Atuty oferty
otwarte granice

Podróże są możliwe po spełnieniu kilku warunków.

dowiedz się więcej
Obowiązkowy test w Polsce lub na destynacji.

Obowiązkowy test w Polsce lub na destynacji.

dowiedz się więcej
Obowiązkowy test w Polsce lub Egipcie

Wymagany negatywny wynik testu na COVID-19 wykonany w Polsce lub na Wyspach Kanaryjskich

dowiedz się więcej

Opis hotelu

Opinia Doradcy Travelplanet.pl
Aleksandra

Swietna lokalizacja, klimatyczny wystrój.

Hotel leży nad samym oceanem, przy promenadzie z niewielką kamienisto piaszczystą plażą z czarnym piaskiem. Na wyciągniecie reki znajduje się pięć miejskich basenów ulokowanych przy samym brzegu oceanu, z których można odpłatnie skorzystać. Hotel jest niewielkich rozmiarów, 80 procent pokoi posiada balkon i widok na ocean, warto dopłacić to tego rodzaju pokoi ponieważ pozostałe nie posiadają balkonu ani widoku z okna. Na piętrze znajduje się klimatyczna restauracja oraz niewielki basen z tarasem słonecznym, z obu tych punktów rozpościera się piękny widok na ocean. Hotel dla osób aktywnych, chcących korzystać z atrakcji kurortu.

Polecam dla: dla par, dla miłośników życia nocnego, dla singli, dla aktywnych, dla ceniących spokój i ciszę

Lokalizacja
5.0
Pokój
4.0
Basen
4.0
Czystość
4.0
Obsługa
4.0

Opis kontrahenta :

Miejski, kameralny hotel Hotel San Telmo znajduje się ok. 200 m od plaży, przy zabytkowej nadmorskiej promenadzie, zaledwie kilka metrów od zatoki San Telmo i tylko pięć minut od słynnego Lago Martiánez. Centrum miasta oddalone jest o około 300 m. Supermarket znajduje się zaledwie kilka metrów od hotelu. W hotelu znajduje się całodobowa recepcja oraz salon. Na najwyższym piętrze znajduje się taras słoneczny i basen.
Odległości
Lotnisko: ok. 28 km
Postój taksówek: ok. 200 m
Port: ok. 300 m
Odległość do morza: ok. 200 m
Apteka: ok. 100 m
Najbliższy bank: ok. 200 m
Sport i rekreacja: Kort tenisowy (za dodatkową opłatą).
Uwaga! Oferta może zawierać przykładowe zdjęcia pokoi. Część atrakcji i usług płatna.

WYTYCZNE COVID 19 :

Turyści odwiedzający Wyspy Kanaryjskie muszą okazać na lotnisku test na COVID-19, w języku hiszpańskim lub angielskim, z wynikiem negatywnym, wykonany nie wcześniej niż 72 godziny przed przylotem. Testy nie są wymagane dla dzieci poniżej 7 roku życia (w momencie kwaterowania się w hotelu).
Wszyscy pasażerowie są  zobowiązani do wypełnienia formularza sanitarnego (dostępny na stronie www.spth.gob.es lub poprzez bezpłatną aplikację SPAIN TRAVEL HEALTH-SpTH). Formularz generuje kod QR, który należy okazać na granicy. Pasażerowie przybywający drogą lotniczą i morską mają obowiązek posiadania kodu QR w wersji elektronicznej pod rygorem nie wpuszczenia na teren Hiszpanii.
Zalecane jest zainstalowanie aplikacji Covid Radar:
https://www.gobiernodecanarias.org/principal/coronavirus/radarcovid/ lub https://www.hellocanaryislands.com/coronavirus/  Wszyscy podróżni przybywający do Hiszpanii drogą powietrzną lub morską będą musieli poddać się kontroli zdrowotnej, która może obejmować mierzenie temperatury (przez kamery termowizyjne lub termometr bezkontaktowy), sprawdzanie dokumentów oraz ocenę ogólną (wizualną) stanu zdrowia. Temperatura uznawana za gorączkę to 37,5 °C oraz wyższa. W przypadku podejrzenia o wykazanie objawów COVID-19 pasażer zostaje poddany kolejnej kontroli (badanie lekarskie). W przypadku gdy podejrzenia okażą się uzasadnione uruchomiony zostaje alert sanitarny - Klient ostaje skierowany do odpowiedniego centrum medycznego.

CENA ZAWIERA/NIE ZAWIERA :

CENA ZAWIERA: obowiązkowe ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), bilet lotniczy, zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy o godz. 12:00 - możliwe zmiany w zależności od decyzji dyrekcji), opiekę przedstawiciela lokalnego kontrahenta - anglojęzyczna; wyżywienie w/g wykupionej oferty, opłaty lotniskowe i paliwowe, podatek VAT, miejsca obok siebie na przelocie Ryanair.
CENA NIE ZAWIERA: transferu (dodatkowo płaty), bagażu głównego (dodatkowo płatny).

HOTELE :

W następstwie pandemii wszystkie hotele wdrażają regulacje sanitarne mające na celu zapewnienie Klientom bezpiecznego wypoczynku. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania obostrzeń i zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z rozwojem sytuacji i nakazanymi wymogami. Wszelkie zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym. Obiekty działają zgodnie z wytycznymi władz danego kraju obowiązującymi w związku z przeciwdziałaniem epidemii COVID-19. Wszelkie zmiany wynikają z wdrażania przepisów sanitarnych, do których stosowania zobowiązane są hotele oraz turyści. Obowiązek dostosowania się do reżimu sanitarnego nie uprawnia Klienta do możliwości żądania odszkodowania.
Prosimy każdorazowo o zapoznawanie się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
Światowa Organizacja Zdrowia uznała epidemię wywołaną wirusem SARS-CoV-2 za pandemię. Podejmując decyzję o wyjeździe należy liczyć się z ograniczeniami w ruchu lotniczym, w przypadku uzasadnionych podejrzeń wystąpienia SARS-CoV-2 z koniecznością pobytu w wyznaczonym przez władze kraju obiekcie lub szpitalu, z trudnościami w powrocie do kraju, obowiązkiem poddania się kwarantannie lub samoizolacji, a także przeprowadzenia dodatkowych badań lekarskich na zlecenie władz miejscowych.

PRZELOT/BAGAŻ :

Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: LOT, WIZZAIR, RYANAI, Easy Jet) pochodzą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane i zmieniane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. 
Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji).
Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Przykładowe warunki przewozów wybranych przewoźników:Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: - bagażu podręcznego - Wizz Priority (1 sztuka bagażu podręcznego umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład); - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach 55x40x20 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kg i wymiarach 149,9x119,4x171,5 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 32 kg.
Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg.
PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.
Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa.

RODZAJ OFERTY-BAGAŻ I REZYDENT :

Oferta jest realizowana w systemie DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, w oparciu o przeloty regularnymi liniami lotniczymi. Ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, dlatego od chwili złożenia zapytania rezerwacyjnego przez Klienta/Agenta do momentu potwierdzenia przez Touroperatora, mogą ulec zmianie, co jest równoznaczne z możliwością zmiany ceny całego pakietu.
W przypadku większości ofert z Dynamicznego Pakietowania na miejscu Klienci są pod telefoniczną opieką anglojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta (chyba że oferta wskazuje inaczej) i na ich prośbę mogą być odwiedzeni przez niego w hotelu. Oferta pochodząca z dynamicznego pakietowania nie oferuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem.Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Oferta nie zawiera bagażu głównego. Warunki bagażu danej linii sprawdź w opisie oferty.

Informacje dotyczące COVID-19:

Od dnia 14.11.2020 do 22.11.2020, wszystkie osoby powyżej 6 roku życia przylatujące na Wyspy Kanaryjskie są zobowiązane do posiadania negatywnego wyniku testu (typu RT-PCR lub antygenowy) na obecność COVID-19. Badanie musi być przeprowadzone maksymalnie 72 godziny przed planowanym przylotem na Wyspy Kanaryjskie. Zaświadczenie powinno zostać przedstawione w języku angielskim. Sprawdzenie posiadania negatywnego wyniku testu odbywa się w hotelu/apartamencie, w którym turyści mają wykupiony nocleg. Podróżującym bez ważnego negatywnego wyniku testu zostanie odmówione zakwaterowanie i zostaną skierowani do lokalnego ośrodka, w celu wykonania testu na własny koszt (transport + koszt badania RT-PCR – około 130 euro, antygenowego – około 30 euro). Konieczne jest pobranie aplikacji mobilnej Radar Covid.

Od 23.11.2020 wszyscy pasażerowie przybywający na Wyspy Kanaryjskie, muszą okazać negatywny wynik testu PCR wykonany na 72 godziny przed przybyciem do Hiszpanii. Nie uznawane będą testy na przeciwciała, antygenowe czy serologiczne. Kontrola wyniku testów będzie odbywała się na lotniskach zaraz po przybyciu. Trzeba będzie okazać oryginał wyniku w formie papierowej lub elektronicznej.

Wynik testu powinien być w języku hiszpańskim lub angielskim i zawierać następujące dane: imię i nazwisko podróżującego, numer paszportu lub innego dowodu tożsamości (musi się zgadzać z numerem podanym w formularzu kontroli sanitarnej), data wykonania testu, dane certyfikowanego centrum diagnostycznego, informacja o użytej technice diagnostycznej oraz negatywny wynik.

Dodatkowo, zgodnie z nowymi zasadami wprowadzonymi przez rząd Hiszpanii, wszyscy turyści przybywający do tego kraju zobowiązani są na 48 godzin przed podróżą, do wypełnienia formularza za pomocą bezpłatnej aplikacji SPAIN TRAVEL HEALTH-SPTH, dostępnej na stronie www: https://www.spth.gob.es.

Należy w nim umieścić informacje o chorobach, jakie się przebyło ostatnio, o ostatnich podróżach (daty i miejsca), a także numer swojego telefonu i adres, pod którym będzie się przebywać w Hiszpanii. Po uzupełnieniu wszystkich wymaganych danych podróżujący otrzyma kod QR, który należy zapisać na urządzeniu mobilnym, w celu okazania służbom granicznym.

* Udogodnienia:

Bez paszportu Kurorty nadmorskie Dla rodzin z dziećmi Basen odkryty Sport Sporty wodne Jazda konna Windsurfing Dostęp do internetu Życie nocne Blisko centrum Darmowe WiFi

* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu.

Lokalizacja

Opinie

3.8

Ocena klientów
na podstawie 21 dodanych opinii

Lokalizacja
4,8
Pokój
3,3
Posiłki
3,0
Basen
3,7
Czystość
4,0
Obsługa
3,9
Klienci polecają hotel dla:
  • par
  • aktywnych
  • singli
  • ceniących spokój i ciszę
  • seniorów
  • 4.5
    październik 2019

    Bardzo pozytywne wrażenia

    Hotel San Telmo - w centrum miasta, blisko plaży skalistej i wody morskiej z oceanu oraz basenów, promenady, restauracji, sklepów, transportu. Szybki i łatwy dostęp do oferowanych na wyspie atrakcji turystycznych. Brak rozbawionych, hałasujących i uciążliwych dla otoczenia dzieci.
    Hotel San Telmo - w centrum miasta, blisko plaży skalistej i wody morskiej z oceanu oraz basenów, promenady, restauracji, sklepów, transportu. Szybki i łatwy dostęp do oferowanych na wyspie atrakcji turystycznych. Brak rozbawionych, hałasujących i uciążliwych dla otoczenia dzieci.
  • 2.2
    wrzesień 2019

    Nie wybierajcie tego hotelu

    Beznadziejne pokoje, problemy z zakwaterowaniem, kiepska obsługa, niejadalne jedzenie.
    Beznadziejne pokoje, problemy z zakwaterowaniem, kiepska obsługa, niejadalne jedzenie.
  • 3.8
    wrzesień 2019

    Wyjazd udany.

    Hotel czysty, zadbany. Bardzo ładny wystrój. Widok z balkonu przepiękny. Restauracja, w której spożywa się posiłki dość mała. Do obiadokolacji nie było napojów (o tym wiedzieliśmy), ale tez nie można było wnosić swojej wody nawet. To dla mnie trochę niezrozumiałe. Osobiście jedzenie nam nie smakowało. <br />
    Hotel czysty, zadbany. Bardzo ładny wystrój. Widok z balkonu przepiękny. Restauracja, w której spożywa się posiłki dość mała. Do obiadokolacji nie było napojów (o tym wiedzieliśmy), ale tez nie można było wnosić swojej wody nawet. To dla mnie trochę niezrozumiałe. Osobiście jedzenie nam nie smakowało.

  • 4.3
    sierpień 2019

    Polecam

    Polecam👍
    Polecam👍
  • 4.5
    lipiec 2019

    Jesteśmy zadowoleni

    Lokalizacja hotelu bardzo dobra, blisko restauracje, sklepy, atrakcje. Wybraliśmy pokój z widokiem na ocean, co okazało się strzałem w dziesiątkę. Obsługa hotelowa bardzo miła, pokój czysty (możliwość codziennego sprzątania). Niewielki basen na dachu to dodatkowa atrakcja, wokół mnóstwo leżaków do opalania. Jedyne zastrzeżenie, to posiłki podawane w formie bufetu. Wybraliśmy opcje śniadania + obiadokolacje, jednak korzystaliśmy w większości tylko ze śniadań. Na kolacjach każde mięso smakowało jak parowki, a sos jak ocet. Warzywa nie zawsze były świeże. Ogólnie dziwne smaki, dlatego nie chodziliśmy na wieczorne posiłki.
    Lokalizacja hotelu bardzo dobra, blisko restauracje, sklepy, atrakcje. Wybraliśmy pokój z widokiem na ocean, co okazało się strzałem w dziesiątkę. Obsługa hotelowa bardzo miła, pokój czysty (możliwość codziennego sprzątania). Niewielki basen na dachu to dodatkowa atrakcja, wokół mnóstwo leżaków do opalania.
    Jedyne zastrzeżenie, to posiłki podawane w formie bufetu. Wybraliśmy opcje śniadania + obiadokolacje, jednak korzystaliśmy w większości tylko ze śniadań. Na kolacjach każde mięso smakowało jak parowki, a sos jak ocet. Warzywa nie zawsze były świeże. Ogólnie dziwne smaki, dlatego nie chodziliśmy na wieczorne posiłki.
  • 4.3
    styczeń 2019

    Świetna baza wypadowa

    W tym hotelu spędziliśmy ferie zimowe.Hotel nie należy do luksusowych, swoje lata świetności pewnie ma już za sobą, ale ogromną zaletą jest jego położenie - na promenadzie , gdzie znajdziecie mnóstwo sklepów, świetnych restauracji, wodne miasteczko, casino itd. My mieliśmy pokój bez widoku na ocean , ale na bardzo małe patio, balkonu brak. Pokój był obszerny, czysty , duża łazienka z wanną i suszarką do włosów, co w naszym przypadku nie miało większego znaczenia, gdyż do pokoju wracaliśmy tylko na noc. Hotel bodajże ma 5 pięter z pokojami , na 6 piętrze jest stołówka, bar , kącik telewizyjny i miejsce wypoczynkowe z wyjściem na taras , z którego jest piękny widok na ocean i okolicę. Na ostatnim piętrze kameralny basen , również z pięknym widokiem nawet na wulkan Teide. Jedzenie było bardzo dobre,niczego nie brakowało. Obsługa hotelu bardzo miła.
    W tym hotelu spędziliśmy ferie zimowe.Hotel nie należy do luksusowych, swoje lata świetności pewnie ma już za sobą, ale ogromną zaletą jest jego położenie - na promenadzie , gdzie znajdziecie mnóstwo sklepów, świetnych restauracji, wodne miasteczko, casino itd. My mieliśmy pokój bez widoku na ocean ,
    ale na bardzo małe patio, balkonu brak. Pokój był obszerny, czysty , duża łazienka z wanną i suszarką do włosów, co w naszym przypadku nie miało większego znaczenia, gdyż do pokoju wracaliśmy tylko na noc. Hotel bodajże ma 5 pięter z pokojami , na 6 piętrze jest stołówka, bar , kącik telewizyjny i miejsce wypoczynkowe z wyjściem na taras , z którego jest piękny widok na ocean i okolicę. Na ostatnim piętrze kameralny basen , również z pięknym widokiem nawet na wulkan Teide. Jedzenie było bardzo dobre,niczego nie brakowało. Obsługa hotelu bardzo miła.
  • 4.3
    styczeń 2019

    Polecam

    Lokalizacja jest przeogromnym plusem! Hotel położony przy samym oceanie. Wszędzie mnóstwo knajpek, restauracji, sklepów, baseny lago martianez. Swietna baza wypadowa. Hotel czysty, pokoje sprzatne codziennie, obsługa bardzo miła i pomocna. Pokoje ekonomiczne- jak to zazwyczaj bywa- z mało przyjemnym widokiem. Okno wychodzi na tzw swietlik, co wiąże się z tym że do pomieszczenia wpada mało swiatla. Jednak jeśli nie jedziesz siedzieć w hotelu tylko tak jak my traktujesz go jako miejsce do spania to nie będzie to problemem. Śniadania ok. Zazwyczaj codziennie to samo. Może nie dla wymagających ale głodni nigdy nie wyszlismy. Piękny widok z dachu, na którym też jest basen, lezaki, parasole itp.<br />Ogólnie jesteśmy zadowoleni
    Lokalizacja jest przeogromnym plusem! Hotel położony przy samym oceanie. Wszędzie mnóstwo knajpek, restauracji, sklepów, baseny lago martianez. Swietna baza wypadowa. Hotel czysty, pokoje sprzatne codziennie, obsługa bardzo miła i pomocna. Pokoje ekonomiczne- jak to zazwyczaj bywa- z mało przyjemnym
    widokiem. Okno wychodzi na tzw swietlik, co wiąże się z tym że do pomieszczenia wpada mało swiatla. Jednak jeśli nie jedziesz siedzieć w hotelu tylko tak jak my traktujesz go jako miejsce do spania to nie będzie to problemem. Śniadania ok. Zazwyczaj codziennie to samo. Może nie dla wymagających ale głodni nigdy nie wyszlismy. Piękny widok z dachu, na którym też jest basen, lezaki, parasole itp.
    Ogólnie jesteśmy zadowoleni
Znasz ten hotel? Podziel się opinią!

Przewodnik

Wycieczki fakultatywne

Uwaga! Cena uległa zmianie.
Cena za osobę:
zł/os.
1 155 zł/os.
Kod oferty: 20012021OASI15423
śr. 20.01.2021
3 dni
Warszawa - Modlin
BB - Śniadania
Oasis
Zobacz inne warianty
Zakwaterowanie
Zapytaj o ofertę

Szczegóły lotu

Wylot:
śr. 20.01.2021 , godz. 11:30
Warszawa - Modlin
Ryanair Sun
śr. 20.01.2021 , godz. 16:25
Teneriffa
Powrót:
sob. 23.01.2021 , godz. 17:35
Teneriffa
-
sob. 23.01.2021 , godz. 23:59
Warszawa - Modlin
Zamówienie wstępne
Prosimy o wypełnienie formularza w celu dokonania rezerwacji miejsc na wybraną wycieczkę. Przesłanie formularza nie wiąże się z żadnymi kosztami i jest niezobowiązujące.
Ta oferta jest dostępna online. W kolejnych krokach otrzymasz możliwość jej opłacenia.
Cena całkowita (): 2 460
Zaliczka:  zł
  • (zaliczka + ubezpieczenie)
Kup na raty 0%: 5 x  zł
Rzeczywiste raty 0% - bez odsetek i pierwszej wpłaty. Wybór płatności ratalnej będzie dostępny w dalszych krokach.
Wystarczy 100 zł zaliczki aby zarezerwować tę ofertę. Pozostałą kwotę należy wpłacić do 30 dni przed datą wyjazdu.
Czytaj więcej

Przeczytaj klauzulę informacyjną i dowiedz się, na jakich zasadach będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe. Klikając przycisk „Dalej”, potwierdzasz, że zapoznałeś/aś się z tymi zasadami.
KLAUZULA INFORMACYJNA
ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych na etapie poszukiwania imprezy turystycznej jest Travelplanet.pl S.A. z siedzibą we Wrocławiu, kod pocztowy 50-418, ul. Traugutta 45. W związku z zawarciem i realizacją umowy...

Wybrana oferta:

San Telmo (Puerto de la Cruz)

Liczba osób:
2 dorosłych
Wyżywienie:
BB - Śniadania
Termin:
śr. 20.01.2021
Wylot z:
Warszawa - Modlin
Cena
2 310
ZGŁOŚ UWAGI DO STRONY
śr. 20.01.2021
3 dni
Warszawa - Modlin
BB - Śniadania
Oasis
Double Room Sea View with Balcony 2+0 (17O) 2 310