Aktualne do Chorwacji

Hotel Berkeley

Ocena: 3/5

Chorwacja, Dubrownik, Dubrownik

Klienci nie ocenili jeszcze tego hotelu Hotel nie został oceniony

Wyświetl wszystkie recenzje

Więcej o hotelu

od 789 za os.

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Wykres przedstawia prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Minimalna cena za osobę z możliwymi różnicami w czasie trwania podróży

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

POŁOŻENIE

- Hotel Berkeley położony jest w samym sercu portu Gruz w Dubrowniku, co czyni go idealną bazą wypadową do zwiedzania całego Dubrownika i okolic.
* Stare Miasto - 2,5 km (30-40 min pieszo)
* Promy lokalne i międzynarodowe - 300 m (mniej niż 5 minut spacerem)
* Przystanek autobusowy - 50 i 200 metrów od hotelu (mniej niż 5 minut spacerem)
* Targi ze świeżą żywnością w Gruz - 500 m (mniej niż 10 min. pieszo)
* Główny dworzec autobusowy - 700 m (10 min pieszo)
* Międzynarodowe lotnisko w Dubrowniku - 23 km (30 min jazdy)

HOTEL

-

DO DYSPOZYCJI GOŚCI

Basen zewnętrzny i bar samoobsługowy
Nasz obszar zewnętrzny znajduje się na 1. piętrze i obejmuje podgrzewany basen zewnętrzny z jacuzzi, leżaki/saloniki i bar samoobsługowy, w którym w ciągu dnia można napić się orzeźwiających napojów i przekąsek. Obszar basenu zewnętrznego jest otwarty od początku czerwca do października (jeśli pogoda na to pozwala). Obszar basenu jest otwarty codziennie od 10:00 do 19:00.
Berkeley Bar
Na parterze, obok recepcji, znajduje się nasz bar oferujący wybór lokalnych win, alkoholi, likierów, a także wspaniałe kawy, herbaty i napoje Lavazza. Jeśli nie chcesz mieć swojego drinka w recepcji, możesz go zabrać i cieszyć się nim w swoim pokoju lub na balkonie.Usługa konsjerża
Wszyscy nasi pracownicy recepcji są do Państwa dyspozycji i chętnie pomogą w organizacji transferów, biletów na wycieczki, rezerwacji restauracji, usług prywatnych przewodników, a także w spełnieniu wszelkich innych specjalnych życzeń, które mogą Państwo mieć przed lub w trakcie pobytu.Parking
Berkeley Hotel ma własny prywatny parking podziemny dostępny dla gości. Przyjeżdżając samochodem, zaparkuj przed hotelem, a nasz przyjazny recepcjonista doradzi, gdzie zaparkować samochód.

INTERNET

Bezpłatny bezprzewodowy Internet jest dostępny dla wszystkich gości na terenie całego hotelu oraz we wszystkich pokojach

ZAKWATEROWANIE

W Berkeley Hotel & Spa oferujemy wybór 25 pokoi, w których panuje spokojna atmosfera i które zostały starannie dopracowane pod kątem szczegółów, aby sprostać potrzebom wielokulturowych podróżników i zagwarantować niezapomniany pobyt.
Udogodnienia w pokoju obejmują szybkie łącze WIFI, duży telewizor z płaskim ekranem z kanałami satelitarnymi i systemem Cast2, w pełni wyposażone łazienki z firmowymi kosmetykami RITUALS, balkon na zewnątrz lub patio i wiele więcej. Naszą wyjątkową cechą jest nasz tymczasowy zespół, który zrobi wszystko, aby Twój pobyt u nas był niezapomniany.
Goście mogą wybierać pomiędzy pięcioma różnymi typami pokoi, wszystkie wyposażone w te same, najwyższej jakości udogodnienia.
Rodzaje i szczegóły zakwaterowania: https://www.berkeleyhotel.hr/rooms

WYŻYWIENIE

Nasze pyszne i wytrawne codzienne śniadanie, jest serwowane w naszej restauracji każdego ranka od 07:00 do 10:00.

