Atuty oferty

Możesz później zmienić np. termin lub kierunek.

dowiedz się więcej

Wystarczy 5% zaliczki, by dokonać rezerwacji

dowiedz się więcej

Opis hotelu

Opinia Doradcy Travelplanet.pl
Ada K.

tunezyjskie karaiby:)

Niewielki rodzinny hotel, od samego początku można poczuć się tutaj jak w domu.
Pokoje utrzymane są w biało niebieskiej tonacji typowej dla tego rejonu, przestronne
i czyste.
Niewątpliwym plusem tego hotelu jest usytuowanie przy przepięknej piaszczystej plaży,
której nie powstydziłyby się nawet karaibskie wyspy. Z tego miejsca możemy też załapać się na piękne wschody i zachody słońca, uwiecznione na fotografiach dodadzą nam energii w zimowych miesiącach.
Restauracja serwuje duży wybór posiłków, wszystko świeże, smaczne, nie brakuje również
lokalnych owoców i deserów. My załapaliśmy się nawet na owoce morza.
Na uznanie zasługuje też grupa animatorów, która rozrusza nawet największych leniuchów.
Hotel polecam przede wszystkim grupkom znajomych, parom, osobom starszym i wszystkim tym
którzy cenią sobie spokojny, kameralny wypoczynek.

Polecam dla: dla rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia, dla par, dla seniorów, dla singli, dla ceniących spokój i ciszę

Lokalizacja
4.0
Pokój
4.0
Posiłki
5.0
Basen
4.0
Czystość
4.0
Obsługa
4.0

Kategoria:

****

Region:

DJERBA/TUNEZJA

Polozenie:


• ok. 8 km od centrum Midoun


• ok. 15 km od pola golfowego


• bezpośrednio przy plaży


• czas dojazdu z lotniska ok. 30 min

Plaza:


• bezpośrednio przy plaży


• piaszczysta


• ręczniki za opłatą


• restauracja przy plaży


• bar przy plaży

Wyposażenie:


• recepcja: 24 h
• kantor: w recepcji
• sala TV
• ogród
• taras
• sklep z pamiątkami
• butik
• fryzjer
• lekarz 
• amfiteatr 
• Wi-Fi: w całym hotelu, w cenie 
• pralnia: za opłatą
• usługi konsjerża 
• parking: w zależności od dostępności, strzeżony, w cenie, niezadaszony, w cenie
• sala konferencyjna 

Karty:

Visa, MasterCard

Liczba pokojów:

212

Kategoria lokalna:

4 gwiazdki

Dodatkowe informacje:


• hotel nie akceptuje zwierząt 


• Zgodnie z decyzją rządu tunezyjskiego, będzie pobierany podatek turystyczny w Tunezji. Zapłata za podatek odbywa się podczas zakwaterowania. Wysokość podatku turystycznego zależy od kategorii lokalnej hotelu. Dla obiektów: 2-gwiazdkowych - ok. 1 dinar za os./noc, 3-gwiazdkowych - ok. 2 dinary za os./noc oraz 4 i 5-gwiazdkowych - ok. 3 dinary za os./noc. Podatek jest pobierany od osób powyżej 12 roku życia. Opłata będzie naliczana za pobyty do max. 7 nocy.

Godziny otwarcia i dostępność barów i restauracji w hotelach mogą ulec zmianie w zależności od pogody.


• W rezerwowanym hotelu opieka rezydenta TUI oraz TUI Service Center 24/7: mailowo, telefonicznie, SMS i za pośrednictwem czatu w aplikacji TUI w serwisie myTUI. W aplikacji TUI znajdą Państwo mnóstwo przydatnych informacji dotyczących przebiegu podróży i miejsca wypoczynku. Za jej pośrednictwem można rezerwować również wycieczki fakultatywne. Niezależnie od tego, czy szukają Państwo pomysłów na spędzanie czasu w okolicy, czy potrzebują Państwo naszej pomocy w rozwiązaniu problemu, jesteśmy do Państwa dyspozycji.
Telefon: +48 222043596
SMS: +48 799448800
E-mail: servicePL@TUI.com
Czat: w aplikacji TUI

Basen:


• baseny: 3
• basen: zewnętrzny, ze słodką wodą
• basen: kryty, ze słodką wodą, zadaszony, podgrzewany: listopad - marzec
• basen dla dzieci: zewnętrzny, ze słodką wodą, wydzielona część basenu dla dzieci
• leżaki: w cenie, parasole: w cenie 
• ręczniki: za opłatą

Dla dzieci:


• basen dla dzieci: zewnętrzny, ze słodką wodą, wydzielona część basenu dla dzieci
• opieka nad dziećmi: 18:00 - 00:00, za opłatą, płatność gotówką
• bufet dla dzieci
• miniklub: 4 - 12 lat, 09:30 - 12:30 i 14:30 - 17:30, w cenie
• pokój gier i zabaw: 4 - 12 lat
• plac zabaw
• minidyskoteka
• klub dla nastolatków: 13 - 16 lat, 09:30 - 12:30 i 14:30 - 17:30, w cenie

Sport i wellness:

W cenie
• aerobik 
• aqua aerobik 
• minipiłka nożna
• siatkówka plażowa
• minigolf
• badminton
• tenis stołowy

Płatne
• strefa spa "MAYA HARI CLUB"
• hammam 
• masaże 
• korty tenisowe: 7, oświetlone 
• wypożyczalnia sprzętu do gry w tenisa 
• jazda konna 
• rowery trekkingowe 
• windsurfing 
• katamaran
• kanu 
• kajaki
• skutery wodne
• parasailing
• łódka typu banan 

Rozrywka:


• kręgle w cenie


• zajęcia sportowe


• międzynarodowe animacje dla dorosłych


• przedstawienia wieczorami


• karaoke


• boccia w cenie


• rzutki w cenie


• bilard za opłatą


• dyskoteka

Pokoje:

Pokój rodzinny FZX1

• 4 os. • ok. 12 m2 • ograniczony widok na morze lub widok na ogród • ostatni częściowy remont: 2019 r. • klimatyzacja: w cenie, maj - październik; w zależności od warunków pogodowych, centralnie sterowana • sejf: w cenie • minibar: w cenie, woda: w cenie, uzupełnianie minibaru: raz w tygodniu • telefon • Wi-Fi: w cenie • TV sat. • wanna lub prysznic • WC • suszarka do włosów • balkon lub taras: z leżakami

Suita junior JSX1

• 2-3 os. • ok. 24 m2 • widok na morze lub ograniczony widok na morze • w bocznym budynku • ostatni całkowity remont: 2019 r. • klimatyzacja: w cenie, maj - październik; w zależności od warunków pogodowych, centralnie sterowana • sejf: w cenie • minibar: w cenie, woda: w cenie, uzupełnianie minibaru: raz w tygodniu • telefon • Wi-Fi: w cenie • TV sat. • wanna lub prysznic • WC • suszarka do włosów • balkon lub taras: z leżakami

Pokój superior dla dorosłego z dzieckiem DSX1

• 2-3 os. • ok. 12 m2 • widok na ogród • sejf • ostatni całkowity remont: 2019 r. • klimatyzacja: w cenie, maj - październik; w zależności od warunków pogodowych, centralnie sterowana • telefon • Wi-Fi: w cenie • TV sat. • wanna lub prysznic • WC • suszarka do włosów • balkon lub taras: z leżakami

Pokój superior dla dorosłego z dzieckiem DSX2

• 2-3 os. • ok. 12 m2 • ograniczony widok na morze • sejf: w cenie • minibar: w cenie, woda: w cenie, uzupełnianie minibaru: raz w tygodniu • ostatni całkowity remont: 2019 r. • klimatyzacja: w cenie, maj - październik; w zależności od warunków pogodowych, centralnie sterowana • telefon • Wi-Fi: w cenie • TV sat. • wanna lub prysznic • WC • suszarka do włosów • balkon lub taras: z leżakami

Pokój rodzinny superior FZX2

• 4 os. • ok. 24 m2 • ograniczony widok na morze lub widok na ogród • ostatni częściowy remont: 2019 r. • 2 pomieszczenia wydzielone optycznie przesuwanymi drzwiami • klimatyzacja: w cenie, maj - październik; w zależności od warunków pogodowych, centralnie sterowana • sejf: w cenie • minibar: w cenie, woda: w cenie, uzupełnianie minibaru: raz w tygodniu • telefon • Wi-Fi: w cenie • TV sat. • wanna lub prysznic • WC • suszarka do włosów • balkon lub taras: z leżakami

Pokój 2-osobowy DZX1

• 1-3 os. • ok. 12 m2 • widok na ogród • w budynku głównym • ostatni całkowity remont: 2018 r. • klimatyzacja: w cenie, maj - październik; w zależności od warunków pogodowych, centralnie sterowana • sejf: w cenie • minibar: w cenie, woda: w cenie, uzupełnianie minibaru: raz w tygodniu • telefon • Wi-Fi: w cenie • TV sat. • wanna lub prysznic • WC • suszarka do włosów • balkon lub taras: z leżakami

Pokój 2-osobowy DZX2

• 1-3 os. • ok. 12 m2 • ograniczony widok na morze • ostatni całkowity remont: 2019 r. • klimatyzacja: w cenie, maj - październik; w zależności od warunków pogodowych, centralnie sterowana • sejf: w cenie • minibar: w cenie, woda: w cenie, uzupełnianie minibaru: raz w tygodniu • telefon • Wi-Fi: w cenie • TV sat. • wanna lub prysznic • WC • suszarka do włosów • balkon lub taras: z leżakami

Wyżywienie:

All inclusive
• śniadanie: 06:00 - 10:00, w formie bufetu
• późne śniadanie: 10:00 - 11:00
• obiad: 12:30 - 14:30, w formie bufetu
• kolacja: 18:30 - 21:30, w formie bufetu
• przekąski, 24 h, przekąski o północy, 23:00 - 02:00, ciasto, 24 h
• wybrane napoje bezalkoholowe: 24 h
• wybrane lokalne napoje alkoholowe: 10:00 - 02:00
• wybrane napoje do posiłków
• kawa/herbata po południu

Restauracje i bary
• restauracje: 4
• główna restauracja "LE GOURMET": rodzaje kuchni: międzynarodowa, bufet dla dzieci, bufet, show cooking, w cenie, 12:30 - 14:30, 18:30 - 21:30, z klimatyzacją, z tarasem, wymagany odpowiedni strój
• restauracja "LE COCO DE MER": rodzaje kuchni: śródziemnomorska, bufet, a la carte, show cooking, wymagana rezerwacja, w cenie, maj - wrzesień, 12:30 - 15:00, 19:00 - 22:00, z tarasem, na plaży
• restauracja "HARIS Lounge BAR": rodzaje kuchni: międzynarodowa, a la carte, wymagana rezerwacja, za opłatą, czerwiec - wrzesień; w zależności od warunków pogodowych, 14:00 - 02:00, z klimatyzacją, z tarasem, na plaży, wymagany odpowiedni strój
• restauracja "MAC HARI BISTRO": rodzaje kuchni: międzynarodowa, bufet, wybór z menu, w cenie, styczeń - grudzień; w zależności od warunków pogodowych, 24 h, z tarasem, przy basenie

• bary i inne: 4
• bar w lobby "LE MARQUIS": 08:00 - 00:00
• bar na plaży "LA CABANE": kwiecień - wrzesień, 10:00 - 18:00
• kawiarnia "LA KASBAH": kwiecień - wrzesień, 16:00 - 00:00
• bar przy zewnętrznym basenie "MAC HARI": kwiecień - wrzesień, 24 h

Dodatkowe informacje
• wymagane noszenie opasek all inclusive

Podatek turystyczny
Od dnia 01.11.2018 przy zakwaterowaniu od Klientów pobierany będzie obowiązkowy podatek turystyczny. Jego wysokość zależy od lokalnej kategorii danego hotelu i wynosi od 1 TND/dzień/os. (obiekty 1-2 gwiazdkowe) do 3 TND/dzień/os. (obiekty 4 i 5 gwiazdkowe).


Od 1 listopada 2018, każdego turystę w wieku 12 lub więcej lat, obowiązuje podatek turystyczny w Tunezji. Podatek opłaca się przy zakwaterowaniu. Przy pobytach powyżej 7 dób, turysta opłaca podatek maksymalnie za 7 pierwszych dób.
Wysokość podatku to:
hotel 5- i 4-gwiazdkowych – 3,00 TND/os./doba,
hotel 3-gwiazdkowy – 2,00 TND/os./doba,
hotel 2-gwiazdkowy – 1,00 TND/os./doba.

* Udogodnienia:

Kurorty nadmorskie Fitness / siłownia Basen odkryty Basen kryty Rowery Sporty wodne Nurkowanie Jazda konna Windsurfing Dostęp do internetu Klimatyzacja Wellness / spa Darmowe WiFi

* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu.

Lokalizacja

Opinie

3.2

Ocena klientów
na podstawie 4 dodanych opinii

Lokalizacja
4,3
Pokój
2,5
Posiłki
3,3
Basen
3,3
Czystość
3,0
Obsługa
3,8
Klienci polecają hotel dla:
  • rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
  • par
  • aktywnych
  • ceniących spokój i ciszę
  • 2.0
    grudzień 2019

    NIE POLECAM

    Jak na 4 gwiazdki to czegoś takiego nie spotkałam ,pokoje drzwi uszkodzone jak po włamaniu, klimatyzacja tak głośna ze w nocy trzeba wyłączyć, przez co w pokoju w grudniu w nocy zimno - nie szczelne okna , łazienka w opisie odnowiona w 2018 to śmiech tylko odmalowana łącznie z wanną która była żółta ,szyba przy wannie brudna jak i baterie a grzyb przykryty farbą - coś koszmarnego. TUI - nie ma nigdzie telefonu do rezydenta tylko pozostaje dzwonienie do Polski na infolinie ,jeden telefon i Pan podobno działa, po godzinie 2 telefon do Pl i przychodzi pracownik od walizek ,nic nie rozumie i patrzy na Nas jak na wrogów,3 telefon nadal nie możemy uzyskać telefonu rezydentki i otrzymujemy wiadomość ze musimy wysłać fotki mms aby uwiarygodnić nasze reklamacje czyli kolejny koszt wreście możemy zobaczyć inne pokoje ale bez prawa reklamacji a więc po obejrzeniu prawie takich samych postanowiliśmy czekać na rezydentkę w następnym dniu o godz.13.Pani Kasia rezydentka po obejrzeniu z nami naszych pokoi i oświadczeniu że to skandal 4 gwiazdek zaczęła szukać nam innego hotelu i znalazła 4 gwiazdkowy który był dla nas w porównaniu gwiazdek chyba 10 gwiazdkowy ale straciliśmy z 7 dni 2 dni i gdyby nie Pani Kasia to byśmy już nigdy nie chcieli wyjechać z Tui ponieważ opis to po prostu skandal a dobre opinie mogę tylko wytłumaczyć że byli tam goście pierwszy raz i nie mają porównania jak może wyglądać hotel 4 gwiazdkowy w tym samym miejscu. Pierwszy raz się spotkałam a podróżuję bardzo dużo że aby złożyć reklamację muszę się dodatkowo narażać na koszty i to spore bo każdy wie jak się dzwoni na infolinię - rozczarowana klientka
    Jak na 4 gwiazdki to czegoś takiego nie spotkałam ,pokoje drzwi uszkodzone jak po włamaniu, klimatyzacja tak głośna ze w nocy trzeba wyłączyć, przez co w pokoju w grudniu w nocy zimno - nie szczelne okna , łazienka w opisie odnowiona w 2018 to śmiech tylko odmalowana łącznie z wanną która była żółta
    ,szyba przy wannie brudna jak i baterie a grzyb przykryty farbą - coś koszmarnego. TUI - nie ma nigdzie telefonu do rezydenta tylko pozostaje dzwonienie do Polski na infolinie ,jeden telefon i Pan podobno działa, po godzinie 2 telefon do Pl i przychodzi pracownik od walizek ,nic nie rozumie i patrzy na Nas jak na wrogów,3 telefon nadal nie możemy uzyskać telefonu rezydentki i otrzymujemy wiadomość ze musimy wysłać fotki mms aby uwiarygodnić nasze reklamacje czyli kolejny koszt wreście możemy zobaczyć inne pokoje ale bez prawa reklamacji a więc po obejrzeniu prawie takich samych postanowiliśmy czekać na rezydentkę w następnym dniu o godz.13.Pani Kasia rezydentka po obejrzeniu z nami naszych pokoi i oświadczeniu że to skandal 4 gwiazdek zaczęła szukać nam innego hotelu i znalazła 4 gwiazdkowy który był dla nas w porównaniu gwiazdek chyba 10 gwiazdkowy ale straciliśmy z 7 dni 2 dni i gdyby nie Pani Kasia to byśmy już nigdy nie chcieli wyjechać z Tui ponieważ opis to po prostu skandal a dobre opinie mogę tylko wytłumaczyć że byli tam goście pierwszy raz i nie mają porównania jak może wyglądać hotel 4 gwiazdkowy w tym samym miejscu. Pierwszy raz się spotkałam a podróżuję bardzo dużo że aby złożyć reklamację muszę się dodatkowo narażać na koszty i to spore bo każdy wie jak się dzwoni na infolinię - rozczarowana klientka
  • 4.5
    grudzień 2019

    Bardzo przyjemny hotel

    Bardzo ładnie usytuowany hotel, tuż przy malowniczej plaży. Czysto i przytulnie, biało-niebiesko. Widać dbałość personelu o ład i estetykę. Pyszne, urozmaicone jedzenie (wariant all inclusive). Wszyscy goście zaskoczeni ilością potraw i słodkości. Personel niezwykle uprzejmy. Wszyscy starają się, by pobyt był przyjemny. Chociaż to okres zimowy i niewiele osób odpoczywających, ale animatorzy ciągle "w pracy", stale przy gościach. Wspaniała pani Monika - rezydentka, która otacza opieką, doradza, przekazuje swą bogatą wiedzę o Tunezji. Niemało podróżuję z żoną i przyznam, że niewielu takich kompetentnych rezydentów spotkałem.<br />Jedyny minus to pożółkłe wanny w pokojach. Do pływania w morzu należy wkładać ochronne obuwie (kamienie).<br />Leszek<br />
    Bardzo ładnie usytuowany hotel, tuż przy malowniczej plaży. Czysto i przytulnie, biało-niebiesko. Widać dbałość personelu o ład i estetykę. Pyszne, urozmaicone jedzenie (wariant all inclusive). Wszyscy goście zaskoczeni ilością potraw i słodkości. Personel niezwykle uprzejmy. Wszyscy starają się, by
    pobyt był przyjemny. Chociaż to okres zimowy i niewiele osób odpoczywających, ale animatorzy ciągle "w pracy", stale przy gościach. Wspaniała pani Monika - rezydentka, która otacza opieką, doradza, przekazuje swą bogatą wiedzę o Tunezji. Niemało podróżuję z żoną i przyznam, że niewielu takich kompetentnych rezydentów spotkałem.
    Jedyny minus to pożółkłe wanny w pokojach. Do pływania w morzu należy wkładać ochronne obuwie (kamienie).
    Leszek
  • 2.7
    grudzień 2018

    Nie polecam

    Byliśmy w grudniu, dużo osób, duże kolejki po sok i omlet. Przygotowuje 1 kucharz. Wyciskarka się przegrzewa, a jajecznica na 1 patelni. Wędliny do wyboru: mortadela, albo mortadela, nie raz przymarznieta. Ser żółty, bialy, warzywa, jabłka i pomarańcze pod dostatkiem. Banany kilka szt. Po chwili już brakowało. Kawa z ekspresu wstretna. Animatorzy świetni. Na obiad plucka, wątróbka, nerki, duszona cebula i jakieś mięsko w sosiku, ryż, ziemniaki i spaghetti. Ogólnie nie lubią Polaków, bo (jak twierdza) za dużo piją. Łazienka stara, z lat 70-tych ubiegłego wieku. Na ścianach powycierana farba, wanna pozolkla. Szczeliny w drzwiach i oknach. Przeciag w nocy, klima (ogrzewanie)działa tylko przy zapalonym swietle.
    Byliśmy w grudniu, dużo osób, duże kolejki po sok i omlet. Przygotowuje 1 kucharz. Wyciskarka się przegrzewa, a jajecznica na 1 patelni. Wędliny do wyboru: mortadela, albo mortadela, nie raz przymarznieta. Ser żółty, bialy, warzywa, jabłka i pomarańcze pod dostatkiem. Banany kilka szt. Po chwili już
    brakowało. Kawa z ekspresu wstretna. Animatorzy świetni. Na obiad plucka, wątróbka, nerki, duszona cebula i jakieś mięsko w sosiku, ryż, ziemniaki i spaghetti. Ogólnie nie lubią Polaków, bo (jak twierdza) za dużo piją. Łazienka stara, z lat 70-tych ubiegłego wieku. Na ścianach powycierana farba, wanna pozolkla. Szczeliny w drzwiach i oknach. Przeciag w nocy, klima (ogrzewanie)działa tylko przy zapalonym swietle.
  • 3.7
    wrzesień 2018

    "Ideał sięgnął bruku" , a miało być tak pięknie ...

    W tym hotelu spędziliśmy z mężem 2 tygodnie. Rezerwując, wybrałam filtr - hotel przy plaży. I rzeczywiście hotel nad samym morzem, ma nawet fajną plażę ( część leżaków pod palmami ). I tu się kończy moje zadowolenie z morza. Wejście do wody ( kilkanaście metrów w głąb ) bardzo kamieniste. Ostre kamienie stwarzają niebezpieczeństwo zranienia. Brak wyznaczonego, bezpiecznego i strzeżonego kąpieliska. Tak więc morze przy tym hotelu jest do oglądania a nie do kąpieli. Hotele obok poradziły sobie z tym problemem. Goście Hari Club musieli zadowolić się niewielkim, choć ładnym i czystym basenem. To pierwszy i największy w mojej subiektywnej ocenie minus. Hotel reklamowano jako 4 gwiazdkowy. Ani wyżywienie, ani pokoje absolutnie nie zasługują na taką ocenę - co najwyżej 2,5 lub naciągane 3. Zresztą sam hotel nie chwali się żadnymi gwiazdkami. To chyba inwencja twórcza sprzedawców. Zarówno w Tunezji jak i Egipcie byłam kilkanaście razy więc wiem jak wyglądają 4 gwiazdkowe hotele. Wspomniałam o wyżywieniu - niczego nie brakowało, jednak jakość potraw nie każdego zadowalała. Ten aspekt nie jest dla mnie najważniejszy, ale mnóstwo much na stołówce i niedomyte talerze najbardziej tolerancyjnego klienta "zniesmaczą". A teraz kilka plusów. Bardzo pracowici i starający się rozbawić gości animatorzy, bardzo dobra obsługa kelnerska, starannie sprzątane pokoje, łącznie z wymianą ręczników. Dostępne ręczniki plażowe. Duża ilość leżaków na plaży i przy basenie, piękny i bardzo zadbany teren całego obiektu. I jeszcze raz wrócę do wad. Opcja ultra all... to również wymysł organizatora. Hotel ma w pokojach telewizory lecz nie posiada ani jednego polskiego kanału. Podsumowując: byłam, zobaczyłam i więcej tam nie wrócę.
    W tym hotelu spędziliśmy z mężem 2 tygodnie. Rezerwując, wybrałam filtr - hotel przy plaży. I rzeczywiście hotel nad samym morzem, ma nawet fajną plażę ( część leżaków pod palmami ). I tu się kończy moje zadowolenie z morza. Wejście do wody ( kilkanaście metrów w głąb ) bardzo kamieniste. Ostre kamienie
    stwarzają niebezpieczeństwo zranienia. Brak wyznaczonego, bezpiecznego i strzeżonego kąpieliska. Tak więc morze przy tym hotelu jest do oglądania a nie do kąpieli. Hotele obok poradziły sobie z tym problemem. Goście Hari Club musieli zadowolić się niewielkim, choć ładnym i czystym basenem. To pierwszy i największy w mojej subiektywnej ocenie minus. Hotel reklamowano jako 4 gwiazdkowy. Ani wyżywienie, ani pokoje absolutnie nie zasługują na taką ocenę - co najwyżej 2,5 lub naciągane 3. Zresztą sam hotel nie chwali się żadnymi gwiazdkami. To chyba inwencja twórcza sprzedawców. Zarówno w Tunezji jak i Egipcie byłam kilkanaście razy więc wiem jak wyglądają 4 gwiazdkowe hotele. Wspomniałam o wyżywieniu - niczego nie brakowało, jednak jakość potraw nie każdego zadowalała. Ten aspekt nie jest dla mnie najważniejszy, ale mnóstwo much na stołówce i niedomyte talerze najbardziej tolerancyjnego klienta "zniesmaczą". A teraz kilka plusów. Bardzo pracowici i starający się rozbawić gości animatorzy, bardzo dobra obsługa kelnerska, starannie sprzątane pokoje, łącznie z wymianą ręczników. Dostępne ręczniki plażowe. Duża ilość leżaków na plaży i przy basenie, piękny i bardzo zadbany teren całego obiektu. I jeszcze raz wrócę do wad. Opcja ultra all... to również wymysł organizatora. Hotel ma w pokojach telewizory lecz nie posiada ani jednego polskiego kanału. Podsumowując: byłam, zobaczyłam i więcej tam nie wrócę.
Znasz ten hotel? Podziel się opinią!

Przewodnik

Wycieczki fakultatywne

Uwaga! Cena uległa zmianie.
Cena za osobę:
zł/os.
1 824 zł/os.
Kod oferty: 05112020TUIZ192929
czw. 05.11.2020
7 dni
Katowice
AI - All Inclusive
TUI
Zobacz inne warianty
Zakwaterowanie
Zapytaj o ofertę

Szczegóły lotu

Wylot:
czw. 05.11.2020 , godz. 17:35
Katowice
Enter Air
czw. 05.11.2020 , godz. 20:30
Djerba
Powrót:
czw. 12.11.2020 , godz. 21:15
Djerba
Enter Air
pt. 13.11.2020 , godz. 00:20
Katowice
Zamówienie wstępne
Prosimy o wypełnienie formularza w celu dokonania rezerwacji miejsc na wybraną wycieczkę. Przesłanie formularza nie wiąże się z żadnymi kosztami i jest niezobowiązujące.
Ta oferta jest dostępna online. W kolejnych krokach otrzymasz możliwość jej opłacenia.
Cena całkowita (): 2 460
Zaliczka:  zł
  • (zaliczka + ubezpieczenie)
Kup na raty 0%: 5 x  zł
Rzeczywiste raty 0% - bez odsetek i pierwszej wpłaty. Wybór płatności ratalnej będzie dostępny w dalszych krokach.
Wystarczy 100 zł zaliczki aby zarezerwować tę ofertę. Pozostałą kwotę należy wpłacić do 30 dni przed datą wyjazdu.
Czytaj więcej

Przeczytaj klauzulę informacyjną i dowiedz się, na jakich zasadach będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe. Klikając przycisk „Dalej”, potwierdzasz, że zapoznałeś/aś się z tymi zasadami.
KLAUZULA INFORMACYJNA
ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych na etapie poszukiwania imprezy turystycznej jest Travelplanet.pl S.A. z siedzibą we Wrocławiu, kod pocztowy 50-418, ul. Traugutta 45. W związku z zawarciem i realizacją umowy...

Wybrana oferta:

Hari Club Beach Resort Djerba

Liczba osób:
2 dorosłych
Wyżywienie:
All Inclusive
Termin:
czw. 05.11.2020
Wylot z:
Katowice
Cena
3 648
ZGŁOŚ UWAGI DO STRONY
czw. 05.11.2020
7 dni
Katowice
AI - All Inclusive
TUI
Pokój 2-osobowy (DZX1) 3 648
Pokój 2-osobowy (DZX2) 3 882
Junior suita (JSX1) 4 338