od 669 za osobę

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Obserwuj spodziewany rozwój cen w nadchodzących miesiącach

Wybierz termin

Opis hotelu

Numer hotelu: 97 498

POŁOŻENIE

w Paphos, ok. 14 km od lotniska, ok. 200 m od plaży, ok. 100 m od głównej promenady w porcie (widać port z restauracji hotelowej), ok. 500 m od centrum handlowego.

PLAŻA

publiczna, piaszczysta, łagodne zejście

HOTEL

Niewielki kompleks apartamentów w samym centrum tętniącego życiem Paphos. Krótki spacer dzieli gości od Parku Archeologicznego i Zamku w porcie. Apartementy są zlokalizowane blisko sklepów, pubów, restauracji. Trasfer z lotniska zajmuje około 20 minut. Bardzo dobra propozycja dla osób poszukujących taniego zakwaterowania w centrum rozrywkowym kurortu.

DO DYSPOZYCJI GOŚCI

sejf, kantor wymiany walut, restauracja, jadalnia, kawiarnia, bar, sala telewizyjna, dostęp do sieci Wi-Fi, ogród, parking,
wypożyczalnia rowerów.

INTERNET

Dostęp do Wi Fi ( bezpłatnie na terenie całego hotelu)

SPORT, REKREACJA I ROZRYWKA

bilard ( płatny ok 1 euro)

DLA DZIECI

plac zabaw

ZAKWATEROWANIE

STUDIO: pokoje dla max 3 osób.
APARTAMENT z 1 sypialnią: pokoje dla max. 4 osób.
APARTAMENT z 2 sypialniami: pokoje dla minimum 4 a max. 6 osób.wyposażenie: klimatyzacja centralnie sterowana, suszarka w pokojach, w pełni wyposażone aneksy: toster, czajnik, kuchenka i piekarnik elektryczny, sejf w pokojach płatny ok 1, 70 EUR/dzień, telewizja, taras/balkon.

WYŻYWIENIE

Śniadania w formie bufetu, możliwość dopłaty do lunchu, możliwość dopłaty do obiadokolacji, możliwość dopłaty do pakietu All Inclusive.

CENA

Cena zawiera - oferta z przelotem: bilet lotniczy, opłaty lotniskowe, bagaż podręczny do 10kg, transfer lotnisko-hotel-lotnisko (shuttle bus), zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, opiekę anglojęzycznego rezydenta, ubezpieczenie ERGO Reiseversicherung AG (ERGO Ubezpieczenia Podróży) NNW, KL, bagaż, OC organizatora,składkę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny (TFG - uruchamiany w przypadku niewypłacalności touroperatora), Turystyczny Fundusz Pomocowy (TFP - uruchamiany w przypadku opóźnień w zwrotach przedpłat na skutek wystąpienia nieuniknionych i nadzwyczajnych okoliczności uniemożliwiających realizację imprezy turystycznej. Składka na TFP jest bezzwrotna nawet w przypadku rezygnacji Klienta z imprezy turystycznej), VAT.
Od 26.11.2016r wszystkie oferty zawierają w cenie składkę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny (TFG), 
oraz od 01.01.2021 analogiczą wyskość składki na Turystyczny Fundusz Pomocowy (TFP): 
15PLN - za imprezy samolotowe czarterowe (za wyjątkiem krajów mających granicę lądową z Polską)
13PLN - za imprezy nieczarterowe realizowane poza Europę
10PLN - za imprezy oparte o loty rejsowe oraz autokarowe i dojazd własny na terenie Europy (za wyjątkiem krajów mających granicę lądową z Polską)
Cena zawiera - oferta z dojazdem własnym: zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, ubezpieczenie ERGO Reiseversicherung AG NNW, KL, bagaż (od momentu rozpoczęcia imprezy do jej zakończenia z wyłączeniem czasu trwania dojazdu własnego), OC organizatora, VAT.
Cena nie zawiera: bagażu rejestrowanego (ok. 300 PLN /os.), miejsc obok siebie, dodatkowego ubezpieczenia: od kosztów rezygnacji ( ok 3% wartości rezerwacji), chorób przewlekłych( ok. 68 PLN/os/tydz.), a także dodatkowego ubezpieczenie KL w okresie pandemii (w tym COVID-19 - KL do 20 000 EUR) / cena ok. 47.12 PLN/ os/tydz.) , wycieczek fakultatywnych.
Cena uzależniona jest od dostępności miejsc w samolocie w danej taryfie cenowej. Linie lotnicze podają ceny aktualne na chwile zapytania. W związku z powyższym ze względu na wyczerpanie się danych taryf, do momentu podpisania umowy cena może ulegać zmianom.
Transfery indywidualne są usługą shuttle, co oznacza, że autobus zbiera klientów przylatujących wieloma różnymi lotami. Z tego powodu wyjazd autobusu nie odbywa się w momencie, w którym klient zostanie do niego zaprowadzony, ale kiedy wszystkie osoby znajdujące sie na jego liście znajdą się już na pokładzie.
W przypadku bagażu, który przekracza obowiązujący bezpłatny limit (ilość sztuk lub wymiary) pobierane będą opłaty za nadbagaż. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu podręcznego podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie.

PRZELOT

Połączenie oparte na LOT z wylotem z Wrocławia, Poznania, Katowic i Gdańska z przesiądką w Warszawie.

BAGAŻ

LIMIT BAGAŻU PODRĘCZNEGO w cenie:
Wizzair: Klienci Prima Holiday mają wykupioną usługę WIZZ PRIORITY!
Usługa daje mozliwość:
* zabrania na pokład jednej sztuki małego bagażu, która musi zmieścić się pod fotelem, np. torbę na aparat, na laptopa, lub torebkę ( 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg))
* zabrania na pokład jednej podręcznej walizki na kółkach (55 x 40 x 23 cm, maks. 10 kg)
* pierwszeństwo wejścia na pokład
* Gwarantujemy, że możesz zabrać obie sztuki bagażu ze sobą do kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne.
Ryanair: 10kg, nieprzekraczający wymiarów 55 x 40 x 20 cm, oraz dodatkowo jeden mały bagaż, np. torebkę lub torbę na laptopa, nieprzekraczający wymiarów 35 x 20 x 20 cm. Pasażerowie, którzy wykupili opcję pierwszeństwa wejścia na pokład mogą wnieść na pokład jeden mały oraz jeden duży bagaż podręczny, chyba że ze względów operacyjnych konieczne jest umieszczenie dużego bagażu podręcznego w luku. Pasażerowie korzystający ze standardowej taryfy będą zobowiązani pozostawić swój duży bagaż podręczny przy bramce do wejścia na pokład w celu bezpłatnego umieszczenia go w luku jako bagaż rejestrowany. Obowiązuje Regulamin dotyczący bagażu rejestrowanego.
EasyJet: o wymiarach nie przekraczających 56x45x25 cm (w tym kółka, kieszonki i rączki)
LOT: 8 kg nieprzekraczający wymiarów 55 x 40 x 23 cm. Dodatkowo jako bagaż podręczny pasażer może zabrać ze sobą torebkę damską lub torbę męską lub laptopa (wymiary 40 cm x 35 cm x 12 cm)
CENY DODATKOWEGO BAGAŻU REJESTROWANEGO:
Wizzair: 10kg/20kg/32kg - 100-400 zł - cena na potwierdzenie uzależniona od wagi bagażu, trasy i terminu lotu
Ryanair: 20 kg - ok 300 zł - cena na potwierdzenie uzależniona od trasy i terminu lotu
EasyJet: 15 kg ok. 350 PLN
Uwaga!! Ceny podane na moment zakładania rezerwacji. Po potwierdzeniu rezerwacji cena bagażu dodatkowego może ulec zmianie!
LOT: 23KG - ok. 300 PLN 

WARUNKI WJAZDOWE

* dokumentem podróży uprawniającym do wjazdu i pobytu (niezależnie od jego celu) na terytorium Cypru jest ważny paszport lub dowód osobisty.
* Obywatele polscy korzystają z prawa do swobodnego przepływu osób w ramach Unii Europejskiej/Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
* każdy uczestnik imprezy zobowiązany jest do przestrzegania paszportowych, celnych, zdrowotnych i innych przepisów kraju, do którego podróżuje. Klient odpowiedzialny jest za dotrzymanie wszelkich przepisów niezbędnych do przeprowadzenia imprezy turystycznej, o których został poinformowany przez organizatora.

