Atuty oferty

Opis hotelu

Wyróżniliśmy hotel ze względu na:

  • Długą i szeroką plażę
  • Bliskość tętniącego życiem centrum kurortu
  • Świetne i urozmaicone jedzenie
  • Przyjazną i pomocną obsługę
Opinia Doradcy Travelplanet.pl - Karolina

Dla rodzin z dziećmi najlepszy wybór!

Hotel Krizantem ma 3 najważniejsze zalety: znajduje się przy najładniejszej plaży w okolicy, ma mnóstwo atrakcji dla dzieci (zjeżdżalnie, animacje, miniclub, plac zabaw) oraz posiada bardzo duże i przestronne pokoje. Infrastruktura hotelu nie jest rozbudowana, ale ogród jest zadbany i jest dużo zieleni. Dla osób, które nie chcą siedzieć w hotelu bardzo blisko centrum Alanyi. Hotel nie jest luksusowy, ale godny polecenia.

Polecam dla: dla rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia, dla rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia, dla par, dla miłośników życia nocnego, dla aktywnych

Zobacz szczegółowe oceny

Lokalizacja: 5.0
Pokój: 4.0
Basen: 5.0
Czystość: 5.0


K

4*

R

Alanya
Hotel lubiany przez odwiedzających za przyjazną atmosferę oraz pomocną i miłą obsługę. Jest to dobry, solidny czterogwiazdkowy obiekt którego jakość jest wprost proporcjonalna do ceny. Dodatkowym atutem tego obiektu jest bliskość plaży i miasta oraz zaplecze rekreacyjno-sportowe.

k

4*

k

4*

D

1990 r. Odnowiony w 2004 r.
Na terenie hotelu znajduje się restauracja, 3 bary, room service (płatny), sala konferencyjna, pralnia (płatny), sejf w recepcji (płatny), windy, 3 baseny odkryte, zjeżdżalnia wodna (otwarta w godzinach: 10:00-12:00, 14:00-16:00). Program animacyjny oraz zaplecze rekreacyjno-sportowe dla osób aktywnych.

r

1. dziecko do 13 lat pobyt w hotelu gratis

i

Wi-Fi w lobby bezpłatne, Kawiarenka internetowa płatna

p

20 m od hotelu, prywatna, piaszczysto-żwirowa z kamienistym zejściem do morza, 250 m długości. Parasole, leżaki, ręczniki - bezpłatne, materace - płatne. Przejście do plaży przez ulicę lub tunelem. Bar na plaży serwuje napoje bezalkoholowe.

p

Wyposażone są w klimatyzację indywidualną, sejf (płatny), minibar (płatny), łazienkę (WC, wannę lub prysznic, suszarkę), telefon, TV, balkon.
Typy pokoi:
w 3 sześciopiętrowych budynkach:
pokoje standardowe dla max 4 os. ,
pokoje dla niepełnosprawnych dla max 3 os. ,
pokoje rodzinne dla max 5 os.(2 pokoje połączone drzwiami)

W

restauracja główna, 3 bary
All Inclusive
(10:00-00:00)
Formuła zawiera: śniadanie (07:00-09:00), późne śniadanie (09:00-10:00), obiad (12:30-14:00), kolacja (19:00-21:00) serwowane w formie bufetu w restauracji głównej, przekąski (15:00-17:00), podwieczorek (17:00-17:45) i lody (17:45-18:30) serwowane w wyznaczonych barach, lokalne napoje bezalkoholowe i alkoholowe, pakiety dla nowożeńców (na życzenie)
Formuła nie zawiera: napoi importowanych, kawy po turecku, napoi serwowanych w butelkach, napoi energetycznych, świeżo wyciskanego soku pomarańczowego

z

animacje i zajęcia w mini klubie dla dzieci w wieku 3-12 lat, dzieci w wieku 1-3 lat mogą przebywać na terenie mini klubu tylko pod opieką rodzica/opiekuna, plac zabaw, brodzik
menu i krzesełka dla dzieci w restauracji głównej, łóżeczko dla dziecka do 2 lat (na zamówienie przed przyjazdem)

w

animacje, siłownia, tenis stołowy, rzutki, siatkówka plażowa

p

sauna, łaźnia turecka, masaż, bilard

A

27.04.2017 15:32

u

Wi-Fi
Siłownia
Mini Klub
All Inclusive
Serwis plażowy
Zjeżdżalnie
Pokoje 4 osobowe
Pokoje 5 osobowe

Ta oferta objęta jest Promocją Wakacje 100%

Bądź spokojny o Twoje plany wakacyjne! Każda impreza turystyczna objęta jest promocją Wakacje 100%, która zapewnia pomoc w przypadku ewentualnej upadłości jej organizatora. Rezerwując za pośrednictwem Travelplanet.pl masz 100% pewności, że Twoje wakacje dojdą do skutku. Czytaj więcej >>

Udogodnienia:
  • Kurorty nadmorskie
  • Dla rodzin z dziećmi
  • Fitness / siłownia
  • Basen odkryty
  • Przedszkole
  • Zjeżdżalnie wodne
  • Blisko lotniska
  • Animacje dla dorosłych
  • Sport
  • Sporty wodne
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych
  • Dostęp do internetu
  • Klimatyzacja
  • Wellness / spa
  • Darmowe WiFi
Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu

Dokumenty podróży:

Lokalizacja

Opinie

4.3

Ocena klientów
na podstawie 26 dodanych opinii

Lokalizacja: 4,7
Pokój: 4,0
Posiłki: 4,4
Basen: 4,1
Czystość: 3,9
Obsługa: 4,2
Klienci polecają hotel dla:
  • par
  • rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia
  • seniorów
  • aktywnych
  • miłośników życia nocnego
  • 4.5
    ( wrzesień 2017 )

    Podobało nam sie ,ale nie jeżdzimy 2 razy w to samo miejsce

    hotel ładny ,choć nie najnowszy.pokoje w budynku ,gdzie jest recepcja bardzo ładne z pięknym widokiem z balkonu.Natomiast w pokojach w budynku obok zjeżdżalni basenowej średniej jakości,z widokiem na pierwszym piętrze na dach jakiejś pralni i z głośno pracującym w nocy agregatem na przeciw balkonu.Obsługa świetna,bardzo mili kelnerzy i uśmiechnięci,pokoje pięknie sprzątane,wybór jedzenia duży ,zwłaszcza kolacje super,obiady spoko a śniadania trochę monotonne,ale coś się zawsze zjadło.3 baseny do wyboru ,zawsze dla wszystkich znalazło się miejsce na lezakach,bo wiekszośc gości chodzi na plażę.
    hotel ładny ,choć nie najnowszy.pokoje w budynku ,gdzie jest recepcja bardzo ładne z pięknym widokiem z balkonu.Natomiast w pokojach w budynku obok zjeżdżalni basenowej średniej jakości,z widokiem na pierwszym piętrze na dach jakiejś pralni i z głośno pracującym w nocy agregatem na przeciw balkonu.Obsługa
    świetna,bardzo mili kelnerzy i uśmiechnięci,pokoje pięknie sprzątane,wybór jedzenia duży ,zwłaszcza kolacje super,obiady spoko a śniadania trochę monotonne,ale coś się zawsze zjadło.3 baseny do wyboru ,zawsze dla wszystkich znalazło się miejsce na lezakach,bo wiekszośc gości chodzi na plażę.
  • 4.3
    ( lipiec 2017 )

    Polecamy!!!

    Spędziliśmy z mężem uroczy tydzień. Pokój wprawdzie skromny i nieduży ale obsługa hotelu oraz restauracji bardzo sympatyczna i chętna do pomocy. Poza tym wspaniałe, urozmaicone jedzenie. Lokalizacja również doskonała - przejście tunelem bezpośrednio na plażę, leżaki i parasole dostępne bez problemu (pomimo pełnego sezonu), no a przede wszystkim czyściutka woda w morzu.
    Spędziliśmy z mężem uroczy tydzień. Pokój wprawdzie skromny i nieduży ale obsługa hotelu oraz restauracji bardzo sympatyczna i chętna do pomocy. Poza tym wspaniałe, urozmaicone jedzenie. Lokalizacja również doskonała - przejście tunelem bezpośrednio na plażę, leżaki i parasole dostępne bez problemu (pomimo
    pełnego sezonu), no a przede wszystkim czyściutka woda w morzu.
  • 4.8
    ( lipiec 2017 )

    Wyjątkowe miejsce, ludzie, smaki... :-)

    W Turcji byliśmy po raz trzeci, drugi raz - w hotelu Krizantem. Moim zdaniem to świetny, choć nie najnowszy, hotel w pięknym, kolorowym miejscu, tuż przy plaży (przejście tunelem). Do tego cudowne smaki kuchni śródziemnomorskiej, otwarci i mili ludzie, wspaniała pogoda... To wszystko sprawia, że do Turcji ciągle chce się wracać. :-) W hotelu Krizantem jest życzliwa i miła obsługa - kelnerzy i barmani oraz animator Jan. Świetna lokalizacja, niezapomniane wrażenia i wspaniały pobyt! Polecamy!
    W Turcji byliśmy po raz trzeci, drugi raz - w hotelu Krizantem. Moim zdaniem to świetny, choć nie najnowszy, hotel w pięknym, kolorowym miejscu, tuż przy plaży (przejście tunelem). Do tego cudowne smaki kuchni śródziemnomorskiej, otwarci i mili ludzie, wspaniała pogoda... To wszystko sprawia, że do Turcji
    ciągle chce się wracać. :-) W hotelu Krizantem jest życzliwa i miła obsługa - kelnerzy i barmani oraz animator Jan. Świetna lokalizacja, niezapomniane wrażenia i wspaniały pobyt! Polecamy!
  • 4.8
    ( maj 2017 )

    Sympatyczny hotel w bardzo ładnej miejscowości

    Hotel w pełni zasługuje na swoje cztery gwiazdki. Nie ma w nim tego blichtru, jakim cechuje się wiele hoteli typu resort, ale nie jest on konieczny do dobrego wypoczynku. Położony przy ładnym bulwarze. Teren przy hotelu i plaża utrzymane w czysteści i porządku. Baseny przy hotelu (trzy, w tym jeden ze zjeżdżalniami) niewielkie, ale do ładnej, szerokiej i głównie piaszczystej plaży (żwir i drobne kamyki na granicy wody) jest tylko kilkadziesiąt metrów podziemnym przejściem bezpośrednio z terenu hotelu.<br />Pokoje niewielkie, ale nie ciasne. Łazienka z wanną i natryskiem, z zasuwaną ścianką. Wszystko sprzątane codziennie, bardzo dokładnie. Nie znaleźmy żadnych usterek zarówno w pokoju jak i łazience.<br />Restauracja hotelowa typu bufet, wybór dań głównych obiadowych i kolacyjnych nie oszałamia ilością, ale jest z czego wybrać. Bardzo duży asortyment surówek i warzyw. Jakość potraw doskonała - lepsza niż w 5-cio gwiazdkowej Katii, w której byliśmy rok wcześniej.<br />Trunki w barach nie 'chrzczone", wybór jak wszędzie - bezpłatnie lokalne napoje alkoholowe. Oprócz<br />podawanych przez barmanów dwa rodzaje wina z samoobsługowej beczółki. Wystarczająca ilość automatów do kawy, soków itp.<br />Na każdym kroku odczuwa się życzliwe podejście personelu - w recepcji, barach, restauracji.<br />Miescowość naszym zdaniem najładniejsza na tzw. riwierze tureckiej, byliśmy tam drugi raz i jeszcze wrócimy. Warto znieść trzygodzinny transfer z lotniska.<br />Podsumowując - wczasy na 5 gwiazdek.
    Hotel w pełni zasługuje na swoje cztery gwiazdki. Nie ma w nim tego blichtru, jakim cechuje się wiele hoteli typu resort, ale nie jest on konieczny do dobrego wypoczynku. Położony przy ładnym bulwarze. Teren przy hotelu i plaża utrzymane w czysteści i porządku. Baseny przy hotelu (trzy, w tym jeden ze
    zjeżdżalniami) niewielkie, ale do ładnej, szerokiej i głównie piaszczystej plaży (żwir i drobne kamyki na granicy wody) jest tylko kilkadziesiąt metrów podziemnym przejściem bezpośrednio z terenu hotelu.
    Pokoje niewielkie, ale nie ciasne. Łazienka z wanną i natryskiem, z zasuwaną ścianką. Wszystko sprzątane codziennie, bardzo dokładnie. Nie znaleźmy żadnych usterek zarówno w pokoju jak i łazience.
    Restauracja hotelowa typu bufet, wybór dań głównych obiadowych i kolacyjnych nie oszałamia ilością, ale jest z czego wybrać. Bardzo duży asortyment surówek i warzyw. Jakość potraw doskonała - lepsza niż w 5-cio gwiazdkowej Katii, w której byliśmy rok wcześniej.
    Trunki w barach nie 'chrzczone", wybór jak wszędzie - bezpłatnie lokalne napoje alkoholowe. Oprócz
    podawanych przez barmanów dwa rodzaje wina z samoobsługowej beczółki. Wystarczająca ilość automatów do kawy, soków itp.
    Na każdym kroku odczuwa się życzliwe podejście personelu - w recepcji, barach, restauracji.
    Miescowość naszym zdaniem najładniejsza na tzw. riwierze tureckiej, byliśmy tam drugi raz i jeszcze wrócimy. Warto znieść trzygodzinny transfer z lotniska.
    Podsumowując - wczasy na 5 gwiazdek.
  • 4.0
    ( wrzesień 2015 )

