Atuty oferty

Opis hotelu

Opinia Doradcy Travelplanet.pl
Ada K.

tunezyjskie karaiby:)

Niewielki rodzinny hotel, od samego początku można poczuć się tutaj jak w domu.
Pokoje utrzymane są w biało niebieskiej tonacji typowej dla tego rejonu, przestronne
i czyste.
Niewątpliwym plusem tego hotelu jest usytuowanie przy przepięknej piaszczystej plaży,
której nie powstydziłyby się nawet karaibskie wyspy. Z tego miejsca możemy też załapać się na piękne wschody i zachody słońca, uwiecznione na fotografiach dodadzą nam energii w zimowych miesiącach.
Restauracja serwuje duży wybór posiłków, wszystko świeże, smaczne, nie brakuje również
lokalnych owoców i deserów. My załapaliśmy się nawet na owoce morza.
Na uznanie zasługuje też grupa animatorów, która rozrusza nawet największych leniuchów.
Hotel polecam przede wszystkim grupkom znajomych, parom, osobom starszym i wszystkim tym
którzy cenią sobie spokojny, kameralny wypoczynek.

Polecam dla: dla rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia, dla par, dla seniorów, dla singli, dla ceniących spokój i ciszę

Lokalizacja
4.0
Pokój
4.0
Posiłki
5.0
Basen
4.0
Czystość
4.0
Obsługa
4.0

Opis :

Położony w spokojnej okolicy, na rozległym terenie, pośród palm, tuż przy pięknej, nieregularnej plaży z drobnym piaskiem, porośniętej palmami, miejscami kamienistej. Oferuje luźną atmosferę, relaks na plaży i animacje przy basenie. Ceniony za zgrany zespół animatorów.

Położenie :

Na wyspie, ok. 11 km od Midoun, ok. 23 km od Houmt Souk. Lotnisko na Djerbie ok. 32 km od hotelu. Dojazd do miasta taksówką.

Plaża :

Bezpośrednio przy od hotelu, piaszczysta (miejscami kamienie), prywatna, z łagodnym zejściem do morza. Bezpłatne leżaki, parasole, materace, ręczniki.

Hotel :

Internet: WiFi w lobby bezpłatne.
212 pokoi rozmieszczonych w budynku głównym oraz dwupiętrowych bungalowach na terenie ogrodu. W hotelu znajduje się całodobowa recepcja, punkt wymiany walut, sala TV, taras słoneczny, ogród. Płatne: butik, lekarz (na żądanie), apteka, pralnia, sala konferencyjna, wypożyczalnia samochodów. Oficjalna kategoria tunezyjska ****

Pokoje :

Klimatyzacja sterowana centralnie, łazienka (WC, wanna lub prysznic), suszarka do włosów, TV-sat, sejf (płatny), mini lodówka, balkon lub taras, Internet (bezpłatnie).
Standardowe - dwuosobowy z możliwością dostawki dla osoby dorosłej lub dziecka.Bungalow - dwuosobowy z możliwością dostawki dla osoby dorosłej lub dziecka.
Bungalow family - dwu osobowy z dwiema dostawkami dla dzieci.
Pokoje o podwyższonym standardzie, pokoje rodzinne, pokoje z widokiem na morze dodatkowo płatne. Oferta może zawierać przykładowe zdjęcia pokoi. Brak możliwości wybrania lokalizacji pokoju. Dostawka dla 2 dzieci może być w postaci jednego łóżka, łóżka piętrowego lub rozkładanej sofy.

Rekreacja, sport, atrakcje :

Basen zewnętrzny z wyznaczoną częścią dla dzieci - bezpłatne parasole, materace, ręcznik; basen kryty (podgrzewany w sezonie zimowym); bezpłatnie przykładowe atrakcje: kilka kortów tenisowych, bule, piłka wodna, piłka plażowa (siatkówka, piłka nożna), tenis stołowy, badminton, aerobik, joga, gry grupowe i program animacji wieczornych (pokazy tańca, kabarety, wieczorki folklorystyczne).
Dodatkowo płatne: sporty wodne na plaży (poza ofertą hotelu), Centrum Spa: łaźnia turecka, masaże, sauna, jacuzzi, zabiegi upiększające i relaksacyjne.

Dla dzieci :

Brodzik przy basenie zewnętrznym, mini klub (4-7 lat), plac zabaw, filmy, animacje, łóżeczko dla dziecka do lat 2 (na zapytanie).

Wyżywienie :

All Inclusive - śniadania, obiady i kolacje w formie bufetu w restauracji głównej (kawa i herbata do śniadań). Lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych miejscach w określonych godzinach (od 10.00 do 02.00). Między posiłkami przekąski w wyznaczonych miejscach (do 02:00).

Restauracje i bary :

Restauracja główna, restauracja a la carte przy plaży, restauracja z kuchnią tunezyjską, bar w lobby, bar przy basenie, bar na plaży, kawiarnia mauretańska, bar w dyskotece - część barów i oferowanego serwisu płatna.

Informacje dodatkowe :

Część sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach  All Inclusive Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawo do modyfikacji oferty All Inclusive. Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive w wyznaczonych barach. godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji i zabaw. Oferta może zawierać przykładowe zdjęcia pokoi. Aktualizacja oferty barów, restauracji i atrakcji w hotelu- październik 2019.
UWAGA! Cena nie obejmuje obowiązkowego lokalnego podatku turystycznego. Opłatę należy uregulować w hotelowej recepcji, przed zakwaterowaniem. Wysokość podatku: hotele 2* - 1 TND za noc/os; hotele 3* -  2 TND za noc/os; hotele 4* i 5*- 3 TND  za noc/os. Podatek nie obejmuje dzieci do lat 12. Opłata dotyczy tylko pierwszego tygodnia pobytu (7 dni).

Świadczenia w cenie :

Cena zawiera (PLN): obowiązkowe ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), bilet lotniczy, zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy o godz. 12:00), transfer: lotnisko - hotel - lotnisko; opiekę polskojęzycznego rezydenta; wyżywienie w/g opisu, opłaty lotniskowe i paliwowe, podatek VAT.

Warto wyróżnić :

* rodzinna, luźna atmosfera
* bezpośrednio przy plaży
* spokojna okolica

Aktualizacja :

Oficjalna kategoria lokalna 4*

HOTELE :

W chwili obecnej wszystkie hotele wdrażają nowe regulacje sanitarne mające na celu zapewnienie Klientom bezpiecznego i beztroskiego wypoczynku. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji oraz animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania obostrzeń i zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z rozwojem sytuacji i nakazanymi w danym kraju wymogami. Wszelkie zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Obiekty działają zgodnie z wytycznymi władz danego kraju obowiązującymi w związku z przeciwdziałaniem epidemii COVID-19. Wszelkie zmiany wynikają z wdrażania przepisów sanitarnych, do których stosowania zobowiązane są hotera oraz turyści. Obowiązek dostosowania sie do reżimu stanitarnego nie uprawnia Klienta do możliwości żądania odszkodowania.
Prosimy każorazowo o zapoznawanie się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://polakzagranica.msz.gov.pl/. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.

Podatek turystyczny
Od dnia 01.11.2018 przy zakwaterowaniu od Klientów pobierany będzie obowiązkowy podatek turystyczny. Jego wysokość zależy od lokalnej kategorii danego hotelu i wynosi od 1 TND/dzień/os. (obiekty 1-2 gwiazdkowe) do 3 TND/dzień/os. (obiekty 4 i 5 gwiazdkowe).


Od 1 listopada 2018, każdego turystę w wieku 12 lub więcej lat, obowiązuje podatek turystyczny w Tunezji. Podatek opłaca się przy zakwaterowaniu. Przy pobytach powyżej 7 dób, turysta opłaca podatek maksymalnie za 7 pierwszych dób.
Wysokość podatku to:
hotel 5- i 4-gwiazdkowych – 3,00 TND/os./doba,
hotel 3-gwiazdkowy – 2,00 TND/os./doba,
hotel 2-gwiazdkowy – 1,00 TND/os./doba.

* Udogodnienia:

Kurorty nadmorskie Fitness / siłownia Basen odkryty Basen kryty Rowery Sporty wodne Nurkowanie Jazda konna Windsurfing Dostęp do internetu Klimatyzacja Wellness / spa Darmowe WiFi

* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu.

Lokalizacja

Opinie

3.2

Ocena klientów
na podstawie 4 dodanych opinii

Lokalizacja
4,3
Pokój
2,5
Posiłki
3,3
Basen
3,3
Czystość
3,0
Obsługa
3,8
Klienci polecają hotel dla:
  • rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
  • par
  • aktywnych
  • ceniących spokój i ciszę
  • 2.0
    grudzień 2019

    NIE POLECAM

    Jak na 4 gwiazdki to czegoś takiego nie spotkałam ,pokoje drzwi uszkodzone jak po włamaniu, klimatyzacja tak głośna ze w nocy trzeba wyłączyć, przez co w pokoju w grudniu w nocy zimno - nie szczelne okna , łazienka w opisie odnowiona w 2018 to śmiech tylko odmalowana łącznie z wanną która była żółta ,szyba przy wannie brudna jak i baterie a grzyb przykryty farbą - coś koszmarnego. TUI - nie ma nigdzie telefonu do rezydenta tylko pozostaje dzwonienie do Polski na infolinie ,jeden telefon i Pan podobno działa, po godzinie 2 telefon do Pl i przychodzi pracownik od walizek ,nic nie rozumie i patrzy na Nas jak na wrogów,3 telefon nadal nie możemy uzyskać telefonu rezydentki i otrzymujemy wiadomość ze musimy wysłać fotki mms aby uwiarygodnić nasze reklamacje czyli kolejny koszt wreście możemy zobaczyć inne pokoje ale bez prawa reklamacji a więc po obejrzeniu prawie takich samych postanowiliśmy czekać na rezydentkę w następnym dniu o godz.13.Pani Kasia rezydentka po obejrzeniu z nami naszych pokoi i oświadczeniu że to skandal 4 gwiazdek zaczęła szukać nam innego hotelu i znalazła 4 gwiazdkowy który był dla nas w porównaniu gwiazdek chyba 10 gwiazdkowy ale straciliśmy z 7 dni 2 dni i gdyby nie Pani Kasia to byśmy już nigdy nie chcieli wyjechać z Tui ponieważ opis to po prostu skandal a dobre opinie mogę tylko wytłumaczyć że byli tam goście pierwszy raz i nie mają porównania jak może wyglądać hotel 4 gwiazdkowy w tym samym miejscu. Pierwszy raz się spotkałam a podróżuję bardzo dużo że aby złożyć reklamację muszę się dodatkowo narażać na koszty i to spore bo każdy wie jak się dzwoni na infolinię - rozczarowana klientka
    Jak na 4 gwiazdki to czegoś takiego nie spotkałam ,pokoje drzwi uszkodzone jak po włamaniu, klimatyzacja tak głośna ze w nocy trzeba wyłączyć, przez co w pokoju w grudniu w nocy zimno - nie szczelne okna , łazienka w opisie odnowiona w 2018 to śmiech tylko odmalowana łącznie z wanną która była żółta
    ,szyba przy wannie brudna jak i baterie a grzyb przykryty farbą - coś koszmarnego. TUI - nie ma nigdzie telefonu do rezydenta tylko pozostaje dzwonienie do Polski na infolinie ,jeden telefon i Pan podobno działa, po godzinie 2 telefon do Pl i przychodzi pracownik od walizek ,nic nie rozumie i patrzy na Nas jak na wrogów,3 telefon nadal nie możemy uzyskać telefonu rezydentki i otrzymujemy wiadomość ze musimy wysłać fotki mms aby uwiarygodnić nasze reklamacje czyli kolejny koszt wreście możemy zobaczyć inne pokoje ale bez prawa reklamacji a więc po obejrzeniu prawie takich samych postanowiliśmy czekać na rezydentkę w następnym dniu o godz.13.Pani Kasia rezydentka po obejrzeniu z nami naszych pokoi i oświadczeniu że to skandal 4 gwiazdek zaczęła szukać nam innego hotelu i znalazła 4 gwiazdkowy który był dla nas w porównaniu gwiazdek chyba 10 gwiazdkowy ale straciliśmy z 7 dni 2 dni i gdyby nie Pani Kasia to byśmy już nigdy nie chcieli wyjechać z Tui ponieważ opis to po prostu skandal a dobre opinie mogę tylko wytłumaczyć że byli tam goście pierwszy raz i nie mają porównania jak może wyglądać hotel 4 gwiazdkowy w tym samym miejscu. Pierwszy raz się spotkałam a podróżuję bardzo dużo że aby złożyć reklamację muszę się dodatkowo narażać na koszty i to spore bo każdy wie jak się dzwoni na infolinię - rozczarowana klientka
  • 4.5
    grudzień 2019

    Bardzo przyjemny hotel

    Bardzo ładnie usytuowany hotel, tuż przy malowniczej plaży. Czysto i przytulnie, biało-niebiesko. Widać dbałość personelu o ład i estetykę. Pyszne, urozmaicone jedzenie (wariant all inclusive). Wszyscy goście zaskoczeni ilością potraw i słodkości. Personel niezwykle uprzejmy. Wszyscy starają się, by pobyt był przyjemny. Chociaż to okres zimowy i niewiele osób odpoczywających, ale animatorzy ciągle "w pracy", stale przy gościach. Wspaniała pani Monika - rezydentka, która otacza opieką, doradza, przekazuje swą bogatą wiedzę o Tunezji. Niemało podróżuję z żoną i przyznam, że niewielu takich kompetentnych rezydentów spotkałem.<br />Jedyny minus to pożółkłe wanny w pokojach. Do pływania w morzu należy wkładać ochronne obuwie (kamienie).<br />Leszek<br />
    Bardzo ładnie usytuowany hotel, tuż przy malowniczej plaży. Czysto i przytulnie, biało-niebiesko. Widać dbałość personelu o ład i estetykę. Pyszne, urozmaicone jedzenie (wariant all inclusive). Wszyscy goście zaskoczeni ilością potraw i słodkości. Personel niezwykle uprzejmy. Wszyscy starają się, by
    pobyt był przyjemny. Chociaż to okres zimowy i niewiele osób odpoczywających, ale animatorzy ciągle "w pracy", stale przy gościach. Wspaniała pani Monika - rezydentka, która otacza opieką, doradza, przekazuje swą bogatą wiedzę o Tunezji. Niemało podróżuję z żoną i przyznam, że niewielu takich kompetentnych rezydentów spotkałem.
    Jedyny minus to pożółkłe wanny w pokojach. Do pływania w morzu należy wkładać ochronne obuwie (kamienie).
    Leszek
  • 2.7
    grudzień 2018

    Nie polecam

    Byliśmy w grudniu, dużo osób, duże kolejki po sok i omlet. Przygotowuje 1 kucharz. Wyciskarka się przegrzewa, a jajecznica na 1 patelni. Wędliny do wyboru: mortadela, albo mortadela, nie raz przymarznieta. Ser żółty, bialy, warzywa, jabłka i pomarańcze pod dostatkiem. Banany kilka szt. Po chwili już brakowało. Kawa z ekspresu wstretna. Animatorzy świetni. Na obiad plucka, wątróbka, nerki, duszona cebula i jakieś mięsko w sosiku, ryż, ziemniaki i spaghetti. Ogólnie nie lubią Polaków, bo (jak twierdza) za dużo piją. Łazienka stara, z lat 70-tych ubiegłego wieku. Na ścianach powycierana farba, wanna pozolkla. Szczeliny w drzwiach i oknach. Przeciag w nocy, klima (ogrzewanie)działa tylko przy zapalonym swietle.
    Byliśmy w grudniu, dużo osób, duże kolejki po sok i omlet. Przygotowuje 1 kucharz. Wyciskarka się przegrzewa, a jajecznica na 1 patelni. Wędliny do wyboru: mortadela, albo mortadela, nie raz przymarznieta. Ser żółty, bialy, warzywa, jabłka i pomarańcze pod dostatkiem. Banany kilka szt. Po chwili już
    brakowało. Kawa z ekspresu wstretna. Animatorzy świetni. Na obiad plucka, wątróbka, nerki, duszona cebula i jakieś mięsko w sosiku, ryż, ziemniaki i spaghetti. Ogólnie nie lubią Polaków, bo (jak twierdza) za dużo piją. Łazienka stara, z lat 70-tych ubiegłego wieku. Na ścianach powycierana farba, wanna pozolkla. Szczeliny w drzwiach i oknach. Przeciag w nocy, klima (ogrzewanie)działa tylko przy zapalonym swietle.
  • 3.7
    wrzesień 2018

    "Ideał sięgnął bruku" , a miało być tak pięknie ...

    W tym hotelu spędziliśmy z mężem 2 tygodnie. Rezerwując, wybrałam filtr - hotel przy plaży. I rzeczywiście hotel nad samym morzem, ma nawet fajną plażę ( część leżaków pod palmami ). I tu się kończy moje zadowolenie z morza. Wejście do wody ( kilkanaście metrów w głąb ) bardzo kamieniste. Ostre kamienie stwarzają niebezpieczeństwo zranienia. Brak wyznaczonego, bezpiecznego i strzeżonego kąpieliska. Tak więc morze przy tym hotelu jest do oglądania a nie do kąpieli. Hotele obok poradziły sobie z tym problemem. Goście Hari Club musieli zadowolić się niewielkim, choć ładnym i czystym basenem. To pierwszy i największy w mojej subiektywnej ocenie minus. Hotel reklamowano jako 4 gwiazdkowy. Ani wyżywienie, ani pokoje absolutnie nie zasługują na taką ocenę - co najwyżej 2,5 lub naciągane 3. Zresztą sam hotel nie chwali się żadnymi gwiazdkami. To chyba inwencja twórcza sprzedawców. Zarówno w Tunezji jak i Egipcie byłam kilkanaście razy więc wiem jak wyglądają 4 gwiazdkowe hotele. Wspomniałam o wyżywieniu - niczego nie brakowało, jednak jakość potraw nie każdego zadowalała. Ten aspekt nie jest dla mnie najważniejszy, ale mnóstwo much na stołówce i niedomyte talerze najbardziej tolerancyjnego klienta "zniesmaczą". A teraz kilka plusów. Bardzo pracowici i starający się rozbawić gości animatorzy, bardzo dobra obsługa kelnerska, starannie sprzątane pokoje, łącznie z wymianą ręczników. Dostępne ręczniki plażowe. Duża ilość leżaków na plaży i przy basenie, piękny i bardzo zadbany teren całego obiektu. I jeszcze raz wrócę do wad. Opcja ultra all... to również wymysł organizatora. Hotel ma w pokojach telewizory lecz nie posiada ani jednego polskiego kanału. Podsumowując: byłam, zobaczyłam i więcej tam nie wrócę.
    W tym hotelu spędziliśmy z mężem 2 tygodnie. Rezerwując, wybrałam filtr - hotel przy plaży. I rzeczywiście hotel nad samym morzem, ma nawet fajną plażę ( część leżaków pod palmami ). I tu się kończy moje zadowolenie z morza. Wejście do wody ( kilkanaście metrów w głąb ) bardzo kamieniste. Ostre kamienie
    stwarzają niebezpieczeństwo zranienia. Brak wyznaczonego, bezpiecznego i strzeżonego kąpieliska. Tak więc morze przy tym hotelu jest do oglądania a nie do kąpieli. Hotele obok poradziły sobie z tym problemem. Goście Hari Club musieli zadowolić się niewielkim, choć ładnym i czystym basenem. To pierwszy i największy w mojej subiektywnej ocenie minus. Hotel reklamowano jako 4 gwiazdkowy. Ani wyżywienie, ani pokoje absolutnie nie zasługują na taką ocenę - co najwyżej 2,5 lub naciągane 3. Zresztą sam hotel nie chwali się żadnymi gwiazdkami. To chyba inwencja twórcza sprzedawców. Zarówno w Tunezji jak i Egipcie byłam kilkanaście razy więc wiem jak wyglądają 4 gwiazdkowe hotele. Wspomniałam o wyżywieniu - niczego nie brakowało, jednak jakość potraw nie każdego zadowalała. Ten aspekt nie jest dla mnie najważniejszy, ale mnóstwo much na stołówce i niedomyte talerze najbardziej tolerancyjnego klienta "zniesmaczą". A teraz kilka plusów. Bardzo pracowici i starający się rozbawić gości animatorzy, bardzo dobra obsługa kelnerska, starannie sprzątane pokoje, łącznie z wymianą ręczników. Dostępne ręczniki plażowe. Duża ilość leżaków na plaży i przy basenie, piękny i bardzo zadbany teren całego obiektu. I jeszcze raz wrócę do wad. Opcja ultra all... to również wymysł organizatora. Hotel ma w pokojach telewizory lecz nie posiada ani jednego polskiego kanału. Podsumowując: byłam, zobaczyłam i więcej tam nie wrócę.
Znasz ten hotel? Podziel się opinią!

Przewodnik

Wycieczki fakultatywne

Uwaga! Cena uległa zmianie.
Cena za osobę:
zł/os.
3 419 zł/os.
Kod oferty: 26072020OASI192929
niedz. 26.07.2020
7 dni
Katowice
AI - All Inclusive
Oasis
Zobacz inne warianty
Zakwaterowanie

Szczegóły lotu

Wylot:
niedz. 26.07.2020 , godz. 07:45
Katowice
Nouvelair
niedz. 26.07.2020 , godz. 09:35
Djerba
Powrót:
niedz. 02.08.2020 , godz. 02:45
Djerba
Nouvelair
niedz. 02.08.2020 , godz. 06:45
Katowice
Zamówienie wstępne
Prosimy o wypełnienie formularza w celu dokonania rezerwacji miejsc na wybraną wycieczkę. Przesłanie formularza nie wiąże się z żadnymi kosztami i jest niezobowiązujące.
Ta oferta jest dostępna online. W kolejnych krokach otrzymasz możliwość jej opłacenia.
Cena całkowita (): 2 460
Zaliczka:  zł
  • (zaliczka + ubezpieczenie)
Kup na raty 0%: 5 x  zł
Rzeczywiste raty 0% - bez odsetek i pierwszej wpłaty. Wybór płatności ratalnej będzie dostępny w dalszych krokach.
Wystarczy 100 zł zaliczki aby zarezerwować tę ofertę. Pozostałą kwotę należy wpłacić do 30 dni przed datą wyjazdu.
Czytaj więcej

Przeczytaj klauzulę informacyjną i dowiedz się, na jakich zasadach będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe. Klikając przycisk „Dalej”, potwierdzasz, że zapoznałeś/aś się z tymi zasadami.
KLAUZULA INFORMACYJNA
ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych na etapie poszukiwania imprezy turystycznej jest Travelplanet.pl S.A. z siedzibą we Wrocławiu, kod pocztowy 50-418, ul. Traugutta 45. W związku z zawarciem i realizacją umowy...

Wybrana oferta:

Hari Club Beach Resort Djerba

Liczba osób:
2 dorosłych
Wyżywienie:
All Inclusive
Termin:
niedz. 26.07.2020
Wylot z:
Katowice
Cena
6 838
ZGŁOŚ UWAGI DO STRONY
niedz. 26.07.2020
7 dni
Katowice
AI - All Inclusive
Oasis
pok. 2 os. z widokiem na ogród dbl garden viev (172) 6 838
Pokój 2-os. z widokiem na morze (16M) 7 278