Covid-19

Cypr - najważniejsze informacjePodejmując decyzję o wyjeździe należy liczyć się z możliwymi trudnościami w powrocie do kraju, ograniczeniami w ruchu lotniczym, obowiązkiem poddania się kwarantannie lub samoizolacji, a także przeprowadzenia dodatkowych badań lekarskich na zlecenie władz miejscowych.
W związku z powyższym prosimy o bieżące śledzenie warunków wjazdowych do krajów odwiedzanych : https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych , jak również obostrzeń na polskiej granicy przy powrocie z wakacji: https://www.strazgraniczna.pl/ .
Osoby podróżujące linią Easy Jet, podczas przelotu zobowiązane są do posiadania maseczek FFP2 (chirurgiczne lub materiałowe). Szaliki, osłony twarzy (przyłbice) oraz maski z zaworami nie będą przez przewoźnika akceptowane. 
AKTUALIZACJA 8.11.2020
Polska została przeniesiona do grupy C na CyprzeTo znaczy, że loty komercyjne z państw z kategorii C są dozwolone, jednak na ich pokładzie mogą być wyłącznie ściśle określone kategorie pasażerów: obywatele Republiki Cypryjskiej i członkowie ich rodzin, osoby mieszkające na stałe w Republice Cypryjskiej, członkowie korpusu dyplomatycznego oraz osoby, które uzyskały indywidualną zgodę władz cypryjskich w oparciu o odrębną procedurę. Oznacza to w praktyce brak możliwości przylotów z Polski w celach turystycznych.Osoby uprawnione po przylocie muszą okazać negatywny wynik testu molekularnego RT-PCR wykonanego nie wcześniej niż 72 godziny przed wylotem lub poddać się (na własny koszt) obowiązkowemu testowi na lotnisku, a następnie odbyć 14-dniową samoizolację.W dniu 03.11.2020 wprowadzono obowiązek  noszenia maseczek zarówno w pomieszczeniach zamkniętych jak i przestrzeniach otwartych.
AKTUALIZACJA z dnia 11.08.2020
Ministerstwo Zdrowia ogłosiło, że od piątku 14 sierpnia Polska i Portugalia znajdą się na Cyprze na liście krajów kategorii B. 
Co to oznacza? Aby przylecieć na Cypr trzeba okazać negatywny wynik testu wystawiony nie wcześniej niż 72 godziny przed odlotem, zaświadczenie o braku COVID-19.
Koszt takiego badania to ok 550 zł/os z zaświadczeniem w języku angielskim
UWAGA! Zaświadczenie o wyniku testu będzie uznane tylko wtedy, jeżeli będzie zawierało następujące dane: data pobrania próbki do badania, określenie metody wykonania testu (musi to być molekularny test RT-PCR, wszelkie inne testy na przeciwciała/antygeny nie będą akceptowane), imię i nazwisko osoby poddanej testowi oraz wynik testu.
Aktualizacja z dnia 01.08.2020 r.
Z dniem 01.08.2020 wprowadzono nakaz noszenia maseczek ochronnych w zamkniętych przestrzeniach publicznych (np. centra handlowe, banki, supermarkety, szpitale, kościoły itp.). Nieprzestrzeganie tego nakazu grozi nałożeniem mandatu w wysokości 300 EUR.
Z uwagi na uwarunkowania lokalne w Limassol wprowadzono czasowo (do końca sierpnia) zakaz zgromadzeń powyżej 10 osób oraz obniżono dopuszczalne limity liczby osób mogących przebywać w lokalach gastronomicznych.
CYPR POŁUDNIOWY
 
