Atuty oferty

Opis hotelu

Hotel:

Hotel zbudowany został w roku 1979. Serdecznie zapraszamy naszych gości do łącznie 82 pokoi. Większość pięter osiągalna jest za pomocą windy. W skład wyposażenia wchodzą sejf, restauracja, jadalnia, bar, opieka nad dziećmi, serwis pokojowy i pralnia. W pomieszczeniach ogólnodostępnych skorzystać można z Wi-Fi. Goście przybywający własnym autem skorzystać mogą z parkingu.

Pokoje:

W ofercie znajdują się pokoje z klimatyzacją, centralnym ogrzewaniem, wentylatorem i łazienką. Balkon należy do standardowego wyposażenia większości pokoi. Zaletą poszczególnych pokoi jest również boczny widok na morze. W pokoju znajduje się sejf. Optymalny komfort pobytu zapewniają internet, telefon, telewizor i Wi-Fi (odpłatnie). Łazienki dysponują prysznicem i wanną. W łazience goście znajdą suszarkę do włosów.

Sport i rekreacja:

Zapraszamy do skorzystania z naszej oferty sportowo-rekreacyjnej. Obiekt posiada liczne możliwości spędzenia wolnego czasu, w tym basen i basen otwarty. Położone w cieniu parasoli leżaki idealnie nadają się na chwilę relaksu. Bar posiada bogatą ofertę napojów orzeźwiających. Gościom aktywnie spędzającym czas polecamy golfa (odpłatnie). W ofercie znajduje się program zabaw dla dzieci. Copyright GIATA 2004 - 2019. Multilingual, powered by www.giata.com for client no. 126372

Wyżywienie:

Istnieje możliwość wykupienia wyżywienia częściowego. W ofercie posiłków znajdują się śniadanie i kolacja.

Cena zawiera:

- Przelot,

- Transfer lotnisko - hotel - lotnisko (tzw. shuttle bus - transfer łączony)

- Bagaż podręczny (Ryanair - 40 x 20 x 25 cm, Wizzair 40 x 30 x 20 cm),

- Zakwaterowanie według wybranej opcji,

- Wyżywienie według wybranej opcji,

- Ubezpieczenie KL i NNW.

Cena nie zawiera:

- Opieki polskiego rezydenta - dostępna za dopłatą 45 pln/os*,

- Dopłaty do pokoju 1-osobowego,

- Dopłaty do dużego bagażu podręcznego do 10 kg (Ryanair - 55x 40 x 20 cm, Wizzair - 55 x 40 x 23 cm),

- Dopłaty do bagażu rejestrowanego (Ryanair - 20 kg, Wizzair - 20 kg),

- Zwyczajowych napiwków, np. dla bagażowych, kierowców i lokalnych przewodników,

- Wydatków osobistych,

- Może nie zawierać zwrotnego depozytu hotelowego płatnego na miejscu,

- Podatku miejskiego od 0,5 euro do 5 euro za pobyt za osobę. Płatne na miejscu,

- Dodatkowych ubezpieczeń (np. od kosztów rezygnacji, chorób przewlekłych, sportów wysokiego ryzyka, itp.).


*Hotele z opieką lub możliwością jej dokupienia (45pln/os) to te gdzie przed nazwą wyżywienia jest * czyli np.  *śniadanie.


Oferta na potwierdzenie.

Karty płatnicze / kredytowe:

W obiekcie akceptowane są następujące karty kredytowe: American Express, Visa, JCB i MasterCard.

Informacje dodatkowe:

Nasza firma korzysta z nowoczesnego rozwiązania jakim jest dynamiczne pakietowanie. Oznacza to, że ceny pakietów są aktualne w momencie zakładania rezerwacji, dzięki sprawdzanym i odświeżanym na bieżąco cenom przez całą dobę, 7 dni w tygodniu.

* Udogodnienia:

Bez paszportu Kurorty nadmorskie Fitness / siłownia Basen odkryty Basen kryty Blisko lotniska Nurkowanie Ułatwienia dla niepełnosprawnych Dostęp do internetu Klimatyzacja Życie nocne Blisko centrum

* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu.

Lokalizacja

Opinie

4.2

Ocena klientów
na podstawie 4 dodanych opinii

Lokalizacja
4,5
Pokój
3,5
Posiłki
3,8
Basen
3,8
Czystość
4,8
Obsługa
4,8
Klienci polecają hotel dla:
  • par
  • aktywnych
  • miłośników życia nocnego
  • singli
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
  • 3.7
    sierpień 2019

    Brak klimatyzacji zepsuł wszystko

    Hotel jak na 3 gwiazdki ładny, zadbany, czysty. Jednak dostaliśmy straszny pokój, brak klimatyzacji kiedy na dworze jest 40 stopni A w nocy 26 stopni, to jakieś nieporozumienie zwłaszcza że na umowie była ona w wyposażeniu pokoju. Zamiast tego postawiono wiatrak... Niezamykajace się drzwi do kabiny prysznicowej, drzwi na balkon które się nie otwierają. Telewizor bez pilota, czyli bezużyteczny. Na recepcji dostaliśmy pilot, ale nie działał na co pracownicy odpowiadali "dziwne", do pokoju nikt nie przyszedł bo pani na recepcji stwierdziła że skoro chłopak nie jest w stanie odtworzyć balkonu to ona tym bardziej nie da rady. Tłumaczyła że jeśli chodzi o klimatyzację to czekają na pompę i w żadnym pokoju nie ma. Jednak na logikę. Gdyby były klimatyzacje sprawne w pokojach to po co kupowaliby wszystkich wiatraki? Przecież to bez sensu. A panie na recepcji i biuro obok miały klimatyzatory stojące. Więc wnioskuje że klimatyzacji w tym hotelu w pokojach po prostu nie ma. Zaproponowano nam nowy pokój, dali klucz żebyśmy obejrzeli, masakra. Wchodzimy A klimatyzacja rozebrana, części na podlodze. Chyba złośliwość pani z recepcji że śmiemy mieć pretensje. Następnego dnia poszliśmy rano to zgłosić i dostaliśmy nowy pokój. Wszystko pięknie, drzwi chodzą, telewizja działa A klimy jak nie było tak nie ma. Przy takich temperaturach ona MUSI BYC. Budzenie się w nocy, chodzienie 4 razy dziennie pod prysznic żeby się schłodzić to katusze A nie odpoczynek. Zwłaszcza że jest to w wyposażeniu pokoju, za to mieli zapłacone. <br />Dodatkowo w pokoju, ani jednym ani drugim nie było nawet małej lodówki. Nie było tego w wyposażeniu pokoju jednak uważam że w tak ciepłym miejscu to powinien być standard.<br />Jedzenie średnie, mieliśmy tylko śniadania wykupione. Codziennie to samo, nie jesteśmy wymagający, ale bez przesady. <br />Jedyny prawdziwy plus to panie sprzątające. Codziennie albo co drugi dzień wymiana ręczników, choć nie było tak naprawdę potrzeby. Łazienka codziennie sprzątana, raz wymieniona nawet pościel. Bardzo rzetelnie wykonana praca.<br />Pokoje same w sobie bardzo ładne, szafa, biurko, krzesła, łóżko duże (tak naprawdę 2 połączone małe).<br />Ogólnie nie polecam hotelu, chyba że dzwonić i pytać czy klimatyzacja działa. Jeśli tak to polecam.<br />
    Hotel jak na 3 gwiazdki ładny, zadbany, czysty. Jednak dostaliśmy straszny pokój, brak klimatyzacji kiedy na dworze jest 40 stopni A w nocy 26 stopni, to jakieś nieporozumienie zwłaszcza że na umowie była ona w wyposażeniu pokoju. Zamiast tego postawiono wiatrak... Niezamykajace się drzwi do kabiny prysznicowej,
    drzwi na balkon które się nie otwierają. Telewizor bez pilota, czyli bezużyteczny. Na recepcji dostaliśmy pilot, ale nie działał na co pracownicy odpowiadali "dziwne", do pokoju nikt nie przyszedł bo pani na recepcji stwierdziła że skoro chłopak nie jest w stanie odtworzyć balkonu to ona tym bardziej nie da rady. Tłumaczyła że jeśli chodzi o klimatyzację to czekają na pompę i w żadnym pokoju nie ma. Jednak na logikę. Gdyby były klimatyzacje sprawne w pokojach to po co kupowaliby wszystkich wiatraki? Przecież to bez sensu. A panie na recepcji i biuro obok miały klimatyzatory stojące. Więc wnioskuje że klimatyzacji w tym hotelu w pokojach po prostu nie ma. Zaproponowano nam nowy pokój, dali klucz żebyśmy obejrzeli, masakra. Wchodzimy A klimatyzacja rozebrana, części na podlodze. Chyba złośliwość pani z recepcji że śmiemy mieć pretensje. Następnego dnia poszliśmy rano to zgłosić i dostaliśmy nowy pokój. Wszystko pięknie, drzwi chodzą, telewizja działa A klimy jak nie było tak nie ma. Przy takich temperaturach ona MUSI BYC. Budzenie się w nocy, chodzienie 4 razy dziennie pod prysznic żeby się schłodzić to katusze A nie odpoczynek. Zwłaszcza że jest to w wyposażeniu pokoju, za to mieli zapłacone.
    Dodatkowo w pokoju, ani jednym ani drugim nie było nawet małej lodówki. Nie było tego w wyposażeniu pokoju jednak uważam że w tak ciepłym miejscu to powinien być standard.
    Jedzenie średnie, mieliśmy tylko śniadania wykupione. Codziennie to samo, nie jesteśmy wymagający, ale bez przesady.
    Jedyny prawdziwy plus to panie sprzątające. Codziennie albo co drugi dzień wymiana ręczników, choć nie było tak naprawdę potrzeby. Łazienka codziennie sprzątana, raz wymieniona nawet pościel. Bardzo rzetelnie wykonana praca.
    Pokoje same w sobie bardzo ładne, szafa, biurko, krzesła, łóżko duże (tak naprawdę 2 połączone małe).
    Ogólnie nie polecam hotelu, chyba że dzwonić i pytać czy klimatyzacja działa. Jeśli tak to polecam.
  • 4.3
    kwiecień 2018

    hotel na plus

    hotel primera położony w super lokalizacji, przy promenadzie, obsługa w hotelu super, w pokojach telewizor, klima, balkon, suszarka. W okolicy kilka sklepików spożywczych i restauracji (również McDonald i PizzaHut). W hotelu dwa baseny, widok z dachu przepiękny. Polecam !
    hotel primera położony w super lokalizacji, przy promenadzie, obsługa w hotelu super, w pokojach telewizor, klima, balkon, suszarka. W okolicy kilka sklepików spożywczych i restauracji (również McDonald i PizzaHut). W hotelu dwa baseny, widok z dachu przepiękny. Polecam !
  • 4.0
    maj 2017

    FAJNY HOTELIK W SAMYM CENTRUM ROZRYWKOWYM, DUŻO KNAJPEK...

    SUPER MIEJSCE NA ZWIEDZANIE SAMEJ MALTY I GOZO, DOSKONAŁE POŁĄCZENIA AUTOBUSOWE BLISKO HOTELU, DUŻO KNAJPEK, BLISKO PROMENADY I MORZA. JAKIEŚ 200 METRÓW OD HOTELU FAJNY MIEJSCOWY SKLEP, WSZYSTKO DUŻO TANIEJ NIŻ PRZY PROMENADZIE. POLECAM WINA MALTAŃSKIE NAWET TE W KARTONACH.. PYCHA. NA PEWNO TU WRÓCIMY, ZABRAKŁO NA 2 DNI ŻEBY WSZYSTKO ZWIEDZIĆ. SAM HOTEL OK...! ŚNIADANIA BDB, WSZYSTKO BEZ KOLEJEK...POLECAM REJS NA WYSPĘ COMINO, PLAŻA BAJECZNA JAK NA KARAIBACH. BARDZO POMOCNA I MIŁA REZYDENT Z EXIM .
    SUPER MIEJSCE NA ZWIEDZANIE SAMEJ MALTY I GOZO, DOSKONAŁE POŁĄCZENIA AUTOBUSOWE BLISKO HOTELU, DUŻO KNAJPEK, BLISKO PROMENADY I MORZA. JAKIEŚ 200 METRÓW OD HOTELU FAJNY MIEJSCOWY SKLEP, WSZYSTKO DUŻO TANIEJ NIŻ PRZY PROMENADZIE. POLECAM WINA MALTAŃSKIE NAWET TE W KARTONACH.. PYCHA. NA PEWNO TU WRÓCIMY,
    ZABRAKŁO NA 2 DNI ŻEBY WSZYSTKO ZWIEDZIĆ. SAM HOTEL OK...! ŚNIADANIA BDB, WSZYSTKO BEZ KOLEJEK...POLECAM REJS NA WYSPĘ COMINO, PLAŻA BAJECZNA JAK NA KARAIBACH. BARDZO POMOCNA I MIŁA REZYDENT Z EXIM .
  • 4.7
    listopad 2016

    Bardzo nam się podobało

    Jesteśmy bardzo zadowoleni z pobytu w tym hotelu. Miła obsługa, codzienne,gruntowne sprzątanie pokoju,świetna lokalizacja
    Jesteśmy bardzo zadowoleni z pobytu w tym hotelu. Miła obsługa, codzienne,gruntowne sprzątanie pokoju,świetna lokalizacja
Znasz ten hotel? Podziel się opinią!

Przewodnik

Wycieczki fakultatywne

Uwaga! Cena uległa zmianie.
Cena za osobę:
zł/os.
1 043 zł/os.
Kod oferty: 24112019XYOB31004
niedz. 24.11.2019
4 dni
Gdańsk
RO - Bez wyżywienia
Yobboo
Zobacz inne warianty
Zakwaterowanie
Zapytaj o ofertę

Szczegóły lotu

Wylot:
niedz. 24.11.2019 , godz. 11:00
Gdańsk
Ryanair
niedz. 24.11.2019 , godz. 14:15
Malta
Powrót:
czw. 28.11.2019 , godz. 18:40
Malta
czw. 28.11.2019 , godz. 21:55
Gdańsk
Zamówienie wstępne
Prosimy o wypełnienie formularza w celu dokonania rezerwacji miejsc na wybraną wycieczkę. Przesłanie formularza nie wiąże się z żadnymi kosztami i jest niezobowiązujące.
Ta oferta jest dostępna online. W kolejnych krokach otrzymasz możliwość jej opłacenia.
Cena całkowita (): 2 460
Zaliczka:  zł
  • (zaliczka + ubezpieczenie)
Kup na raty 0%: 5 x  zł
Rzeczywiste raty 0% - bez odsetek i pierwszej wpłaty. Wybór płatności ratalnej będzie dostępny w dalszych krokach.
Wystarczy 100 zł zaliczki aby zarezerwować tę ofertę. Pozostałą kwotę należy wpłacić do 30 dni przed datą wyjazdu.
Czytaj więcej

Przeczytaj klauzulę informacyjną i dowiedz się, na jakich zasadach będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe. Klikając przycisk „Dalej”, potwierdzasz, że zapoznałeś/aś się z tymi zasadami.
KLAUZULA INFORMACYJNA
ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych na etapie poszukiwania imprezy turystycznej jest Travelplanet.pl S.A. z siedzibą we Wrocławiu, kod pocztowy 53-238, ul. Ostrowskiego 9. W związku z zawarciem i realizacją umowy...

Wybrana oferta:

Primera (Bugibba)

Liczba osób:
2 dorosłych
Wyżywienie:
RO - Bez wyżywienia
Termin:
niedz. 24.11.2019
Wylot z:
Gdańsk
Cena
2 087
niedz. 24.11.2019
4 dni
Gdańsk
RO - Bez wyżywienia
Yobboo
DWUOSOBOWY Z JEDNYM LUB DWOMA ŁÓŻKAMI, Z BALKONEM (DBT_BL) 2 087
DWUOSOBOWY Z JEDNYM LUB DWOMA ŁÓŻKAMI, ECONOMY (DBT_EY) 2 087
DWUOSOBOWY Z JEDNYM LUB DWOMA ŁÓŻKAMI, Z BOCZNYM WIDOKIEM NA MORZE (DBT_SS) 2 087