Znakomity wybór! Nasi Klienci byli tym hotelem zachwyceni.

od 1 219 za osobę

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Obserwuj spodziewany rozwój cen w nadchodzących miesiącach

Wybierz termin

Opis hotelu

Numer hotelu: 106 369

POŁOŻENIE

Hotel położony w miejscowości Paphos, ok. 13 km od lotniska. Oddalony ok. 3 km. od centrum.

PLAŻA

W odległości ok. 25m od hotelu, piaszczysta, ogólnodostępna. Dojście do plaży chodnikiem oraz przez ulicę.

HOTEL

Kategoria lokalna A.
Aliathon Aegean składa się z trzech części: Aegean Village, Time To Smile i Aegean Swim-Up Suites. Aliathon Aegean to połączenie ciepłej i odprężającej atmosfery, idealnej dla osób poszukujących spokoju. Położony w pięknie zaprojektowanych ogrodach w doskonałej lokalizacji, niedaleko od plaży, idealnej na spacery o zachodzie słońca, do malowniczego portu rybackiego w Pafos.

DO DYSPOZYCJI GOŚCI

Całodobowa recepcja, trzy restauracje, bar przy basenie.

INTERNET

WiFi - bezpłatny z wykupioną opcją All Inclusive. 

KONFERENCJE/INCENTIVE

Główne konferencyjna - The Aphrodite Hall - może pomieścić do 1000 osób w układzie teatralnym. Dodatkowo 9 w pełni wyposażonych sal konferencyjno-wypoczynkowych.

SPORT, REKREACJA I ROZRYWKA

Basen, basen kryty, kort tenisowy, mini boisko.
Odpłatnie: wypożyczalnia rowerów, centrum nurkowe, sporty wodne na plaży.

ZAKWATEROWANIE

Pokoje typu Studio - dwuosobowe z możliwością dostawki, wyposażone w klimatyzację, telewizor, balkon lub taras, lodówkę, telefon, sejf (dodatkowo płatny).

WYŻYWIENIE

RO - bez wyżywienia.
BB - śniadania.
HB+ - śniadania i obiadokolacje (napoje do posiłków w cenie).
All Inclusive - śniadania, obiady i kolacje. Napoje bezalkoholowe oraz lokalne alkohole zawarte w cenie, lody, ciastka i przekąski.

INFORMACJE DODATKOWE

https://www.aliathonresort.com/

CENA

Cena zawiera - oferta z przelotem: bilet lotniczy, bagaż [dla czarterów bagaż 23kg + 5 kg bagaż podręczy // dla przelotów low costowych Ryanair bagaż 10kg + mała podręczna torebka, przy lotach Wizzair Klienci Prima mają w cenie WIZZ Priority: podręczna walizka na kółkach (55x40x23 cm maks. 10kg), stanowisko odprawy priorytetowej, pierwszeństwo wejścia na pokład  // dla lotów rejsowych LOT tylko bagaż podręczny 8kg];  opłaty lotniskowe, bagaż podręczny do 10kg, transfer lotnisko-hotel-lotnisko (shuttle bus), zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, opiekę anglojęzycznego rezydenta, ubezpieczenie ERGO Reiseversicherung AG (ERGO Ubezpieczenia Podróży) NNW, KL, bagaż, OC organizatora,składkę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny (TFG - uruchamiany w przypadku niewypłacalności touroperatora), Turystyczny Fundusz Pomocowy (TFP - uruchamiany w przypadku opóźnień w zwrotach przedpłat na skutek wystąpienia nieuniknionych i nadzwyczajnych okoliczności uniemożliwiających realizację imprezy turystycznej. Składka na TFP jest bezzwrotna nawet w przypadku rezygnacji Klienta z imprezy turystycznej), VAT.
Od 26.11.2016r wszystkie oferty zawierają w cenie składkę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny (TFG), 
oraz od 01.01.2021 analogiczą wyskość składki na Turystyczny Fundusz Pomocowy (TFP): 
15PLN - za imprezy samolotowe czarterowe (za wyjątkiem krajów mających granicę lądową z Polską)
13PLN - za imprezy nieczarterowe realizowane poza Europę
10PLN - za imprezy oparte o loty rejsowe oraz autokarowe i dojazd własny na terenie Europy (za wyjątkiem krajów mających granicę lądową z Polską)
Cena zawiera - oferta z dojazdem własnym: zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, ubezpieczenie ERGO Reiseversicherung AG NNW, KL, bagaż (od momentu rozpoczęcia imprezy do jej zakończenia z wyłączeniem czasu trwania dojazdu własnego), OC organizatora, VAT.
Cena nie zawiera: bagażu rejestrowanego (ok. 300 PLN /os.), miejsc obok siebie, dodatkowego ubezpieczenia: od kosztów rezygnacji ( ok 3% wartości rezerwacji), chorób przewlekłych( ok. 68 PLN/os/tydz.), a także dodatkowego ubezpieczenie KL w okresie pandemii (w tym COVID-19 - KL do 20 000 EUR) / cena ok. 47.12 PLN/ os/tydz.) , wycieczek fakultatywnych.
Cena uzależniona jest od dostępności miejsc w samolocie w danej taryfie cenowej. Linie lotnicze podają ceny aktualne na chwile zapytania. W związku z powyższym ze względu na wyczerpanie się danych taryf, do momentu podpisania umowy cena może ulegać zmianom.
Transfery indywidualne są usługą shuttle, co oznacza, że autobus zbiera klientów przylatujących wieloma różnymi lotami. Z tego powodu wyjazd autobusu nie odbywa się w momencie, w którym klient zostanie do niego zaprowadzony, ale kiedy wszystkie osoby znajdujące sie na jego liście znajdą się już na pokładzie.
W przypadku bagażu, który przekracza obowiązujący bezpłatny limit (ilość sztuk lub wymiary) pobierane będą opłaty za nadbagaż. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu podręcznego podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie.

PRZELOT

Połączenie oparte na LOT z wylotem z Wrocławia, Poznania, Katowic i Gdańska z przesiądką w Warszawie.

BAGAŻ

LIMIT BAGAŻU PODRĘCZNEGO w cenie:
Wizzair: Klienci Prima Holiday mają wykupioną usługę WIZZ PRIORITY!
Usługa daje mozliwość:
* zabrania na pokład jednej sztuki małego bagażu, która musi zmieścić się pod fotelem, np. torbę na aparat, na laptopa, lub torebkę ( 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg))
* zabrania na pokład jednej podręcznej walizki na kółkach (55 x 40 x 23 cm, maks. 10 kg)
* pierwszeństwo wejścia na pokład
* możesz zabrać obie sztuki bagażu ze sobą do kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne.
Ryanair: 10kg, nieprzekraczający wymiarów 55 x 40 x 20 cm, oraz dodatkowo jeden mały bagaż, np. torebkę lub torbę na laptopa, nieprzekraczający wymiarów 35 x 20 x 20 cm. Pasażerowie, którzy wykupili opcję pierwszeństwa wejścia na pokład mogą wnieść na pokład jeden mały oraz jeden duży bagaż podręczny, chyba że ze względów operacyjnych konieczne jest umieszczenie dużego bagażu podręcznego w luku. Pasażerowie korzystający ze standardowej taryfy będą zobowiązani pozostawić swój duży bagaż podręczny przy bramce do wejścia na pokład w celu bezpłatnego umieszczenia go w luku jako bagaż rejestrowany. Obowiązuje Regulamin dotyczący bagażu rejestrowanego.
EasyJet: o wymiarach nie przekraczających 56x45x25 cm (w tym kółka, kieszonki i rączki)
LOT: 8 kg nieprzekraczający wymiarów 55 x 40 x 23 cm. Dodatkowo jako bagaż podręczny pasażer może zabrać ze sobą torebkę damską lub torbę męską lub laptopa (wymiary 40 cm x 35 cm x 12 cm)
CENY DODATKOWEGO BAGAŻU REJESTROWANEGO:
Wizzair: 10kg/20kg/32kg - od ok. 100 do ok. 440 zł - cena na potwierdzenie uzależniona od wagi bagażu, trasy i terminu lotu
Ryanair: 20 kg - ok. 300 zł - cena na potwierdzenie uzależniona od trasy i terminu lotu
EasyJet: 15 kg ok. 350 PLN
LOT: 23KG - ok. 300 PLN 
Uwaga!! Ceny podane na moment zakładania rezerwacji. Po potwierdzeniu rezerwacji cena bagażu dodatkowego może ulec zmianie!

WARUNKI WJAZDOWE

* dokumentem podróży uprawniającym do wjazdu i pobytu (niezależnie od jego celu) na terytorium Cypru jest ważny paszport lub dowód osobisty.
* Obywatele polscy korzystają z prawa do swobodnego przepływu osób w ramach Unii Europejskiej/Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
* każdy uczestnik imprezy zobowiązany jest do przestrzegania paszportowych, celnych, zdrowotnych i innych przepisów kraju, do którego podróżuje. Klient odpowiedzialny jest za dotrzymanie wszelkich przepisów niezbędnych do przeprowadzenia imprezy turystycznej, o których został poinformowany przez organizatora.

Covid-19

Cypr - najważniejsze informacjePodejmując decyzję o wyjeździe należy liczyć się z możliwymi trudnościami w powrocie do kraju, ograniczeniami w ruchu lotniczym, obowiązkiem poddania się kwarantannie lub samoizolacji, a także przeprowadzenia dodatkowych badań lekarskich na zlecenie władz miejscowych.
W związku z powyższym prosimy o bieżące śledzenie warunków wjazdowych do krajów odwiedzanych : https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych , jak również obostrzeń na polskiej granicy przy powrocie z wakacji: https://www.strazgraniczna.pl/ .
Podróżując w  czasie pandemi należy liczyć się z pewnymi obostrzeniami i ograniczeniami.
Część infrastruktury hotelowej (restauracje, oferta rekreacyjno - sportowa),  animacje może być ograniczona, czy też niedostępna ze względu na obostrzenia sanitarne. Osoby podróżujące linią Easy Jet, podczas przelotu zobowiązane są do posiadania maseczek FFP2 (chirurgiczne lub materiałowe). Szaliki, osłony twarzy (przyłbice) oraz maski z zaworami nie będą przez przewoźnika akceptowane. 
AKTUALIZACJA 8.11.2020
Polska została przeniesiona do grupy C na CyprzeTo znaczy, że loty komercyjne z państw z kategorii C są dozwolone, jednak na ich pokładzie mogą być wyłącznie ściśle określone kategorie pasażerów: obywatele Republiki Cypryjskiej i członkowie ich rodzin, osoby mieszkające na stałe w Republice Cypryjskiej, członkowie korpusu dyplomatycznego oraz osoby, które uzyskały indywidualną zgodę władz cypryjskich w oparciu o odrębną procedurę. Oznacza to w praktyce brak możliwości przylotów z Polski w celach turystycznych.Osoby uprawnione po przylocie muszą okazać negatywny wynik testu molekularnego RT-PCR wykonanego nie wcześniej niż 72 godziny przed wylotem lub poddać się (na własny koszt) obowiązkowemu testowi na lotnisku, a następnie odbyć 14-dniową samoizolację.W dniu 03.11.2020 wprowadzono obowiązek  noszenia maseczek zarówno w pomieszczeniach zamkniętych jak i przestrzeniach otwartych.
AKTUALIZACJA z dnia 11.08.2020
Ministerstwo Zdrowia ogłosiło, że od piątku 14 sierpnia Polska i Portugalia znajdą się na Cyprze na liście krajów kategorii B. 
Co to oznacza? Aby przylecieć na Cypr trzeba okazać negatywny wynik testu wystawiony nie wcześniej niż 72 godziny przed odlotem, zaświadczenie o braku COVID-19.
Koszt takiego badania to ok 550 zł/os z zaświadczeniem w języku angielskim
UWAGA! Zaświadczenie o wyniku testu będzie uznane tylko wtedy, jeżeli będzie zawierało następujące dane: data pobrania próbki do badania, określenie metody wykonania testu (musi to być molekularny test RT-PCR, wszelkie inne testy na przeciwciała/antygeny nie będą akceptowane), imię i nazwisko osoby poddanej testowi oraz wynik testu.
Aktualizacja z dnia 01.08.2020 r.
Z dniem 01.08.2020 wprowadzono nakaz noszenia maseczek ochronnych w zamkniętych przestrzeniach publicznych (np. centra handlowe, banki, supermarkety, szpitale, kościoły itp.). Nieprzestrzeganie tego nakazu grozi nałożeniem mandatu w wysokości 300 EUR.
Z uwagi na uwarunkowania lokalne w Limassol wprowadzono czasowo (do końca sierpnia) zakaz zgromadzeń powyżej 10 osób oraz obniżono dopuszczalne limity liczby osób mogących przebywać w lokalach gastronomicznych.
CYPR POŁUDNIOWY
 
Ministerstwo Transportu Republiki Cypru poinformowało, że wypełnienie Karty Podróżnej (Cyprus Flight Pass zgodnie z procedurami przewidzianymi na stronie internetowej cyprusflightpass.gov.cy) jest obowiązkowe dla wszystkich pasażerów zamierzających przylecieć na Cypr. Pasażerowie, którzy nie wypełnią Karty Podróży będą mieli dwie opcje: uiszczenie grzywny w wysokości 300 EUR lub powrót do kraju z którego przelecieli. Pasażerowie przybywający na Cypr z krajów kategorii A bez posiadania Cyprus Flight Pass będą traktowani jak pasażerowie z krajów kategorii B i oprócz uiszczenia kary w wysokości 300 EURO będą zobowiązani do poddania się testowi laboratoryjnemu na COVID-19 na lotnisku w Republice, ponosząc również koszty 60 EURO za test laboratoryjny.  
Wypełnianie Cyprus Flight Pass na 24 godziny przed rozpoczęciem podróży do Republiki Cypryjskiej jest obowiązkowe dla wszystkich pasażerów podróżujących z każdej kategorii kraju, zarówno w celu wejścia na pokład samolotu, jak i wjazd na Cypr.
   Zgodnie z procedurami przewidzianymi na stronie internetowej www.cyprusflightpass.gov.cyw celu uzyskania Cyprus Flight Pass pasażer musi:
  ·       Utworzyć konto,
* Wpisać swoje dane osobowe oraz kontaktowe, 
* Dodać szczegóły lotu,
* Cel podróży,
·       Miejsce zamieszkania na Cyprze, 
* Dane kontaktowe w nagłych przypadkach,
* Złożyć oficjalną deklaracje, że dane podane w formularzu są prawdziwe.
  
Formularz należy wypełnić online za pośrednictwem platformy https://cyprusflightpass.gov.cy/
  
Wypełnienie odręczne formularza możliwe jest tylko w przypadku wystąpienia problemu technicznego lub konserwacji platformy elektronicznej oficjalnie ogłoszonej na tejże platformie.
CYPR PÓŁNOCNY otworzył takżę swoje granice!!!
Kraje zostały podzielone na kategorię A ( w tym POLSKA), kategorię B i kategorię C. Odwiedzający z krajów kategorii A będą musieli przejść 72-godzinny negatywny test PCR i nie będą musieli poddawać się kwarantannie
POZOSTAŁE WARUNKI SĄ IDENTYCZNE DLA OBU CZĘŚCI KRAJU ( PÓŁNOCNEJ I POŁUDNIOWEJ)
HoteleMinisterstwo Zdrowia wysłało do managerów bazy noclegowej ścisłe wytyczne, aby wakacje na Cyprze przebiegały w sposób bezpieczny i zorganizowany. Wśród nich, znajdują się m.in.: 
* Przeszkolony i zdyscyplinowany personel - Należy wyznaczyć role i obowiązki pracownikom oraz przeszkolić personel w zakresie przestrzegania norm sanitarnych i podejmowanych działań na wypadek wykrycia przypadków COVID-19. Pracownicy mający objawy choroby, powinni zostać w domu i zgłosić ten fakt przełożonemu. 
* Ograniczenie kontaktu - w recepcji powinna zostać zainstalowana przejrzysta przegroda zabezpieczająca. Personel sprzątający pokoje, powinien wykonywać swoje obowiązki tylko, kiedy goście przebywają poza pomieszczeniem.
* Komunikacja i stosowanie widocznej informacji - wszystkie hotele na Cyprze muszą informować swoich gości na temat stosowanych zabezpieczeń i dostępności płynów dezynfekujących w ogólnodostępnych pomieszczeniach. 
* Sprzątanie - Sprzątanie pokojów ma się odbywać z wykorzystaniem środków dezynfekujących przy użyciu przez personel środków zabezpieczających (maski, rękawiczki). Zabrania się udostępniania pokojów nowym gościom przed upływem 2 godzin od pobytu poprzednich turystów oraz przed dokładną dezynfekcją pomieszczenia. 
* Dezynfekcja i wietrzenie ogólnodostępnych pomieszczeń - Wszystkie ogólnodostępne pomieszczenia i newralgiczne powierzchnie jak np.: przyciski do windy, powinny być regularnie dezynfekowane. Tam gdzie to możliwe, powinna być stosowana całodobowa, naturalna wentylacja. 
* Ograniczona dostępność - W windach i ogólnodostępnych pomieszczeniach powinny obowiązywać zasady ograniczonej dostępności. Personel w widocznych miejscach powinien umieścić informacje o limicie korzystających. 
* Ogólnodostępne środki dezynfekujące i zapobiegawcze - Obiekty noclegowe są zobowiązane do udostępniania gościom i korzystania przez ich personel ze środków dezynfekujących oraz materiałów zabezpieczających (maski, rękawiczki). W publicznych toaletach powinny być dostępne również papierowe ręczniki jednorazowego użytku. 
* Sprawna i zadbana klimatyzacja - Hotele mają obowiązek zwrócenia szczególnej uwagi na dobry stan klimatyzacji, jej właściwego funkcjonowania i zwiększenia cyrkulacji powietrza. Zaleca się także stosowanie naturalnej wentylacji w pokojach i ogólnodostępnych pomieszczeniach. 
* Place zabaw - zaleca się, aby place zabaw pozostały zamknięte.
* Transakcje bezgotówkowe - zaleca się do stosowania transakcji bezgotówkowych podczas płacenia za dodatkowe usługi. 
* Restauracje i bary - od personelu wymaga się przestrzegania najbardziej rygorystycznych zasad bezpieczeństwa. Pomiędzy stolikami powinien być zapewniony min. 2-metrowy odstęp, a ilość nie może przekroczyć określonego przez regulamin limitu. Zaleca się ograniczenie użytkowania ogólnodostępnych serwisów do napojów i przyrządów do nakładania jedzenia. Zamawianie posiłków do pokojów powinno być oferowane za darmo lub w obniżonej cenie. 
* Ograniczony i nadzorowany dostęp osób z zewnątrz - hotele powinny ograniczyć dostęp osób z zewnątrz i ściśle nadzorować liczbę stałych dostawców.
* Izolacja i dyskrecja wobec osób chorych - Osoby z objawami choroby powinny zostać odseparowane do czasu przeniesienia do placówki medycznej. Wszystkie działania powinny być podejmowane w sposób spokojny i dyskretny wobec osób chorych. 
Plaże i baseny* Dystans społeczny - Zalecane jest utrzymywanie 4 metrowej odległości pomiędzy parasolami i 2 metrowej pomiędzy leżakami osób, które nie wypoczywają wspólnie. 
* Dezynfekcja obiektów wspólnych - wymagane jest, aby osoby nadzorujące, regularnie dezynfekowały przedmioty wspólnego użytku (leżaki, parasole, skrytki na cenne przedmioty itp.) oraz przebieralnie i toalety. 
* Ograniczenie animacji - Zaleca się, aby programy animacyjne nie były organizowane do czasu zniesienia restrykcji. 
Atrakcje turystyczne i inne* Zgromadzenia i wydarzenia publiczne - Od 24.06.2020 Cypr wprowadza nowy limit 75 osób gromadzących się wewnątrz i 150 osób na zewnątrz. Organizacja imprez masowych i festiwali będzie możliwa najwcześniej od 01.09.2020. 
* Dystans społeczny - Zalecane jest utrzymywanie 2 metrowej odległości pomiędzy osobami. 
* Maseczki ochronne w przestrzeni publicznej - Stosowanie masek jest obowiązkowe w miejscach, gdzie utrudnione jest zachowanie dystansu społecznego.
* Muzea i zabytki - Cypryjskie muzea i zabytki są otwarte dla zwiedzających pod warunkiem stosowania dezynfekcji i przestrzegania zasad społecznego dystansu. 
* Sklepy i restauracje - otwarte z obowiązkiem przestrzegania wysokich standardów higieny i bezpieczeństwa. Restauracje obsługują klientów na zewnątrz

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży 500 m
  • Odległość od centrum miasta 5 km
  • Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny tak
  • Basen wewnętrzny tak
  • Leżaki i parasole przy basenie tak
  • TV tak
  • Lódowka tak
  • Kącik dziecięcy, Plac zabaw, Basen dla dzieci tak
  • Tenis, Siatkówka tak
  • Golf tak
  • Hotel przy ulicy tak
  • Fitness tak
  • Bar tak
  • Bowling tak
  • Hotelowa restauracja tak
  • Kawiarnia tak
  • Aneks kuchnny tak

Opinie o hotelu

Ocena 4,6/5
Travelplanet

Znakomity (10 ocena hotelu)

Zakwaterowanie 4,7/5

Wyżywienie 4,6/5

Okolica 4,4/5

Cena 5,0/5

43. najwyższa ocena z 1220 hoteli w Cypr

Anna Chmura Wrzesień 2019

Data pobytu: 7.9. - 14.9.2019

Ocena 5,0/5
Wspaniały hotel.Czysto.Super obsługa.Starali się mówić po polsku.Cudowny kompleks.
Całkowita ocena

Wspaniały hotel.Czysto.Super obsługa.Starali się mówić po polsku.Cudowny kompleks.

Zakwaterowanie 5,0/5

Wyżywienie 5,0/5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Marta Wrzesień 2019

Data pobytu: 7.9. - 14.9.2019

Ocena 4,8/5
Polecam wszystkim ten hotel. Mnóstwo basenów dla dzieci jak i dla dorosłych, ala park linowy, codzienne animacje wieczorem na scenie i w ciągu dnia na
Całkowita ocena

Polecam wszystkim ten hotel. Mnóstwo basenów dla dzieci jak i dla dorosłych, ala park linowy, codzienne animacje wieczorem na scenie i w ciągu dnia na basenie, jedzenie przepyszne, duży wybór owoców morza, ryb. Miasto 15 minut autobusem. Plaża średnia, ale idąc w prawo jest prześliczna zatoczka z przezroczystą wodą, POLECAM !

Zakwaterowanie 5,0/5

Wyżywienie 5,0/5

Okolica 4,0/5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Filtruj opinie

Przemysław Październik 2019

Data pobytu: 7.9. - 14.9.2019

Ocena 3,6/5
Zarezerwowaliśmy pobyt w mieszkaniu / apartamencie o powierzchni około 55 m2. Po otrzymaniu kluczy w recepcji udaliśmy się tam i po wejściu poczuliśmy bardzo nieprzyjemny zapach stęchlizny / pleśni. Stwierdziliśmy, że musimy to zareklamować. Pan z recepcji odnotował prośbę o zmianę mieszkania. Po jakimś czasie mogliśmy już obejrzeć drugie mieszkanie. Stwierdziliśmy, że jest znacznie lepsze i tam z
Całkowita ocena

Zarezerwowaliśmy pobyt w mieszkaniu / apartamencie o powierzchni około 55 m2. Po otrzymaniu kluczy w recepcji udaliśmy się tam i po wejściu poczuliśmy bardzo nieprzyjemny zapach stęchlizny / pleśni. Stwierdziliśmy, że musimy to zareklamować. Pan z recepcji odnotował prośbę o zmianę mieszkania. Po jakimś czasie mogliśmy już obejrzeć drugie mieszkanie. Stwierdziliśmy, że jest znacznie lepsze i tam zostaliśmy. Pan z recepcji powiedział, że jest to nawet wyższy standard - superior. Nie był jakiś super extra, ale miał 2 zewnętrzne tarasy - fajny dodatek.

Z mankamentów tego mieszkania to zauważyliśmy bardzo dużo takich małych mrówek, chodzących po podłodze. Czasem było ich mniej, a czasem więcej. Ostatniej nocy mrówki pogryzły naszą córeczkę śpiącą w łóżeczku.

Ponadto przez 7 dni pobytu, zauważyłem również kilka małych karaluchów w łazience lub kuchni.

Jeszcze jedna mocno irytująca rzecz to bardzo brzydkie zapachy w łazience, które pojawiły się po 1 lub 2 dniach jej użytkowania. Wg. mnie był to problem z kanalizacją.

Brak przejściówek do gniazd elektrycznych na recepcji. Były, ale my byliśmy pod koniec kolejki po klucze i dla nas ich już nie starczyło. Musieliśmy je sami kupić. Niby nic, ale hotel powinien to zapewnić, wg. mnie.

Do tego takie pierdoły jak stare baterie w pilocie do TV itd. O wszystko niestety trzeba się upominać, tak jakby oni sami tego nie sprawdzali.

Plusy:

Jedzenie było na prawdę bardzo dobre. Jedynie śniadania były monotonne.

Obsługa również na wysokim poziomie.

Zakwaterowanie 3,4/5

Wyżywienie 4,0/5

Okolica 4,0/5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Anna Chmura Wrzesień 2019

Data pobytu: 7.9. - 14.9.2019

Ocena 5,0/5
Wspaniały hotel.Czysto.Super obsługa.Starali się mówić po polsku.Cudowny kompleks.
Całkowita ocena

Wspaniały hotel.Czysto.Super obsługa.Starali się mówić po polsku.Cudowny kompleks.

Zakwaterowanie 5,0/5

Wyżywienie 5,0/5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Marta Wrzesień 2019

Data pobytu: 7.9. - 14.9.2019

Ocena 4,8/5
Polecam wszystkim ten hotel. Mnóstwo basenów dla dzieci jak i dla dorosłych, ala park linowy, codzienne animacje wieczorem na scenie i w ciągu dnia na basenie, jedzenie przepyszne, duży wybór owoców morza, ryb. Miasto 15 minut autobusem. Plaża średnia, ale idąc w prawo jest prześliczna zatoczka z przezroczystą wodą, POLECAM !
Całkowita ocena

Polecam wszystkim ten hotel. Mnóstwo basenów dla dzieci jak i dla dorosłych, ala park linowy, codzienne animacje wieczorem na scenie i w ciągu dnia na basenie, jedzenie przepyszne, duży wybór owoców morza, ryb. Miasto 15 minut autobusem. Plaża średnia, ale idąc w prawo jest prześliczna zatoczka z przezroczystą wodą, POLECAM !

Zakwaterowanie 5,0/5

Wyżywienie 5,0/5

Okolica 4,0/5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Czesław Wrzesień 2019

Data pobytu: 7.7. - 14.7.2018

Ocena 4,7/5
Hotel zasługuje na 4 gwiazdki spokojnie, godny polecenia. Byliśmy z dzieckiem i wszystko ok. Sporo basenów i ciekawe animacje. Jedzenie zmieniało się w restauracjach więc nie było monotonii. Czystość w hotelu na dobrym poziomie. Cena w zeszłym roku była sporo niższa niż w tym, może jeszcze się rozwinęli ;) Szczerze Polecam !
Całkowita ocena

Hotel zasługuje na 4 gwiazdki spokojnie, godny polecenia. Byliśmy z dzieckiem i wszystko ok. Sporo basenów i ciekawe animacje. Jedzenie zmieniało się w restauracjach więc nie było monotonii. Czystość w hotelu na dobrym poziomie. Cena w zeszłym roku była sporo niższa niż w tym, może jeszcze się rozwinęli ;) Szczerze Polecam !

Zakwaterowanie 4,9/5

Wyżywienie 5,0/5

Okolica 4,0/5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Krzsztof Wrzesień 2019

Data pobytu: 7.9. - 14.9.2019

Ocena 4,4/5
Hotel w dobrej lokalizacji blisko baseny (max 140cm i nie ze wszystkich można korzystać) i niedaleko do morza. W kompleksie (wzdłuż głównej ulicy) różne bary i restauracje, które zapewniają dodatkowe atrakcje jak np. cotygodniowy recital Toma Johnsa (miejscowego). Hotel czterogwiazdkowy, ale na cały 8-dniowy pobyt dostaliśmy jedno małe mydełko, brak szamponów, żeli pod prysznic... jest tylko dozow
Całkowita ocena

Hotel w dobrej lokalizacji blisko baseny (max 140cm i nie ze wszystkich można korzystać) i niedaleko do morza. W kompleksie (wzdłuż głównej ulicy) różne bary i restauracje, które zapewniają dodatkowe atrakcje jak np. cotygodniowy recital Toma Johnsa (miejscowego). Hotel czterogwiazdkowy, ale na cały 8-dniowy pobyt dostaliśmy jedno małe mydełko, brak szamponów, żeli pod prysznic... jest tylko dozownik (taki jak do mydła w płynie) pod prysznicem - to mi przypomina standard budżetowego Premiere Classe, a nie czterogwiazdkowego hotelu. Klimatyzacja zagrzybiona ;( Obsługa miła, pokoje codziennie sprzątane z wyjątkiem niedzieli. Animacje i eventy w języku angielskim i raczej dla Brytyjczyków, którzy są lokowani w "bardziej ekskluzywnej" części resortu (większość zdjęć w serwisie jest właśnie stamtąd). Duży plus za duży darmowy parking. Ogólnie świetne miejsce dla rodzin z dziećmi. Aha, jedzenie... śniadania - codziennie to samo, choć wybór jest: fasolka w zalewie pomidorowej, jajka sadzone, parówki lub kiełbaski, jajecznica, placki (alla naleśniki), sery, wędliny, owsianka, jogurty, musli, wiele gatunków pieczywa, grzanki, rogaliki, dżemy etc. Obiady i kolacje bardziej zróżnicowane, choć czasami niedoprawione (jałowe w smaku), a czasami przesolone (ogólnie sam dużo solę, więc dla osób używających soli z umiarem może być niejadalne takie danie). Do obiadu codziennie kilka rodzajów mięs, ale bywają zbyt tłuste (np. kotlety z jagnięciny). Co najmniej jedno danie rybne, grillowane warzywa, sałatki, surówki, szatkowane warzywa i wiele różnych sosów dla amatorów własnych kompozycji surówek, oprócz tego owoce i przepyszne desery. Cytując klasyka "bunkrów tutaj nie ma, ale też jest pięknie" :D

Zakwaterowanie 4,4/5

Wyżywienie 4,0/5

Okolica 5,0/5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura 26 °C temperatura w nocy 19 °C

  • Temperatura wody 18 °C

Prognoza pogody na następne dni

  • Jutro 22 °C temperatura w nocy 16 °C

  • Śr 20 °C temperatura w nocy 15 °C

  • Czw 21 °C temperatura w nocy 15 °C

  • Pt 22 °C temperatura w nocy 15 °C

Najlepsze miesiące na wakacje:

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń
  2. Luty
  3. Marzec
  4. Kwiecień
  5. Maj
  6. Czerwiec
  7. Lipiec
  8. Sierpień
  9. Wrzesień
  10. Październik
  11. Listopad
  12. Grudzień