    Hotel w porządku, jest godny polecenia biorąc pod uwagę opinie innych hoteli trzygwiazdkowych w Turcji.

    Hotel Krizantem położony jest w małej miejscowości Obagol, która oddalona jest jedynie 2 kilometry od tętniącego życiem miasta Alanya, do którego z łatwością można dostać się pieszo, idąc wzdłuż uroczej promenady, albo też można skorzystać z kursującego co 15 minut autobusu. Przystanek autobusowy znajduje się obok hotelu, a to duży plus. Ponadto Hotel Krizantem położony jest zaledwie 100 metrów od długiej piaszczysto-żwirowej plaży. Można się do niej dostać podziemnym przejściem, mieszczącym się obok baru, przy jednym z basenów hotelowym. Przejścia nadziemnego nie polecam, gdyż w pobliżu nie ma pasów dla pieszych, a ulica jest bardzo ruchliwa, chociaż późnym wieczorem jest już spokojnie. Plaża przy hotelu ma swój urok, ale o białym, miłym dla stóp piasku nie ma mowy. Piasek ma kolor lekko beżowy i przeważa w nim żwir. Natomiast woda w morzu czysta, ma błękitny kolor i co ważne bardzo ciepła. We wrześniu jej temperatura wynosiła 27 stopni. Pokoje hotelowe mają skromny wystrój, obok łóżka znajduje się w nich toaletka z lustrem, stara szafa i mała lodówka. Łazienka wygląda w miarę nowo, chociaż jej czystość pozostawia czasem sporo do życzenia. Mimo iż, pokoje są sprzątane codziennie, to parę razy zdarzyło się, że sedes i podłoga były brudne, przy czym muszę podkreślić, że nie zostawiałam obsłudze hotelowej napiwków, a to w Turcji jest raczej wskazane.<br />Na terenie hotelu znajdują się dwa nieduże baseny, na jednym z nich są codziennie, do południa prowadzone zabawy dla dzieci i rozgrywki w piłkę ręczną dla chętnych, a wszystko to w oprawie głośnej muzyki. Niestety animacje wieczorne nie są zbyt atrakcyjne. Przy hotelowej scenie można jedynie zabawić się, biorąc udział w karaoke, które przeważnie odbywa się w języku rosyjskim, ale to chyba ze względu na to, iż dominującą grupę gości hotelowych stanowią Rosjanie. Bary przy basenach są dobrze wyposażone, serwują lokalne alkohole i standardowe napoje. Nie ma mowy o żadnych długich kolejkach.<br />Jeżeli chodzi o wyżywienie, to wybór naprawdę jest różnorodny. Śniadania co prawda często się powtarzają, ale są smaczne i na pewno każdy znajdzie coś dla siebie. W czasie obiadów możemy delektować się pyszną kuchnią śródziemnomorską i turecką. Przy czym, wszystkie potrawy, sałatki, warzywa, a jest ich naprawdę sporo są dobrze doprawione. Natomiast kolacja to już prawdziwa uczta. Oprócz dużej ilości dań znajdujących się w stołówce, na zewnątrz baru rozpalany jest grill, gdzie codziennie można skosztować coś innego, na przykład pieczoną baraninę, grillowane steki, burgery itp. Niestety, przeważnie wieczorem parę razy się zdarzyło, że brakowało miejsc siedzących i trzeba było chwilkę poczekać, aż coś się zwolni. Czasem też, stolik przy którym się siadało nie był posprzątany, mimo iż na sali była garstka gości, to obsługa nie specjalnie zwracała uwagę na pełne okruchów obrusy. Warto zaznaczyć, iż codziennie po południu i czasem wieczorem serwowane są pyszne lody gałkowe, spośród których, nie bez powodu największą popularnością cieszą się lody pistacjowe, z kawałkami mielonych pistacji. Na terenie hotelu, na świeżym powietrzu znajduje się też mini burger bar, który w wyznaczonych godzinach serwuje hamburgery, a właściwie można je sobie przygotować samemu, korzystając z wystawionych składników. Na terenie baru znajdują się wygodne fotele, siedziska.<br />Muszę również wspomnieć o internecie, który dostępny jest niestety tylko na recepcji i często przerywa. Za to obsługa na recepcji jest bardzo miła, chętnie służy pomocą i porozumiewa się w języku angielskim.<br />Ogólnie urlop w Hotelu Krizantem uważam za udany, szczególnie iż przed wyjazdem czytałam sporo opinii o trzygwiazdkowych w hotelach w Turcji, które pozostawiały wiele do życzenia i wręcz były stanowczo odradzane.
    Hotel Krizantem położony jest w małej miejscowości Obagol, która oddalona jest jedynie 2 kilometry od tętniącego życiem miasta Alanya, do którego z łatwością można dostać się pieszo, idąc wzdłuż uroczej promenady, albo też można skorzystać z kursującego co 15 minut autobusu. Przystanek autobusowy znajduje
    się obok hotelu, a to duży plus. Ponadto Hotel Krizantem położony jest zaledwie 100 metrów od długiej piaszczysto-żwirowej plaży. Można się do niej dostać podziemnym przejściem, mieszczącym się obok baru, przy jednym z basenów hotelowym. Przejścia nadziemnego nie polecam, gdyż w pobliżu nie ma pasów dla pieszych, a ulica jest bardzo ruchliwa, chociaż późnym wieczorem jest już spokojnie. Plaża przy hotelu ma swój urok, ale o białym, miłym dla stóp piasku nie ma mowy. Piasek ma kolor lekko beżowy i przeważa w nim żwir. Natomiast woda w morzu czysta, ma błękitny kolor i co ważne bardzo ciepła. We wrześniu jej temperatura wynosiła 27 stopni. Pokoje hotelowe mają skromny wystrój, obok łóżka znajduje się w nich toaletka z lustrem, stara szafa i mała lodówka. Łazienka wygląda w miarę nowo, chociaż jej czystość pozostawia czasem sporo do życzenia. Mimo iż, pokoje są sprzątane codziennie, to parę razy zdarzyło się, że sedes i podłoga były brudne, przy czym muszę podkreślić, że nie zostawiałam obsłudze hotelowej napiwków, a to w Turcji jest raczej wskazane.
    Na terenie hotelu znajdują się dwa nieduże baseny, na jednym z nich są codziennie, do południa prowadzone zabawy dla dzieci i rozgrywki w piłkę ręczną dla chętnych, a wszystko to w oprawie głośnej muzyki. Niestety animacje wieczorne nie są zbyt atrakcyjne. Przy hotelowej scenie można jedynie zabawić się, biorąc udział w karaoke, które przeważnie odbywa się w języku rosyjskim, ale to chyba ze względu na to, iż dominującą grupę gości hotelowych stanowią Rosjanie. Bary przy basenach są dobrze wyposażone, serwują lokalne alkohole i standardowe napoje. Nie ma mowy o żadnych długich kolejkach.
    Jeżeli chodzi o wyżywienie, to wybór naprawdę jest różnorodny. Śniadania co prawda często się powtarzają, ale są smaczne i na pewno każdy znajdzie coś dla siebie. W czasie obiadów możemy delektować się pyszną kuchnią śródziemnomorską i turecką. Przy czym, wszystkie potrawy, sałatki, warzywa, a jest ich naprawdę sporo są dobrze doprawione. Natomiast kolacja to już prawdziwa uczta. Oprócz dużej ilości dań znajdujących się w stołówce, na zewnątrz baru rozpalany jest grill, gdzie codziennie można skosztować coś innego, na przykład pieczoną baraninę, grillowane steki, burgery itp. Niestety, przeważnie wieczorem parę razy się zdarzyło, że brakowało miejsc siedzących i trzeba było chwilkę poczekać, aż coś się zwolni. Czasem też, stolik przy którym się siadało nie był posprzątany, mimo iż na sali była garstka gości, to obsługa nie specjalnie zwracała uwagę na pełne okruchów obrusy. Warto zaznaczyć, iż codziennie po południu i czasem wieczorem serwowane są pyszne lody gałkowe, spośród których, nie bez powodu największą popularnością cieszą się lody pistacjowe, z kawałkami mielonych pistacji. Na terenie hotelu, na świeżym powietrzu znajduje się też mini burger bar, który w wyznaczonych godzinach serwuje hamburgery, a właściwie można je sobie przygotować samemu, korzystając z wystawionych składników. Na terenie baru znajdują się wygodne fotele, siedziska.
    Muszę również wspomnieć o internecie, który dostępny jest niestety tylko na recepcji i często przerywa. Za to obsługa na recepcji jest bardzo miła, chętnie służy pomocą i porozumiewa się w języku angielskim.
    Ogólnie urlop w Hotelu Krizantem uważam za udany, szczególnie iż przed wyjazdem czytałam sporo opinii o trzygwiazdkowych w hotelach w Turcji, które pozostawiały wiele do życzenia i wręcz były stanowczo odradzane.
  • 3.0
    ( sierpień 2015 )

    Drugi raz? Raczej zaryzykowałbym inny wybór

    Na tak: 1) położenie hotelu; 2) kuchnia (mowa o głównych posiłkach, o przekąskach lepiej nie wspominać); 3) plaża - w porównaniu do innych w okolicy całkiem ładna (choć już leżaki, parasole i taborety na plaży nie były pierwszej czystości)<br />Na nie: 1) czystość, tzn. sprzątanie regularne nawet fikuśnie ułożone ręczniki -ok, ale w łazience źle działająca spłuczka, zatkany odpływ wanny, wycieki wody spod wanny, elementy prysznica zamiast białe czarne (brud? tak wygląda); brud w restauracji, brudne obrusy, krzesła; stoliki niesprzątane po wcześniej spożywających posiłek (nie zawsze znaleźć można wolny stolik); 2) obsługa - na zgłaszane w recepcji usterki nie reaguje, po powtórnym (nawet po trzykrotnym) zgłoszeniu twierdzi, że nie było wcześniej zgłoszenia; <br />Na zgłaszane uwagi co do zakwaterowania w burze Wezyr (wszystko tylko na telefon) żadnej pomocy, hotel ma zawsze rację (polecam więc inne biura).
    Na tak: 1) położenie hotelu; 2) kuchnia (mowa o głównych posiłkach, o przekąskach lepiej nie wspominać); 3) plaża - w porównaniu do innych w okolicy całkiem ładna (choć już leżaki, parasole i taborety na plaży nie były pierwszej czystości)
    Na nie: 1) czystość, tzn. sprzątanie regularne nawet fikuśnie
    ułożone ręczniki -ok, ale w łazience źle działająca spłuczka, zatkany odpływ wanny, wycieki wody spod wanny, elementy prysznica zamiast białe czarne (brud? tak wygląda); brud w restauracji, brudne obrusy, krzesła; stoliki niesprzątane po wcześniej spożywających posiłek (nie zawsze znaleźć można wolny stolik); 2) obsługa - na zgłaszane w recepcji usterki nie reaguje, po powtórnym (nawet po trzykrotnym) zgłoszeniu twierdzi, że nie było wcześniej zgłoszenia;
    Na zgłaszane uwagi co do zakwaterowania w burze Wezyr (wszystko tylko na telefon) żadnej pomocy, hotel ma zawsze rację (polecam więc inne biura).
  • 2.0
    ( sierpień 2015 )

    Krizantem – pokój nr 2314

    Urlop trzeba było zacząć nie od rozpakowania się, ale od znalezienia kogoś, kto zatrzyma lejącą się ze spłuczki wodę i naprawi klimatyzację. Usterki usunięto więc czas na kąpiel – woda wprawdzie leci skąd powinna, ale nie odpływa. Ale spoko, do rana w brodziku nie było już po niej śladu i można było ponownie wziąć prysznic.<br> Tu dopiero zaczęła się prawdziwa przeprawa z hotelem i Wezyrem (Coralem). Nie działała dwa dni (1/3 pobytu). Najpierw zgłoszenie w recepcji (o 8.00 rano), następne o 20.00. Hotel stwierdził, że nie jest w stanie usunąć usterki do następnego dnia. Interwencja u Wezyra, i cóż… pod numerem alarmowym bliżej nieznana pani, odmawiająca nawet podania swego nazwiska, „łaskawie” powtarza to, co mówi recepcjonista, czyli: „klimatyzacja zostanie naprawiona jutro lub jutro będzie zmieniony pokój”. Faktycznie, została naprawiona po 30 godzinach od zgłoszenia. Zdaniem Wezyra to oznacza, że została naprawiona cyt. „po tym jak poinformowaliśmy recepcję”. Trudno zarzucić błąd w następstwie czasów, prawda?:)<br> Moje doświadczenie wskazuje, że pracownicy Biura Wezyr (Coral) w Turcji to właściwie „rzecznicy” hoteli i swojego tureckiego kooperatora, firmy Odeon, a nie swoich klientów.<br> Swoją rolę sprowadzają do transferu z/na lotnisko, podania numerów telefonów alarmowych i sprzedaży wycieczek. W sytuacjach newralgicznych nie można liczyć na ich pomoc, o czym świadczy „wpadka” z klimatyzacją. Nawet na wyraźną prośbę nie podają swoich nazwisk. Boją się czegoś? Można się tylko domyślać – o wiele trudniej pociągnąć do odpowiedzialności jakąś nieokreśloną Krysię czy Marysię niż od konkretnego Jana Kowalskiego. <br> Tak:<br> 1. Hotel leży przy ładnej plaży; może nawet ładniejszej niż mają inne hotele w tej okolicy<br> 2. Mocną stroną hotelu jest restauracja i proponowane przez nią posiłki.
    Urlop trzeba było zacząć nie od rozpakowania się, ale od znalezienia kogoś, kto zatrzyma lejącą się ze spłuczki wodę i naprawi klimatyzację. Usterki usunięto więc czas na kąpiel – woda wprawdzie leci skąd powinna, ale nie odpływa. Ale spoko, do rana w brodziku nie było już po niej śladu i można było
    ponownie wziąć prysznic.
    Tu dopiero zaczęła się prawdziwa przeprawa z hotelem i Wezyrem (Coralem). Nie działała dwa dni (1/3 pobytu). Najpierw zgłoszenie w recepcji (o 8.00 rano), następne o 20.00. Hotel stwierdził, że nie jest w stanie usunąć usterki do następnego dnia. Interwencja u Wezyra, i cóż… pod numerem alarmowym bliżej nieznana pani, odmawiająca nawet podania swego nazwiska, „łaskawie” powtarza to, co mówi recepcjonista, czyli: „klimatyzacja zostanie naprawiona jutro lub jutro będzie zmieniony pokój”. Faktycznie, została naprawiona po 30 godzinach od zgłoszenia. Zdaniem Wezyra to oznacza, że została naprawiona cyt. „po tym jak poinformowaliśmy recepcję”. Trudno zarzucić błąd w następstwie czasów, prawda?:)
    Moje doświadczenie wskazuje, że pracownicy Biura Wezyr (Coral) w Turcji to właściwie „rzecznicy” hoteli i swojego tureckiego kooperatora, firmy Odeon, a nie swoich klientów.
    Swoją rolę sprowadzają do transferu z/na lotnisko, podania numerów telefonów alarmowych i sprzedaży wycieczek. W sytuacjach newralgicznych nie można liczyć na ich pomoc, o czym świadczy „wpadka” z klimatyzacją. Nawet na wyraźną prośbę nie podają swoich nazwisk. Boją się czegoś? Można się tylko domyślać – o wiele trudniej pociągnąć do odpowiedzialności jakąś nieokreśloną Krysię czy Marysię niż od konkretnego Jana Kowalskiego.
    Tak:
    1. Hotel leży przy ładnej plaży; może nawet ładniejszej niż mają inne hotele w tej okolicy
    2. Mocną stroną hotelu jest restauracja i proponowane przez nią posiłki.

Przewodnik

Wycieczki fakultatywne

Cena została zaktualizowana z systemem operatora

Oferta jest dostępna!

Kod oferty: 25102017WEZY3933
Cena za osobę:
1 104 - zł %
Zobacz wszystkie warianty
Zapytaj o ofertę »
Nasza prowizja: 0 zł
Cena:
(dla 2 osób)
2 238
Szczegóły ceny
  •  
 

Zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych do rezerwacji imprezy turystycznej doliczona zostanie składka , którą Organizator turystyki w całości odprowadza na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny.

Wysokość składki zależna jest od rodzaju transportu oraz miejsca docelowego imprezy i wynosi:

  • 1) 15 PLN/os– za imprezy lotnicze czarterowe za wyjątkiem imprez, o których mowa w pkt. 4);
  • 2) 13 PLN/os– za imprezy innym środkiem transportu niż loty czarterowe realizowane poza Europę;
  • 3) 10 PLN/os– za imprezy innym środkiem transportu niż loty czarterowe realizowane w Europie za wyjątkiem imprez, o których mowa w pkt 4);
  • 4) 0 PLN– za imprezy realizowane do krajów mających granicę lądową z Polską oraz na terytorium Polski.
Kup na raty 0%
5 x  zł
Oferta w promocji
Rezerwuj za 100 zł
Zapytaj o ofertę »
Śr 25.10.2017
3 dni
Gdańsk
AI - All Inclusive
Coral Travel Wezyr Holidays
Wylot:
Corendon Airlines
Śr 25.10.2017
16:00 - Gdańsk
20:10 - Antalya
Powrót:
So 28.10.2017
22:20 - Antalya
00:40 - Gdańsk
Trwa sprawdzanie dostępności

Szybki kontakt

Jesteś zainteresowany tą ofertą?
Zostaw numer telefonu,
oddzwonimy!

Gwarancje Travelplanet.pl

  • 1 mln zadowolonych Klientów

    Doświadczeni i profesjonalni konsultanci dobiorą najlepszą ofertę do Twoich potrzeb.

  • Gwarancja Najniższej Ceny

    Oferujemy wycieczki w najniższych cenach na rynku.

  • Promocja Wakacje 100% za 0 zł

    Zapewniamy pomoc w przypadku upadłości organizatora. Bądź spokojny o Twoje plany wakacyjne!

  • Największa liczba wycieczek

    W jednym miejscu możesz porównać i kupić wakacje od ponad 50 organizatorów.

Zamówienie wstępne
 zł
Cena:
5 x  zł
Rzeczywiste raty 0% - bez odsetek i pierwszej wpłaty. Wybór płatności ratalnej będzie dostępny w dalszych krokach.
Kup na raty 0%:
Wystarczy 100 zł zaliczki aby zarezerwować tę ofertę. Pozostałą kwotę należy wpłacić do 30 dni przed datą wyjazdu.
Czytaj więcej

Wysyłając formularz wyrażają Państwo zgodę na kontakt telefoniczny lub mailowy od Doradcy Travelplanet.pl w celu realizacji zamówienia.

Wybrana
oferta:

Krizantem

Liczba osób:
2 dorosłych
Wyżywienie:
All Inclusive
Termin:
Śr 25.10.2017
Wylot z:
Gdańsk
Cena
2 238
ZGŁOŚ UWAGI DO STRONY
1
2
3
4
5
6
0
1
2
3
4
<2
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
<2
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
<2
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
<2
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
Śr 25.10.2017
3 dni
Gdańsk
AI - All Inclusive
Coral Travel Wezyr Holidays
POKÓJ STANDARDOWY (VQI) 1 104