Hotel Amwaj Blue Beach Abu Soma Resort & Spa

Data otwarcia

2010 r.

Położenie

Abu Soma, 10 km do Safagi, 45 km od lotniska.

przy hotelu, prywatna, piaszczysta 450 m długości. Parasole, materace i ręczniki bezpłatne.

W hotelu

3 restauracje, 5 barów, winda, 2 baseny odkryte (700, 300 m2 - podgrzewany).

Pokoje

w budynku głównym i 4 bungalowach: pokoje standardowe, pokoje deluxe, pokoje rodzinne (1 pokój), pokój rodzinny 2 (2 pokoje); klimatyzacja centralna, sejf (bezpłatny), minibar (płatny), TV, suszarka, telefon, wanna lub prysznic, balkon lub taras.

Rozrywki i usługi

Bezpłatne: sejf w recepcji, animacje, tenis stołowy, siatkówka plażowa, wstęp do dyskoteki, rzutki, siłownia. Płatne: room service, łącze internetowe w lobby, kawiarenka internetowa, pralnia, centrum SPA, masaż, sauna, sporty wodne, bilard, drinki w dyskotece. Dla dzieci: brodzik, animacje, mini klub, krzesełka w restauracji, plac zabaw, łóżeczka (na życzenie).

All Inclusive (24 h) Posiłki: śniadanie, późne śniadanie, obiad, przekąski, podwieczorek, kolacja. Napoje zawarte: lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe. System nie zawiera: napoi importowanych, soków ze świeżych owoców. Restauracje a'la carte: włoska, grill - bezpłatne. Wymagana rezerwacja.

Tel./faks

• Basen: 4,5
  • Czystość: 4,3
  • Obsługa: 4,4
This text is displayed if your browser does not support HTML5 Canvas.
Klienci polecają hotel dla:
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
  • par
  • ceniących spokój i ciszę
  • rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia
  • aktywnych
    Anna ( styczeń 2015 )

Lato zimą

Byliśmy po raz pierwszy Egipcie i wróciliśmy zauroczeni. Hotel przyzwoity, na plaży z rafą koralową, czysty, z miłą obsługą. Dobre jedzenie, duży wybór - kolacje tematyczne ( kuchnia egipska, niemiecka, włoska, owoce morza). W pokoju czajnik, żelazko, suszaka, zmieniane ręczniki. Super animacje. Szczególnie
    podobały nam się tańce z Anatolijem, Maksem i Walerią. Jedyna niedogodność - to daleko od lotniska, jechaliśmy prawie 2 godziny, bo zostawialiśmy innych gości w różnych hotelach.
    Justyna ( styczeń 2015 )

Super hotel, godny polecenia! :)

Hotel doskonały. Czysty pokój sprzątany codziennie, pyszne jedzenie, piękna plaża. Jedyny minus daleko od centrum lecz nie żałowaliśmy tego ponieważ byliśmy tylko raz w centrum i mieliśmy dosyć ludzi namawiających do kupowania. W centrum oprócz sklepów i straganów nie ma nic.
  • 4.0
    Anna ( styczeń 2015 )

Jesteśmy zadowoleni

8.01.2015 wróciliśmy z rodzinnego tygodniowego pobytu w hotelu Amwaj. Przed wyjazdem czytałam wiele opinii i te złe scenariusze się na ogół nie sprawdziły.Plusy: obszerne, czyste pokoje; cisza i spokój; przepiękny ogród; czysta piaszczysta plaża z wygodnymi miejscami,z mola zejście na rafę i możliwość
    snurkowania( widzieliśmy nawet więcej ryb niż podczas rejsu na wyspę Paradise - więc nie ma co narzekać, że rafa jest mała. Były nawet płaszczki i ośmiornice); przemiła, komunikatywna obsługa; deska i żelazko, suszarka, codziennie świeże ręczniki w łazience i na plaży; urozmaicone jedzenie ( z owoców codziennie pomarańcze, banany, guava, melony, czasem daktyle i mandarynki - w dużych ilościach), dzieciaki zajadały się caneloni i lazanią;nie było kolejek w restauracji, choć gości było dużo.Codziennie inna kuchnia wieczorem - najbardziej smakowała egipska.Korzystaliśmy z animacji ( streching, kurs tańca brzucha, zumba, siatkówka, boccia, wieczór folklorystyczny, fakir i cobra show - niesamowite!). Nie zdążyłam przeczytać książek, bo ciągle coś się działo.Wieczorem chodziliśmy na siłownię - mała, ale podstawowe rzeczy są.Zespół animatorów z Rosji. Bardzo sympatyczni, młodzi ludzie, uśmiechnięci nie nachalni.Nagabujących na atrakcje trochę było, ale nie męczyli nas, gdy odmawialiśmy. Wykupiliśmy wycieczkę na pierwszym spotkaniu z rezydentem drożej niż z hotelu i musieliśmy daleko jechać do statku, a tak mielibyśmy prosto z mola - oszczędność czasu i pieniędzy. Mało Polaków, więcej Rosjan, Niemców, Anglików. Rezydent dostępny pod bezpłatnym telefonem z recepcji, a osobiście dyżurował co drugi dzień. Pomógł nam, gdy dzieciaki uszkodziły drzwi w pokoju.Rezydentami są Egipcjanie, ale mówią po polsku. Dla dzieci piekny plac zabaw, z animacji nie korzystaliśmy bo nasze nastolatki już za duże.Minusy: z lotniska jechaliśmy nie 45 minut jak w opisie, ale 2 godziny, bo autokar zajeżdżał do innych hoteli po drodze, zostawiając pasażerów, z powrotem to samo. Łazienka z niedoróbkami, trochę zniszczona, woda w rezerwuarze napełniała się bardzo wolno.Mieliśmy pokój na parterze. Nie wkładaliśmy do paszportów żadnych pieniędzy, wzięliśmy co nam dali, więc prawdopodobnie za łapówkę, byłby lepszy pokój. Nam odpowiadało to, że wszędzie mieliśmy blisko. Natomiast w pokoju było mało światła - tylko kinkiety, a od tarasu rośliny zakrywały okna, co latem pewnie jest zaletą.Napoje serwowane w barach rzeczywiście w kubkach plastikowych wielokrotnego użytku. Ich smak odpowiadał dzieciom, ale ja nie byłam zachwycona gazowanymi , sztucznie barwionymi coctailami. Najchętniej oprócz piwa czy wina piłam sok z guavy nalewany z kartonów. Restauracja beduińska - pita z warzywami, sosami i grillowany kurczak,a we włoskiej większy wybór w formie bufetu i pizza - dobra, ale jadłam lepszą..Na koniec o pogodzie:przywitał nas wietrzny, chłodny dzień, ale potem było mniej wiatru i więcej ciepła. Między 17 a 18 robiło się ciemno.Opaliliśmy się pięknie, bo całe dnie spędzaliśmy na powietrzu. Temperatura około 23 stopni. Problem leżaków wokół basenu nie istniał, były wolne miejsca, bo woda w morzu była podobnej ciepłoty. W drugim basenie ( mniejszym z podgrzewaną wodą było także mało chętnych do kąpieli). Natomiast na plaży najlepsze miejsca ( tapczaniki przy brzegu) były wciąż zarezerwowane przez położenie ręcznika - nawet nocą. Szkoda nam było wyjeżdżać, odpoczęliśmy od codzienności jak w bajce.
  • 5.0
    mateusz ( grudzień 2014 )

lol:)

hotel marzeń ale titanick miał zjeżdżalnie ale pokoje i jedzenie i picie niebo dla pragnących wypoczynku
    Monika ( grudzień 2014 )

Cudowny urlop na pewno tam wrócę

Hotel jest naprawę przepiękny czysty zadbany masa zieleni. Byłam na urlopie sama ale ani przez chwile nie nudziłam się. Dużo fantastycznych animacji sportu konkursów co wieczór dyskoteka. Fantastyczna obsługa wspaniałe posiłki. Osobiście polecam jestem mile zaskoczona ponieważ rzeczywistość przerosła
    moje oczekiwania.
  • 5.0
    Angelika Mazur ( sierpień 2014 )

Wspaniały hotel !

Fantastyczny hotel, cudowna obsługa - hotel tak czyściutki, że można było jeść z podłogi, czego się nie spodziewaliśmy, jedzenie 6+ dosłownie dla każdego coś pysznego, kebaby robione na naszych oczach, jajecznice, pizze i wiele innych rzeczy pyszne, świeżo pieczone ciasta i torty, fantastyczne drinki,
    obsługa hotelowa na medal - solidni, pracowici, słowni, przemili, bardzo bardzo schludni i czyściutcy, wiecznie uśmiechnięci i uprzejmi. Przysługiwały nam 3 kolacje poza normalnymi posiłkami all inclusive na które trzeba było rezerwować stoliki - fantastyczna sprawa, traktowali nas po królewsku naprawdę świetne udogodnienia. Dostawałam codziennie kwiaty do pokoju, świeże i pachnące. Lokalizacja? Fantastyczna, daleko od hałasu i egipskiego gwaru - wspaniale. Z pewnością pojadę tam po raz kolejny, najlepsze wakacje ze wszystkich, bezdyskusyjnie. Hotele i kraje się chowają, wiem z doświadczenia. A cena kusi jeszcze bardziej, oczywiście gorąco polecam ten hotel. Angelika.
  • 3.0
    PINOKIO ( lipiec 2014 )

Rozczarowanie

Dzień dobry, obsługa ,brak słów, zwłaszcza przy barze w wewnątrz hotelu - wystarczyło tylko poudawać nikłą znajomość j.angielskiego usiąść przy barze i słuchać jak jaja robią sobie z Polaków i dają głośne opinie o gościach dobry sposób na sprawdzenie jaki ma podejście obsługa do gości. Teren hotelu jest
    fatalny,za to śniadania super - nic nie brakowało.

Hotel w ofertach organizatorów