Aktualne do Chorwacji

Hotel Amadria Park Jure

Ocena: 4/5

Chorwacja, Sibenik, Szybenik

Klienci nie ocenili jeszcze tego hotelu Hotel nie został oceniony

Wyświetl wszystkie recenzje

Więcej o hotelu

od 1 917 za os.

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Wykres przedstawia prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Minimalna cena za osobę z możliwymi różnicami w czasie trwania podróży

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

LOKALIZACJA
  • około 30 m do plaży
  • Do lotniska (SPU) ok. 60 km, lotniska (ZAD) ok. 70 km
  • do miasta Å ibenik ok. 6 km, Park Narodowy Krka ok. 25 km, Park Narodowy Kornati ok. 40 km
  • Aquapark Dalmatia ok. 50 m, Zadar ok. 80 km
  • Sklepy ok. 3 km
  • dostępna komunikacja autobusowa
WYPOSAŻENIE
  • 384 pokoje rozmieszczone w 3-piętrowym budynku głównym i 2 aneksach
  • Recepcja (24h), windy, WiFi we wszystkich miejscach ogólnodostępnych (w cenie)
  • Restauracja bufetowa z tarasem
  • 2 bary, kawiarnia
  • pokój konferencyjny
  • za opłatą: sklepy, pralnia
PLAŻA I BASEN
  • część plaży piaszczysto-kamienistej/kamienistej należącej do hotelu
  • 3 baseny (woda słona, zależnie od pogody)
  • Aquapark (za opłatą)
  • Przy basenie znajdują się leżaki i ręczniki plażowe. Na plaży można je wypożyczyć za opłatą.
DLA DZIECI
  • basen dla dzieci
  • Wysokie krzesełka w restauracji
  • Usługa opieki nad dziećmi (na życzenie, za opłatą)
ŻYWNOŚCIOWY

Śniadanie
  • w formie bufetu
obiadokolacja
  • Śniadania i obiadokolacje w formie szwedzkiego stołu
SPORT, WELLNESS I ROZRYWKA
  • Centrum fitness, joga
  • Koszykówka, minigolf
  • Za opłatą: kort tenisowy (w odległości ok. 300 m), wypożyczalnia rowerów, sporty wodne na plaży (lokalni organizatorzy)
  • Za opłatą: sauna, solarium, jacuzzi, hammam, masaże i zabiegi
INFORMACJA
  • Karty kredytowe: VISA, MasterCard
  • Ostatni (częściowy) remont: 2016 rok
  • Języki: chorwacki, angielski, niemiecki, włoski
  • Zameldowanie od godziny 15:00, wymeldowanie do godziny 11:00
  • Kategoria kraju: 4 gwiazdki


PODWÓJNY POKÓJ
  • ok. 22 m², balkon
  • podwójne łóżko
  • Prysznic, toaleta, suszarka do włosów
  • TV-SAT z kanałem muzycznym, telefon, sejf, WiFi
  • Czajnik
  • Klimatyzacja (sterowana centralnie)
  • Możliwość rezerwacji również jako pokój dwuosobowy z balkonem francuskim
POKÓJ JEDNOOSOBOWY
  • Takie same udogodnienia jak w pokojach dwuosobowych, z balkonem lub bez
Pokój rodzinny z dwiema sypialniami
  • ok. 44 m², balkon
  • dwie sypialnie (z łóżkami podwójnymi) połączone drzwiami
  • Prysznic, toaleta, suszarka do włosów
  • TV-SAT z kanałem muzycznym, telefon, sejf, WiFi
  • Czajnik
  • Klimatyzacja (sterowana centralnie)
  • Można również zarezerwować jako pokój rodzinny z balkonem francuskim
APARTAMENT SUPERIOR
  • ok. 45 m², balkon
  • dwie sypialnie z łóżkami podwójnymi, salon z częścią wypoczynkową
  • Prysznic, toaleta, suszarka do włosów
  • TV-SAT z kanałem muzycznym, telefon, sejf, WiFi
  • Czajnik
  • Klimatyzacja (sterowana centralnie)
inne kategorie pokoi zgodnie z systemem rezerwacji

Wymagania wjazdowe dla Chorwacji:
Chorwacja jest członkiem Układu z Schengen od 2023 r. Przy wjeździe z innego kraju należącego do strefy Schengen nie obowiązują kontrole graniczne i paszportowe. Aby w razie potrzeby móc udowodnić swoją tożsamość władzom lub firmom transportowym, nadal musisz mieć przy sobie dokument tożsamości (dowód osobisty, paszport, ważny paszport dla dziecka). Problemy mogą powodować nieaktualne dokumenty identyfikacyjne oraz te, które w przeszłości zgłoszono jako zagubione lub skradzione.

Osoby niepełnoletnie , które nie podróżują z przedstawicielem prawnym lub opiekunem, powinny mieć przy sobie pisemną deklarację zgody od swojego przedstawiciela prawnego lub opiekuna.

Obywatele spoza UE powinni skontaktować się z przedstawicielem Chorwacji, aby dowiedzieć się o wymogach wjazdowych i wizowych.

Źródło: Chorwacja: Informacje dotyczące podróży i bezpieczeństwa – Federalne Ministerstwo Spraw Zagranicznych (auswaertiges-amt.de)

(stan na styczeń 2024 r.)

Poradnik:
Należy pamiętać, że w przypadku wszystkich gości spoza UE, którzy mają w miejscu docelowym „rezerwacje tylko hotelowe”, mogą wystąpić problemy podczas zameldowania w hotelu. W takim przypadku hotelarze mają prawo zażądać dopłaty na miejscu lub odrzucić rezerwację!

Udogodnienia, usługi, oferty rozrywkowe i sportowe w sezonie zimowym:
W sezonie zimowym (zwykle od początku listopada do końca marca/połowy kwietnia) oraz na początku i pod koniec sezonu (kwiecień i październik) niektóre z wymienionych tu obiektów nie są dostępne w ogóle lub są dostępne jedynie dla ograniczonym zakresie ze względu na warunki pogodowe lub małą liczbę odwiedzających. Dotyczy to w szczególności obiektów plażowych i basenowych (parasole i leżaki, pomosty kąpielowe, bary basenowe i plażowe), rozrywki na świeżym powietrzu oraz działalności sportowej (zwłaszcza sportów wodnych). W wielu hotelach baseny są serwisowane lub całkowicie opróżniane w miesiącach zimowych, a zjeżdżalnie wodne/aquaparki nie są czynne. W okresie zimowym może także nastąpić ograniczenie oferty restauracji a la carte, restauracji z przekąskami i barów, a także ograniczenie godzin obsługi, zamiast bufetu posiłki mogą być podawane w formie menu. Wieczorne imprezy plenerowe zostają odwołane lub zostaną przeniesione do pomieszczeń zamkniętych. Minikluby często nie są oferowane w ogóle w sezonie zimowym lub oferowane są tylko w czasie wakacji szkolnych. Jeżeli pomieszczenie jest wyposażone w klimatyzację, w miesiącach zimowych służy ona jako ogrzewanie.
LAGE
  • ca. 30 m zum Strand
  • zum Flughafen (SPU) ca. 60 km, Flughafen (ZAD) ca. 70 km
  • zum City Å ibenik ca. 6 km, National Park Krka ca. 25 km, National Park Kornati ca. 40 km
  • Aquapark Dalmatia ca. 50 m, Zadar ca. 80 km
  • Einkaufsmöglichkeiten ca. 3 km
  • öffentliche Busverbindung vorhanden
 AUSSTATTUNG
  • 384 Zimmer, verteilt auf ein 3-stöckiges Haupthaus und 2 Nebengebäude
  • Rezeption (24 Stunden), Lifte, WLAN in allen öffentlichen Bereichen (inklusive)
  • Buffetrestaurant mit Terrasse
  • 2 Bars, Café
  • Konferenzraum
  • gegen Gebühr: Geschäfte, Wäscheservice
 STRAND & POOL
  • hoteleigener Abschnitt am Sand-/Kies-/Felsstrand
  • 3 Swimmingpools (Salzwasser, wetterabhängig)
  • Wasserpark (gegen Gebühr)
  • Sonnenliegen und Badetücher sind am Pool inklusive, am Strand gegen Gebühr
 FÜR DIE KINDER
  • Kinderpool
  • Hochstühle im Restaurant
  • Babysitter Service (auf Anfrage, gegen Gebühr)
VERPFLEGUNG

Frühstück
  • in Buffetform
Halbpension
  • Frühstück und Abendessen in Buffetform
 SPORT, WELLNESS & UNTERHALTUNG
  • Fitnesscenter, Yoga
  • Basketball, Minigolf
  • gegen Gebühr: Tennisplatz (ca. 300 m entfernt), Fahrradvermietung, Wassersport am Strand (lokale Anbieter)
  • gegen Gebühr: Sauna, Solarium, Whirlpool, Hamam, Massagen und Anwendungen
INFORMATIONEN
  • Kreditkarten: VISA, MasterCard
  • Letzte (Teil-)Renovierung: 2016
  • Sprachen: Kroatisch, Englisch, Deutsch, Italienisch
  • Check-in ab 15:00, Check-out bis 11:00 Uhr
  • Landeskategorie: 4 Sterne


DOPPELZIMMER
  • ca. 22 m², Balkon
  • Doppelbett
  • Dusche, WC, Föhn
  • SAT-TV mit Musikkanal, Telefon, Safe, WLAN
  • Wasserkocher
  • Klimaanlage (zentral gesteuert)
  • auch buchbar als Doppelzimmer mit französischen Balkon
EINZELZIMMER
  • gleiche Ausstattung wie bei den Doppelzimmern, mit oder ohne Balkon
FAMILIENZIMMER MIT ZWEI SCHLAFZIMMERN
  • ca. 44 m², Balkon
  • zwei Schlafräume (mit Doppelbetten) mit Verbindungstür
  • Dusche, WC, Föhn
  • SAT-TV mit Musikkanal, Telefon, Safe, WLAN
  • Wasserkocher
  • Klimaanlage (zentral gesteuert)
  • auch buchbar als Familienzimmer mit französischen Balkon
 SUPERIOR SUITE
  • ca. 45 m², Balkon
  • zwei Schlafräume mit Doppelbetten, Wohnraum mit Sitzecke
  • Dusche, WC, Föhn
  • SAT-TV mit Musikkanal, Telefon, Safe, WLAN
  • Wasserkocher
  • Klimaanlage (zentral gesteuert)
weitere Zimmerkategorien laut Buchungssystem

Einreisebestimmungen für Kroatien:
Kroatien ist seit 2023 Mitglied des Schengener Abkommens. Bei der Einreise aus einem anderen Land des Schengen-Raums entfallen daher Grenz- und Passkontrollen. Um ggf. gegenüber Behörden oder Beförderungsunternehmen Ihre Identität nachweisen zu können, ist das Mitführen eines Ausweisdokuments (Personalausweis, Reisepass, gültiger Kinderreisepass) weiterhin Pflicht. Abgelaufene Ausweisdokumente und solche, die in der Vergangenheit als verloren oder gestohlen gemeldet wurden, können zu Problemen führen.

Minderjährige, die nicht in Begleitung ihrer gesetzlichen Vertreter bzw. Ihrer Sorgeberechtigten reisen, sollten eine schriftliche Einverständniserklärung ihrer gesetzlichen Vertreters bzw. Sorgeberechtigten mitführen.

Nicht-EU-Bürger erkundigen sich bitte bei einer Vertretung Kroatiens zu den Einreise- und Visumsbestimmungen.

Quelle: Kroatien: Reise- und Sicherheitshinweise - Auswärtiges Amt (auswaertiges-amt.de)

(Stand: Januar 2024)

Hinweise:
Bitte beachten Sie, dass für alle Gäste ohne Wohnsitz in der EU bei "Nur Hotel Buchungen" im Zielgebiet Probleme beim Einchecken im Hotel auftreten können. In einem solchen Fall sind die Hoteliers dazu berechtigt, eine Nachzahlung vor Ort einzufordern oder die Buchung zurückzuweisen!

Einrichtungen, Service-, Animations- und Sportangebote in der Wintersaison:
In der Wintersaison (i. d. R. Anfang November bis Ende März/Mitte April) und in der Vor- und Nachsaison (April und Oktober) stehen witterungsbedingt oder aufgrund geringer Besucherzahlen einige hier aufgeführten Einrichtungen zum Teil gar nicht oder nur in beschränktem Umfang zur Verfügung. Dies gilt vor allem für Strand- und Pooleinrichtungen (Sonnenschirme und Liegen, Badestege, Pool- und Strandbars), Animations- und Sportangebote im Freien (insbesondere Wassersport). In vielen Hotels werden die Swimmingpools in den Wintermonaten gewartet bzw. komplett geleert, Wasserrutschen/Aquaparks sind nicht in Betrieb. Auch das Angebot an A-la-carte-Restaurants, Snackrestaurants und Bars kann in der Wintersaison reduziert oder die Servicezeiten können eingeschränkt sein, statt eines Buffets können die Mahlzeiten in Menüform serviert werden. Abendveranstaltungen im Freien entfallen bzw. werden in Innenräume verlegt. Miniclubs werden häufig in der Wintersaison gar nicht oder nur während Schulferienzeiten angeboten. Wenn zur Zimmerausstattung eine Klimaanlage gehört, dient diese in den Wintermonaten als Heizung.

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o hotelu

  • Klimatyzacja Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny Basen zewnętrzny tak
  • Basen wewnętrzny Basen wewnętrzny tak
  • Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie tak
  • TV TV tak
  • Minibar, Bar Minibar tak
  • Kącik dziecięcy, Plac zabaw, Basen dla dzieci Kącik dziecięcy tak
  • Tenis, Siatkówka Tenis tak
  • Golf Golf tak
  • Surfing Surfing tak
  • Centrum nurkowania Centrum nurkowania tak
  • Fitness Fitness tak
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych Ułatwienia dla niepełnosprawnych tak
  • Bowling Bowling tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak
  • Kawiarnia Kawiarnia tak
  • Wypożyczalnia rowerów Wypożyczalnia rowerów tak

Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

Jesteśmy dostępni 7 dni/tyg. 8:00-23:00.

+48 71 771 76 83

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura 12 °C temperatura w nocy 8 °C

  • Temperatura powietrza 12 °C

  • Temperatura wody 15 °C

Prognoza pogody na następne dni

  • Jutro 11 °C temperatura w nocy 8 °C

  • Niedziela 12 °C temperatura w nocy 8 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń: Niski sezon
  2. Luty: Niski sezon
  3. Marzec: Niski sezon
  4. Kwiecień: Niski sezon
  5. Maj: Dobry
  6. Czerwiec: Najlepszy
  7. Lipiec: Najlepszy
  8. Sierpień: Najlepszy
  9. Wrzesień: Dobry
  10. Październik: Dobry
  11. Listopad: Niski sezon
  12. Grudzień: Niski sezon

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować