Znakomity wybór! Nasi Klienci byli tym hotelem zachwyceni.

  • Wymagany paszport ważny co najmniej 3 miesiące od daty planowanego opuszczenia Tunezji.
  • Wizy nie są wymagane dla pobytów do 90 dni.
  • Brak szczególnych wymagań dotyczących szczepień.
  • UWAGA: Decyzją rządu tunezyjskiego od dnia 01.01.2024r. ulega zmianie wysokość podatku turystycznego w Tunezji. Wysokość podatku wynosi: • Hotele 2* oraz inne obiekty noclegowe - 4 TND doba/os. • Hotele 3* - 8 TND doba/os. • Hotele 4* i 5* - 12 TND doba/os. Z podatku zwolnione są osoby poniżej 12 roku życia. Opłatę należy uregulować podczas zameldowania w hotelu. Podatek naliczany jest za osobę, za każdą rozpoczętą dobę.
[data: 20.03.2024]
Przed wykupieniem wycieczki polecamy sprawdzić aktualne informacje na oficjalnej stronie rządowej.
https://www.gov.pl/web/tunezja/informacje-dla-podrozujacych

Hotel Iberostar Royal El Mansour & Thalasso

Ocena: 5/5

Tunezja, Mahdia, Mahdia

od 2 868 za os.

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Wykres przedstawia prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Minimalna cena za osobę z możliwymi różnicami w czasie trwania podróży

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Numer hotelu: 56 809

Położenie

Ośrodek wakacyjny Iberostar Royal położony jest we wschodniej Tunezji, w samym centrum wybrzeża Morza Śródziemnego w miejscowości Mahdia. Ten elegancki hotel usytuowany jest tylko kilka kilometrów od tętniącego życiem centrum kurortu, w którym można korzystać z różnorodnych atrakcji turystycznych. Warto odwiedzić również pobliskie, historyczne miasta, oferujące piękne zabytki architektoniczne. Na uwagę zasługuje zwłaszcza Monastyr, Susa oraz stolica kraju Tunis. Lotnisko mieści się 50 kilometrów od placówki.

Wyposażenie

W hotelu Iberostar Royal przygotowano dla gości nowoczesne wyposażenie, z którego można korzystać w trakcie urlopu. Na terenie obiektu usytuowana jest całodobowa recepcja połączona z eleganckim lobby oraz przechowalnią bagażu. Do dyspozycji wczasowiczów oddano także baseny zewnętrzne, kryte i dla dzieci, taras słoneczny, lokale gastronomiczne z urozmaiconym menu. W placówce znajduje się także centrum Spa & Wellness, sala konferencyjna, pralnia chemiczna. Osobom aktywnym zapewniono nowoczesną bazę sportowo-rekreacyjną.

Zakwaterowanie

W ośrodku usytuowane są liczne apartamenty rodzinne oraz dwuosobowe, które wyróżniają się optymalną powierzchnią i stylowym wystrojem. W każdym z nich znaleźć można pokój sypialno-dzienny lub dwie oddzielne sypialnie, łazienkę, balkon lub taras oraz kącik wypoczynkowy. Pokoje mają nowoczesne, kompleksowe wyposażenie z wanną/prysznicem, toaletą, suszarką do włosów, a także wygodnymi miejscami do siedzenia na balkonie/tarasie. Ponadto w apartamentach znajduje się klimatyzacja sterowana centralnie, sejf, minibar, telewizor, telefon.

Wyżywienie

W trakcie wakacji w ośrodku iberostar Royal warto skorzystać z kompleksowego wyżywienia w ramach formuły All Inclusive. W cenę tej atrakcyjnej oferty wliczono trzy posiłki główne dostępne codziennie o tych samych godzinach w formie bufetu (śniadanie, obiad i kolacja). Ponadto w ciągu dnia podróżni mają do dyspozycji smaczne i różnorodne posiłki, a przez cały dzień i wieczór również napoje zwykłe i alkoholowe. Jeden raz w trakcie pobytu goście mogą zamówić danie z karty w restauracji oferującej smakowite specjały kuchni międzynarodowej.

Usługi

Na potrzeby dzieci hotel Iberostar Royal przygotował plac zabaw na świeżym powietrzu, urozmaicony program animacji czasu wolnego, a także brodzik i mini klub. Pozostali goście mają do dyspozycji basen zewnętrzny i kryty, a także leżaki i parasole na tarasie słonecznym. Na terenie ośrodka mieszczą się dwa korty do tenisa ziemnego oferujące także wynajem sprzętu do gry. Aktywni wczasowicze mogą też skorzystać ze stołów do ping-ponga, rzutek, a także boiska do siatkówki plażowej lub piłki nożnej. Warto też wybrać się do świetnie zaopatrzonej siłowni.

Usługi płatne

Osoby spędzające urlop w hotelu Iberostar Royal powinny wybrać się do centrum Spa & Wellness, w którym można zrelaksować się i skorzystać z urozmaiconej oferty. Na miejscu goście mają do dyspozycji masaże relaksacyjne, zabiegi pielęgnacyjne i lecznicze, łaźnię turecką, tlenoterapię. Na potrzeby gości biznesowych przygotowano natomiast salę konferencyjną z nowoczesnym sprzętem audio-wideo. Poza tym podróżni mogą wybrać się do hotelowej dyskoteki, skorzystać z sali bilardowej, a także z usług opiekunki do dzieci.

Plaża

Ośrodek Iberostar Royal położony jest 500 metrów od publicznej plaży piaszczystej. Na jej terenie goście mogą korzystać z bezpłatnych parasoli oraz ręczników. W tej części wybrzeża panują świetne warunki dla miłośników nurkowania, snorkelingu oraz windsurfingu. W pobliżu znajduje się wypożyczalnia sprzętu sportowego, a także beach bary, restauracje i różnego typu sklepy.

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży Plaża 0 m
  • Odległość od centrum miasta Centrum miasta 700 m
  • Odległość od lotniska Lotnisko 110 km
  • Klimatyzacja Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny Basen zewnętrzny tak
  • Basen wewnętrzny Basen wewnętrzny tak
  • Leżaki i parasole przy basenie, Leżaki i parasole na plaży Leżaki i parasole przy basenie tak
  • TV TV tak
  • Minibar, Bar Minibar tak
  • Lódowka Lódowka tak
  • Kącik dziecięcy, Plac zabaw, Basen dla dzieci Kącik dziecięcy tak
  • Tenis, Siatkówka Tenis tak
  • Golf Golf tak
  • Surfing Surfing tak
  • Spokojna okolica Spokojna okolica tak
  • Fitness Fitness tak
  • Programy animacyjne Programy animacyjne tak
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych Ułatwienia dla niepełnosprawnych tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak
  • Kawiarnia Kawiarnia tak
  • Wypożyczalnia rowerów Wypożyczalnia rowerów tak
  • Wifi Wifi tak

Opinie o hotelu

Bardzo Dobry (Na podstawie 44 opinii)

Ocena 4,2 / 5

Zakwaterowanie 4,3 / 5

Wyżywienie 4,2 / 5

Okolica 4,1 / 5

Cena 4,1 / 5

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

2. najwyższa ocena z 31 hoteli w Mahdia

Tomasz Leczynski

Ocena 3,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 10.5. - 17.5.2024 Oceniono: Maj 2024

Iberostar Royal El Mansour & Thalasso Ocena: 5/5 Tunezja, Mahdia

Składam reklamację dotyczącą mojego lotu, który miał się odbyć 10.05 /numer lotu BJ249/ z Berlina do Monastir.

Informacje jakie otrzymaliśmy od biura po zakupieniu wycieczki dotyczące wylotu, określiły czas odlotu na godz. 12:00. Pomimo że zgodnie z informacjami przekazanymi przez przewoźnika odprawa pasażerska powinna trwać do godziny 12:00 /taką informacje otrzymałem również od Państwa na maila/, bramka została zamknięta już o godz. 11:15, co uniemożliwiło mi i około 20 innym pasażerom dokonanie odprawy i wejście na pokład samolotu.

Poniżej opiszę przebieg wydarzeń na lotnisku. Z godnie z Państwa wytycznymi na lotnisku znaleźliśmy się o godz. 10:00, udaliśmy się do odprawy bagażowej, następnie zdaliśmy bagaże ok. godz 10:20 - 10:30. Otrzymaliśmy swoje bilety z przydzielonymi miejscami w samolocie. Zgodnie z przyjętą procedurą udaliśmy się w stronę bramek bezpieczeństwa. Pragnę tutaj nadmienić że w tym dniu i o tej godzinie był wzmożony ruch ze względu na odlot równocześnie aż 3 samolotów, przez co czas odprawy był znacznie wydłużony . Przeszliśmy wszystkie bramki bezpieczeństwa i przy odprawie pasażerskiej byliśmy zgodnie z czasem czyli o godz. 11:40. Na miejscu my oraz grupa zgromadzonych tam ok. 20 osób przeżyła szok, bowiem okazało się , że bramka do odpraw została już dawno zamknięta . Personel linii lotniczonych zakończył procedurę odprawy nie czekając na ww 20 osób, i nawet nie raczył wezwać nikogo przez głośniki do udania sie na kończącą się odprawę.

Na miejscu panował istny chaos . Jedyna Pani z obsługi /która obsługiwała drugą bramkę/ stwierdziła, że nasza bramka była już zamknięta o godz. 11:15 i że wszyscy mogliśmy przyjść szybciej. Dziwnym trafem nie wiedziało o tym aż 20 osób(! ). Okazało się również że nasz samolot dalej stoi na płycie lotniska z otwartymi drzwiami i schodami gotowymi do przyjęcia pasażerów. Niestety nikt nie chciał do niego wpuścić oczekijących pasażerow, ponieważ z informacji jakie uzyskaliśmy od miejscowego personelu , obsługa bramki lotu BJ249 usunęła nas przedw

Składam reklamację dotyczącą mojego lotu, który miał się odbyć 10.05 /numer lotu BJ249/ z Berlina do Monastir.

Informacje jakie otrzymaliśmy od biura po zakupieniu wycieczki dotyczące wylotu, określiły czas odlotu na godz. 12:00. Pomimo że zgodnie z informacjami przekazanymi przez przewoźnika odprawa pasażerska powinna trwać do godziny 12:00 /taką informacje otrzymałem również od Państwa na maila/, bramka została zamknięta już o godz. 11:15, co uniemożliwiło mi i około 20 innym pasażerom dokonanie odprawy i wejście na pokład samolotu.

Poniżej opiszę przebieg wydarzeń na lotnisku. Z godnie z Państwa wytycznymi na lotnisku znaleźliśmy się o godz. 10:00, udaliśmy się do odprawy bagażowej, następnie zdaliśmy bagaże ok. godz 10:20 - 10:30. Otrzymaliśmy swoje bilety z przydzielonymi miejscami w samolocie. Zgodnie z przyjętą procedurą udaliśmy się w stronę bramek bezpieczeństwa. Pragnę tutaj nadmienić że w tym dniu i o tej godzinie był wzmożony ruch ze względu na odlot równocześnie aż 3 samolotów, przez co czas odprawy był znacznie wydłużony . Przeszliśmy wszystkie bramki bezpieczeństwa i przy odprawie pasażerskiej byliśmy zgodnie z czasem czyli o godz. 11:40. Na miejscu my oraz grupa zgromadzonych tam ok. 20 osób przeżyła szok, bowiem okazało się , że bramka do odpraw została już dawno zamknięta . Personel linii lotniczonych zakończył procedurę odprawy nie czekając na ww 20 osób, i nawet nie raczył wezwać nikogo przez głośniki do udania sie na kończącą się odprawę.

Na miejscu panował istny chaos . Jedyna Pani z obsługi /która obsługiwała drugą bramkę/ stwierdziła, że nasza bramka była już zamknięta o godz. 11:15 i że wszyscy mogliśmy przyjść szybciej. Dziwnym trafem nie wiedziało o tym aż 20 osób(! ). Okazało się również że nasz samolot dalej stoi na płycie lotniska z otwartymi drzwiami i schodami gotowymi do przyjęcia pasażerów. Niestety nikt nie chciał do niego wpuścić oczekijących pasażerow, ponieważ z informacji jakie uzyskaliśmy od miejscowego personelu , obsługa bramki lotu BJ249 usunęła nas przedw

Zakwaterowanie 3,0 / 5

Wyżywienie 3,0 / 5

Okolica 3,0 / 5

Cena 3,0 / 5

Zakwaterowanie
Jesli chodzi o nocleg to można poiwedzieć że wszystko było ok.

Wyżywienie
Może nie jest to standart pięciu gwiazdek ale było smacznie.

Obsługa w hotelu
Bez zastrzeżeń

Plaża
bez szału, trochę brudno.

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Gabriela S.

Ocena 4,3 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 5.5. - 12.5.2024 Oceniono: Maj 2024

Iberostar Royal El Mansour & Thalasso Ocena: 5/5 Tunezja, Mahdia

Niesamowite wakacje, bardzo przyjazny i pomocny personel. Pogoda nas nie rozpieszczała, ale hotel też jest na to przygotowany.

Niesamowite wakacje, bardzo przyjazny i pomocny personel. Pogoda nas nie rozpieszczała, ale hotel też jest na to przygotowany.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 3,5 / 5

Okolica 3,5 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Hotel był piękny, dobrze utrzymany. Duże przestrzenie naprawdę zaskakują.

Wyżywienie
Jedzenie było doskonałe, dla mnie trochę przyprawione. Czekam na pizzę i makarony wszelkiego rodzaju. Niestety nie znalazłem dużego wyboru, jedynie codzienna zmiana ryby lub mięsa.

Obsługa w hotelu
Świetny program animacyjny, znajomość wielu języków. Personel jest miły i pomocny

Plaża
Niestety pogoda nie była dla nas zbyt łaskawa, więc niewiele mogę ocenić, ale widok jest przepiękny, dojście do plaży świetne, a bar na plaży świetny. Morze było brudne od glonów, ale tylko czasami i tylko trochę

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Filtruj opinie

Tomasz Leczynski

Ocena 3,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 10.5. - 17.5.2024 Oceniono: Maj 2024

Iberostar Royal El Mansour & Thalasso Ocena: 5/5 Tunezja, Mahdia

Składam reklamację dotyczącą mojego lotu, który miał się odbyć 10.05 /numer lotu BJ249/ z Berlina do Monastir.

Informacje jakie otrzymaliśmy od biura po zakupieniu wycieczki dotyczące wylotu, określiły czas odlotu na godz. 12:00. Pomimo że zgodnie z informacjami przekazanymi przez przewoźnika odprawa pasażerska powinna trwać do godziny 12:00 /taką informacje otrzymałem również od Państwa na maila/, bramka została zamknięta już o godz. 11:15, co uniemożliwiło mi i około 20 innym pasażerom dokonanie odprawy i wejście na pokład samolotu.

Poniżej opiszę przebieg wydarzeń na lotnisku. Z godnie z Państwa wytycznymi na lotnisku znaleźliśmy się o godz. 10:00, udaliśmy się do odprawy bagażowej, następnie zdaliśmy bagaże ok. godz 10:20 - 10:30. Otrzymaliśmy swoje bilety z przydzielonymi miejscami w samolocie. Zgodnie z przyjętą procedurą udaliśmy się w stronę bramek bezpieczeństwa. Pragnę tutaj nadmienić że w tym dniu i o tej godzinie był wzmożony ruch ze względu na odlot równocześnie aż 3 samolotów, przez co czas odprawy był znacznie wydłużony . Przeszliśmy wszystkie bramki bezpieczeństwa i przy odprawie pasażerskiej byliśmy zgodnie z czasem czyli o godz. 11:40. Na miejscu my oraz grupa zgromadzonych tam ok. 20 osób przeżyła szok, bowiem okazało się , że bramka do odpraw została już dawno zamknięta . Personel linii lotniczonych zakończył procedurę odprawy nie czekając na ww 20 osób, i nawet nie raczył wezwać nikogo przez głośniki do udania sie na kończącą się odprawę.

Na miejscu panował istny chaos . Jedyna Pani z obsługi /która obsługiwała drugą bramkę/ stwierdziła, że nasza bramka była już zamknięta o godz. 11:15 i że wszyscy mogliśmy przyjść szybciej. Dziwnym trafem nie wiedziało o tym aż 20 osób(! ). Okazało się również że nasz samolot dalej stoi na płycie lotniska z otwartymi drzwiami i schodami gotowymi do przyjęcia pasażerów. Niestety nikt nie chciał do niego wpuścić oczekijących pasażerow, ponieważ z informacji jakie uzyskaliśmy od miejscowego personelu , obsługa bramki lotu BJ249 usunęła nas przedw

Składam reklamację dotyczącą mojego lotu, który miał się odbyć 10.05 /numer lotu BJ249/ z Berlina do Monastir.

Informacje jakie otrzymaliśmy od biura po zakupieniu wycieczki dotyczące wylotu, określiły czas odlotu na godz. 12:00. Pomimo że zgodnie z informacjami przekazanymi przez przewoźnika odprawa pasażerska powinna trwać do godziny 12:00 /taką informacje otrzymałem również od Państwa na maila/, bramka została zamknięta już o godz. 11:15, co uniemożliwiło mi i około 20 innym pasażerom dokonanie odprawy i wejście na pokład samolotu.

Poniżej opiszę przebieg wydarzeń na lotnisku. Z godnie z Państwa wytycznymi na lotnisku znaleźliśmy się o godz. 10:00, udaliśmy się do odprawy bagażowej, następnie zdaliśmy bagaże ok. godz 10:20 - 10:30. Otrzymaliśmy swoje bilety z przydzielonymi miejscami w samolocie. Zgodnie z przyjętą procedurą udaliśmy się w stronę bramek bezpieczeństwa. Pragnę tutaj nadmienić że w tym dniu i o tej godzinie był wzmożony ruch ze względu na odlot równocześnie aż 3 samolotów, przez co czas odprawy był znacznie wydłużony . Przeszliśmy wszystkie bramki bezpieczeństwa i przy odprawie pasażerskiej byliśmy zgodnie z czasem czyli o godz. 11:40. Na miejscu my oraz grupa zgromadzonych tam ok. 20 osób przeżyła szok, bowiem okazało się , że bramka do odpraw została już dawno zamknięta . Personel linii lotniczonych zakończył procedurę odprawy nie czekając na ww 20 osób, i nawet nie raczył wezwać nikogo przez głośniki do udania sie na kończącą się odprawę.

Na miejscu panował istny chaos . Jedyna Pani z obsługi /która obsługiwała drugą bramkę/ stwierdziła, że nasza bramka była już zamknięta o godz. 11:15 i że wszyscy mogliśmy przyjść szybciej. Dziwnym trafem nie wiedziało o tym aż 20 osób(! ). Okazało się również że nasz samolot dalej stoi na płycie lotniska z otwartymi drzwiami i schodami gotowymi do przyjęcia pasażerów. Niestety nikt nie chciał do niego wpuścić oczekijących pasażerow, ponieważ z informacji jakie uzyskaliśmy od miejscowego personelu , obsługa bramki lotu BJ249 usunęła nas przedw

Zakwaterowanie 3,0 / 5

Wyżywienie 3,0 / 5

Okolica 3,0 / 5

Cena 3,0 / 5

Zakwaterowanie
Jesli chodzi o nocleg to można poiwedzieć że wszystko było ok.

Wyżywienie
Może nie jest to standart pięciu gwiazdek ale było smacznie.

Obsługa w hotelu
Bez zastrzeżeń

Plaża
bez szału, trochę brudno.

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Gabriela S.

Ocena 4,3 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 5.5. - 12.5.2024 Oceniono: Maj 2024

Iberostar Royal El Mansour & Thalasso Ocena: 5/5 Tunezja, Mahdia

Niesamowite wakacje, bardzo przyjazny i pomocny personel. Pogoda nas nie rozpieszczała, ale hotel też jest na to przygotowany.

Niesamowite wakacje, bardzo przyjazny i pomocny personel. Pogoda nas nie rozpieszczała, ale hotel też jest na to przygotowany.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 3,5 / 5

Okolica 3,5 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Hotel był piękny, dobrze utrzymany. Duże przestrzenie naprawdę zaskakują.

Wyżywienie
Jedzenie było doskonałe, dla mnie trochę przyprawione. Czekam na pizzę i makarony wszelkiego rodzaju. Niestety nie znalazłem dużego wyboru, jedynie codzienna zmiana ryby lub mięsa.

Obsługa w hotelu
Świetny program animacyjny, znajomość wielu języków. Personel jest miły i pomocny

Plaża
Niestety pogoda nie była dla nas zbyt łaskawa, więc niewiele mogę ocenić, ale widok jest przepiękny, dojście do plaży świetne, a bar na plaży świetny. Morze było brudne od glonów, ale tylko czasami i tylko trochę

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Klient chciał pozostać anonimowy

Ocena 4,5 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 19.10. - 26.10.2023 Oceniono: Listopad 2023

Iberostar Royal El Mansour & Thalasso Ocena: 5/5 Tunezja, Mahdia

Relaksujące rodzinne wakacje.

Relaksujące rodzinne wakacje.

Zakwaterowanie 4,5 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 4,5 / 5

Zakwaterowanie
Hotel jest nieco pusty, ale jest szczególnie odpowiedni dla rodzin z małymi dziećmi.

Wyżywienie
Zróżnicowane i smaczne, dużo ryb.

Obsługa w hotelu
Doskonały zespół animatorów.

Plaża
Plaża z drobnym piaskiem, codziennie sprzątana.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (3) (0)

Attila A.

Ocena 4,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.hu) Data pobytu 13.10. - 20.10.2023 Oceniono: Październik 2023

Iberostar Royal El Mansour & Thalasso Ocena: 5/5 Tunezja, Mahdia

Z podróżą nie było żadnych problemów, samolot wystartował punktualnie.

Z podróżą nie było żadnych problemów, samolot wystartował punktualnie.

Zakwaterowanie 4,0 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 4,0 / 5

Zakwaterowanie
Z zakwaterowaniem nie mieliśmy żadnych problemów, ale może udałoby się skoordynować posiłek i zajętość sali, skoro musieliśmy czekać cztery godziny!

Wyżywienie
Obsługa była dobra, można było wybierać spośród wielu rodzajów jedzenia

Obsługa w hotelu
Było kilka komentarzy, np. na zewnątrz w barach jest mało stolików, kelnerzy powinni często dostawać napiwki, żeby nie musieli długo czekać

Plaża
Jest bezpośrednio, uporządkowanie, czysto, ale trzeba poświęcić trochę czasu, aby tak się stało, nie każdemu to się udaje

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (1)

Rita H.

Ocena 4,9 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.hu) Data pobytu 6.10. - 13.10.2023 Oceniono: Październik 2023

Iberostar Royal El Mansour & Thalasso Ocena: 5/5 Tunezja, Mahdia

Wycieczka przebiegła bez żadnych przygód. Hotel jest świetny. Programy również bardzo dobre.

Wycieczka przebiegła bez żadnych przygód. Hotel jest świetny. Programy również bardzo dobre.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Hotel, pokoje, plaża są czyste. Personel jest niezwykle pomocny i przyjazny, wszyscy, od recepcjonistki po kelnerów! Nie oczekują napiwków, więc wolisz dawać! To było przyjemne rozczarowanie!

Wyżywienie
Bogaty wybór, zawsze znajdziesz coś pysznego, nawet jeśli jesteś wybredny.

Plaża
Plaża czysta, zawsze znaleźliśmy wolne miejsce, woda krystalicznie czysta, jak morze karaibskie!

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

Jesteśmy dostępni 7 dni/tyg. 8:00-23:00.

+48 71 771 76 83

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura 25 °C temperatura w nocy 20 °C

  • Temperatura wody 23 °C

Prognoza pogody na następne dni

  • Jutro 25 °C temperatura w nocy 20 °C

  • Środa 27 °C temperatura w nocy 21 °C

  • Czwartek 27 °C temperatura w nocy 20 °C

  • Piątek 30 °C temperatura w nocy 20 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń
  2. Luty
  3. Marzec
  4. Kwiecień
  5. Maj
  6. Czerwiec
  7. Lipiec
  8. Sierpień
  9. Wrzesień
  10. Październik
  11. Listopad
  12. Grudzień

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować