Aktualne do Chorwacji

Hotel Ani

Ocena: 5/5

Chorwacja, Riwiera Makarska

Klienci nie ocenili jeszcze tego hotelu Hotel nie został oceniony

Wyświetl wszystkie recenzje

Więcej o hotelu

od 3 421 za os.

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Wykres przedstawia prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Minimalna cena za osobę z możliwymi różnicami w czasie trwania podróży

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Opis hotelu został przetłumaczony z języka angielskiego przez narzędzie DeepL

Wyżywienie

  • Wyżywienie
    • Twoje zakwaterowanie oferuje następujące opcje wyżywienia:
    • Śniadanie: śniadanieOpis opcji wyżywienia:
    • Śniadanie: codziennie 07:00 - 11:00
    • Strefa śniadaniowa "Hotel Ani": od 16 lat, codziennie 24 godziny, za opłatą

Hotel

  • Wyposażenie
    • minimalny wiek w miejscu zakwaterowania: 18 lat
    • podatek turystyczny/ekotaksa/podatek turystyczny: bezpłatny
    • strefa tylko dla dorosłych
    • czas zameldowania od 14:00
    • czas wymeldowania do 11:00
    • otwarcie: 2018
    • recepcja: codziennie 24 godziny, języki: niemiecki, angielski, sejf hotelowy: Bez opłat
    • Obsługa gościa: Języki: niemiecki, angielski
    • Winda
    • Wspólny salon/część telewizyjna
    • Taras słoneczny
    • Basen: Bez opłat, odkryty, podgrzewany, leżaki: Bez opłat, leżaki: Bez opłat
    • Ręczniki kąpielowe: Za opłatą, gotówka
    • Lekarz: Języki: angielski
    • Internet: WLAN/WiFi, w całym hotelu (kompleksie): bezpłatnie
    • Pralnia: za opłatą
    • Metody płatności: TUI Card / VISA, MasterCard, American Express, Diners, EC card/Maestro
    • Zwierzęta nie są akceptowane
    • Parking: Garaż: ok. 10 EUR za dzień, miejsca parkingowe, na parkingu wielopoziomowym: ok. 10 EUR za dzień, na życzenie
    • konieczna rezerwacja
    • Udogodnienia konferencyjne: klimatyzowane sale konferencyjne, sprzęt konferencyjny: za opłatą
    • liczba budynków: 1, pięter: 3, pokoi: 23
    • Cel i społeczność
    • Obiekt wspiera lokalne organizacje charytatywne lub wydarzenia społecznościowe (np. poprzez darowizny finansowe, sponsoring
    • ).Obiekt współpracuje z organizacjami edukacyjnymi, aby pomóc młodym ludziom zdobyć umiejętności i pewność siebie potrzebne do zatrudnienia. Obiekt zapewnia gościom informacje na temat lokalnych ekosystemów, dziedzictwa i kultury oraz etykiety gości.
    • Obiekt oferuje bezpłatne prywatne ubezpieczenie zdrowotne dla zespołu pracowników.
    • Gościom oferowane są wycieczki i atrakcje organizowane przez lokalnych przewodników i firmy. Bioróżnorodność i ekosystem
    • Obiekt zapewnia regularne szkolenia dla pracowników na temat tego, w jaki sposób mogą oni przyczynić się do bardziej zrównoważonego funkcjonowania obiektu.Bioróżnorodność i ekosystem
    • Obiekt pozyskuje wyłącznie jaja z wolnego wybiegu (lub bezklatkowe). Energia
    • Obiekt oferuje stacje ładowania samochodów elektrycznych.
    • Obiekt wytwarza własną energię odnawialną (np. poprzez wykorzystanie energii słonecznej, wiatrowej, fotowoltaicznej lub biomasy).
    • Pokoje gościnne wyposażone są w energooszczędne przełączniki (np. kontrolowana energia elektryczna za pomocą karty pokojowej).
    • Izolacja dachów, podłóg lub ścian obiektu została poprawiona. Oświetlenie LED jest używane w co najmniej 80% pokoi gościnnych i pomieszczeń ogólnodostępnych.
    • Co najmniej 80% żywności pochodzi z regionu zakwaterowania (np. w promieniu 50 km od miejsca zakwaterowania).
    • Obiekt jest wyposażony w czujniki ruchu w pokojach i pomieszczeniach ogólnodostępnych.
    • posiłki wegańskie są oferowane.
    • Dostępne są posiłki wegetariańskie.
    • Obiekt prowadzi politykę w zakresie odpadów żywnościowych, która obejmuje edukację, zapobieganie, ograniczanie, recykling i usuwanie odpadów żywnościowych.
    • Wszystkie okna w hotelu są podwójnie szklone.
    • Kosmetyki i środki higieny osobistej oferowane gościom są wolne od testów na zwierzętach i mikrodrobin plastiku.
    • Obiekt wyznacza sobie cele w zakresie zmniejszenia ilości odpadów żywnościowych.
    • Obiekt używa wyłącznie środków czyszczących niezawierających chemikaliów.
    • Obiekt nie zapewnia jednorazowych plastikowych butelek na napoje.
    • Obiekt posiada plan recyklingu (np. w pokojach gościnnych, pomieszczeniach ogólnodostępnych, kuchni) dla co najmniej czterech rodzajów odpadów (szkło, papier, plastik, odpady organiczne).
    • W obiekcie znajdują się kubki wielokrotnego użytku (zamiast kubków jednorazowych).
    • W obiekcie znajdują się naczynia wielokrotnego użytku (zamiast naczyń jednorazowych). woda
    • Obiekt prowadzi ogród w sposób efektywny pod względem zużycia wody (np. rośliny rodzime lub odporne na suszę, podlewanie ogrodu w nocy itp.)
    • Pralnia w obiekcie zapewnia efektywne zużycie wody, aby uniknąć jej marnowania.
    • Sprzątanie pokoju jest opcjonalne (np. zmiana pościeli jest ograniczona).
    • Obiekt obsługuje i czyści baseny w taki sposób, aby ograniczyć marnowanie wody.
    • Obiekt korzysta wyłącznie z wodooszczędnych systemów prysznicowych.
    • Obiekt korzysta wyłącznie z wodooszczędnych spłuczek toaletowych.
    • Obiekt zachęca gości do ponownego używania ręczników.
    • Obiekt wykorzystuje odpowiednio oczyszczone ścieki w ramach działalności hotelowej (np. do podlewania roślin i ogrodów).Inne
    • Obiekt wykorzystał zrównoważone metody i materiały podczas budowy lub niedawnego dużego remontu.
  • Kategoria lokalna
    • 4 gwiazdki
  • Dodatkowe informacje
    • Położony w pobliżu turkusowego morza, oferuje idealne miejsce dla osób szukających relaksu. Bliskość miasta obiecuje wyjątkową obsługę i gwarancję wyjątkowego pobytu.
  • Opieka TUI na wakacjach 24/7
    • W rezerwowanym hotelu opieka wyłącznie poprzez TUI Service Center 24/7: telefonicznie, SMS i za pośrednictwem czatu w aplikacji TUI w serwisie myTUI. W aplikacji TUI znajdą Państwo mnóstwo przydatnych informacji dotyczących przebiegu podróży i miejsca wypoczynku. Za jej pośrednictwem można rezerwować również wycieczki fakultatywne. Jeśli potrzebują Państwo kontaktu z TUI podczas wypoczynku, jesteśmy do Państwa dyspozycji: telefonicznie, SMS-owo lub za pomocą czatu w aplikacji TUI.
  • Podatek turystyczny
    • W Chorwacji obowiązuje podatek turystyczny wynoszący ok. 2 € os./dzień.
  • Bagaż rejestrowany
    • Bagaż rejestrowany jest wliczony w cenę. Wyjątkiem są połączenia obsługiwane przez linię PLL LOT.
  • Transfer
    • Transfer z lotniska i na lotnisko odbywa się we własnym zakresie.

Położenie

  • krótki spacer do centrum Makarskiej
  • ok. 200 m od plaży

Mocne strony hotelu

Pokoje

  • Suita/Suita junior standardowa
    • TV
    • telefon
    • wanna lub prysznic
    • WC
  • Pokój standardowy wieloosobowy
    • TV
    • telefon
    • wanna lub prysznic
    • WC
    • metraż pokoju zależy od obłożenia
  • Pokój standardowy ekonomiczny 1- lub 2-osobowy
    • Pokoje ekonomiczne to dobry wybór dla osób, którym zależy na pobycie w hotelu w najniższej możliwej cenie. Pokoje mogą różnić się wielkością, lokalizacją lub wyposażeniem od tych znajdujących się w regularnej ofercie danego obiektu. Z reguły nie ma możliwości wymiany pokoju ekonomicznego na inny.
  • Bungalow/Domek kempingowy standardowy
    • TV
    • telefon
    • wanna lub prysznic
    • WC
  • Pokój standardowy rodzinny
    • TV
    • telefon
    • wanna lub prysznic
    • WC
  • Studio/Apartament standardowy
    • TV
    • telefon
    • wanna lub prysznic
    • WC
  • Domek kempingowy/namiot standardowy
    • TV
    • telefon
    • wanna lub prysznic
    • WC
  • Pokój standardowy 1- lub 2-osobowy - 7AS
    • TV
    • telefon
    • wanna lub prysznic
    • WC
  • Pokój standardowy 1- lub 2-osobowy - 7AR
    • TV
    • telefon
    • wanna lub prysznic
    • WC
  • Pokój standardowy 1- lub 2-osobowy - 7AQ
    • TV
    • telefon
    • wanna lub prysznic
    • WC
  • Pokój standardowy 1- lub 2-osobowy - 7AP
    • TV
    • telefon
    • wanna lub prysznic
    • WC
  • Pokój standardowy 1- lub 2-osobowy - 7AO
    • TV
    • telefon
    • wanna lub prysznic
    • WC
  • Pokój standardowy 1- lub 2-osobowy - 7AN
    • TV
    • telefon
    • wanna lub prysznic
    • WC
  • Pokój standardowy 1- lub 2-osobowy - 7AM
    • TV
    • telefon
    • wanna lub prysznic
    • WC
  • Pokój standardowy 1- lub 2-osobowy - 7AL
    • TV
    • telefon
    • wanna lub prysznic
    • WC
  • Bungalow/Willa standardowa
    • TV
    • telefon
    • wanna lub prysznic
    • WC

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży Plaża 200 m
  • Klimatyzacja Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny Basen zewnętrzny tak
  • Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie tak
  • TV TV tak
  • Minibar, Bar Minibar tak
  • Fitness Fitness tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak
  • Kawiarnia Kawiarnia tak
  • Wypożyczalnia rowerów Wypożyczalnia rowerów tak

Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

Jesteśmy dostępni 7 dni/tyg. 8:00-23:00.

+48 71 771 76 83

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura powietrza 13 °C

  • Temperatura wody 15 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń: Niski sezon
  2. Luty: Niski sezon
  3. Marzec: Niski sezon
  4. Kwiecień: Niski sezon
  5. Maj: Dobry
  6. Czerwiec: Najlepszy
  7. Lipiec: Najlepszy
  8. Sierpień: Najlepszy
  9. Wrzesień: Najlepszy
  10. Październik: Dobry
  11. Listopad: Niski sezon
  12. Grudzień: Niski sezon

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować