Atuty oferty
Bezpłatna zmiana rezerwacji

Bezpłatna zmiana rezerwacji

dowiedz się więcej
Gwarancja najniższej ceny

Gwarancja najniższej ceny

Zaliczka 15% - dopłata do 30 dni przed wyjazdem

Niska zaliczka - tylko 15%

Opis hotelu

KATEGORIA:

5*

REGION:

Sousse

OPIS:

Hotel położony w tętniącej życiem nadmorskiej miejscowości Sousse, nieopodal wspaniałej promenady z bezpośrednim dostępem do prywatnej plaży, oferuje zapierający dech w piersiach widok panoramiczny. Modne wystroje, jasne przestrzenie i doskonała infrastruktura - wprost idealnie na wypoczynek.

lokalizacja:

3 km od Sousse, 25 km od lotniska w Monastirze-MIR, 50 km od lotniska w Enfidha-NBE. Hotel usytuowany na powierzchni: 17000 m2.

kategoria organizatora:

5*

kategoria lokalna:

5*

Data otwarcia:

1985 r. Odnowiony w 2017 r.
Na terenie hotelu: restauracje, bary (2), room service, sejf w recepcji (bezpłatny), pralnia (płatna), sale konferencyjne (3), centrum biznesowe, basen kryty, 2 baseny odkryte.
Hotel przystosowany dla osób niepełnosprawnych.

rabaty i zniżki:

1. dziecko do 12 lat pobyt w hotelu gratis

internet:

- Wi-Fi w hotelu bezpłatne

plaża:

Przy hotelu, prywatna, piaszczysta, 70 m długości, dojście do plaży tunelem. Bezpłatne: parasole, leżaki, ręczniki plażowe (depozyt), bar na plaży.

pokoje:

Zlokalizowane są w 1 budynku głównym (liczba pięter: 8, liczba wind: 4)
Typy pokoi:
- pokoje standardowe city view dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (bezpłatny, uzupełniany codziennie), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon
- pokoje superior sea view dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (bezpłatny, uzupełniany codziennie), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon
- pokoje executive dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (bezpłatny, uzupełniany codziennie), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon
- suity ambassador dla max. 4 os.: salon, 1 sypialnia, drzwi przesuwne między pokojami, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), minibar (bezpłatny, uzupełniany codziennie), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon
- suity executive dla max. 2 os.: salon, 1 sypialnia, drzwi łączące między pokojami, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), minibar (bezpłatny, uzupełniany codziennie), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon

Wyżywienie:

- restauracja główna "The Larder", 2 restauracje a la carte, 2 bary (w tym jeden a la carte)
All Inclusive
(10:00-00:00)
- śniadanie (06:30-10:30), obiad (12:30-14:30), kolacja (19:00-22:30) serwowane w restauracji głównej
- późne śniadanie (10:00-12:30), przekąski (14:30-18:30) serwowane w "Executive Lounge"
- napoje bezalkoholowe, alkoholowe i wybrane alkohole importowane
- pakiety dla nowożeńców (na życzenie), pakiety urodzinowe (na życzenie)
Restauracje a la carte
- 1 wizyta w trakcie pobytu w wyznaczonej restauracji gratis. Wymagana rezerwacja.
- azjatycka, śródziemnomorska, owoce morza

z myślą o dzieciach:

- brodzik
- animacje dla dzieci oraz miniklub dla dzieci w wieku 4-12 lat
- dzieci w wieku 1-3 lat mogą przebywać na terenie miniklubu tylko pod opieką rodzica/opiekuna
- menu i krzesełka dla dzieci w restauracji
- opiekunka dla dzieci (płatna)
- łóżeczko dla dziecka do 2 lat (bezpłatne, na zamówienie przed przyjazdem)

w cenie:

- aerobik
- siłownia
- lekkie animacje

płatne:

- centrum SPA
- masaż, sauna, jacuzzi
- salon piękności
- łaźnia turecka
DODATKOWE INFORMACJE
Ze względu na procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem Covid-19 w danym obiekcie mogą występować ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. wyposażenie pokoju, serwis plażowy, serwis posiłków.
Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:
- Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE
- Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - TAK
- Czy w hotelu można kupić maseczki? - DOSTĘPNE BEZPŁATNIE
- Czy w hotelu znajduje się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - NIE
- Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - NIE
- Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp.? - TAK
- Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? -TAK
- Jak często są sprzątane pokoje? - CODZIENNIE
- Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - NIE
- Jak będą serwowane posiłki? - PRZEZ OBSŁUGĘ KELNERSKĄ
- Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK
- Czy jest dostępna usługa Room Service? - TAK
- Czy będą czynne restauracje a la carte/tematyczne? - ZA OPŁATĄ
- Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - NIE
- Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? - MAX 1 GOŚĆ NA 10M2
- Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - TAK
- Czy na leżakach są materace? - TAK
- Czy na plaży są dostępne ręczniki? - ROZPAKOWANE
- Czy leżaki są dezynfekowane? - PO KAŻDYM UŻYCIU
- Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - TAK, PRZEZ OBSŁUGĘ KELNERSKĄ
- Czy centrum SPA jest czynne? - TAK
- Czy łaźnia turecka jest czynna? - NIE
- Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - TAK
- Czy siłownia jest czynna? - TAK
- Czy mini klub jest czynny? - TAK
- Czy hotel prowadzi program animacyjny? - SIATKÓWKA, PIŁKA WODNA, RZUTKI, MINI DISCO, DYSKOTEKA
- Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19? - HOTEL MA KONKRETNĄ PROCEDURĘ, WEDŁUG KTÓREJ ZAJMUJE SIĘ PRZYPADKAMI POTWIERDZONYMI
- Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? - ODIZOLOWAĆ CHOREGO. ZABRONIĆ WYCHODZENIA Z WYZNACZONEGO POMIESZCZENIA. POWIADOMIĆ ODPOWIEDNIE SŁUŻBY MEDYCZNE. ZAINICJOWAĆ PROCEDURY ODKAŻANIA. SPRAWDZIĆ EWENTUALNE INNE PRZYPADKI ZAKAŻENIA W PRZYPADKU POTWIERDZENIA OGNISKA ZAKAŻENIA
PODATEK TURYSTYCZNY
Począwszy od 01 listopada 2018 roku, niezależnie od tego, czy umowa została zawarta przed 01 stycznia 2018 roku, czy nie, wszyscy Goście muszą zapłacić w dniu przyjazdu do hotelu podatek turystyczny w dinarach tunezyjskich (TND).
Podatek będzie naliczany za wszystkich Gości powyżej 11.99 lat, a kwota zostanie pobrana za maksymalnie 7 nocy.
- 3 dinary tunezyjskie za osobę dorosłą za noc w hotelach 5 * i 4 *
- 2 dinary tunezyjskie za osobę dorosłą za noc w hotelach 3 *
- dinar tunezyjski za osobę dorosłą za noc w hotelach 2 *

Aktualizacja opisu:

26.08.2020 11:13

usługi dostępne w hotelu:

Niepełnosprawni
Wi-Fi
Przy plaży
SPA
Siłownia
Mini Klub
All Inclusive
Serwis plażowy

Sale konferencyjne:

Pokoje 4 osobowe


Od 1 listopada 2018, każdego turystę w wieku 12 lub więcej lat, obowiązuje podatek turystyczny w Tunezji. Podatek opłaca się przy zakwaterowaniu. Przy pobytach powyżej 7 dób, turysta opłaca podatek maksymalnie za 7 pierwszych dób.
Wysokość podatku to:
hotel 5- i 4-gwiazdkowych – 3,00 TND/os./doba,
hotel 3-gwiazdkowy – 2,00 TND/os./doba,
hotel 2-gwiazdkowy – 1,00 TND/os./doba.

* Udogodnienia:

Kurorty nadmorskie Dla rodzin z dziećmi Fitness / siłownia Basen odkryty Basen kryty Blisko lotniska Golf Sporty wodne Ułatwienia dla niepełnosprawnych Dostęp do internetu Klimatyzacja Wellness / spa Darmowe WiFi

* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu.

Lokalizacja

Przewodnik

Wycieczki fakultatywne

Uwaga! Cena uległa zmianie.
Cena za osobę:
zł/os.
2 469 zł/os.
Kod oferty: 20052021WEZY195212
czw. 20.05.2021
7 dni
Katowice
AI - All Inclusive
Coral Travel
Zobacz inne warianty
Zakwaterowanie
Zapytaj o ofertę

Szczegóły lotu

Wylot:
czw. 20.05.2021 , godz. 00:00
Katowice
Enter Air
czw. 20.05.2021 , godz. 00:00
Hammamet
Powrót:
czw. 27.05.2021 , godz. 00:00
Hammamet
Enter Air
czw. 27.05.2021 , godz. 00:00
Katowice
Zamówienie wstępne
Prosimy o wypełnienie formularza w celu dokonania rezerwacji miejsc na wybraną wycieczkę. Przesłanie formularza nie wiąże się z żadnymi kosztami i jest niezobowiązujące.
Ta oferta jest dostępna online. W kolejnych krokach otrzymasz możliwość jej opłacenia.
Cena całkowita (): 2 460
Zaliczka:  zł
  • (zaliczka + ubezpieczenie)
Kup na raty 0%: 5 x  zł
Rzeczywiste raty 0% - bez odsetek i pierwszej wpłaty. Wybór płatności ratalnej będzie dostępny w dalszych krokach.
Wystarczy 100 zł zaliczki aby zarezerwować tę ofertę. Pozostałą kwotę należy wpłacić do 30 dni przed datą wyjazdu.
Czytaj więcej

Przeczytaj klauzulę informacyjną i dowiedz się, na jakich zasadach będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe. Klikając przycisk „Dalej”, potwierdzasz, że zapoznałeś/aś się z tymi zasadami.
KLAUZULA INFORMACYJNA
ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych na etapie poszukiwania imprezy turystycznej jest Travelplanet.pl S.A. z siedzibą we Wrocławiu, kod pocztowy 50-418, ul. Traugutta 45. W związku z zawarciem i realizacją umowy...

Wybrana oferta:

The Pearl Resort & Spa

Liczba osób:
2 dorosłych
Wyżywienie:
All Inclusive
Termin:
czw. 20.05.2021
Wylot z:
Katowice
Cena
4 938
ZGŁOŚ UWAGI DO STRONY
czw. 20.05.2021
7 dni
Katowice
AI - All Inclusive
Coral Travel
Standard City View Room (89218) 4 938
Superior Sea View Room (89219) 5 293
Executive Sea View Room (87022) 5 546
Ambassador Suite (68472) 9 020
Executive Suite (53937) 9 756