Ministerstwo Transportu Republiki Cypru poinformowało, że wypełnienie Karty Podróżnej (Cyprus Flight Pass zgodnie z procedurami przewidzianymi na stronie internetowej cyprusflightpass.gov.cy) jest obowiązkowe dla wszystkich pasażerów zamierzających przylecieć na Cypr. Pasażerowie, którzy nie wypełnią Karty Podróży będą mieli dwie opcje: uiszczenie grzywny w wysokości 300 EUR lub powrót do kraju z którego przelecieli. Pasażerowie przybywający na Cypr z krajów kategorii A bez posiadania Cyprus Flight Pass będą traktowani jak pasażerowie z krajów kategorii B i oprócz uiszczenia kary w wysokości 300 EURO będą zobowiązani do poddania się testowi laboratoryjnemu na COVID-19 na lotnisku w Republice, ponosząc również koszty 60 EURO za test laboratoryjny.  
Wypełnianie Cyprus Flight Pass na 24 godziny przed rozpoczęciem podróży do Republiki Cypryjskiej jest obowiązkowe dla wszystkich pasażerów podróżujących z każdej kategorii kraju, zarówno w celu wejścia na pokład samolotu, jak i wjazd na Cypr.
   Zgodnie z procedurami przewidzianymi na stronie internetowej www.cyprusflightpass.gov.cyw celu uzyskania Cyprus Flight Pass pasażer musi:
  ·       Utworzyć konto,
* Wpisać swoje dane osobowe oraz kontaktowe, 
* Dodać szczegóły lotu,
* Cel podróży,
·       Miejsce zamieszkania na Cyprze, 
* Dane kontaktowe w nagłych przypadkach,
* Złożyć oficjalną deklaracje, że dane podane w formularzu są prawdziwe.
  
Formularz należy wypełnić online za pośrednictwem platformy https://cyprusflightpass.gov.cy/
  
Wypełnienie odręczne formularza możliwe jest tylko w przypadku wystąpienia problemu technicznego lub konserwacji platformy elektronicznej oficjalnie ogłoszonej na tejże platformie.
CYPR PÓŁNOCNY otworzył takżę swoje granice!!!
Kraje zostały podzielone na kategorię A ( w tym POLSKA), kategorię B i kategorię C. Odwiedzający z krajów kategorii A będą musieli przejść 72-godzinny negatywny test PCR i nie będą musieli poddawać się kwarantannie
POZOSTAŁE WARUNKI SĄ IDENTYCZNE DLA OBU CZĘŚCI KRAJU ( PÓŁNOCNEJ I POŁUDNIOWEJ)
HoteleMinisterstwo Zdrowia wysłało do managerów bazy noclegowej ścisłe wytyczne, aby wakacje na Cyprze przebiegały w sposób bezpieczny i zorganizowany. Wśród nich, znajdują się m.in.: 
* Przeszkolony i zdyscyplinowany personel - Należy wyznaczyć role i obowiązki pracownikom oraz przeszkolić personel w zakresie przestrzegania norm sanitarnych i podejmowanych działań na wypadek wykrycia przypadków COVID-19. Pracownicy mający objawy choroby, powinni zostać w domu i zgłosić ten fakt przełożonemu. 
* Ograniczenie kontaktu - w recepcji powinna zostać zainstalowana przejrzysta przegroda zabezpieczająca. Personel sprzątający pokoje, powinien wykonywać swoje obowiązki tylko, kiedy goście przebywają poza pomieszczeniem.
* Komunikacja i stosowanie widocznej informacji - wszystkie hotele na Cyprze muszą informować swoich gości na temat stosowanych zabezpieczeń i dostępności płynów dezynfekujących w ogólnodostępnych pomieszczeniach. 
* Sprzątanie - Sprzątanie pokojów ma się odbywać z wykorzystaniem środków dezynfekujących przy użyciu przez personel środków zabezpieczających (maski, rękawiczki). Zabrania się udostępniania pokojów nowym gościom przed upływem 2 godzin od pobytu poprzednich turystów oraz przed dokładną dezynfekcją pomieszczenia. 
* Dezynfekcja i wietrzenie ogólnodostępnych pomieszczeń - Wszystkie ogólnodostępne pomieszczenia i newralgiczne powierzchnie jak np.: przyciski do windy, powinny być regularnie dezynfekowane. Tam gdzie to możliwe, powinna być stosowana całodobowa, naturalna wentylacja. 
* Ograniczona dostępność - W windach i ogólnodostępnych pomieszczeniach powinny obowiązywać zasady ograniczonej dostępności. Personel w widocznych miejscach powinien umieścić informacje o limicie korzystających. 
* Ogólnodostępne środki dezynfekujące i zapobiegawcze - Obiekty noclegowe są zobowiązane do udostępniania gościom i korzystania przez ich personel ze środków dezynfekujących oraz materiałów zabezpieczających (maski, rękawiczki). W publicznych toaletach powinny być dostępne również papierowe ręczniki jednorazowego użytku. 
* Sprawna i zadbana klimatyzacja - Hotele mają obowiązek zwrócenia szczególnej uwagi na dobry stan klimatyzacji, jej właściwego funkcjonowania i zwiększenia cyrkulacji powietrza. Zaleca się także stosowanie naturalnej wentylacji w pokojach i ogólnodostępnych pomieszczeniach. 
* Place zabaw - zaleca się, aby place zabaw pozostały zamknięte.
* Transakcje bezgotówkowe - zaleca się do stosowania transakcji bezgotówkowych podczas płacenia za dodatkowe usługi. 
* Restauracje i bary - od personelu wymaga się przestrzegania najbardziej rygorystycznych zasad bezpieczeństwa. Pomiędzy stolikami powinien być zapewniony min. 2-metrowy odstęp, a ilość nie może przekroczyć określonego przez regulamin limitu. Zaleca się ograniczenie użytkowania ogólnodostępnych serwisów do napojów i przyrządów do nakładania jedzenia. Zamawianie posiłków do pokojów powinno być oferowane za darmo lub w obniżonej cenie. 
* Ograniczony i nadzorowany dostęp osób z zewnątrz - hotele powinny ograniczyć dostęp osób z zewnątrz i ściśle nadzorować liczbę stałych dostawców.
* Izolacja i dyskrecja wobec osób chorych - Osoby z objawami choroby powinny zostać odseparowane do czasu przeniesienia do placówki medycznej. Wszystkie działania powinny być podejmowane w sposób spokojny i dyskretny wobec osób chorych. 
Plaże i baseny* Dystans społeczny - Zalecane jest utrzymywanie 4 metrowej odległości pomiędzy parasolami i 2 metrowej pomiędzy leżakami osób, które nie wypoczywają wspólnie. 
* Dezynfekcja obiektów wspólnych - wymagane jest, aby osoby nadzorujące, regularnie dezynfekowały przedmioty wspólnego użytku (leżaki, parasole, skrytki na cenne przedmioty itp.) oraz przebieralnie i toalety. 
* Ograniczenie animacji - Zaleca się, aby programy animacyjne nie były organizowane do czasu zniesienia restrykcji. 
Atrakcje turystyczne i inne* Zgromadzenia i wydarzenia publiczne - Od 24.06.2020 Cypr wprowadza nowy limit 75 osób gromadzących się wewnątrz i 150 osób na zewnątrz. Organizacja imprez masowych i festiwali będzie możliwa najwcześniej od 01.09.2020. 
* Dystans społeczny - Zalecane jest utrzymywanie 2 metrowej odległości pomiędzy osobami. 
* Maseczki ochronne w przestrzeni publicznej - Stosowanie masek jest obowiązkowe w miejscach, gdzie utrudnione jest zachowanie dystansu społecznego.
* Muzea i zabytki - Cypryjskie muzea i zabytki są otwarte dla zwiedzających pod warunkiem stosowania dezynfekcji i przestrzegania zasad społecznego dystansu. 
* Sklepy i restauracje - otwarte z obowiązkiem przestrzegania wysokich standardów higieny i bezpieczeństwa. Restauracje obsługują klientów na zewnątrz

Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży 250 m
  • Odległość od centrum miasta 2 km
  • Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny tak
  • Leżaki i parasole przy basenie tak
  • TV tak
  • Lódowka tak
  • Golf tak
  • Fitness tak
  • Bar tak
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych tak
  • Basen dla dzieci tak
  • Hotelowa restauracja tak
  • Kawiarnia tak
  • Recepcja 24h tak
  • Wypożyczalnia rowerów tak
  • Aneks kuchnny tak

Opinie o hotelu

Ocena 3,8/5
Travelplanet

Doskonałe (6 ocena hotelu)

Zakwaterowanie 3,5/5

Wyżywienie 3,7/5

Okolica 4,4/5

Cena 4,5/5

210. najwyższa ocena z 1219 hoteli w Cypr

Michał Hajduk Listopad 2019

Data pobytu: 2.11. - 9.11.2019

Ocena 4,2/5
Hotel juz wiekowy co widac ale bardzo czysty , niesamowicie przyjazna obsluga , swietna lokalizacja
Całkowita ocena

Hotel juz wiekowy co widac ale bardzo czysty , niesamowicie przyjazna obsluga , swietna lokalizacja

Zakwaterowanie 4,0/5

Wyżywienie 4,0/5

Okolica 5,0/5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Maria Sosnowska Czerwiec 2019

Data pobytu: 1.6. - 8.6.2019

Ocena 4,2/5
Hotel nie należy do super wyposażonych w nowoczesne meble czy urządzania. Tak to prawda meble były stare ale my mieliśmy bardzo czysto ! Sprzątane było...
Całkowita ocena

Hotel nie należy do super wyposażonych w nowoczesne meble czy urządzania. Tak to prawda meble były stare ale my mieliśmy bardzo czysto ! Sprzątane było codziennie i codziennie miałam świeży ręcznik. Bardzo przestronne pokoje . Zwłaszcza te na parterze. Owszem można przyznać iż hotel wymaga remontu - ale lokalizacja moim zdaniem jest znakomita !!! Opalając się na basenie można podziwić morze . Hotel jest dosłownie 20 kroków od promenady , bardzo blisko wszystkich najważniejszych zabytków Paphos . Dosłownie parę kroków . Plaże wokół hotelu nie były piaszczyste tak jak nad Bałtykiem ale miały niebieskie flagi najwyższej czystości i rzeczywiście woda była wspaniała. Do piaszczystej plaży z hotelu około 10 minut spacerkiem. Rejestracja i wymeldowanie to sama przyjemność. Personel bardzo pomocny i bardzo miły . Miałam problem z dodzwonieniem się do cypryjskiego biura o transfer . Zgłosiłam w recepcji i nie było problemu - wszystko za mnie załatwiła recepcja. Owszem ogródki nie były zadbane tak jak bym sobie wyobrażałam ale za to basen był super czysty. Pływało się doskonale i gdyby nie brak czasu (bo bardzo dużo zwiedzaliśmy) z pewnością byłabym tam częściej. Jedzenie było dobre, urozmaicone codziennie na kolacje było dodawane coś innego. Bardzo dobra współpraca hotelu z Biurami podróży z Cypru . My korzystaliśmy z usług Pani Urszuli Rzepeckiej - byliśmy bardzo zadowoleni. facebook.com/cyprustourspaphos . Najbardziej podobała nam się wycieczka Jeep and Deep z Biurem Elvis! Pozdrawiamy było super !

Zakwaterowanie 4,0/5

Wyżywienie 4,0/5

Okolica 5,0/5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Filtruj opinie

Magda Grudzień 2019

Data pobytu: 2.11. - 9.11.2019

Ocena 3,8/5
Największą zaletą hotelu jest lokalizacja. Blisko do portu, parku archeologicznego, grobowców królów, dworca autobusowego. Super są też pracownicy baru. Mimo że mahądużo pracy zawsze są mili, pomocni i starają się jak mogą, żeby wszyscy byli zadowoleni. Z plusów jeszcze można dodać, że napoje w barze są oryginalne. Prawdziwa cola, nierozwodnione piwo i dobre soki. Reszta nie wygląda już tak dobrze....
Całkowita ocena

Największą zaletą hotelu jest lokalizacja. Blisko do portu, parku archeologicznego, grobowców królów, dworca autobusowego. Super są też pracownicy baru. Mimo że mahądużo pracy zawsze są mili, pomocni i starają się jak mogą, żeby wszyscy byli zadowoleni. Z plusów jeszcze można dodać, że napoje w barze są oryginalne. Prawdziwa cola, nierozwodnione piwo i dobre soki. Reszta nie wygląda już tak dobrze. Jedzenie słabe i monotonne. Na obiad i kolację to samo. Ziemniaki, ryż, gotowane warzywa, jeden rodzaj mięsa i makaron z sosem. Z owoców tylko pomarańcze albo nic. Na deser dwa razy dziennie galaretka. Jeśli chodzi o pokoje to przydał by się duży remont. Meble stare, panele pozdzierane, zasłony poplamione a w szafach kurz. Ogólnie da się wytrzymać ale hotel raczej dla mało wymagających.

Zakwaterowanie 3,7/5

Wyżywienie 3,0/5

Okolica 5,0/5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Michał Hajduk Listopad 2019

Data pobytu: 2.11. - 9.11.2019

Ocena 4,2/5
Hotel juz wiekowy co widac ale bardzo czysty , niesamowicie przyjazna obsluga , swietna lokalizacja
Całkowita ocena

Hotel juz wiekowy co widac ale bardzo czysty , niesamowicie przyjazna obsluga , swietna lokalizacja

Zakwaterowanie 4,0/5

Wyżywienie 4,0/5

Okolica 5,0/5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Maria Sosnowska Czerwiec 2019

Data pobytu: 1.6. - 8.6.2019

Ocena 4,2/5
Hotel nie należy do super wyposażonych w nowoczesne meble czy urządzania. Tak to prawda meble były stare ale my mieliśmy bardzo czysto ! Sprzątane było codziennie i codziennie miałam świeży ręcznik. Bardzo przestronne pokoje . Zwłaszcza te na parterze. Owszem można przyznać iż hotel wymaga remontu - ale lokalizacja moim zdaniem jest znakomita !!! Opalając się na basenie można podziwić morze . Hotel...
Całkowita ocena

Hotel nie należy do super wyposażonych w nowoczesne meble czy urządzania. Tak to prawda meble były stare ale my mieliśmy bardzo czysto ! Sprzątane było codziennie i codziennie miałam świeży ręcznik. Bardzo przestronne pokoje . Zwłaszcza te na parterze. Owszem można przyznać iż hotel wymaga remontu - ale lokalizacja moim zdaniem jest znakomita !!! Opalając się na basenie można podziwić morze . Hotel jest dosłownie 20 kroków od promenady , bardzo blisko wszystkich najważniejszych zabytków Paphos . Dosłownie parę kroków . Plaże wokół hotelu nie były piaszczyste tak jak nad Bałtykiem ale miały niebieskie flagi najwyższej czystości i rzeczywiście woda była wspaniała. Do piaszczystej plaży z hotelu około 10 minut spacerkiem. Rejestracja i wymeldowanie to sama przyjemność. Personel bardzo pomocny i bardzo miły . Miałam problem z dodzwonieniem się do cypryjskiego biura o transfer . Zgłosiłam w recepcji i nie było problemu - wszystko za mnie załatwiła recepcja. Owszem ogródki nie były zadbane tak jak bym sobie wyobrażałam ale za to basen był super czysty. Pływało się doskonale i gdyby nie brak czasu (bo bardzo dużo zwiedzaliśmy) z pewnością byłabym tam częściej. Jedzenie było dobre, urozmaicone codziennie na kolacje było dodawane coś innego. Bardzo dobra współpraca hotelu z Biurami podróży z Cypru . My korzystaliśmy z usług Pani Urszuli Rzepeckiej - byliśmy bardzo zadowoleni. facebook.com/cyprustourspaphos . Najbardziej podobała nam się wycieczka Jeep and Deep z Biurem Elvis! Pozdrawiamy było super !

Zakwaterowanie 4,0/5

Wyżywienie 4,0/5

Okolica 5,0/5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Piotr Grudzień 2018

Data pobytu: 1.12. - 8.12.2018

Ocena 2,3/5
Hotel okropny.. pleśń brud rdza deska do krojenia lepiła się od brudu. Panie sprzątające wielokrotnie zostawiały w pokoju otwarte drzwi . Na ścianach zacieki i brudna posciel. Instalacja elektryczna to dno... Kable izolacją pociągnięte i wgl tylko lokalizacja była spoko. Syf i tyle
Całkowita ocena

Hotel okropny.. pleśń brud rdza deska do krojenia lepiła się od brudu. Panie sprzątające wielokrotnie zostawiały w pokoju otwarte drzwi . Na ścianach zacieki i brudna posciel. Instalacja elektryczna to dno... Kable izolacją pociągnięte i wgl tylko lokalizacja była spoko. Syf i tyle

Zakwaterowanie 1,7/5

Okolica 4,0/5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura 18 °C temperatura w nocy 13 °C

  • Temperatura wody 17 °C

Prognoza pogody na następne dni

  • Jutro 18 °C temperatura w nocy 12 °C

  • Ndz 17 °C temperatura w nocy 13 °C

  • Pon 18 °C temperatura w nocy 13 °C

Najlepsze miesiące na wakacje:

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń
  2. Luty
  3. Marzec
  4. Kwiecień
  5. Maj
  6. Czerwiec
  7. Lipiec
  8. Sierpień
  9. Wrzesień
  10. Październik
  11. Listopad
  12. Grudzień