Znakomity wybór! Nasi Klienci byli tym hotelem zachwyceni.

• Wszyscy obywatele Polski podróżujący na Cypr, są zwolnieni z obowiązku okazywania negatywnego testu COVID-19 oraz certyfikatu szczepień.
  • Ponieważ podróż na Cypr Północny odbywa się z przelotem na Cypr Południowy, wszyscy podróżujący podlegają również przepisom wjazdowym na Cypr Południowy.
  • Powrót do Polski
    • Od 28.03.2022 został zniesiony obowiązek odbycia kwarantanny po przekroczeniu polskiej granicy, co oznacza że po powrocie z wakacji nie ma już obowiązku: legitymowania się podczas przekraczania granicy certyfikatami szczepienia, wykonywania testów w kierunku COVID-19 oraz odbywania tzw. kwarantanny przyjazdowej.
    • Warunki te mogą ulec zmianie. Przed podróżą sprawdź aktualne przepisy rządowe na stronie www.gov.pl. Na tej samej stronie znajdziesz aktualne warunki podróżowania na terytorium Cypru Północnego.

od 1 230 za osobę

Obserwuj spodziewany rozwój cen w nadchodzących miesiącach

Do tego hotelu opis jeszcze nie jest gotowy

• Odległość od plaży 500 m
  • Odległość od centrum miasta 5 km
  • Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny tak
  • Basen wewnętrzny tak
  • Leżaki i parasole przy basenie tak
  • TV tak
  • Hotelowa restauracja tak
  • Kawiarnia tak
  • Aneks kuchnny tak

Znakomity (10 ocena hotelu)

48. najwyższa ocena z 1217 hoteli w Cypr

Przemysław

Całkowita ocena

Zarezerwowaliśmy pobyt w mieszkaniu / apartamencie o powierzchni około 55 m2. Po otrzymaniu kluczy w recepcji udaliśmy się tam i po wejściu poczuliśmy bardzo nieprzyjemny zapach stęchlizny / pleśni. Stwierdziliśmy, że musimy to zareklamować. Pan z recepcji odnotował prośbę o zmianę mieszkania. Po jakimś czasie mogliśmy już obejrzeć drugie mieszkanie. Stwierdziliśmy, że jest znacznie lepsze i tam zostaliśmy. Pan z recepcji powiedział, że jest to nawet wyższy standard - superior. Nie był jakiś super extra, ale miał 2 zewnętrzne tarasy - fajny dodatek.

Z mankamentów tego mieszkania to zauważyliśmy bardzo dużo takich małych mrówek, chodzących po podłodze. Czasem było ich mniej, a czasem więcej. Ostatniej nocy mrówki pogryzły naszą córeczkę śpiącą w łóżeczku.

Ponadto przez 7 dni pobytu, zauważyłem również kilka małych karaluchów w łazience lub kuchni.

Jeszcze jedna mocno irytująca rzecz to bardzo brzydkie zapachy w łazience, które pojawiły się po 1 lub 2 dniach jej użytkowania. Wg. mnie był to problem z kanalizacją.

Brak przejściówek do gniazd elektrycznych na recepcji. Były, ale my byliśmy pod koniec kolejki po klucze i dla nas ich już nie starczyło. Musieliśmy je sami kupić. Niby nic, ale hotel powinien to zapewnić, wg. mnie.

Do tego takie pierdoły jak stare baterie w pilocie do TV itd. O wszystko niestety trzeba się upominać, tak jakby oni sami tego nie sprawdzali.

Plusy:

Jedzenie było na prawdę bardzo dobre. Jedynie śniadania były monotonne.

Obsługa również na wysokim poziomie.

Anna Chmura

Wspaniały hotel.Czysto.Super obsługa.Starali się mówić po polsku.Cudowny kompleks.

Przemysław

Plusy:

Jedzenie było na prawdę bardzo dobre. Jedynie śniadania były monotonne.

Obsługa również na wysokim poziomie.

Anna Chmura

Marta

Polecam wszystkim ten hotel. Mnóstwo basenów dla dzieci jak i dla dorosłych, ala park linowy, codzienne animacje wieczorem na scenie i w ciągu dnia na basenie, jedzenie przepyszne, duży wybór owoców morza, ryb. Miasto 15 minut autobusem. Plaża średnia, ale idąc w prawo jest prześliczna zatoczka z przezroczystą wodą, POLECAM !

Czesław

Hotel zasługuje na 4 gwiazdki spokojnie, godny polecenia. Byliśmy z dzieckiem i wszystko ok. Sporo basenów i ciekawe animacje. Jedzenie zmieniało się w restauracjach więc nie było monotonii. Czystość w hotelu na dobrym poziomie. Cena w zeszłym roku była sporo niższa niż w tym, może jeszcze się rozwinęli ;) Szczerze Polecam !

Krzsztof

Całkowita ocena

Hotel w dobrej lokalizacji blisko baseny (max 140cm i nie ze wszystkich można korzystać) i niedaleko do morza. W kompleksie (wzdłuż głównej ulicy) różne bary i restauracje, które zapewniają dodatkowe atrakcje jak np. cotygodniowy recital Toma Johnsa (miejscowego). Hotel czterogwiazdkowy, ale na cały 8-dniowy pobyt dostaliśmy jedno małe mydełko, brak szamponów, żeli pod prysznic... jest tylko dozownik (taki jak do mydła w płynie) pod prysznicem - to mi przypomina standard budżetowego Premiere Classe, a nie czterogwiazdkowego hotelu. Klimatyzacja zagrzybiona ;( Obsługa miła, pokoje codziennie sprzątane z wyjątkiem niedzieli. Animacje i eventy w języku angielskim i raczej dla Brytyjczyków, którzy są lokowani w "bardziej ekskluzywnej" części resortu (większość zdjęć w serwisie jest właśnie stamtąd). Duży plus za duży darmowy parking. Ogólnie świetne miejsce dla rodzin z dziećmi. Aha, jedzenie... śniadania - codziennie to samo, choć wybór jest: fasolka w zalewie pomidorowej, jajka sadzone, parówki lub kiełbaski, jajecznica, placki (alla naleśniki), sery, wędliny, owsianka, jogurty, musli, wiele gatunków pieczywa, grzanki, rogaliki, dżemy etc. Obiady i kolacje bardziej zróżnicowane, choć czasami niedoprawione (jałowe w smaku), a czasami przesolone (ogólnie sam dużo solę, więc dla osób używających soli z umiarem może być niejadalne takie danie). Do obiadu codziennie kilka rodzajów mięs, ale bywają zbyt tłuste (np. kotlety z jagnięciny). Co najmniej jedno danie rybne, grillowane warzywa, sałatki, surówki, szatkowane warzywa i wiele różnych sosów dla amatorów własnych kompozycji surówek, oprócz tego owoce i przepyszne desery. Cytując klasyka "bunkrów tutaj nie ma, ale też jest pięknie" :D