• Możliwość przekroczenia granicy na podstawie ważnego dowodu osobistego​​​​ lub paszportu.
  • Brak wymogu posiadania wizy.
  • Brak wymaganej minimalnej ważności paszportu.
  • Szczepienia nie są wymagane.
[data: 03.04.2024]
Przed wykupieniem wycieczki polecamy sprawdzić aktualne informacje na oficjalnej stronie rządowej.
https://www.gov.pl/web/bulgaria/informacje-dla-podrozujacych
Wyjazd do

Chaika Beach Resort

Ocena: 3/5

Bułgaria, Słoneczny Brzeg, Słoneczny Brzeg

Udostępnij
Daj nam jeszcze chwilę,
sprawdzamy dostępność i cenę.

Szczegóły wycieczki

Informacje o destynacji:

Szanowni Państwo chcielibyśmy poinformować, iż Klienci biura podróży TOP Touristik są pod telefoniczną opieką polskojęzycznego przedstawiciela. Ponadto Klienci mogą być odwiedzani w hotelach przez anglojęzycznego lub polskojęzycznego przedstawiciela w regionie Słoneczny Brzeg. Klienci mają możliwość skorzystania z linii alarmowej dostępnej w języku polskim 24h/7 (Szczegółowe informacje klienci znajdą w dokumentach podróży).

Cena zawiera:

Przelot - Zakwaterowanie - Transfer - Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż. Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty: przelot oraz transfer.

Ważne informacje:

Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).

Położenie - Chaika Beach Resort:

Hotel Chaika Beach Resort znajduje się w dzielnicy wypoczynkowej w Słoneczny Brzeg, oddzielony jest piękną promenadą od długiej piaszczystej plaży. Centrum miejscowości z licznymi sklepami, restauracjami i barami znajduje się około 400 metrów od hotelu. Odległość od lotniska w Burgas wynosi około 30 km.

 

Adres - Chaika Beach Resort:


8240 Sunny Beach Resort, Bułgaria / Słoneczny Brzeg
Tel: +359 554 28 500
Web: https://victoriagroup.bg/chaika-beach-resort/  ,  Mail: chaikaresort@victoriagroup.bg

Wyposażenie:

Goście mogą dotrzeć na poszczególne piętra windą lub schodami. Dopełnieniem komfortowego pobytu jest możliwość skorzystania z przechowalni bagażu i sejfu. Wi-Fi umożliwia dostęp do internetu również w pomieszczeniach ogólnodostępnych. Kompleks oferuje szereg udogodnień dla niepełnosprawnych. Na urozmaiconą ofertę gastronomiczną składają się restauracja, kawiarnia, bar i pub. Udane zakupy zrealizujecie Państwo w supermarkecie oraz w pozostałych placówkach handlowych. W obrębie obiektu znajduje się ogród. Goście przybywający własnym autem skorzystać mogą z parkingu. Do hotelowej oferty należą wielojęzyczny personel, 24-godzinna ochrona, wypożyczalnia samochodów, opieka medyczna, pralnia i usługi fryzjerskie. Podróżnych preferujących zapoznanie się z okolicą w sposób aktywny ucieszy z pewnością możliwość wypożyczenia rowerów (odpłatnie).

Pokoje:

Pokoje wyposażone są w klimatyzację i łazienkę. Balkon należy do standardowego wyposażenia większości pokoi. Ponadto skorzystać można z sejfu i minibarku. W skład standardowego wyposażenia wchodzi również lodówka. Kolejnym udogodnieniem jest zestaw do prasowania. Do wyposażenia należą również internet, telewizor i Wi-Fi. Łazienki wyposażone są w prysznic i wannę. W łazience znajduje się suszarka do włosów i telefon. Kompleks oferuje pokoje rodzinne i pokoje dla niepalących.

Informacje dodatkowe (Pokoje Ekonomiczne/ Promocyjne/ Aneks):

Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Ecco-Rooms) , pokoje promocyjne (promo, promotion room) lub Pokoje Aneks (Annex – typ pokoju bez kuchni) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem, lokalizacją i widokiem. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.

All Inclusive:

Śniadanie, obiad i kolacja, z reguły w formie bufetu, oraz przekąski w ciągu dnia. Lokalne wyselekcjonowane napoje alkoholowe i bezalkoholowe w wybranych punktach (barach).  All inclusive dla klientów serwowane jest  w godzinach od ok. 10:00 - do ok. 23:30 (więcej i dokładne informacji w recepcji).

Oferta sportowo-rozrywkowa:

Orzeźwienie i ochłodę znajdziecie Państwo w jednym z naszych basenów (krytym bądź otwartym). Do dyspozycji gości jest również taras do opalania, leżaki oraz parasole przeciwsłoneczne. O Państwa pełne odprężenie zadba kąpiel w jacuzzi. Na miejscu dostępny jest ponadto bar z przekąskami. Windsurfing, snorkeling, nurkowanie i aerobik wodny zapewnią mnóstwo dobrej zabawy amatorom sportów wodnych. Studio fitness i dart stanowią część oferty sportowo-rekreacyjnej hotelu. Hotelowe propozycje Wellness to m.in. spa, sauna, łaźnia parowa, łaźnia turecka, zabiegi masażu i solarium. Gorąco zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertę rozrywkową, polecamy Państwu program animacyjny, dyskotekę i miniklub.

Kaucja w hotelach, Kilamtyzacja, Wi-Fi i inne:

Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu.Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji  lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów.
Nie wszystkie pokoje są wyposażane w sejfy, telefony oraz inne dodatkowe sprzęty. W przypadku szczegółowego opisu, prosimy o kontakt z naszym działem call center.
Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii.

Informacje odnośnie przelotów samolotem:

Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika.
W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny. Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą (*). Podane ceny bagażu obowiązują do momentu zakupu rezerwacji lotniczej (biletu), cena bagażu po zakupie biletów zwiększa się.
+ LOT (LO): cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 20 kg.
+ European Air Charter Airline (H6): cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 23 kg.
+ W przypadku Czarterów np. Travel Service, Enter Air, FlexFlight (Voyage Air) cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 15 kg.
++ Ryanair & Buzz (FR), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x20x25 cm, max. 10 kg.
Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok 185 PLN/ osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x20x25 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x20 cm, usługa dodawana jest dla całej rezerwacji (wszystkich pasażerów). *Bagaż rejestrowany: 265 – 450 PLN / 1 szt. 20 kg w obie strony. Bagaż odprawiany przed kontrolą bezpieczeństwa przy stanowisku check-in.
++ Wizz Air (W6), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max 10 kg.
Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok 230 - 350 PLN / osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x23 cm, usługa może być dodana dla poszczególnych pasażerów. *Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 550 – 790 PLN.
++ Easyjet (U2): 55x40x23 , *Bagaż rejestrowany: 15 kg, cena 420 – 550 PLN.
++ Smartwings (QS) : 55x40x23 cm, 8 kg. *Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 270 - 390 PLN.
Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu.

Hotel Check-in / Check-out:

Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:
- zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu 
- kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu 
Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.
Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.
W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.
Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.

Ważne - Przeloty nocne:

W przypadku nocnych przelotów i przybyciu na miejsce o godzinie 04:00 i późniejszej, zameldowanie w hotelu nastąpi dopiero o godzinie 14:00.
W przypadku nocnych lotów powrotnych i wylotu do godziny 04:00 dnia następnego wymeldowanie z hotelu następuje o 12:00 dnia poprzedniego.
Istnieje możliwość przedłużenia doby hotelowej lub wcześniejszego zameldowania za dodatkową opłatą w zależności od dostępności pokoi po uprzednim zapytaniu w recepcji hotelowej.

Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży Plaża 20 m
  • Odległość od centrum miasta Centrum miasta 5 km
  • Odległość od lotniska Lotnisko 35 km
  • Klimatyzacja Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny Basen zewnętrzny tak
  • Basen wewnętrzny Basen wewnętrzny tak
  • Leżaki i parasole przy basenie Leżaki i parasole przy basenie tak
  • TV TV tak
  • Minibar, Bar Minibar tak
  • Lódowka Lódowka tak
  • Kącik dziecięcy, Plac zabaw, Basen dla dzieci Kącik dziecięcy tak
  • Tenis, Siatkówka Tenis tak
  • Hotel przy ulicy Hotel przy ulicy tak
  • Fitness Fitness tak
  • Programy animacyjne Programy animacyjne tak
  • Zwierzęta dozwolone Zwierzęta dozwolone tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak
  • Kawiarnia Kawiarnia tak
  • Recepcja 24h Recepcja 24h tak
  • Wypożyczalnia rowerów Wypożyczalnia rowerów tak
  • Wifi Wifi tak
  • Aneks kuchnny Aneks kuchnny tak

Wybierz termin

Opinie o hotelu

Ocena 2,8 / 5
Travelplanet

Poniżej średniej (Na podstawie 61 opinii)

Zakwaterowanie 2,4 / 5

Wyżywienie 2,6 / 5

Okolica 3,9 / 5

Cena 2,6 / 5

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

157. najwyższa ocena z 659 hoteli w Słoneczny Brzeg

Klient chciał pozostać anonimowy

Ocena 2,1 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 19.8. - 26.8.2023 Oceniono: Sierpień 2023

Chaika Beach Resort Ocena: 3/5 Bułgaria, Słoneczny Brzeg

Przerażenie. Cygańskie wysypisko. Hotel miła obsługa okropna. Jedzenie jest okropne.

Przerażenie. Cygańskie wysypisko. Hotel miła obsługa okropna. Jedzenie jest okropne.

Zakwaterowanie 1,3 / 5

Wyżywienie 0,5 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 2,0 / 5

Zakwaterowanie
Izba ok.

Wyżywienie
Jeśli jesteś na diecie, nie ma problemu. Na pewno nie przybierzesz na wadze. Gotują słabo i mały wybór.

Obsługa w hotelu
Katastrofa.

Plaża
Plaża jest świetna.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Daniela P.

Ocena 1,0 / 5

Niezweryfikowana opinia Data pobytu 12.8. - 19.8.2023 Oceniono: Sierpień 2023

Chaika Beach Resort Ocena: 3/5 Bułgaria, Słoneczny Brzeg

Nigdy nie przeżyłem gorszych wakacji, ani gorszego hotelu i obsługi. Jedynym pozytywem było to, że hotel był blisko plaży, ale z pewnością nie mogłem znaleźć innego pozytywu. Człowiek pracuje cały rok, oszczędza na wakacje, podczas których ma nadzieję na relaks, przebywanie w miłym otoczeniu, płacenie all inclusive za dobre jedzenie i picie, ale z pewnością było odwrotnie. Dzień 1 - Przyjazd - pracownik hotelu wziął nasze walizki i poszedł pokazać nam pokój, powiedziałem, że weźmiemy walizki, nalegał, aby je zabrał. Kiedy dotarliśmy do pokoju, on tam stał i czekał, nie mieliśmy przy sobie żadnych lewów - że wypłacaliśmy tylko z bankomatu na miejscu, więc powiedzieliśmy mu, że nie mamy żadnych, więc chciał euro, my tych też nie miał, więc chciał czeskie korony, daliśmy mu 100 CZK w 20 koronach, nie chciał tego, chciał papierową, powiedziałem, że wypłacę z bankomatu, a potem przyniosę pieniądze, on był zły, zaczął przeklinać i wyszedł z pokoju, zostawiając drzwi otwarte, nawet ich nie zamknął. Pokój - łazienka nie pachniała czystością, dało się z tym żyć, łóżko było obrzydliwe, w pokoju był smród, który staraliśmy się wywietrzyć, kupiliśmy zapach do pokoju, balkon był brudny, poplamiony mewami, stół na balkonie był totalnie brudny, na pewno nie umyty, oklejony taśmą i mokry, myślę, że widział tę szmatę x lat temu. w załączniku masz zdjęcie. ! Niesmak! widok na toalety jakiegoś baru i coś w rodzaju tarasu na dachu, na którym był brud, odchody i kości!!!! Poszliśmy na kolację "all inclusive" - do wyboru kilka dań, żadnych dodatków, obrzydliwe, śmierdzące talerze, obrzydliwie brudne stoły z jedzeniem, nawet mewy jadły ze stołów, chodziły tam koty! Do wyboru była ryba i jakiś kurczak pływający w jakimś brudzie! Z jedzeniem „daliśmy sobie radę” przez dwa dni, drugiego i trzeciego dnia zwymiotowałem, więc jedliśmy i piliśmy przed hotelem!!! Zapłaciliśmy więc 34 000 CZK za all inclusive, a następnie wydaliśmy kolejne x tysiąca na jedzenie poza hotelem, ponieważ jedzenie w hotelu było poważnym problemem zdrowotnym!!!! Toalety w hotelu obrzydliwe, brudne, śmierdzące, bez mydła, poplamione, obsikane, wymiociny na korytarzu, który był tam przez dwa dni, zanim ktoś go posprzątał

Nigdy nie przeżyłem gorszych wakacji, ani gorszego hotelu i obsługi. Jedynym pozytywem było to, że hotel był blisko plaży, ale z pewnością nie mogłem znaleźć innego pozytywu. Człowiek pracuje cały rok, oszczędza na wakacje, podczas których ma nadzieję na relaks, przebywanie w miłym otoczeniu, płacenie all inclusive za dobre jedzenie i picie, ale z pewnością było odwrotnie. Dzień 1 - Przyjazd - pracownik hotelu wziął nasze walizki i poszedł pokazać nam pokój, powiedziałem, że weźmiemy walizki, nalegał, aby je zabrał. Kiedy dotarliśmy do pokoju, on tam stał i czekał, nie mieliśmy przy sobie żadnych lewów - że wypłacaliśmy tylko z bankomatu na miejscu, więc powiedzieliśmy mu, że nie mamy żadnych, więc chciał euro, my tych też nie miał, więc chciał czeskie korony, daliśmy mu 100 CZK w 20 koronach, nie chciał tego, chciał papierową, powiedziałem, że wypłacę z bankomatu, a potem przyniosę pieniądze, on był zły, zaczął przeklinać i wyszedł z pokoju, zostawiając drzwi otwarte, nawet ich nie zamknął. Pokój - łazienka nie pachniała czystością, dało się z tym żyć, łóżko było obrzydliwe, w pokoju był smród, który staraliśmy się wywietrzyć, kupiliśmy zapach do pokoju, balkon był brudny, poplamiony mewami, stół na balkonie był totalnie brudny, na pewno nie umyty, oklejony taśmą i mokry, myślę, że widział tę szmatę x lat temu. w załączniku masz zdjęcie. ! Niesmak! widok na toalety jakiegoś baru i coś w rodzaju tarasu na dachu, na którym był brud, odchody i kości!!!! Poszliśmy na kolację "all inclusive" - do wyboru kilka dań, żadnych dodatków, obrzydliwe, śmierdzące talerze, obrzydliwie brudne stoły z jedzeniem, nawet mewy jadły ze stołów, chodziły tam koty! Do wyboru była ryba i jakiś kurczak pływający w jakimś brudzie! Z jedzeniem „daliśmy sobie radę” przez dwa dni, drugiego i trzeciego dnia zwymiotowałem, więc jedliśmy i piliśmy przed hotelem!!! Zapłaciliśmy więc 34 000 CZK za all inclusive, a następnie wydaliśmy kolejne x tysiąca na jedzenie poza hotelem, ponieważ jedzenie w hotelu było poważnym problemem zdrowotnym!!!! Toalety w hotelu obrzydliwe, brudne, śmierdzące, bez mydła, poplamione, obsikane, wymiociny na korytarzu, który był tam przez dwa dni, zanim ktoś go posprzątał

Zakwaterowanie 0,5 / 5

Wyżywienie 0,5 / 5

Okolica 2,5 / 5

Cena 0,5 / 5

Zakwaterowanie
brud! brak higieny, brudny stół, łóżko, zardzewiały balkon! smród! cały hotel był śmierdzący, brudny, wymiociny przez dwa dni, zanim ktoś to posprzątał, pies na schodach, pomieszczenia w hotelu nie były sprzątane

Wyżywienie
niesmak! Wymiotowałam przez dwa dni, zjedliśmy wszystko, ale potem poszliśmy zjeść przed hotelem, bo bardzo martwiłam się o swoje zdrowie!!!!

Obsługa w hotelu
nie było nabożeństw, mimo że urząd stanu cywilnego twierdzi inaczej

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Filtruj opinie

Klient chciał pozostać anonimowy

Ocena 2,1 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 19.8. - 26.8.2023 Oceniono: Sierpień 2023

Chaika Beach Resort Ocena: 3/5 Bułgaria, Słoneczny Brzeg

Przerażenie. Cygańskie wysypisko. Hotel miła obsługa okropna. Jedzenie jest okropne.

Przerażenie. Cygańskie wysypisko. Hotel miła obsługa okropna. Jedzenie jest okropne.

Zakwaterowanie 1,3 / 5

Wyżywienie 0,5 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 2,0 / 5

Zakwaterowanie
Izba ok.

Wyżywienie
Jeśli jesteś na diecie, nie ma problemu. Na pewno nie przybierzesz na wadze. Gotują słabo i mały wybór.

Obsługa w hotelu
Katastrofa.

Plaża
Plaża jest świetna.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Daniela P.

Ocena 1,0 / 5

Niezweryfikowana opinia Data pobytu 12.8. - 19.8.2023 Oceniono: Sierpień 2023

Chaika Beach Resort Ocena: 3/5 Bułgaria, Słoneczny Brzeg

Nigdy nie przeżyłem gorszych wakacji, ani gorszego hotelu i obsługi. Jedynym pozytywem było to, że hotel był blisko plaży, ale z pewnością nie mogłem znaleźć innego pozytywu. Człowiek pracuje cały rok, oszczędza na wakacje, podczas których ma nadzieję na relaks, przebywanie w miłym otoczeniu, płacenie all inclusive za dobre jedzenie i picie, ale z pewnością było odwrotnie. Dzień 1 - Przyjazd - pracownik hotelu wziął nasze walizki i poszedł pokazać nam pokój, powiedziałem, że weźmiemy walizki, nalegał, aby je zabrał. Kiedy dotarliśmy do pokoju, on tam stał i czekał, nie mieliśmy przy sobie żadnych lewów - że wypłacaliśmy tylko z bankomatu na miejscu, więc powiedzieliśmy mu, że nie mamy żadnych, więc chciał euro, my tych też nie miał, więc chciał czeskie korony, daliśmy mu 100 CZK w 20 koronach, nie chciał tego, chciał papierową, powiedziałem, że wypłacę z bankomatu, a potem przyniosę pieniądze, on był zły, zaczął przeklinać i wyszedł z pokoju, zostawiając drzwi otwarte, nawet ich nie zamknął. Pokój - łazienka nie pachniała czystością, dało się z tym żyć, łóżko było obrzydliwe, w pokoju był smród, który staraliśmy się wywietrzyć, kupiliśmy zapach do pokoju, balkon był brudny, poplamiony mewami, stół na balkonie był totalnie brudny, na pewno nie umyty, oklejony taśmą i mokry, myślę, że widział tę szmatę x lat temu. w załączniku masz zdjęcie. ! Niesmak! widok na toalety jakiegoś baru i coś w rodzaju tarasu na dachu, na którym był brud, odchody i kości!!!! Poszliśmy na kolację "all inclusive" - do wyboru kilka dań, żadnych dodatków, obrzydliwe, śmierdzące talerze, obrzydliwie brudne stoły z jedzeniem, nawet mewy jadły ze stołów, chodziły tam koty! Do wyboru była ryba i jakiś kurczak pływający w jakimś brudzie! Z jedzeniem „daliśmy sobie radę” przez dwa dni, drugiego i trzeciego dnia zwymiotowałem, więc jedliśmy i piliśmy przed hotelem!!! Zapłaciliśmy więc 34 000 CZK za all inclusive, a następnie wydaliśmy kolejne x tysiąca na jedzenie poza hotelem, ponieważ jedzenie w hotelu było poważnym problemem zdrowotnym!!!! Toalety w hotelu obrzydliwe, brudne, śmierdzące, bez mydła, poplamione, obsikane, wymiociny na korytarzu, który był tam przez dwa dni, zanim ktoś go posprzątał

Nigdy nie przeżyłem gorszych wakacji, ani gorszego hotelu i obsługi. Jedynym pozytywem było to, że hotel był blisko plaży, ale z pewnością nie mogłem znaleźć innego pozytywu. Człowiek pracuje cały rok, oszczędza na wakacje, podczas których ma nadzieję na relaks, przebywanie w miłym otoczeniu, płacenie all inclusive za dobre jedzenie i picie, ale z pewnością było odwrotnie. Dzień 1 - Przyjazd - pracownik hotelu wziął nasze walizki i poszedł pokazać nam pokój, powiedziałem, że weźmiemy walizki, nalegał, aby je zabrał. Kiedy dotarliśmy do pokoju, on tam stał i czekał, nie mieliśmy przy sobie żadnych lewów - że wypłacaliśmy tylko z bankomatu na miejscu, więc powiedzieliśmy mu, że nie mamy żadnych, więc chciał euro, my tych też nie miał, więc chciał czeskie korony, daliśmy mu 100 CZK w 20 koronach, nie chciał tego, chciał papierową, powiedziałem, że wypłacę z bankomatu, a potem przyniosę pieniądze, on był zły, zaczął przeklinać i wyszedł z pokoju, zostawiając drzwi otwarte, nawet ich nie zamknął. Pokój - łazienka nie pachniała czystością, dało się z tym żyć, łóżko było obrzydliwe, w pokoju był smród, który staraliśmy się wywietrzyć, kupiliśmy zapach do pokoju, balkon był brudny, poplamiony mewami, stół na balkonie był totalnie brudny, na pewno nie umyty, oklejony taśmą i mokry, myślę, że widział tę szmatę x lat temu. w załączniku masz zdjęcie. ! Niesmak! widok na toalety jakiegoś baru i coś w rodzaju tarasu na dachu, na którym był brud, odchody i kości!!!! Poszliśmy na kolację "all inclusive" - do wyboru kilka dań, żadnych dodatków, obrzydliwe, śmierdzące talerze, obrzydliwie brudne stoły z jedzeniem, nawet mewy jadły ze stołów, chodziły tam koty! Do wyboru była ryba i jakiś kurczak pływający w jakimś brudzie! Z jedzeniem „daliśmy sobie radę” przez dwa dni, drugiego i trzeciego dnia zwymiotowałem, więc jedliśmy i piliśmy przed hotelem!!! Zapłaciliśmy więc 34 000 CZK za all inclusive, a następnie wydaliśmy kolejne x tysiąca na jedzenie poza hotelem, ponieważ jedzenie w hotelu było poważnym problemem zdrowotnym!!!! Toalety w hotelu obrzydliwe, brudne, śmierdzące, bez mydła, poplamione, obsikane, wymiociny na korytarzu, który był tam przez dwa dni, zanim ktoś go posprzątał

Zakwaterowanie 0,5 / 5

Wyżywienie 0,5 / 5

Okolica 2,5 / 5

Cena 0,5 / 5

Zakwaterowanie
brud! brak higieny, brudny stół, łóżko, zardzewiały balkon! smród! cały hotel był śmierdzący, brudny, wymiociny przez dwa dni, zanim ktoś to posprzątał, pies na schodach, pomieszczenia w hotelu nie były sprzątane

Wyżywienie
niesmak! Wymiotowałam przez dwa dni, zjedliśmy wszystko, ale potem poszliśmy zjeść przed hotelem, bo bardzo martwiłam się o swoje zdrowie!!!!

Obsługa w hotelu
nie było nabożeństw, mimo że urząd stanu cywilnego twierdzi inaczej

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Ivan L.

Ocena 0,9 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 22.7. - 29.7.2023 Oceniono: Sierpień 2023

Chaika Beach Resort Ocena: 3/5 Bułgaria, Słoneczny Brzeg

Jedzenie, obsługa to katastrofa, personel hotelu pije w barze i zastępuje rekreację, ogólne wrażenie zepsute. Jedzenie było racjonowane, albo w ogóle go nie było. Uzupełnianie jedzenia było okropne i kiedy było zimno.

Jedzenie, obsługa to katastrofa, personel hotelu pije w barze i zastępuje rekreację, ogólne wrażenie zepsute. Jedzenie było racjonowane, albo w ogóle go nie było. Uzupełnianie jedzenia było okropne i kiedy było zimno.

Zakwaterowanie 1,0 / 5

Wyżywienie 0,5 / 5

Okolica 1,0 / 5

Cena 1,0 / 5

Zakwaterowanie
Do pokoju dotarliśmy dopiero po 2 godzinach od przyjazdu czyli o 1 w nocy kiedy wnuczek już spał na recepcji, widać było że nie zależy mu zbytnio na hotelu, odmówił, nie działało oświetlenie , dałbym ocenę 4.

Plaża
Plaża pełna jajek, kubków i innych śmieci za 27 lewów horroru.Dojście do morza dobre, stopniowe zejście.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (2) (0)

Klient chciał pozostać anonimowy

Ocena 2,7 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 26.7. - 2.8.2023 Oceniono: Sierpień 2023

Chaika Beach Resort Ocena: 3/5 Bułgaria, Słoneczny Brzeg

Poniżej średniej.

Poniżej średniej.

Zakwaterowanie 1,8 / 5

Wyżywienie 2,5 / 5

Okolica 3,5 / 5

Cena 3,0 / 5

Zakwaterowanie
Zamek w pokoju działał nieprawidłowo. W pokoju nie było wolnego gniazdka do ładowania telefonu, wszystkie haczyki były wyciągnięte pod prysznicem, na balkonie nie było suszarki - nie było gdzie suszyć ręczników.

Wyżywienie
Mundur. Deser był tylko przez pierwsze 30 minut, potem nie były uzupełniane. Sałatki nie były świeże.

Obsługa w hotelu
Pomocny personel. Pokój był sprzątany codziennie. Brud, puste plastikowe kubki, serwetki itp. wyrzucane wzdłuż poręczy

Plaża
Plaża jest czysta i tuż obok hotelu. Woda jest krystalicznie czysta i ciepła.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Miroslav

Ocena 0,5 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 22.7. - 2.8.2023 Oceniono: Sierpień 2023

Chaika Beach Resort Ocena: 3/5 Bułgaria, Słoneczny Brzeg

Kompletna katastrofa, byłem w Bułgarii kilka razy, ale jeszcze nie było tak źle, hotel był sprzedawany jako 4-gwiazdkowy hotel, po przyjeździe dowiedziałem się, że ma 3 gwiazdki, ale w rzeczywistości może 2

Kompletna katastrofa, byłem w Bułgarii kilka razy, ale jeszcze nie było tak źle, hotel był sprzedawany jako 4-gwiazdkowy hotel, po przyjeździe dowiedziałem się, że ma 3 gwiazdki, ale w rzeczywistości może 2

Zakwaterowanie 0,5 / 5

Wyżywienie 0,5 / 5

Okolica 0,5 / 5

Cena 0,5 / 5

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (2) (0)

Położenie hotelu

Mapa nie musi przedstawiać położenia wszystkich hoteli. Pozycja zaznaczona na mapie ma charakter orientacyjny. Zgłoś

Opis

Słoneczny Brzeg (Sonderstand, Sunny Beach) to nie tylko jeden z najbardziej znanych kurortów wypoczynkowych nad Morzem Czarnym w Bułgarii, ale i region kraju słynący z atrakcji turystycznych.

Słoneczny Brzeg - atrakcje, co zwiedzić

Miasto Słoneczny Brzeg nazywane jest "Las Vegas Europy Wschodniej", z uwagi na ogromną liczbę dyskotek, klubów, pubów, restauracji, hoteli i parków rozrywki. Przejeżdżając nocą w okolicach Słonecznego Brzegu, zobaczymy znakomicie oświetlone wybrzeże, z licznymi neonami. Szacuje się, że w Słonecznym Brzegu jest około 600 hoteli i 400 restauracji.

W kurorcie znajdują się dwa aquaparki, m.in. Action Aquapark ze 120 metrową zjeżdżalnią. Miasto położone jest na wybrzeżu Morza Czarnego, w obwodzie Burgas, w odległości około 35 km na północ od Burgas i lotniska, które się tam znajduje.

Słoneczny Brzeg znany jest ze znakomitego klimatu i szerokich piaszczystych plaż ciągnących się przez 6 km. Dzięki wschodniej ekspozycji, na plażach słońce mocno operuje od samego rana. W lipcu i sierpniu świeci ponad 300 godzin, co uzasadnia nazwę tej miejscowości. Plaże to gwarancja czystego, złocistego piasku. Woda w miesiącach letnich w Morzu Czarnym ma około 24 stopnie Celsjusza. Plaża w Słonecznym Brzegu jest odznaczona Błękitną Flagą.

Miłośnicy nocnego życia oraz wielu atrakcji znajdą tu wszystko, czego szukają, ale w szczycie sezonu - w lipcu i w sierpniu. To idealny kurort dla ludzi młodych, spragnionych zabawy o każdej porze dnia i nocy. Jest miastem typowo turystycznym, w którym wzdłuż plaży ciągnie się główny deptak z niezliczonymi sklepami z pamiątkami, barami i butikami.

Budowa kurortu Słoneczny Brzeg rozpoczęła się w 1958 roku, w miejscu gdzie w starożytności i w średniowieczu znajdowały się studnie, które zaopatrywały w wodę pobliski Nesebyr (nazywany również Nessebarem), z jakim miasto jest w praktyce połączone. Na styku tych dwóch miejscowości znajduje się charakterystyczny stary Wiatrak, który można  pojawia się na wielu pocztówkach i folderach ze Słonecznego Brzegu.

Kurort jest znakomicie skomunikowany z innymi ważnymi miejscowościami w Bułgarii, m.in. z Burgas, czy Warną, a nawet stolicą kraju - Sofią. Autobusy odjeżdżają regularnie, z głównej ulicy kurortu.

Spokojny wypoczynek
Jeśli do Bułgarii na wakacje wybieramy się z dziećmi lub podczas wczasów chcemy zakosztować świętego spokoju, w regionie Słonecznego Brzegu powinniśmy wybrać miejscowość Sveti Vlas, położoną około 4,5 km na północ od centrum Słonecznego Brzegu, na zboczu Starej Płaniny. To spokojna, mała miejscowość, w której znajduje się wiele hoteli i piękna, ale mniej zatłoczona niż w samym Słonecznym Brzegu, piaszczysta plaża

Słoneczny Brzeg - last minute i na wakacje - zobacz wszystkie oferty
  • Odległość od plaży Plaża 20 m
  • Odległość od centrum miasta Centrum miasta 5 km
  • Odległość od lotniska Lotnisko 35 km

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura 17 °C temperatura w nocy 9 °C

  • Temperatura wody 11 °C

Prognoza pogody na następne dni

  • Jutro 18 °C temperatura w nocy 8 °C

  • Poniedziałek 15 °C temperatura w nocy 13 °C

  • Wtorek 14 °C temperatura w nocy 12 °C

  • Środa 17 °C temperatura w nocy 11 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń
  2. Luty
  3. Marzec
  4. Kwiecień
  5. Maj
  6. Czerwiec
  7. Lipiec
  8. Sierpień
  9. Wrzesień
  10. Październik
  11. Listopad
  12. Grudzień

Więcej wycieczek, które mogą Cię zainteresować