Atuty oferty

Opis

* ekonomiczny

* spokojna okolica

Hotel położony w spokojnej okolicy, ale w pobliżu turystycznej miejscowości. Prosty styl, komfortowe pokoje, obsługa na wysokim poziomie.

• miejsce parkingowe
• 2 baseny ze słodką wodą dla dorosłych, jacuzzi na świeżym powietrzu, ze słodką wodą
• płatne Wi-Fi w miejscach publicznych i w pokojach
• restauracja
• bar

Hotel zastrzega sobie prawo do zmiany cen usług dodatkowo płatnych.

Polozenie

• publiczna
• 1,5 km od hotelu
• piaszczysta
• leżaki i parasole płatne

Wyzywienie

All Inclusive, Bed and Breakfast, Half Board, Room Rate

Pokoje

96 pokoi: Double Rooms Standard (~20 m2).

W pokojach: klimatyzacja, TV SAT, mini lodówka, sejf za dodatkową opłatą, Wi-Fi za dodatkową opłatą, wanna/prysznic, suszarka do włosów, balkon.

Double Rooms Standard: łóżko podwójne lub 2 pojedyncze.

Dostawka - rozkładana/standardowa.

Codzienne sprzątanie pokoi, zmiana pościeli 3 razy w tygodniu.

Sport

Sport i rozrywka:
• bilard (płatny)
• gry wideo (płatne)
• tenis stołowy
• rzutki

Dla dzieci:
• brodzik ze słodką wodą
• opieka nad dziećmi (na zapytanie, płatna)

O wyzywieniu

All inclusive

Wyżywienie:

Śniadanie: 07:30-09:30, szwedzki stół.

Herbata, przekąski: 10:30-12:00.

Lunch: 12:30-14:30, szwedzki stół.

Kawa, herbata, ciastka: 16:00-18:00.

Kolacja: 19:00-21:00, szwedzki stół.

Napoje do posiłków: piwo beczkowe, wino, napoje bezalkoholowe, woda.

Oferta nie obejmuje: wody butelkowanej, kawy espresso, kawy po grecku, Nescafe, kawy fredo, cappuccino.

Napoje i lody: 10:00-23:00.

Gorące napoje: kawa filtrowana, herbata.

Lody.

Piwo beczkowe, wino, napoje bezalkoholowe, lokalne napoje alkoholowe, grecki aperitif.

Administracja hotelu zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w programie bez uprzedzenia.

Podatek turystyczny
Przy zakwaterowaniu od Klientów pobierany jest obowiązkowy podatek turystyczny. Jego wysokość zależy od lokalnej kategorii danego hotelu i wynosi od 0,25 EUR (obiekty 1-2 gwiazdkowe) do 4 EUR (obiekty 5 gwiazdkowe) od pokoju za dzień.

* Udogodnienia:

• Bez paszportu
  • Kurorty nadmorskie
* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu

Dokumenty podróży:

• 5.0
    ( czerwiec 2019 )

Niespodzianka :) Perkes - warto

Wbrew wszystkich negatywnych opinii zdecydowaliśmy się na ten hotel i powiem szczerze że miło nas zaskoczył :). Obsługa przemiła,uśmiechnięta i pomocna (np. gdy było mi zimno w nocy bo mąż za bardzo podkręcił klimatyzację poprosiłam o koc który dostałam od ręki :) ) .Hotel skromny i czysty ale nam to odpowiadało było wszystko co potrzebne. Czysta pościel i ręczniki wymieniane raz na tydzień, sprzątane codziennie.Klimatyzacja super działała i była naprawdę cicha.Jak na tą cenę nie można się do niczego przyczepić. Dopłaciliśmy do śniadań które okazały się śniadaniami angielskimi (bekon, jajka, fasola, kiełbaski, kawa, napoje) nawet niezłe chociaż codziennie to samo, trochę brakowało typowo greckich dodatków - oliwki, feta, pita, świeże owoce.<br />Hotel położony jest około 1 km od przepięknej plaży gdzie każdy znajdzie miejsce dla siebie. Spacer rekompensują sklepiki i restauracje. Szczególnie polecamy jedną zaraz koło hotelu - "Achilles" jedzonko przepyszne i typowo greckie które bardzo nam smakuje (rewelacyjne tzatziki, pyszna baranina, świeża ryba, souvlaki i chicken ala greek) ceny naprawdę niezłe od 7 do 12 euro za duże danie.Pierwsza kolejka napoi (piwo, wino, kawa fredo, frappe) na koszt lokalu - ale tak jest w większości miejscówek, duża konkurencja, walczą o klienta, ale nie są nachalni.<br />Jest to centrum miasta i jest dużo turystów a co za tym idzie - dużo imprez. Jest głośno i polecamy ten hotel osobom cieszącym się życiem, lubiącym zwiedzanie (bo hotel jest świetnym miejscem wypadowym) i posiedzenia przy piwku z czymś do podjadania (sosik tzatziki np.) lub jak ktoś lubi pójść na dyskotekę.<br />Wycieczkę wykupiliśmy w Rainbow, piloci i rezydenci górna półka, bez zastrzeżeń, mili i z ogromną wiedzą. Z miejsc które warto zobaczyć to na pewno Kefalonia... brak słów by opisać tą przepiękną i stosunkowo mało znaną wyspę. My byliśmy na wycieczce fakultatywnej która była super, ale jeśli ktoś chciałby zwiedzać na własną rękę to warto wynająć dobry samochód z napędem na cztery koła, wtedy można wszędzie dojechać nawet do pięknych plaż takich jak Myrtos. <br />Pobyt był jednym z lepszych wyjazdów na którym byliśmy, pozwiedzaliśmy co tylko się dało, poimprezowaliśmy i naładowaliśmy baterie do następnego urlopu.<br />Iwona i Artur 6-13 czerwiec 2019 r.<br />PS. Jeśli ktoś będzie miał problemy z florą bakteryjną polecamy kieliszeczek czegoś mocniejszego po jedzonku ;)
    Iwona i Artur 6-13 czerwiec 2019 r.
  • 1.3

FATALNIE

Sprzedaż wycieczek do tego niby hotelu to jakaś kpina! Zdjęcia w ogóle nie oddają tego co zastaliśmy na miejscu, pokoje paskudne - jak przytułki dla bezdomnych. Mieliśmy wykupione śniadania - nie należę do osób zbyt wymagających, ale tam na prawdę nie było co jeść... Jedzenie typowo pod Brytyjczyków, fasola, ugotowane jajka na twardo, chleb tostowy i niewiele więcej... Ja z mężem oraz około 10 polaków których poznaliśmy na miejscu - wszyscy po kolei mieliśmy problemy żołądkowe- jedna osoba nawet trafiła z tego powodu do szpitala... Później przestaliśmy chodzić na śniadania. Basen o godzinie 20 był "sprzątany", pan nabierał wodę z basenu do wiadra i polewał nią leżaki- następnie ta woda z brudem z posadzki trafiała do basenu, na końcu oczywiście wiadro było płukane w basenie. Długo można byłoby jeszcze opowiadać, ale nie chce sobie o tym przypominać... Po powrocie do Polski złożyliśmy grupową reklamację, która była oczywiście rozpatrzona pozytywnie. <br />Z dala od tego hotelu niemniej jednak wyspę serdecznie polecam, tylko lepiej wybrać hotel 5 gwiazdkowy z dobrymi opiniami.
  • 1.3

Straszny, odradzam!!

Jednym słowem zmarnowane wakacje. Obsługa fatalna, ludzi wywoziły karetki po zatruciu. Na ostatnie 3 dni wynajeliśmy z żoną inny hotel.
  • 3.2

Kiepsko

Śniadania typowo pod Anglików, biały chleb, tosty, jeden rodzaj sera żółtego i "szynki", jajka sadzone, parówki (prawdopodobnie po nich się z chłopakiem strulismy i 2 dni stracone), fasolka, małe rogaliki, płatki z mlekiem. Owoce to pokrojone ananas i brzoskwinia z puszki. Żadnych warzyw ani świeżych owoców. Po struciu się jedliśmy potem tylko suche tosty i już było okej, ale ilez można jeść tosty... na szczescie mieliśmy wykupione tylko śniadania i na obiady chodziliśmy do restauracji Achilles zaraz obok (gorąco polecam, pyszne jedzenie). <br />Łozka w hotelu sprężynowe i koszmarnie miękkie, jedna osoba się przekręca to druga zaraz to odczuwa. Łazienka - specyficzny zapach, prysznic z zasłonka po której wszystko spływało na podłogę, cała łazienka pływała, woda o słonym posmaku. <br />Dojście na plaże zajmowało około 30min dość szybkim krokiem, zdecydowanie dalej niż 800m. Polecam chodzenie na plaże Kalamaki, dużo ładniej, lub branie leżaków w barze Havana. <br />
  • 1.8

Zatrucie pokarmowe !!! Odradzam pobyt

Witam, byłem w hotelu wraz z żoną 15.09.2017 r. i niestety dostaliśmy zatrucia pokarmowego, odradzam pobyt w tym hotelu, standard bardzo niski i jedzenie które nie nadaje się dla ludzi !!
  • 1.0

Tragedia !!!

Spędzenie każdej minut w tym hotelu to dramat !<br />Chciałabym wszystkich ostrzec przed przyjazdem.. <br />Czytałam również dobre opinie przed wyjazdem.. nawet ktoś sugerował, że to konkurencja złośliwie wystawia negatywne opinie.. to nie prawda.<br />Razem z ponad 20 osobowa liczba gości z różnych krajów otrułam się w hotelu po 1 posiłku-śniadaniu. Byłam tak w kiepskim stanie, że w swoje wakacje spędziłam w szpitalu na patologii! Objawy to wysoka gorączka, dreszcze, wymioty,ostra biegunka i drętwienie kończyn! Takie same objawy mieli inni goście, którzy również znaleźli się w punkcie medycznym 24h i spędzali tam cala noc pod kroplówkami. <br />Standard hotelu:<br />-materace=bóle pleców<br />-łazienka-mala, nie ma żadnej suszarki do włosów co rzekomo jest napisane w ofercie<br />-biorąc prysznic oblewa się cala łazienkę (prysznic jest wspólnie z toaletą za zasłoną)<br />-zjeżdżalnie nie czynne<br />-basen i leżaki -bitwa o miejsce<br />-wyżywienie-uciekaj!!!<br />-drzwi balkonowe popsute<br />-obsługa gości dramat! Zero profesjonalizmu na ich te zakłamane 3 gwiazdki! Gdybym mogla dałabym im minus 5 gwiazdek!<br />Obsługa i manager wypieli się na wszystkich chorych ! Zero jakiejkolwiek empatii! Nawet przestali mówić "hello", tylko odwracali głowy..<br />Pracownik z Ukrainy bardzo nerwowy i agresywny.. zagroził, że jak będzie chciał to nas stąd wypier***i, bo u sąsiada zatrzasnęły się drzwi balkonowe i chcieli pociągnąć ich do odpowiedzialności w kwocie 50 euro-kpina!<br />Wakacje dramat-moje najgorsze w życiu ! Dzieci na obozach harcerskich w lesie maja lepsze warunki niż ten hotel!
    Spędzenie każdej minut w tym hotelu to dramat !
    Chciałabym wszystkich ostrzec przed przyjazdem..
    Razem z ponad 20 osobowa liczba gości z różnych
    Standard hotelu:
    -materace=bóle pleców
    -zjeżdżalnie nie czynne
    -basen i leżaki -bitwa o miejsce
    -wyżywienie-uciekaj!!!
    -drzwi balkonowe popsute

Przewodnik

Wycieczki fakultatywne

Filmy i zdjęcia

Uwaga! Cena uległa zmianie.
Cena za osobę: Kod oferty: 24092019VXMT170236
(dla 2 osób)
4 032
Szczegóły ceny

Zgodnie z ustawą z dnia 24 listopada 2017 r. o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych do rezerwacji imprezy turystycznej doliczona zostanie składka, którą Organizator turystyki w całości odprowadza na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny.

Wysokość składki zależna jest od rodzaju transportu oraz miejsca docelowego imprezy i wynosi:

• 1) 15 PLN/os. – za imprezy lotnicze czarterowe za wyjątkiem imprez, o których mowa w pkt 6;
  • 2) 13 PLN/os. – za imprezy innym środkiem transportu niż loty czarterowe realizowane poza Europę;
  • 3) 10 PLN/os. – za imprezy innym środkiem transportu niż loty czarterowe realizowane w Europie za wyjątkiem imprez, o których mowa w pkt 6;
  • 4) 7 PLN/os. – za imprezy z dojazdem własnym poza Europą;
  • 5) 5 PLN/os. – za imprezy z dojazdem własnym w Europie;
  • 6) 0 PLN – za imprezy realizowane do krajów mających granicę lądową z Polską oraz na terytorium Polski.
Kup na raty 0%
17:10 - Zakynthos
18:40 - Katowice

Szybki kontakt

Jesteś zainteresowany tą ofertą? Zostaw numer telefonu,
oddzwonimy!
* Wyrażam zgodę na kierowanie do mnie przez Travelplanet.pl S.A. informacji handlowejrozwiń drogą elektroniczną i telefoniczną (zgodnie z art. 172 ust. z 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne).
Przeczytaj klauzulę informacyjną i dowiedz się, na jakich zasadach będziemy przetwarzaćrozwiń Twoje dane osobowe. Klikając przycisk „Proszę o kontakt”, potwierdzasz, że zapoznałeś/aś się z tymi zasadami.

Gwarancje Travelplanet.pl

• 1,8 mln zadowolonych Klientów

Doświadczeni i profesjonalni konsultanci dobiorą najlepszą ofertę do Twoich potrzeb.

• Gwarancja Ceny

Wycieczki kosztują dokładnie tyle, ile u organizatorów!

• Największa liczba wycieczek

W jednym miejscu możesz porównać i kupić wakacje od ponad 50 organizatorów.

Zamówienie wstępne
  • (zaliczka + ubezpieczenie)
Zaliczka:
 zł
Rzeczywiste raty 0% - bez odsetek i pierwszej wpłaty. Wybór płatności ratalnej będzie dostępny w dalszych krokach.
Kup na raty 0%:
5 x  zł
Wystarczy 100 zł zaliczki aby zarezerwować tę ofertę. Pozostałą kwotę należy wpłacić do 30 dni przed datą wyjazdu.
Czytaj więcej

Przeczytaj klauzulę informacyjną i dowiedz się, na jakich zasadach będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe. Klikając przycisk „Dalej”, potwierdzasz, że zapoznałeś/aś się z tymi zasadami.

KLAUZULA INFORMACYJNA

ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych na etapie poszukiwania imprezy turystycznej jest Travelplanet.pl S.A. z siedzibą we Wrocławiu, kod pocztowy 53-238, ul. Ostrowskiego 9. W związku z zawarciem i realizacją umowy...