Antonie
Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 5.9. - 13.9.2025 Oceniono: Wrzesień 2025
Festa Pomorie Ocena: 4/5 Bułgaria, Pomorie
Zakwaterowanie było całkiem dobre, mimo że pokój był wyposażony w starsze meble. Z zadowoleniem przyjąłem lodówkę i klimatyzację. Pokój miał również duży taras. Mój pokój znajdował się przy bardzo ruchliwej ulicy. Prawdą jest, że po zamknięciu drzwi hałas nie docierał do pokoju. Personel recepcji był pomocny. Niestety, nie mogę napisać tej recenzji za delegatkę Mariyy, która miała mi podać godzinę odlotu na lotnisko. Sam dzwoniłem do niej kilka razy, aby poinformować ją o moim wylocie. Odebrała telefon tylko raz i powiedziała, że musi to sprawdzić. Następnie dostałem SMS-a z prośbą o podanie nazwy hotelu i mojego imienia, informując, że wyjeżdżam 12.09.2025. W umowie i na składce ubezpieczeniowej widniała data wyjazdu 13.09.2025. Poinformowałem ją o tym w SMS-ie. Następnego dnia wysłała mi kolejnego SMS-a, w którym poinformowała, że nie wie jeszcze o transferze i że nastąpi on jutro. To było 10.09.2025 i od tamtej pory nie mam z nią kontaktu. Udałem się więc do recepcji, gdzie obsługa bardzo chętnie mi pomogła i zorganizowała dla mnie transfer.
Zakwaterowanie było całkiem dobre, mimo że pokój był wyposażony w starsze meble. Z zadowoleniem przyjąłem lodówkę i klimatyzację. Pokój miał również duży taras. Mój pokój znajdował się przy bardzo ruchliwej ulicy. Prawdą jest, że po zamknięciu drzwi hałas nie docierał do pokoju. Personel recepcji był pomocny. Niestety, nie mogę napisać tej recenzji za delegatkę Mariyy, która miała mi podać godzinę odlotu na lotnisko. Sam dzwoniłem do niej kilka razy, aby poinformować ją o moim wylocie. Odebrała telefon tylko raz i powiedziała, że musi to sprawdzić. Następnie dostałem SMS-a z prośbą o podanie nazwy hotelu i mojego imienia, informując, że wyjeżdżam 12.09.2025. W umowie i na składce ubezpieczeniowej widniała data wyjazdu 13.09.2025. Poinformowałem ją o tym w SMS-ie. Następnego dnia wysłała mi kolejnego SMS-a, w którym poinformowała, że nie wie jeszcze o transferze i że nastąpi on jutro. To było 10.09.2025 i od tamtej pory nie mam z nią kontaktu. Udałem się więc do recepcji, gdzie obsługa bardzo chętnie mi pomogła i zorganizowała dla mnie transfer.
Zakwaterowanie
Zakwaterowanie było całkiem dobre, mimo że pokój był wyposażony w starsze meble. Z zadowoleniem przyjąłem lodówkę i klimatyzację. Pokój miał również duży taras. Mój pokój znajdował się przy ruchliwej ulicy. Co prawda, po zamknięciu drzwi hałas nie docierał do pokoju. Sprzątaczka była bardzo miła i doskonale wywiązywała się ze swoich obowiązków.
Wyżywienie
Jedzenie było całkiem dobre, ale trochę „słabe” w porównaniu z innymi miejscami. W niektórych przypadkach mięso było twarde lub całkowicie wysuszone. Ale wybór był spory.
Obsługa w hotelu
Recepcjoniści i ochroniarze byli pomocni. Jeden z recepcjonistów pomógł mi nawet zanieść bagaż do pokoju, co doceniłem, ponieważ chodzę o dwóch laskach. Udałem się do recepcji, gdzie personel bardzo chętnie pomógł mi zorganizować transfer na lotnisko. Ponieważ delegat zawiódł. Podobało mi się również to, że schodząc z morza, powitał nas bardzo przyjemny zapach. Byłem bardzo zadowolony z usług hotelu.
Plaża
Stopniowe wejście do morza było przyjemne, zwłaszcza dla małych dzieci. Morze było dość czyste i ciepłe. Więc tutaj było satysfakcjonująco. Ale przeszkadzała mi duża liczba niedopałków. W innych miejscach na plaży stoją gliniane pojemniki z piaskiem, do których można wrzucać niedopałki. Myślę, że to dobry pomysł, który pomaga rozwiązać problem zanieczyszczonych plaż.
Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate
Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

























