• Wymagany ważny paszport lub dowód osobisty.
  • Wizy nie są wymagane dla krótkich pobytów turystycznych do 90 dni.
  • Brak szczególnych wymagań dotyczących szczepień.
  • Ponieważ podróż na Cypr Północny odbywa się z przelotem na Cypr Południowy, wszyscy podróżujący podlegają również przepisom wjazdowym na Cypr Południowy.
[data: 20.03.2024]
Przed wykupieniem wycieczki polecamy sprawdzić aktualne informacje na oficjalnej stronie rządowej.
https://www.gov.pl/web/cypr/informacje-dla-podrozujacych
Wyjazd do

Navarria Blue

Ocena: 3/5

Cypr, Limassol, Limassol

Udostępnij
Daj nam jeszcze chwilę,
sprawdzamy dostępność i cenę.

Szczegóły wycieczki

Opis

3* hotel położony w Limassol.
6-cio pietrowy budynek ze 130 pokojami, położony jest na południowym wybrzeżu Cypru, w okolicy potoku, w odległości 4,5 km od centrum Limassol. Kompleks jest oddzielony od piaszczystej i żwirowej plaży ulicą. W odległości 1 km znajdują się sklepy, dzielnica rozrywkowa Yermasovia. Obok kompleksu przystanek autobusowy. Podróż z lotniska w Larnace, oddalonego o 70 km, trwa 1 godzinę.
W hotelu i na jego terenie: foyer z całodobową recepcją, sejf, winda i bar w holu z przytulną częścią wypoczynkową, sala telewizyjna, Wi-Fi w pokojach i holu (bezpłatnie) restauracja. Za dodatkową opłatą usługa pralnia, bezpłatny parking.
POKOJE
w stylu greckim, z łazienką z suszarką do włosów, telefonem z bezpośrednim wyjściem na miasto, telewizją satelitarną/kablową z funkcją radia, sejfem do wynajęcia oraz indywidualnie sterowaną klimatyzacją i ogrzewaniem. Lodówka i sejf są dostępne za opłatą w pokojach typu standard i wliczone w cenę pokoi typu superior. Żelazka mogą być dostarczone po zgłoszeniu w recepcji.
ATRAKCJE/ZAJĘCIA
basen z oddzielnym brodzikiem dla dzieci, bar z przekąskami przy basenie i taras słoneczny. Strefa saun, masaże (opłata). Za dodatkową opłatą kort tenisowy i stół bilardowy; na plaży lokalni dostawcy oferują wybór sportów wodnych (obowiązują opłaty). W zależności od pory roku orizowany jest program wieczorny z muzyką na żywo. Zwykle 2-3 razy w tygodniu muzyka na żywo i okazjonalnie greckie lub cypryjskie tańce ludowe.WYŻYWNIENIE
BB- śniadania w formie bufetu.HB - śniadania i obiadokolacje.
FB- pełne wyżywienie.
All Inclusive.
POKOJE
Family Room Inland View - Max Pax:   6 - Min Pax:  4
Family Room Sea View - Max Pax:   6 - Min Pax:  4
Family Room Inland View - Max Pax:   6 - Min Pax:  4
Family Room Sea View - Max Pax:   6 - Min Pax:  4
Twin Room Inland View
Pokoje ze specjalnym widokiem, pokoje większe, o podwyższonym standardzie - dodatkowo płatne.

DOKONANIE REZERWACJI

Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).

WAŻNE INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERTY

Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: WIZZAIR, RYANAIR) to oferty DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA co oznacza, że ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane - cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. 
CENA ZAWIERA
- przelot
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- opieka polskojęzycznego rezydenta
- miejsca obok siebie w samolocie w przypadku linii lotniczej RYANAIR
- BAGAŻ PODRĘCZNY:
RYANAIR (FR) - w cenie 1 mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu (max. wymiary: 40cm x 20cm x 25cm)
WIZZAIR (W6) - w cenie 1 mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu, do 10kg (max. wymiary: 40cm x 30cm x 20cm)

UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
MIEJSC OBOK SIEBIE W PRZYPADKU PRZELOTÓW LINIAMI WIZZAIR
BAGAŻU REJSTROWANEGO I DODATKOWEGO BAGAŻU PODRĘCZNEGO:
RYANAIR (FR):
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:
- Drugiego bagażu podręcznego - 10 kg z usługą pierwszeństwa wejścia na pokład (max. wymiary 55cm x 40cm x 20cm)
- Bagażu rejestrowanego 10 kg lub 20 kg
WIZZAIR (W6)
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:
- drugiego bagażu podręcznego 10 kg z usługą Wizz Priority (max. wymiary 55cm x 40cm x 23cm)
- bagażu rejestrowanego 10 kg, 20 kg, 26 kg, 32 kg
- miejsc obok siebie w samolocie
WAŻNE! bagaż dokupowany po potwierdzeniu rezerwacji przez Klienta, w terminie późniejszym - zawsze jest droższy niż bagaż dokupiony podczas robienia rezerwacji miejsc w liniach lotniczych - dotyczy obydwu linii - Ryanair i Wizzair.
- lokalnych opłat klimatycznych, podatku turystycznego, itp.Klienci przylatujący na Cypr są opieką polskojęzycznego rezydenta. 
1. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji). Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika.
2. Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji, szczególnie na kilka dni przed wylotem-cena zazwyczaj jest wyższa. Dodatkowy bagaż /miejsca obok siebie można dokupić max. na 5 dni pracujące przed datą wylotu.
3. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu. Ważne! Klient zobowiazany jest podać właściwe dane do odprawy w czasie wymaganym przez Organizatora - jednak nie później niż 3 dni przed datą wylotu. W przypadk nie otrzymania danych lub otrzymania błędnych/niepełnych danych niezbędnych do odprawy Klient poniesie koszty odprawy.
4. Na lotnisku należy stawić się minimum 2,5 h przed godziną wylotu.
5. ZMIANA DANYCH UCZESTNIKA/ZMIANA UCZESTNIKA w liniach RYANAIR może się odbyć jedynie po samodzielnym zweryfikowaniu się Uczestnika na stronie Ryanair. Link do weryfikacji przesyła Organizator. Po zweryfikowaniu się Uczestnika Organizator musi otrzymać adres mailowy, na którym Klient dokonał weryfikacji.

PRZEPISY WIZOWE, PASZPORTOWE, SANITARNE

Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.

WAŻNE INFORMACJE DODATKOWE

Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Wydarzenia w hotelach (animacje, muzyka na żywo, gry) mogą się zmieniać w trakcie pobytu, są zależne od ilości chętnych, pogody, sezonu. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.
Przy hotelach nadmorskich - szczególnie przed i poza wysokim sezonem, mogą być prowadzone prace budowlane- na wybrzeżu Larnaki oraz Paphos budowane są promenady wzdłuż linii hotelowej i morza.Plaże na Cyprze są publiczne, leżaki i parasole są płatne - koszt jednego leżaka to ok 2,5 Euro/koszt parasola 2,5 Euro.

Cypr



Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży Plaża 250 m
  • Odległość od centrum miasta Centrum miasta 5 km
  • Klimatyzacja Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny Basen zewnętrzny tak
  • Leżaki i parasole przy basenie, Leżaki i parasole na plaży Leżaki i parasole przy basenie tak
  • TV TV tak
  • Minibar, Bar Minibar tak
  • Lódowka Lódowka tak
  • Tenis Tenis tak
  • Hotel przy ulicy Hotel przy ulicy tak
  • Fitness Fitness tak
  • Programy animacyjne Programy animacyjne tak
  • Basen dla dzieci Basen dla dzieci tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak
  • Kawiarnia Kawiarnia tak
  • Wypożyczalnia rowerów Wypożyczalnia rowerów tak
  • Wifi Wifi tak

Wybierz termin

Opinie o hotelu

Ocena 3,3 / 5
Travelplanet

Dobry (Na podstawie 7 opinii)

Zakwaterowanie 3,1 / 5

Wyżywienie 3,5 / 5

Okolica 3,8 / 5

Cena 3,2 / 5

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

194. najwyższa ocena z 1285 hoteli w Cypr

Krzysztof C.

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 23.12. - 30.12.2023 Oceniono: Luty 2024

Navarria Blue Ocena: 3/5 Cypr, Limassol

Bardzo fajne wakacje. Hotel super usytuowany.

Bardzo fajne wakacje. Hotel super usytuowany.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Pokój z pięknym widokiem.

Wyżywienie
Posiłki bardzo pyszne. Ogólnie tak jak oczekiwaliśmy.

Obsługa w hotelu
Nie korzystałem.

Plaża
Okres zimowy więc pusto na plażach. Bardzo blisko od hotelu

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Márta B.

Ocena 4,3 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.hu) Data pobytu 27.7. - 2.8.2023 Oceniono: Sierpień 2023

Navarria Blue Ocena: 3/5 Cypr, Limassol

Ogólnie miło spędziliśmy czas, stosunek ceny do jakości jest adekwatny.

Ogólnie miło spędziliśmy czas, stosunek ceny do jakości jest adekwatny.

Zakwaterowanie 4,0 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 4,5 / 5

Zakwaterowanie
Trochę retro hotel, brak lodówki w pokoju. Natomiast zepsuty klimatyzator został naprawiony w ciągu godziny. Personel jest przyjazny i pomocny. Łóżka są wygodne.

Wyżywienie
Zróżnicowany wybór jedzenia, ale niezbyt zróżnicowany. Znaleźliśmy naprawdę pyszne jedzenie.

Obsługa w hotelu
Z siłowni mogą korzystać wyłącznie osoby, które ukończyły 18 rok życia. Basen jest doskonały, najbliższa plaża znajduje się 3 minuty spacerem, a przystanek autobusowy 2 minuty od hotelu.

Plaża
Najbliższa plaża oddalona jest od obiektu o 3 minuty spacerem. Do centrum miasta jest około 9 km, plaże stykają się ze sobą w części pomiędzy hotelem a centrum miasta. W drugą stronę jest więcej plaż. W pobliżu znajduje się także wypożyczalnia sprzętu sportowego. Plaże są schludne, z szarym piaskiem.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Filtruj opinie

Krzysztof C.

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 23.12. - 30.12.2023 Oceniono: Luty 2024

Navarria Blue Ocena: 3/5 Cypr, Limassol

Bardzo fajne wakacje. Hotel super usytuowany.

Bardzo fajne wakacje. Hotel super usytuowany.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Pokój z pięknym widokiem.

Wyżywienie
Posiłki bardzo pyszne. Ogólnie tak jak oczekiwaliśmy.

Obsługa w hotelu
Nie korzystałem.

Plaża
Okres zimowy więc pusto na plażach. Bardzo blisko od hotelu

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Márta B.

Ocena 4,3 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.hu) Data pobytu 27.7. - 2.8.2023 Oceniono: Sierpień 2023

Navarria Blue Ocena: 3/5 Cypr, Limassol

Ogólnie miło spędziliśmy czas, stosunek ceny do jakości jest adekwatny.

Ogólnie miło spędziliśmy czas, stosunek ceny do jakości jest adekwatny.

Zakwaterowanie 4,0 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 4,5 / 5

Zakwaterowanie
Trochę retro hotel, brak lodówki w pokoju. Natomiast zepsuty klimatyzator został naprawiony w ciągu godziny. Personel jest przyjazny i pomocny. Łóżka są wygodne.

Wyżywienie
Zróżnicowany wybór jedzenia, ale niezbyt zróżnicowany. Znaleźliśmy naprawdę pyszne jedzenie.

Obsługa w hotelu
Z siłowni mogą korzystać wyłącznie osoby, które ukończyły 18 rok życia. Basen jest doskonały, najbliższa plaża znajduje się 3 minuty spacerem, a przystanek autobusowy 2 minuty od hotelu.

Plaża
Najbliższa plaża oddalona jest od obiektu o 3 minuty spacerem. Do centrum miasta jest około 9 km, plaże stykają się ze sobą w części pomiędzy hotelem a centrum miasta. W drugą stronę jest więcej plaż. W pobliżu znajduje się także wypożyczalnia sprzętu sportowego. Plaże są schludne, z szarym piaskiem.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Lenka Brdlíková

Ocena 1,9 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 15.6. - 22.6.2022 Oceniono: Czerwiec 2022

Navarria Blue Ocena: 3/5 Cypr, Limassol

Odwiedziłem ten hotel po raz kolejny. Zawsze byliśmy zadowoleni. W tym roku - szok! Hotel zmienił właściciela, cypryjska obsługa zniknęła. Sprzątanie zapewniały 4 osoby, które chyba przyzwyczaiły się do tego, co to znaczy. Basen był sprzątany raz w tygodniu, pokoje były brudne, niezbyt luksusowe, ręczniki nie były zmieniane, papier toaletowy nie był uzupełniany. Po wyjeździe grupy „globalnej” wieczorne bufety zostały odwołane i zastąpione menu – do wyboru 3 dania główne. Kiedy zapytałem, dlaczego nie można już wybierać z bufetu, odpowiedź brzmiała, że nie ma ludzi. Bogaty program kulturalny, który był częścią „dawnych” czasów, całkowicie zniknął. Ogólnie w tym roku Cypr wydawał mi się dość zaniedbany, nie czułam tam radości turystów. Jeśli podróżujesz z TUI / Eurowings, musisz pobrać aplikację, aby dokończyć odprawę.

Odwiedziłem ten hotel po raz kolejny. Zawsze byliśmy zadowoleni. W tym roku - szok! Hotel zmienił właściciela, cypryjska obsługa zniknęła. Sprzątanie zapewniały 4 osoby, które chyba przyzwyczaiły się do tego, co to znaczy. Basen był sprzątany raz w tygodniu, pokoje były brudne, niezbyt luksusowe, ręczniki nie były zmieniane, papier toaletowy nie był uzupełniany. Po wyjeździe grupy „globalnej” wieczorne bufety zostały odwołane i zastąpione menu – do wyboru 3 dania główne. Kiedy zapytałem, dlaczego nie można już wybierać z bufetu, odpowiedź brzmiała, że nie ma ludzi. Bogaty program kulturalny, który był częścią „dawnych” czasów, całkowicie zniknął. Ogólnie w tym roku Cypr wydawał mi się dość zaniedbany, nie czułam tam radości turystów. Jeśli podróżujesz z TUI / Eurowings, musisz pobrać aplikację, aby dokończyć odprawę.

Zakwaterowanie 1,0 / 5

Wyżywienie 1,0 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 1,0 / 5

Zakwaterowanie
Brudny, przewraca szuflady.

Obsługa w hotelu
Niedziałający prysznic przy basenie

Plaża
Plaże są ładne, woda jest super.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Bozena

Ocena 4,5 / 5

Niezweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu 

Navarria Blue Ocena: 3/5 Cypr, Limassol

HOTEL POŁOZONY BLISKO MORZA,OBSŁUGA MIŁA ,CODZIENNE SPRZĄTANIE.POSIŁKI MOGŁY BYC LEPSZE,MONOTONNE

HOTEL POŁOZONY BLISKO MORZA,OBSŁUGA MIŁA ,CODZIENNE SPRZĄTANIE.POSIŁKI MOGŁY BYC LEPSZE,MONOTONNE

Zakwaterowanie 4,4 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (2) (0)

Hm

Ocena 3,0 / 5

Niezweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu 

Navarria Blue Ocena: 3/5 Cypr, Limassol

Rzucający się od pierwszych minut pobytu w hotelu obojętny stosunek personelu do gości hotelowych. W pokojach brak minibarku nie mówiąc o powitalnych napojach. Przyjeżdżając po północy do hotelu brak możliwości posilenia się czy wypicia gorącej herbaty/kawy (brak suchego prowiantu za obiadokolację w pierwszej dobie hotelowej!!!). Karygodną sprawą są hordy kotów w restauracji hotelowej, chodzących swobodnie po stołach i wyjadających resztki z talerzy!!! W restauracji codziennością był brak małych łyżeczek do herbaty/kawy. Przez cały pobyt nie usłyszeliśmy ze strony personelu hotelowego czy to w recepcji, restauracji czy od sprzątaczek powitania/pozdrowienia. Mieliśmy wrażenie, że momentami traktowani jesteśmy jak intruzi a nie goście, o których hotel powinien właściwie zadbać. Zaletą hotelu jest bliskość do plaży i przystanków komunikacji miejskiej.

Rzucający się od pierwszych minut pobytu w hotelu obojętny stosunek personelu do gości hotelowych. W pokojach brak minibarku nie mówiąc o powitalnych napojach. Przyjeżdżając po północy do hotelu brak możliwości posilenia się czy wypicia gorącej herbaty/kawy (brak suchego prowiantu za obiadokolację w pierwszej dobie hotelowej!!!). Karygodną sprawą są hordy kotów w restauracji hotelowej, chodzących swobodnie po stołach i wyjadających resztki z talerzy!!! W restauracji codziennością był brak małych łyżeczek do herbaty/kawy. Przez cały pobyt nie usłyszeliśmy ze strony personelu hotelowego czy to w recepcji, restauracji czy od sprzątaczek powitania/pozdrowienia. Mieliśmy wrażenie, że momentami traktowani jesteśmy jak intruzi a nie goście, o których hotel powinien właściwie zadbać. Zaletą hotelu jest bliskość do plaży i przystanków komunikacji miejskiej.

Zakwaterowanie 3,0 / 5

Wyżywienie 2,0 / 5

Okolica 4,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Położenie hotelu

Mapa nie musi przedstawiać położenia wszystkich hoteli. Pozycja zaznaczona na mapie ma charakter orientacyjny. Zgłoś

Opis

Limassol (gr. Lemesós - obecnie oficjalna nazwa), drugie co do wielkości miasto Cypru, jest dla turystów przybywających na wyspę drogą morską pierwszym przystankiem w podróży. Mimo że jest to ośrodek niezbyt atrakcyjny, z niewieloma zabytkami, a o śmiałej, funkcjonalnej zabudowie, wyróżnia się pewną swoistą autentycznością i - co niektórzy bardzo cenią - bogatym życiem nocnym.

Miasto nieustannie poszerza swe granice na wschód wzdłuż wybrzeża (ok. 500 m rocznie; rozwój zachodniej części uniemożliwia brytyjska baza wojskowa), a także w kierunku surowych, porosłych krzewami podnóży masywu Tróödhos. Najniżej położone osiedla pełnią funkcję sypialni dużego miasta - do najbardziej interesujących (niewartych jednak zbaczania z trasy) należą: Ayía, Mávra, Ómodhos, Vouní i Lófou. W pozostałych, m.in. w Arakapás (ze wspaniałym kościołem w stylu italsko-bizantyjskim), Akapnoú i Odhoú rzadko pojawiają się goście. Dotarcie do nich wymaga cierpliwości i oczywiście własnego środka transportu, gdyż sieć komunikacji publicznej działa dość symbolicznie.

Pas hoteli ciągnący się wzdłuż wybrzeża na wschód od Limassolu kończy się dopiero za prześlicznym starożytnym Amathus.
  • Odległość od plaży Plaża 250 m
  • Odległość od centrum miasta Centrum miasta 5 km

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura 29 °C temperatura w nocy 18 °C

  • Temperatura wody 18 °C

Prognoza pogody na następne dni

  • Jutro 29 °C temperatura w nocy 18 °C

  • Środa 28 °C temperatura w nocy 18 °C

  • Czwartek 28 °C temperatura w nocy 16 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń
  2. Luty
  3. Marzec
  4. Kwiecień
  5. Maj
  6. Czerwiec
  7. Lipiec
  8. Sierpień
  9. Wrzesień
  10. Październik
  11. Listopad
  12. Grudzień

Więcej wycieczek, które mogą Cię zainteresować