Atuty oferty

Opis hotelu

Opinia Doradcy Travelplanet.pl
Dorota

Przyjemne miejsce na leniwe wakacje lub jako baza wypadowa

Niewielki hotel usytuowany w zielonym, wypełnionym roślinnością ogrodzie, który z pewnością da chwile wytchnienia w gorące letnie dni. Obiekt jest po częściowym remoncie, właściciele starają się przeprowadzić całkowitą rewitalizację tego miejsca. Nowe pokoje są bardzo przyjemne i czyste, miłym akcentem jest dostępny szlafrok oraz kapcie czekające na każdego gościa. Sercem obiektu jest basen, wokół którego rozłożone są leżaki, tutaj znajduje się także bar oraz restauracja. W restauracji organizowane są kolacje tematyczne, jak grecka, czy włoska. W ogrodzie dostępna jest infrastruktura, aby umilić czas gościom: stół do tenisa stołowego, niewielki plac zabaw, zjeżdżalnie wodne czy miejsce do gry w siatkówkę. Oddzielone od hotelu wąską jezdnią morze ma niesamowity błękitny kolor, jednak w zasadzie plaży tutaj brak. Hotel polecę osobom niewymagającym, na budżetowe wakacje. Zdecydowanym atutem hotelu będzie jego lokalizacja, ze względu na krótki transfer oraz możliwość eksploracji wyspy. Do miasta Rodos jest stąd około 9 km.

Polecam dla: dla rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia, dla par, dla singli, dla aktywnych, dla ceniących spokój i ciszę

Lokalizacja
5.0
Pokój
4.0
Basen
4.0
Czystość
4.0
Obsługa
5.0

POŁOŻENIE :

ok. 2 km od centrum małej miejscowości KREMASTI, ok. 150 m od sklepów i barów, ok. 4 km od Ixii, ok. 6 km od miasta Rodos; ok. 5 km od lotniska w Rodos - słyszalny ruch lotniczy; przystanek autobusowy ok. 200 m od hotelu (ok. 4 EUR/Rodos).

PLAŻA :

publiczna, piaszczysto-żwirkowa, łagodne zejście do morza, zalecane obuwie ochronne, bezpośrednio przy hotelu, przejście przez teren hotelu, bezpłatne ręczniki, bez serwisu plażowego.

HOTEL :

odnowiony w 2018, 4 budynki, Hotel nie posiada usprawnień dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej, 191 pokoi

DO DYSPOZYCJI GOŚCI :

winda, lobby, całodobowa recepcja, restauracja Captain - dania w formie bufetu, kuchnia śródziemnomorska, grecka i międzynarodowa, dostępne menu dla dzieci, dania wegetariańskie, bar w holu, bar przy basenie; kaplica; ogród, bezpłatny internet bezprzewodowy; za opłatą: lekarz na wezwanie, fryzjer, kosmetyczka, pralnia;

INTERNET :

Wi-Fi w wyznaczonych miejscach (bezpłatne)

SPORT, REKREACJA I ROZRYWKA :

Bezpłatnie: basen, leżaki i parasole przy basenach (bezpłatne), kort tenisowy, siatkówka, siłownia, animacje hotelowe
Odpłatnie: centrum SPA, w najbliższej okolicy kite i windsurfing (oferta zewnętrzna)

DLA DZIECI :

brodzik, plac zabaw, krzesełka dla dzieci w restauracji, łóżeczko dla dziecka do 2 lat (bezpłatne, na zamówienie przed przyjazdem)

ZAKWATEROWANIE :

pokój typu Standard: 2-os. (ok. 22 m2), dostawka dla 3. osoby, klimatyzacja centralna (bezpłatna), Wi-Fi (bezpłatne), TV-SAT, lodówka, sejf (bezpłatny), łazienka z prysznicem, suszarka, balkon

WYŻYWIENIE :

All inclusive:
śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu w restauracji; przekąski w barze przy basenie (10.00-12.30, 16.00-18.00); lody w wyznaczonym barze (14.00-16.00); napoje bezalkoholowe i lokalne napoje alkoholowe w wyznaczonym barze (10.00-23.00); wymagane noszenie opasek all inclusive.

INFORMACJE DODATKOWE :

-

CENA :

Cena zawiera - oferta z przelotem: bilet lotniczy, bagaż rejestrowany 20 kg w przypadku ofert czarterowych, dla lotów na połączeniach rejsowych w tym LOT - bagaż podręczny 8 kg o maksymalnych wymiarach 55 x 40 x 23 cm, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, opłaty lotniskowe, opiekę polskojęzycznego rezydenta (oferta na Korfu, Santorini, Kos i Rodos - oferta bez rezydenta!- zaznaczone indywidalnie w "uwagach" przy opisie hotelu), ubezpieczenie ERGO Reiseversicherung (ERGO Ubezpieczenia Podróży) NNW, KL, bagaż, OC organizatora, składkę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny (TFG), VAT.
Cena zawiera - oferta z dojazdem własnym: zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, opiekę polskojęzycznego rezydenta, ubezpieczenie ERGO Reiseversicherung AG (ERGO Ubezpieczenia Podróży) NNW, KL, bagaż (od momentu rozpoczęcia imprezy do jej zakończenia z wyłączeniem czasu trwania dojazdu własnego), OC organizatora, VAT.
Cena nie zawiera:  dodatkowego ubezpieczenia: od kosztów rezygnacji ( ok 3% wartości rezerwacji), chorób przewlekłych( ok. 68 PLN/os/tydz.), a także dodatkowego ubezpieczenie KL w okresie pandemii (w tym COVID-19 - KL do 20 000 EUR) / cena ok. 47.12 PLN/ os/tydz.), w przypadku połaczeń rejsowych (nie czarter) w tym LOT opłaty za bagaż rejestrowany ok. 250pln, wycieczek fakultatywnych.
Podatek turystyczny: od dnia 01.01.2018, zgodnie z decyzją rządu greckiego, będzie pobierany podatek turystyczny. Zapłata za podatek odbywa się podczas zakwaterowania. Wysokość podatku turystycznego zależy od kategorii lokalnej hotelu/kwatery. Dla obiektów:
1- i 2-gwiazdkowych - ok. 0,50 EURO za pokój/noc
3-gwiazdkowych - ok. 1,50 EURO za pokój/noc
4-gwiazdkowych - ok. 3 EURO za pokój/noc
5-gwiazdkowych - ok. 4 EURO za pokój/noc
W przypadku połączeń rejsowych cena uzależniona jest od dostępności miejsc w samolocie w danej taryfie cenowej. Linie lotnicze podają ceny aktualne na chwile zapytania. W związku z powyższym ze względu na wyczerpanie się danych taryf, do momentu podpisania umowy cena może ulegać zmianom.
W przypadku bagażu, który przekracza obowiązujący bezpłatny limit (ilość sztuk lub wymiary) pobierane będą opłaty za nadbagaż. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu podręcznego podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie.

BAGAŻ :

DLA PRZELOTÓW LOW COST:
CENY DODATKOWEGO BAGAŻU REJESTROWANEGO:
Wizzair: 10kg/20kg/32kg - 100-400 zł - cena na potwierdzenie uzależniona od wagi bagażu, trasy i terminu lotu
Ryanair: 20 kg - ok 300 zł - cena na potwierdzenie uzależniona od trasy i terminu lotu
Uwaga!! Ceny podane na moment zakładania rezerwacji. Po potwierdzeniu rezerwacji cena bagażu dodatkowego może ulec zmianie!LIMIT BAGAŻU REJESTROWANEGO:
Wizzair: 10kg/20kg/32kg
Ryanair: 10kg/20kg
EasyJet: 15 kg, cena ok. 300 PLN; 23 kg, cena ok. 350 zł.
Uwaga!! Ceny podane na moment zakładania rezerwacji. Po potwierdzeniu rezerwacji cena bagażu dodatkowego może ulec zmianie! 
LIMIT BAGAŻU PODRĘCZNEGO w PRIMIE w cenie:
Wizzair: Klienci Prima Holiday mają wykupioną usługę WIZZ PRIORITY!
Usługa daje mozliwość:
* zabrania na pokład jednej sztuki małego bagażu, która musi zmieścić się pod fotelem, np. torbę na aparat, na laptopa, lub torebkę ( 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg))
* zabrania na pokład jednej podręcznej walizki na kółkach (55 x 40 x 23 cm, maks. 10 kg)
* pierwszeństwo wejścia na pokład
* Gwarantujemy, że możesz zabrać obie sztuki bagażu ze sobą do kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne.
Ryanair: 10kg, nieprzekraczający wymiarów 55 x 40 x 20 cm, oraz dodatkowo jeden mały bagaż, np. torebkę lub torbę na laptopa, nieprzekraczający wymiarów 35 x 20 x 20 cm oraz pierwszeństwo wejścia na pokład. Pasażerowie, którzy wykupili opcję pierwszeństwa wejścia na pokład mogą wnieść na pokład jeden mały oraz jeden duży bagaż podręczny, chyba że ze względów operacyjnych konieczne jest umieszczenie dużego bagażu podręcznego w luku. Obowiązuje Regulamin dotyczący bagażu rejestrowanego.
EasyJet: o wymiarach nie przekraczających 56x45x25 cm (w tym kółka, kieszonki i rączki).

WARUNKI WJAZDOWE :

* dokumentem podróży uprawniającym do wjazdu i pobytu (niezależnie od jego celu) na terytorium Grecjii jest ważny paszport lub dowód osobisty.
* Obywatele polscy korzystają z prawa do swobodnego przepływu osób w ramach Unii Europejskiej/Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
* każdy uczestnik imprezy zobowiązany jest do przestrzegania paszportowych, celnych, zdrowotnych i innych przepisów kraju, do którego podróżuje. Klient odpowiedzialny jest za dotrzymanie wszelkich przepisów niezbędnych do przeprowadzenia imprezy turystycznej, o których został poinformowany przez organizatora.

DOKUMENTY PODRÓŻY :

DOKUMENTY PODRÓŻY WYSYŁANE SĄ MAILEM NA 2 DZNI PRZED WYLOTEM.

Covid- 19 :

Informujemy, że zgodnie z komunikatem przesłanym przez grecką Ambasadę w Polsce pasażerowie lotów z Rzeczpospolitej Polskiej (z dniem 3 października 2020 r.) do Grecji będą musieli okazać negatywny wynik testu molekularnego (PCR) dla COVID-19, wykonanego do 72 godzin przed wjazdem do Grecji.
Tylko osoby, które posiadają zaświadczenie o negatywnym wyniku testu RT-PCR, zostaną wpuszczone na teren kraju przez władze graniczne.
Zaświadczenie o negatywnym wyniku testu powinno zostać przygotowane w języku angielskim, zawierać imię i nazwisko oraz numer dokumentu tożsamości osoby podróżującej.
zostać przygotowane w języku angielskim, zawierać imię i nazwisko oraz numer dokumentu tożsamości osoby podróżującej.
Laboratoriami wykonującymi badania RT-PCR powinny być:
a. Krajowe laboratoria referencyjne
b. Krajowe laboratoria zdrowia publicznego lub
c. Prywatne laboratoria, które są akredytowane przez odpowiednie krajowe organy akredytacyjne (niekoniecznie specjalnie dla COVID-19).
Grecja- aktualnie obowiazujace srodki majace na celu zapobieganie rozprzestrzenianiu sie wirusa COVID-19
Aktualizacja z dnia 03.08.2020 r.
Rząd grecki w związku panującą pandemią COVID-19 wprowadza:
Obowiązkowe użycie maski we wszystkich zamkniętych przestrzeniach:
* Sklepy oferujące towary i usługi wszelkiego rodzaju,
* Przedsiębiorstwa użyteczności publicznej,
* Banki,
* Gabinety lekarskie,
* Budynki komunalne (inne usługi publiczne),
* Sklepy spożywcze (piekarnie, sklepy mięsne, warzywniaki itp.)
* Salony fryzjerskie i kosmetyczne.
Inne obszary, w których stosowanie masek na twarz jest już obowiązkowe, obejmują:
* Cały transport publiczny,
* Taksówki,
* Supermarkety,
* Szpitale,
* Ośrodki zdrowia i centra diagnostyczne,
* Windy,
* Statki,
* Samoloty,
* Personel obsługujący klientów w restauracjach, kawiarniach i barach.
Nowe obostrzenia obowiązują do 31 sierpnia, chyba że rząd wyda inne polecenie
Grecki Rząd oficjalnie wprowadził nowe warunki wjazdowe dla turystów podróżujących do Grecji od 1 lipca 2020:
Na co najmniej na 24 godzin przed wjazdem do Grecji trzeba wypełnić formularz (Passenger Locator Form, PFL) na stronie https://travel.gov.gr/#/ W dokumencie trzeba podać informacje o miejscu przekroczenia granicy, długości pobytu w innych krajach i adres, pod którym będzie się przebywać w Grecji. System wygeneruje kod QR, który należy wydrukować lub zapisać na urządzeniu mobilnym - w wypadku podróży lotniczych będzie on skanowany przy wyjściu z samolotu.
Informujemy, że w związku z pojawiającymi się nowymi zarażeniami wirusem COVID-19 rząd grecki wprowadza nowe obostrzenia, które dotyczą obowiązku noszenia maseczki we wszystkich miejscach przestrzeni publicznej.
Transfer
Środki higieny i społeczny dystans - podczas transferu powinieneś mieć zapewniony dostęp do środków dezynfekujących. W czasie transferu wymagane jest także noszenie maseczki ochronnej i zachowanie społecznego dystansu. Zaleca się korzystanie ze środkowych i tylnych drzwi.
Prywatne transfery hotelowe - odbywają się w ograniczonej liczbie osób, zależnej od wielkości pojazdu. Kierowcy mają obowiązek stosowania masek ochronnych i rękawiczek oraz dezynfekcji pojazdów i ich regularnej, naturalnej wentylacji. Według wstępnych informacji autobusy będą mogły być wypełnione w 60%, a na ich pokładzie obowiązkowe będzie noszenie masek.
Hotele
Wszystkie hotele w Grecji zostały zobligowane do przestrzegania restrykcyjnych zasad bezpieczeństwa:
* Wyznaczenie koordynatora ds. Zdrowia - osoba pełniąca tę funkcję, będzie nadzorowała przestrzeganie protokołów i pracę wszystkich działów. Koordynator ds. Zdrowia musi zostać zgłoszony do rejestru Krajowej Organizacji Zdrowia Publicznego. Dodatkowo hotele zobowiązane są do sporządzenia planu operacyjnego na potrzeby zarządzania przypadkami COVID-19.
* Przeszkolony i zdyscyplinowany personel - kadra hoteli w Grecji musi zostać przeszkolona w zakresie przenoszenia wirusa i sposobie postępowania w przypadku wykrycia zakażeń. Zaleceniem jest, aby pracownicy codziennie mierzyli temperaturę i w przypadku wystąpienia niepokojących objawów, pozostali w domu.
* Obsługa medyczna - każdy obiekt jest zobowiązany do posiadania lekarza na wezwanie, który będzie działał zgodnie z instrukcjami w celu wykrycia podejrzanych przypadków COVID-19. Równolegle, za pośrednictwem telemedycyny, lekarze będą mogli obserwować podejrzane przypadki. Jednocześnie personel hotelowy ma obowiązek zapewnienia gościom maksymalnej ochrony poprzez utrzymywanie społecznego dystansu i regularnego stosowania środków higieny.
* Rejestr gości i personelu - Każdy hotel jest zobligowany do prowadzenia aktualnego i zgodne z przepisami RODO, rejestru członków personelu i gości, dzięki czemu w przypadku wykrycia przypadku choroby, wszystkie osoby mogące mieć z nim styczność, zostaną o tym fakcie poinformowane.
* Komunikacja i stosowanie widocznej informacji - wszystkie hotele w Grecji, muszą informować swoich gości na temat stosowanych zabezpieczeń. Zaleca się, aby na stronach internetowych hoteli, znajdowały się specjalne sekcje dedykowane COVID-19. Goście mają także mieć w ogólnodostępnych miejscach i pokojach, dokładne i wielojęzyczne instrukcje o działaniach zapobiegawczych i dostępnych środkach.
* Dystans społeczny - Goście i obsługa hoteli w Grecji zobowiązani są do utrzymywania 2 metrowego dystansu społecznego.
* Wykorzystanie technologii - rekomendacja stosowania technologii, umożliwiającej płatności zbliżeniowe oraz zakwaterowanie i wymeldowanie z obiektu, zamawianie dodatkowych usług, przez urządzenia mobilne.
* Zakaz wejścia dla osób z zewnątrz - goście spoza hotelu nie mogą do niego wchodzić.
* Przedłużenie czasu zameldowania i wymeldowania pomiędzy pobytami - zaleca się, aby wymeldowanie nastąpiło do 10 rano, a zameldowanie od godziny 15:00, aby pokoje zostały dokładnie wyczyszczone i zdezynfekowane oraz miały zapewnioną naturalną wentylację.
* Sprzątanie - Sprzątanie pokojów ma się odbywać z wykorzystaniem środków dezynfekujących a obsługa ma obowiązek zwrócenia specjalnej uwagi na dokładne czyszczenie wszystkich powierzchni łazienki przed przybyciem nowych gości. Należy unikać częstego sprzątania pokojów w czasie pobytu gości w celu unikania kontaktu z obsługą. Zalecane jest powiadomienie gości (na drzwiach lub wewnątrz pokoju) o tym, kiedy i w jaki sposób sprzątnięto ich pokoje. Ogólnodostępne pomieszczenia mają być czyszczone równie starannie, ze szczególnym naciskiem na częstą dezynfekcję takich miejsc jak klamki, przyciski windy itp.
* Dyskrecja - Personel ma obowiązek zapewnić dyskrecję gościom przebywającym na wczasach w Grecji, jeśli wykryto u nich objawy choroby.
* Ogólnodostępne środki dezynfekujące - Obiekty noclegowe są zobowiązane do udostępniania gościom i korzystania przez ich personel ze środków dezynfekujących. Wymagane jest także zapewnienie wystarczającej ilości materiałów jednorazowych, koniecznych do zachowania higieny i czystości (ręczniki papierowe, materiały jednorazowego użytku).
* Restauracje hotelowe - Restauracje są zobowiązane do przestrzegania najwyższych norm sanitarnych. Towary muszą być odbierane przez delegowane osoby, które będą nosić rękawiczki i maski ochronne. Pracownicy kuchni powinni zachować odległość od siebie, zgodną z wymogami Ministerstwa Zdrowia. Na terenie hotelowych restauracji, obowiązują identyczne zasady, jak w restauracjach i barach na terenie całej Grecji. Managerowie są natomiast odpowiedzialni za właściwe rozmieszczanie stolików, z zachowaniem społecznego dystansu.
* Place zabaw - na placach zabaw należy unikać przeludnienia i stosować zasady dystansu społecznego.
* SPA i Wellness - obowiązują zasady dystansu społecznego. Goście mają dostęp tylko po wcześniejszym uzgodnieniu. Zaleca się stosowanie okien z pleksiglasu w recepcji strefy SPA.
* Sklepy hotelowe i pomieszczenia ogólnodostępne - te przestrzenie są dostępne dla gości pod warunkiem zapewnienia dostosowanej do wielkości liczby gości oraz przestrzegania dystansu społecznego. Zaleca się, aby unikać korzystania z wind.
* Sprawna i zadbana klimatyzacja - Hotele mają obowiązek zwrócenia szczególnej uwagi na dobry stan klimatyzacji, jej właściwego

Informacje dotyczące COVID-19:

Podróżujący z Polski do Grecji od 3 października 2020 muszą przedstawić negatywny wynik testu PCR na COVID-19. Koszty takich testów i obowiązek ich wykonania w Polsce, spoczywa na podróżujących.

Zgodnie z nowymi zasadami wprowadzonymi przez rząd Grecji, Wszyscy turyści przybywający do tego kraju zobowiązani są na co najmniej 24 godzin przed podróżą (zalecamy 72 godzin), do wypełnienia formularza Passenger Locator Form (PLF).
Formularz dostępny jest na stronie www: travel.gov.gr
Należy w nim umieścić informacje o miejscu przylotu, adresie pobytu w Grecji, podstawowe dane osobowe i miejscu pobytu w ciągu ostatnich 14 dni przed przylotem. Po uzupełnieniu wszystkich wymaganych danych, podróżujący otrzyma kod QR, który należy wydrukować lub zapisać na urządzeniu mobilnym.

UWAGA: Plik otrzymasz w dniu planowanego przybycia do Grecji (o północy).
Tuż po wyjściu z samolotu, na podstawie tych danych pracownicy służb granicznych podejmą decyzję czy wjeżdżający może przekroczyć granicę, czy musi poddać się badaniu na COVID-19. Do chwili otrzymania wyniku badania, podróżujący ma obowiązek pozostania w izolacji w miejscu pobytu podanym w formularzu.

UWAGA: Osoby nieprzestrzegające przepisów, podlegają grzywnie w kwocie 500 Euro.

* Udogodnienia:

Bez paszportu Kurorty nadmorskie Dla rodzin z dziećmi Fitness / siłownia Basen odkryty Basen kryty Rowery Przedszkole Zjeżdżalnie wodne Blisko lotniska Animacje dla dorosłych Sport Tenis Sporty wodne Windsurfing Ułatwienia dla niepełnosprawnych Dostęp do internetu Klimatyzacja Życie nocne

* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu.

Lokalizacja

Opinie

2.8

Ocena klientów
na podstawie 20 dodanych opinii

Lokalizacja
4,0
Pokój
2,8
Posiłki
3,4
Basen
3,3
Czystość
2,7
Obsługa
3,0
Klienci polecają hotel dla:
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
  • rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia
  • par
  • aktywnych
  • seniorów
  • 3.7
    wrzesień 2015

    Hotel lepszy niż opinie o nim.

    Przerażony opiniami z sercem na ramieniu jechałem na swoje wakacje. Wcześniej interweniowałem u organizatora imprezy i w Travelplanet w sprawie tego hotelu, niestety zostałem zbyty w obydwu miejscach. Hotel owszem lata świetności ma za sobą. Pokoje trochę zaniedbane, beznadziejne animacje. Na plus jedzenie: duży wybór, smacznie, ładny ogród, doskonałe położenie: dobra baza na wypad do Rodos i innych atrakcji turystycznych. Na pewno nie cztery gwiazdki, ale lepiej niż w innych opiniach.
    Przerażony opiniami z sercem na ramieniu jechałem na swoje wakacje. Wcześniej interweniowałem u organizatora imprezy i w Travelplanet w sprawie tego hotelu, niestety zostałem zbyty w obydwu miejscach. Hotel owszem lata świetności ma za sobą. Pokoje trochę zaniedbane, beznadziejne animacje. Na plus jedzenie:
    duży wybór, smacznie, ładny ogród, doskonałe położenie: dobra baza na wypad do Rodos i innych atrakcji turystycznych. Na pewno nie cztery gwiazdki, ale lepiej niż w innych opiniach.
  • 2.0
    wrzesień 2015

    all inclusive bardzo ubogi

    Wlasnie wróciliśmy z tego hotelu którego nie polecam.<br />Barman mial limit 10 butelek alkoholu wszelkiego rodzaju na wieczór a zaczynał nalewac od godz 18 a wiec chwile pozniej zaczynał mówić FINISH wódka, FINISH brandy, FINISH tequila. Zdarzylo sie ze brandy skończyła się po 45 minutach! Jakie to all inclusive? Raz zdarzyło sie ze skończyła sie...<br />CYTRYNA. Cola to jak by do polo coli dac 10 slodzikow.  Jedyne co sie nie konczylo to ich niby piwo i ich uzo... blee. Najgorzej było gdy przekierowali ludzi z hotelu medblue Fanes(spółka) w którym pracownicy odeszli gdyz nie dostawali pieniędzy.<br />Tak samo pewnie będzie i w tym hotelu ale o tym zaraz.<br /><br />Animatorzy których można nazwac trafnie Amatorzy to juz totalne nieporozumienie. Przez caly pobyt odbyła się jedna atrakcja mini disco dla dzieci 15 minut.<br />Pewnego dnia po południu z naszymi animatorami-amatorami przyjechało jeszcze dwóch innych po czym jednen z nich wzial mikrofon i zaczal krzyczeć mówić że hotel nie placi im ze jest wszystko do d... ze nie ma dlatego animacji ze oni maja to gdzies ze mamy dzwonić na policje ma to w d... ze maja gow... sprzet  i wiele innych. Dysponuje cząstkowych nagraniem gdy to sie odbywało. Po tym incydencie doszlo do obaw gdyz dowiedzieliśmy sie ze medblue Fanes jest nie wyplacalny. I to samo mogło zdarzyć się w tym hotelu i zaczala sie panika. Po krótkim czasie przyjechali rezydenci Rainbow Tours i innych biur. Zaczęliśmy z nimi rozmowe powiedzili ze wiedzą co tu zaszło ze sporządzili juz raport i ze proszą o uspokojenie oraz  ze świadczenia w tym hotelu będą nadal wydawane i ze musza isc zameldować klientów z hotelu Fanes. Następnie pewien Pan zadzwonił do "naszej rezydentki" sławnej juz Martyny z Wezyra z prośbą o przejechanie do hotelu gdyż dziwne rzeczy tutaj sie dzieją usłyszał ze ona jest w hotelu w którym jest problem(Fanes) i nie przyjedzie a także zeby nie siać zamętu w hotelu.  Maskarka. Moglo jej również dobrze nie być nikt by tego nie odczul. Zakwaterowanie tez wszyscy sami musieliśmy zrobić. Pewna strasza Pani usłyszała ze musi iść sama do hotelu jakies 400 m. gdyż autobus tam nie dojedzie a był juz ciemny wieczór. Ale mniejsza z nią. Wracając do animatorow. Raz grali, raz nie, raz zwijali sprzęt, raz rozwijali. Lysy Turek skarżył znowu ze hotel mu nie placi ze nie robi amimacji wzial sprzet ze swoim drugim i pojechali potem menadżer pojechal i po kilku godzinach wrócili. I tak w kółko jakies "animacje" ich chyba;)  Jak juz grali to swoje tureckie utwory w kolko mimo ze byli tam Polacy i Rosjanie. Piłkę chcieliśmy do siatkówki- dzieci w Etopi mają lepszą bo chociaż powietrze w niej maja. Wziąłem ją by pokazac znajomym którzy byli w basenie po czym wracam do niego by ja napompowal a on stwierdził ze jest mokra i nam nie da juz. Absurd.<br /><br />Pokoje hotel oraz basen wymagają odświeżenia oraz wymienienia mebli czy tez plytek w basenie gdyz wciąż odpadają i sa ostre krawędzie.<br /><br />Pokoj 328 nie działa karta na magnez której używają sprzątaczki.  Z tego powodu nie miałem sprzątanego pokoju. Trzeciego dnia poszedlem do recepcji zgłosić problem. Następnego dnia sprzątaczka poprosiła o klucz zeby mogla posprzątać. Zamiast zgłosić sama usterke czekała. Sprzątanie polega na pozamiataniu scielenia lozka oraz pomuzganiu czarnych mebli.<br />Caly tydzień pobytu tykajacy dźwięk z drzwi. Informujacy o usterce nie działającej karty. Nikt nie raczyl tego naprawic a wystarczy chyba baterie wymienić(opisane w innym komentarzu tego hotelu) prysznic bez kabiny. Sam brodzik. Po każdej kapieli dodatkowa atrakcja hotelu- basen w łazience. Na środku dziura nie zasłonięta nie naprawiona. Klima chlodzila tylko głośno i tez skrapla sie woda i tworzą się pęcherza wokół niej.<br /><br />SPA i siłownia to.kolejne oszustwo stron mających ten hotel w ofercie.  Ostatniego dnia wyjazdu naszla ulewa w recepcji cieknie dach nad basenem.   Na dole kiedyś istniała jakas odnowa biologiczna ale... z 5 lat temu.  Pomieszanie zalane przez ulewe również restauracja. Nie nadarzyli wycierać wody dostającej sie do wnętrza. Juz nie wspominając o dziurach w szybach i w ścianach ktore opisywane sa w poniższych komentarzach. <br /><br />Obsługa miła. Barman Filpos taki jeden ogarniety któremu się chce i tez wysłucha a takze porozmawia. Pani w snack barze tez chociaz widać ze jest zmęczona chyba ta praca w tym hotelu.<br />Lody w snack barze od 11 do 12 !<br />Otwierali od 10 a w nim piwo wino uzo soki, napoje gazowane oraz kawa.<br />Przekąski ze śniadania czyli jajka sądzone frytki parowki. Po godz 14.30 pozostałości po obiedzie ryz gulasz itp<br />O 18 zamykali i otwierali bar przy stolowce gdzie stało te kilka butelek tego alkoholu-  all inclusive FINISH<br /><br />Na plus dodac mogę ze nie bylismy glodni i ze jedzenie było dobre troche tluste ale smaczne.  Raz byly nagetsy raz skrzydełka w miodzie. frytki również na sniadanie pewnie pozostałości po obiedzie. Jabłka i brzoskwinie głównie czasem gruszka i winogrona raz zdarzył sie arbuz.<br /><br />Hotel swojego czasu musiał robić wrażenie. Teraz jest do remontu i odświeżenia. Ma potencjał który powinien byc wykorzystany przez wlascicieli ktorzy musza siegnac do kieszeni, by zdjecia takie jakie maja polskie biura w tym Wezyr ilustrujące obiekt byly teraźniejszościa a nie daleka przeszłością przez które oszukują nas klientów.<br />
    Wlasnie wróciliśmy z tego hotelu którego nie polecam.
    Barman mial limit 10 butelek alkoholu wszelkiego rodzaju na wieczór a zaczynał nalewac od godz 18 a wiec chwile pozniej zaczynał mówić FINISH wódka, FINISH brandy, FINISH tequila. Zdarzylo sie ze brandy skończyła się po 45 minutach! Jakie to
    all inclusive? Raz zdarzyło sie ze skończyła sie...
    CYTRYNA. Cola to jak by do polo coli dac 10 slodzikow.  Jedyne co sie nie konczylo to ich niby piwo i ich uzo... blee. Najgorzej było gdy przekierowali ludzi z hotelu medblue Fanes(spółka) w którym pracownicy odeszli gdyz nie dostawali pieniędzy.
    Tak samo pewnie będzie i w tym hotelu ale o tym zaraz.

    Animatorzy których można nazwac trafnie Amatorzy to juz totalne nieporozumienie. Przez caly pobyt odbyła się jedna atrakcja mini disco dla dzieci 15 minut.
    Pewnego dnia po południu z naszymi animatorami-amatorami przyjechało jeszcze dwóch innych po czym jednen z nich wzial mikrofon i zaczal krzyczeć mówić że hotel nie placi im ze jest wszystko do d... ze nie ma dlatego animacji ze oni maja to gdzies ze mamy dzwonić na policje ma to w d... ze maja gow... sprzet  i wiele innych. Dysponuje cząstkowych nagraniem gdy to sie odbywało. Po tym incydencie doszlo do obaw gdyz dowiedzieliśmy sie ze medblue Fanes jest nie wyplacalny. I to samo mogło zdarzyć się w tym hotelu i zaczala sie panika. Po krótkim czasie przyjechali rezydenci Rainbow Tours i innych biur. Zaczęliśmy z nimi rozmowe powiedzili ze wiedzą co tu zaszło ze sporządzili juz raport i ze proszą o uspokojenie oraz  ze świadczenia w tym hotelu będą nadal wydawane i ze musza isc zameldować klientów z hotelu Fanes. Następnie pewien Pan zadzwonił do "naszej rezydentki" sławnej juz Martyny z Wezyra z prośbą o przejechanie do hotelu gdyż dziwne rzeczy tutaj sie dzieją usłyszał ze ona jest w hotelu w którym jest problem(Fanes) i nie przyjedzie a także zeby nie siać zamętu w hotelu.  Maskarka. Moglo jej również dobrze nie być nikt by tego nie odczul. Zakwaterowanie tez wszyscy sami musieliśmy zrobić. Pewna strasza Pani usłyszała ze musi iść sama do hotelu jakies 400 m. gdyż autobus tam nie dojedzie a był juz ciemny wieczór. Ale mniejsza z nią. Wracając do animatorow. Raz grali, raz nie, raz zwijali sprzęt, raz rozwijali. Lysy Turek skarżył znowu ze hotel mu nie placi ze nie robi amimacji wzial sprzet ze swoim drugim i pojechali potem menadżer pojechal i po kilku godzinach wrócili. I tak w kółko jakies "animacje" ich chyba;)  Jak juz grali to swoje tureckie utwory w kolko mimo ze byli tam Polacy i Rosjanie. Piłkę chcieliśmy do siatkówki- dzieci w Etopi mają lepszą bo chociaż powietrze w niej maja. Wziąłem ją by pokazac znajomym którzy byli w basenie po czym wracam do niego by ja napompowal a on stwierdził ze jest mokra i nam nie da juz. Absurd.

    Pokoje hotel oraz basen wymagają odświeżenia oraz wymienienia mebli czy tez plytek w basenie gdyz wciąż odpadają i sa ostre krawędzie.

    Pokoj 328 nie działa karta na magnez której używają sprzątaczki.  Z tego powodu nie miałem sprzątanego pokoju. Trzeciego dnia poszedlem do recepcji zgłosić problem. Następnego dnia sprzątaczka poprosiła o klucz zeby mogla posprzątać. Zamiast zgłosić sama usterke czekała. Sprzątanie polega na pozamiataniu scielenia lozka oraz pomuzganiu czarnych mebli.
    Caly tydzień pobytu tykajacy dźwięk z drzwi. Informujacy o usterce nie działającej karty. Nikt nie raczyl tego naprawic a wystarczy chyba baterie wymienić(opisane w innym komentarzu tego hotelu) prysznic bez kabiny. Sam brodzik. Po każdej kapieli dodatkowa atrakcja hotelu- basen w łazience. Na środku dziura nie zasłonięta nie naprawiona. Klima chlodzila tylko głośno i tez skrapla sie woda i tworzą się pęcherza wokół niej.

    SPA i siłownia to.kolejne oszustwo stron mających ten hotel w ofercie.  Ostatniego dnia wyjazdu naszla ulewa w recepcji cieknie dach nad basenem.   Na dole kiedyś istniała jakas odnowa biologiczna ale... z 5 lat temu.  Pomieszanie zalane przez ulewe również restauracja. Nie nadarzyli wycierać wody dostającej sie do wnętrza. Juz nie wspominając o dziurach w szybach i w ścianach ktore opisywane sa w poniższych komentarzach. 

    Obsługa miła. Barman Filpos taki jeden ogarniety któremu się chce i tez wysłucha a takze porozmawia. Pani w snack barze tez chociaz widać ze jest zmęczona chyba ta praca w tym hotelu.
    Lody w snack barze od 11 do 12 !
    Otwierali od 10 a w nim piwo wino uzo soki, napoje gazowane oraz kawa.
    Przekąski ze śniadania czyli jajka sądzone frytki parowki. Po godz 14.30 pozostałości po obiedzie ryz gulasz itp
    O 18 zamykali i otwierali bar przy stolowce gdzie stało te kilka butelek tego alkoholu-  all inclusive FINISH

    Na plus dodac mogę ze nie bylismy glodni i ze jedzenie było dobre troche tluste ale smaczne.  Raz byly nagetsy raz skrzydełka w miodzie. frytki również na sniadanie pewnie pozostałości po obiedzie. Jabłka i brzoskwinie głównie czasem gruszka i winogrona raz zdarzył sie arbuz.

    Hotel swojego czasu musiał robić wrażenie. Teraz jest do remontu i odświeżenia. Ma potencjał który powinien byc wykorzystany przez wlascicieli ktorzy musza siegnac do kieszeni, by zdjecia takie jakie maja polskie biura w tym Wezyr ilustrujące obiekt byly teraźniejszościa a nie daleka przeszłością przez które oszukują nas klientów.
  • 3.0
    wrzesień 2015

    Wróciłam wypoczęta mimo uwag.

    Prawdą jest że hotel lata świetności ma za sobą. Zaniedbany, żle prowadzony.Jedzenie monotonne, mała ilość owoców .Nie trzeba dopłacać do pokoii z basenem , dostaliśmy go na miejscu bez wczesnej rezerwacji.Pokoje sprzątane codziennie, miła obsługa. Na terenie hotelu piękna roślinność , bliskość plaży dużym plusem. Ogólnie z rodzinną jesteśmy zadowoleni , wypoczęci. Byliśmy początkiem września pogoda piękna , woda lazurowa . Hotel oceniam na trzy gwiazdki.
    Prawdą jest że hotel lata świetności ma za sobą. Zaniedbany, żle prowadzony.Jedzenie monotonne, mała ilość owoców .Nie trzeba dopłacać do pokoii z basenem , dostaliśmy go na miejscu bez wczesnej rezerwacji.Pokoje sprzątane codziennie, miła obsługa. Na terenie hotelu piękna roślinność , bliskość plaży
    dużym plusem. Ogólnie z rodzinną jesteśmy zadowoleni , wypoczęci. Byliśmy początkiem września pogoda piękna , woda lazurowa . Hotel oceniam na trzy gwiazdki.
  • 2.0
    sierpień 2015

    Hotel bardzo zaniedbany, zdjęcia w ofercie z przed 5 lat.

    Gdy przyjechaliśmy na miejsce w pierwszy dzień byliśmy zrozpaczeni. Przywitała nas wybita szyba i dziura w suficie w recepcji. Hotel zaniedbany. Pokoje zaniedbane. Zdjęcia w ofercie zostały zrobione ok. 5-6 lat temu kiedy dyrektor się interesował swoim obiektem i był to jeden z najlepszych hoteli na Rodos, teraz wygląda to zupełnie inaczej. Restauracja a'la carte zamknięta, podobnie jak pokój rozrywek. Jedzenie monotonne. Przekąski to to co zostało ze śniadania, obiadu, czyli np. jajecznica i parówki, nie muszę opisywać jak to wyglądało po paru godzinach. Hotel jest mistrzem w wykorzystywaniu resztek. Wszystko czego goście nie zjedli było użyte do sałatek wieczorem lub na następny dzień. Największy minus to jednak bardzo, bardzo mała ilość leżaków. Ludzie mieszkający przy basenie zajmowali je o 5 rano ręcznikami, choć nie można tego robić. Więc o 8, dy szliśmy na śniadanie nie było już nic wolnego. Nie oryginalne napoje. Mały wybór alkoholi. Z plusów na pewno piękna kamienista plaża, bardzo blisko z lazurową wodą. Bajka. Nie warto dopłacać za pokoje z basenem, bo można je dostać bez żadnej dopłaty. Na szczęście nie widzieliśmy żadnych robaków. Animacje spoko. Obsługa, jak to grecy, zmęczona, powolna. Pokój mieliśmy sprzątany raz w ciągu 8 dniowego pobytu, w dodatku pokojówka po wyjściu zostawiła go otwarty, więc tak był aż wróciliśmy wieczorem. Już zwiedziliśmy trochę świata i na prawdę hotel ma wielki potencjał, ktoś to niestety zaniedbał. Za 1500zł na tydzień warto jechać, ale za więcej zdecydowanie odradzam, bo się rozczarujecie. Hotel zasługuje na max 3 gwiazdki.
    Gdy przyjechaliśmy na miejsce w pierwszy dzień byliśmy zrozpaczeni. Przywitała nas wybita szyba i dziura w suficie w recepcji. Hotel zaniedbany. Pokoje zaniedbane. Zdjęcia w ofercie zostały zrobione ok. 5-6 lat temu kiedy dyrektor się interesował swoim obiektem i był to jeden z najlepszych hoteli na
    Rodos, teraz wygląda to zupełnie inaczej. Restauracja a'la carte zamknięta, podobnie jak pokój rozrywek. Jedzenie monotonne. Przekąski to to co zostało ze śniadania, obiadu, czyli np. jajecznica i parówki, nie muszę opisywać jak to wyglądało po paru godzinach. Hotel jest mistrzem w wykorzystywaniu resztek. Wszystko czego goście nie zjedli było użyte do sałatek wieczorem lub na następny dzień. Największy minus to jednak bardzo, bardzo mała ilość leżaków. Ludzie mieszkający przy basenie zajmowali je o 5 rano ręcznikami, choć nie można tego robić. Więc o 8, dy szliśmy na śniadanie nie było już nic wolnego. Nie oryginalne napoje. Mały wybór alkoholi. Z plusów na pewno piękna kamienista plaża, bardzo blisko z lazurową wodą. Bajka. Nie warto dopłacać za pokoje z basenem, bo można je dostać bez żadnej dopłaty. Na szczęście nie widzieliśmy żadnych robaków. Animacje spoko. Obsługa, jak to grecy, zmęczona, powolna. Pokój mieliśmy sprzątany raz w ciągu 8 dniowego pobytu, w dodatku pokojówka po wyjściu zostawiła go otwarty, więc tak był aż wróciliśmy wieczorem. Już zwiedziliśmy trochę świata i na prawdę hotel ma wielki potencjał, ktoś to niestety zaniedbał. Za 1500zł na tydzień warto jechać, ale za więcej zdecydowanie odradzam, bo się rozczarujecie. Hotel zasługuje na max 3 gwiazdki.
  • 3.0
    sierpień 2015

    Nie wróce tam

    Dużo by wymieniać co poprawić w hotelu i całej wycieczce od rezydenta po sam pobyt, wszystko bylo inaczej niż w opisie
    Dużo by wymieniać co poprawić w hotelu i całej wycieczce od rezydenta po sam pobyt, wszystko bylo inaczej niż w opisie
  • 4.0
    sierpień 2015

    NAPEWNO TAM WRÓCĘ

    ODNOSZĘ WRAŻENIE ŻE BYŁEM W INNYM HOTELU NIŻ TE WSZYSTKIE MARUDY TU PISZĄCE. BYŁO SUPER, ŻARCIE REWELACJA ,HOTEL STAN DOBRY, DUŻO ATRAKCJI OBSŁUGA PRZEMIŁA POKÓJ SPRZĄTANY CODZIENNIE ,ALKOHOL BEZ OGRANICZEŃ PRAKTYCZNIE OD RANA . A CO DO TYCH ROBAKÓW NAZYWANYCH PRZEZ POLAKÓW 'KARALUCHAMI' TO ŚMIECH NA SALI, U NAS SĄ MUCHY I,PSZCZOŁY A TAM TAKIE ROBACZKI. POZDRAWIAM .<br />'<br />
    ODNOSZĘ WRAŻENIE ŻE BYŁEM W INNYM HOTELU NIŻ TE WSZYSTKIE MARUDY TU PISZĄCE. BYŁO SUPER, ŻARCIE REWELACJA ,HOTEL STAN DOBRY, DUŻO ATRAKCJI OBSŁUGA PRZEMIŁA POKÓJ SPRZĄTANY CODZIENNIE ,ALKOHOL BEZ OGRANICZEŃ PRAKTYCZNIE OD RANA . A CO DO TYCH ROBAKÓW NAZYWANYCH PRZEZ POLAKÓW 'KARALUCHAMI' TO ŚMIECH
    NA SALI, U NAS SĄ MUCHY I,PSZCZOŁY A TAM TAKIE ROBACZKI. POZDRAWIAM .
    '
  • 1.0
    sierpień 2015

    Omijaj szerokim łukiem!!!!

    Zacznę od tego, że Biurze Rainbow Tours powinno być wstyd za proponowanie tego hotelu w swojej ofercie! Czujemy się oszukani i okradzeni z dużej gotówki! Oferta na stronie jest nieaktualna a zdjęcia to fatamorgana. Już pierwszego dnia pobytu żądaliśmy u rezydentki Marty Mieleszko zmiany hotelu, ale niestety nawet nie otrzymaliśmy żadnej odpowiedzi .Gdyby nie fakt, że na pięć dni wypożyczyliśmy sobie skuter i fizycznie nie było nas w hotelu, to nie dalibyśmy rady siedząc na miejscu. Hotel się wali, jest brudny , sprzęty poniszczone, pokoje brudne, obsługa tak niesympatyczna, że to woła o pomstę do nieba!!!! Nie czuliśmy się gośćmi, tylko intruzami. Gdy ktoś się spóźnił o kilka minut na posiłek, zostawał w chamski sposób wypraszany. Dochodziło nawet do rękoczynów. Kelnerzy wyrywali gościom talerze z rąk, szarpiąc się z nimi. Najbardziej bezczelna była murzynka w restauracji. Pewnego dnia, gdy wróciliśmy pod wieczór do pokoju, zorientowaliśmy się, że czujnik przy drzwiach się zepsuł i miarowo, nieprzerwanie piszczał. Poprosiliśmy o pomoc obsługę, w tym menadżera, który nas totalnie zignorował, mówiąc, że o tej porze to on idzie spać i nie ma zamiaru nic naprawiać! Gdyby nie scyzoryk ze śrubokrętem mojego zaradnego męża , nie przespalibyśmy nocy. Basen robił wrażenie może 20 lat temu, przejrzystość wody średnia. Natomiast basen ze zjeżdżalniami dla dzieci- koszmarny!!! Woda gęsta, bałabym się tam zanurzyć mały palec u nogi. Animacje robione od niechcenia. Baby- dance albo był spóźniony godzinę, albo nie było go wcale. Plaża wąska, nieciekawa, z połamanymi kilkoma leżakami. Pisać o niedociągnięciach można byłoby jeszcze długo. Nie polecamy i tyle! Jedynym promykiem słońca w tym ciemnym miejscu była miła pani w snack barze o imieniu Eleftheria, ale to za mało, żeby się na ten hotel zdecydować.
    Zacznę od tego, że Biurze Rainbow Tours powinno być wstyd za proponowanie tego hotelu w swojej ofercie! Czujemy się oszukani i okradzeni z dużej gotówki! Oferta na stronie jest nieaktualna a zdjęcia to fatamorgana. Już pierwszego dnia pobytu żądaliśmy u rezydentki Marty Mieleszko zmiany hotelu, ale
    niestety nawet nie otrzymaliśmy żadnej odpowiedzi .Gdyby nie fakt, że na pięć dni wypożyczyliśmy sobie skuter i fizycznie nie było nas w hotelu, to nie dalibyśmy rady siedząc na miejscu. Hotel się wali, jest brudny , sprzęty poniszczone, pokoje brudne, obsługa tak niesympatyczna, że to woła o pomstę do nieba!!!! Nie czuliśmy się gośćmi, tylko intruzami. Gdy ktoś się spóźnił o kilka minut na posiłek, zostawał w chamski sposób wypraszany. Dochodziło nawet do rękoczynów. Kelnerzy wyrywali gościom talerze z rąk, szarpiąc się z nimi. Najbardziej bezczelna była murzynka w restauracji. Pewnego dnia, gdy wróciliśmy pod wieczór do pokoju, zorientowaliśmy się, że czujnik przy drzwiach się zepsuł i miarowo, nieprzerwanie piszczał. Poprosiliśmy o pomoc obsługę, w tym menadżera, który nas totalnie zignorował, mówiąc, że o tej porze to on idzie spać i nie ma zamiaru nic naprawiać! Gdyby nie scyzoryk ze śrubokrętem mojego zaradnego męża , nie przespalibyśmy nocy. Basen robił wrażenie może 20 lat temu, przejrzystość wody średnia. Natomiast basen ze zjeżdżalniami dla dzieci- koszmarny!!! Woda gęsta, bałabym się tam zanurzyć mały palec u nogi. Animacje robione od niechcenia. Baby- dance albo był spóźniony godzinę, albo nie było go wcale. Plaża wąska, nieciekawa, z połamanymi kilkoma leżakami. Pisać o niedociągnięciach można byłoby jeszcze długo. Nie polecamy i tyle! Jedynym promykiem słońca w tym ciemnym miejscu była miła pani w snack barze o imieniu Eleftheria, ale to za mało, żeby się na ten hotel zdecydować.
Znasz ten hotel? Podziel się opinią!

Przewodnik

Wycieczki fakultatywne

Uwaga! Cena uległa zmianie.
Cena za osobę:
zł/os.
1 019 zł/os.
Kod oferty: 06102021BVPR19928
5 dni
AI - All Inclusive
Prima Holiday
Zobacz inne warianty
Zakwaterowanie
Zapytaj o ofertę

Szczegóły wyjazdu

Uwaga! Oferta z dojazdem własnym.
Wyjazd:
śr. 06.10.2021
Powrót:
pon. 11.10.2021
Zamówienie wstępne
Prosimy o wypełnienie formularza w celu dokonania rezerwacji miejsc na wybraną wycieczkę. Przesłanie formularza nie wiąże się z żadnymi kosztami i jest niezobowiązujące.
Ta oferta jest dostępna online. W kolejnych krokach otrzymasz możliwość jej opłacenia.
Cena całkowita (): 2 460
Zaliczka:  zł
  • (zaliczka + ubezpieczenie)
Kup na raty 0%: 5 x  zł
Rzeczywiste raty 0% - bez odsetek i pierwszej wpłaty. Wybór płatności ratalnej będzie dostępny w dalszych krokach.
Wystarczy 100 zł zaliczki aby zarezerwować tę ofertę. Pozostałą kwotę należy wpłacić do 30 dni przed datą wyjazdu.
Czytaj więcej

Przeczytaj klauzulę informacyjną i dowiedz się, na jakich zasadach będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe. Klikając przycisk „Dalej”, potwierdzasz, że zapoznałeś/aś się z tymi zasadami.
KLAUZULA INFORMACYJNA
ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych na etapie poszukiwania imprezy turystycznej jest Travelplanet.pl S.A. z siedzibą we Wrocławiu, kod pocztowy 50-418, ul. Traugutta 45. W związku z zawarciem i realizacją umowy...

Wybrana oferta:

All Senses Ocean Blue Seaside Resort (ex. MedBlue Kremasti)

Liczba osób:
2 dorosłych
Wyżywienie:
All Inclusive
Termin:
śr. 06.10.2021
Cena
2 038
ZGŁOŚ UWAGI DO STRONY
1 dzień
2 dni
3 dni
4 dni
5 dni
6 dni
7 dni
8 dni
9 dni
10 dni
11 dni
12 dni
13 dni
14 dni
15 dni
16 dni
17 dni
18 dni
19 dni
20 dni
21 dni
22 dni
23 dni
24 dni
25 dni
26 dni
27 dni
28 dni
AI - All Inclusive
Prima Holiday
Comfort Garden View DBL (182) 2 038
Double Room Garden View (1EX) 2 118