki. jest tak ciemno, że w ogóle nie da się czytać. Telewizja nie ma oceny. Sejf działał. Nad łóżkiem był kiedyś baldachim. Ponieważ szczątki nadal tam są.
Wyżywienie
Wśród restauracji Melange i jej obsługa również są brudne. Discovery też nie jest zbyt czysty. Trzeba dokonać rezerwacji na kolację tam o 13:00. Kelner nazwał mnie kłamcą, bo myślał, że nie mam rezerwacji. Kolacja w Thai Garden była idealna. Bar Yoker był miły, a personel był uprzejmy. Podobał mi się też TAM-TAM. Wybór nie jest standardem usługi all-inclusive.
Obsługa w hotelu
Park jest dobrze utrzymany i piękny. Najwyraźniej im zależy. Przy basenie grała muzyka (podobała mi się)
Plaża
Plaża jest dostępna z hotelu. Prawie wszystkie leżaki były zajęte. Nie było tu śmieci.
Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate
Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)