INFORMACJE DODATKOWE

-

CENA

Cena zawiera - oferta z przelotem: bilet lotniczy, bagaż  [dla czarterów bagaż 23kg + 5 kg bagaż podręczy // dla przelotów low costowych Ryanair tylko bagaż podręczny (40 × 20 × 25 cm) / Wizzair tylko bagaż podręczny (40 × 30 × 20 cm, maks. 10 kg); // dla lotów rejsowych LOT tylko bagaż podręczny 8kg], opłaty lotniskowe, 
transfer zbiorowy (tzw shuttle bus) lotnisko - hotel - lotnisko, zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, ERGO Reiseversicherung AG NNW, KL, bagaż, w tym opóźnienie dostarczenia bagażu,  OC organizatora, składkę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny (TFG - uruchamiany w przypadku niewypłacalności touroperatora), Turystyczny Fundusz Pomocowy (TFP - uruchamiany w przypadku opóźnień w zwrotach przedpłat na skutek wystąpienia nieuniknionych i nadzwyczajnych okoliczności uniemożliwiających realizację imprezy turystycznej, VAT.Cena zawiera - oferta z dojazdem własnym: zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, ubezpieczenie ERGO Reiseversicherung KL, NNW, bagaż, w tym opóźnienie dostarczenia bagażu, OC organizatora, VAT.
Cena nie zawiera: bagażu rejestrowanego, Wizz/Ryanair Priority + podręczna walizka na kółkach (55x40x23 cm maks. 10kg), stanowisko odprawy priorytetowej, pierwszeństwo wejścia na pokład, dodatkowego ubezpieczenia:
od kosztów rezygnacji RG (od 4,1% do 5,3% wartości imprezy w zależności od rodzaju ubezpieczenia), następstw chorób przewlekłych (cena od ok. 65,00 PLN/os/tydz.), KL na skutek pandemii (cena od ok. 50,00 PLN/os/tydz. ), amatorskiego uprawiania sportów wysokiego ryzyka (cena od ok. 50,00 PLN/ os/tydz. ), ubezpieczenia na skutek zdarzeń pod wpływem alkoholu, opieki rezydenta (Klienci są pod opieką lokalnego partnera i mają dostęp do wycieczek fakulttaywnych w j. polskim w zaprzyjażnionej, zewnętrznej firmie), wycieczek fakultatywnych, obowiązkowej opłaty klimatycznej płatnej na miejscu w recepcji. Wysokość opłaty klimatycznej zależy od miejsca  i terminu pobytu w Republice Chorwacji: osoba dorosła ok. 2,50 Euro/dzień w miesiącach czerwiec-wrzesień, pozostałe miesiące ok. 2,0 Euro. Dzieci do lat 12 zwolnione są z opłaty klimatycznej, dzieci w wieku 12-18 lat zniżka 50% od ceny osoby dorosłej. 
Cena uzależniona jest od dostępności miejsc w samolocie w danej kategorii. Linie lotnicze podają ceny aktualne na chwile zapytania. W związku z powyższym ze względu na wyczerpanie się danych kategorii lotniczych, do momentu podpisania umowy cena może ulegać zmianom.
W przypadku bagażu, który przekracza obowiązujący bezpłatny limit (ilość sztuk lub wymiary) pobierane będą opłaty za nadbagaż. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu podręcznego podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie. Nie ma możliwości łączenia bagażu, chyba że nie przekroczymy 23 kg.

WYCIECZKI FAKULTATYWNE PO POLSKU

Oferta bez rezydenta. Prima Holiday współpracuje z zewnętrzną zaprzyjaźniona firmą organizująca wycieczki fakultatywne w języku polskim. Przy wykupie takiej wycieczki,  organizator wycieczek wspiera Klienta w razie zaistniełej potrzeby. W takim wypadku jeśli Klienci będą potrzebowali pomocy na miejscu, mogą się do niego zwrócić. Ponad to Kienci są pod opieką lokalnego kontrahenta Prima Holiday, oraz posiadają telefon alarmowy / Whats App do Polski czynny 24h. 

Jeżeli jesteś zainteresowany ofertą wycieczek fakultatywnych w języku polskim,  napisz do nas maila na adres biuro@primaholiday.pl,  a przekażemy Ci kontakt do zaprzyjaźnionej zewnętrznej firmy, gdzie jeszcze przed wylotem z Polski na hasło PRIMA HOLIDAY można zarezerwować wycieczki fakultatywne w języku polskim.

WARUNKI WJAZDOWE

* dokumentem podróży uprawniającym do wjazdu i pobytu (niezależnie od jego celu) na terytorium Chorwacji jest ważny paszport min 3 miesiące lub dowód osobisty.
* Obywatele polscy korzystają z prawa do swobodnego przepływu osób w ramach Unii Europejskiej/Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
* każdy uczestnik imprezy zobowiązany jest do przestrzegania paszportowych, celnych, zdrowotnych i innych przepisów kraju, do którego podróżuje. Klient odpowiedzialny jest za dotrzymanie wszelkich przepisów niezbędnych do przeprowadzenia imprezy turystycznej, o których został poinformowany przez organizatora.

INFORMACJE DLA PODRÓŻUJĄCYCH

Prosimy o bieżące śledzenie warunków wjazdowych do krajów odwiedzanych na stronie MSZ: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych, jak również obostrzeń na polskiej granicy przy powrocie z wakacji: https://www.strazgraniczna.pl/ lub na powyżej wskazanej stronie MSZ przy powrocie do innych krajów.
Przed powrotem z zagranicy do Polski, prosimy o zapoznanie się z komunikatem na temat aktualnych informacji i wymogów na stronie STRAŻY GRANICZNEJ.
 

REZYDENT

Oferta bez rezydenta. 

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży Plaża 2 km
  • Odległość od centrum miasta Centrum miasta 2 km
  • Klimatyzacja Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny Basen zewnętrzny tak
  • Basen wewnętrzny Basen wewnętrzny tak
  • Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie tak
  • TV TV tak
  • Minibar, Bar Minibar tak
  • Lódowka Lódowka tak
  • Centrum nurkowania Centrum nurkowania tak
  • Fitness Fitness tak
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych Ułatwienia dla niepełnosprawnych tak
  • Zwierzęta dozwolone Zwierzęta dozwolone tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak
  • Aneks kuchnny Aneks kuchnny tak

Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

Jesteśmy dostępni 7 dni/tyg. 8:00-23:00.

+48 71 771 76 83

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura powietrza 13 °C

  • Temperatura wody 15 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń: Niski sezon
  2. Luty: Niski sezon
  3. Marzec: Niski sezon
  4. Kwiecień: Niski sezon
  5. Maj: Dobry
  6. Czerwiec: Najlepszy
  7. Lipiec: Najlepszy
  8. Sierpień: Najlepszy
  9. Wrzesień: Dobry
  10. Październik: Dobry
  11. Listopad: Niski sezon
  12. Grudzień: Niski sezon

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować