od 6 073 zł za os.
Wybraliśmy dla was
Lato 2024
pn 3.6. - pn 10.6.2024 (8 dni) Śniadanie / Lato 2024Najlepsza cena
cz 3.10. - cz 10.10.2024 (8 dni) Śniadanie / Najlepsza cenaPrognozowane ceny w nadchodzących miesiącach
Wybierz termin
Nieoficjalny opis hotelu
Numer hotelu: 139 462
KATEGORIA
3*REGION
Balihotel
lokalizacja
2 km od centrum miejscowości Kuta, 5 km od lotniska w Denpasar. Hotel usytuowany na powierzchni: 2800 m2.
kategoria hotelu
3*
kategoria lokalna hotelu
3*
Data otwarcia
1978 r. Odnowiony w 2012 r.
Na terenie hotelu: restauracje (3), room service (płatny), pralnia (płatna), sala konferencyjna, baseny odkryte (2).
internet
- Wi-Fi w hotelu bezpłatne
plaża
1 km od hotelu.
pokoje
Zlokalizowane w 4 budynkach:
- budynek główny (liczba pięter: 3)
- 3 bloki (liczba pięter: 2)
Typy pokoi:
- pokoje deluxe dla max. 3 os.: 1 sypialnia, przepierzenie, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (płatny), minibar (płatny), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon lub taras
- pokoje superior dla max. 3 os.: 1 sypialnia, przepierzenie, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (płatny), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), taras
Wyżywienie
- restauracje, restauracja a la carte
śniadanie
- śniadanie (07:00-10:00)
Restauracje a la carte
- płatna, wymagana rezerwacja.
- chińska/owoce morza
aktywnie i animacyjnie
płatne
- masaż
dodatkowe informacje
Ze względu na procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem Covid-19 w danym obiekcie mogą występować ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. wyposażenie pokoju, serwis plażowy, serwis posiłków.
Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:
- Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - TAK
- Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - TAK
- Czy w hotelu można kupić maseczki? - BEZPŁATNIE
- Czy w hotelu znajduje się się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK
- Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - TAK
- Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp..? - TAK
- Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - TAK
- Jak często są sprzątane pokoje? - CODZIENNIE
- Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - TAK (ŚNIADANIE)
- Jak będą serwowane posiłki? - SAMOOBSŁUGA LUB OBSŁUGA KELNERSKA NA ŻYCZENIE GOŚCIA
- Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK
- Czy jest dostępna usługa Room Service? - TAK (W WYZNACZONYCH GODZINACH)
- Czy będą czynne restauracje a la carte/tematyczne? - TAK (ZA OPŁATĄ)
- Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - TAK
- Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? - NA 1 M2 MAX 1 GOŚĆ
- Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - TAK
- Czy na leżakach są materace? - NIE
- Czy na plaży są dostępne ręczniki? - NIE
- Czy leżaki są dezynfekowane? - TAK (PO KAŻDYM UŻYCIU)
- Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - TAK (OBSŁUGA KELNERSKA)
- Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - TAK
- Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID-19? - Tak, mamy, najpierw Gość zostanie poinformowany o warunkach i zostanie poproszony, aby nie wychodził w trakcie pobytu, hotel kontaktuje się z lekarzem. Jeśli Gość czegoś potrzebuje, personel musi założyć osłonę twarzy i maskę
- Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? - Gość zostanie umieszczony w pokoju izolacji z dala od innych Gości. Hotel upewni się, że lekarz skontaktował się w celu ewakuacji do szpitala
Połączenia lotnicze mogą/lub odbywają się z międzylądowaniem, ponadto niektóre rejsy mogą być tylko z bagażem podręcznym – w celu uzyskania informacji prosimy o kontakt z infolinią lub sprawdzenie naszego systemu online.
-->
Proszę zapoznać się z przepisami wjazdowymi które można znaleźć tutaj https://www.coraltravel.pl/bezpieczne-podrozowanie#kierunek. Połączenia lotnicze mogą/lub odbywają się z międzylądowaniem, w celu uzyskania informacji prosimy o kontakt z infolinią lub sprawdzenie naszego systemu online.
Na miejscu opieka anglojęzyczna rezydenta.
Aktualizacja opisu
08.02.2024 16:08
usługi dostępne w hotelu
Wi-Fi
Serwis plażowy
Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.
Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?
Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!
Jesteśmy dostępni 7 dni/tyg. 8:00-23:00.
Ładowanie położenia hotelu i opisu...
Pogoda
Aktualna pogoda
-
Temperatura 30 °C temperatura w nocy 25 °C
-
Temperatura wody 29 °C
Prognoza pogody na następne dni
-
Jutro 30 °C temperatura w nocy 25 °C
-
Niedziela 29 °C temperatura w nocy 25 °C
-
Poniedziałek 30 °C temperatura w nocy 25 °C
-
Wtorek 29 °C temperatura w nocy 25 °C
Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu
- Najlepszy
- Dobry
- Niski sezon
- Styczeń
- Luty
- Marzec
- Kwiecień
- Maj
- Czerwiec
- Lipiec
- Sierpień
- Wrzesień
- Październik
- Listopad
- Grudzień