Atuty oferty

Opis hotelu

KATEGORIA:

4*

REGION:

Rodos

OPIS:

Znany hotel należący do sieci Cyprotel Hotels położony jest w rozległym ogrodzie jest idealnym miejscem na wakacyjny relaks. Główną zaletą hotelu są zjeżdżalnie wodne i baseny zapewniające dobrą zabawę zarówno dla dzieci, jak i dorosłych. Bogate zaplecze sportowo-rekreacyjne oraz polskojęzyczny animator dla dzieci zachęcają do spędzenia czasu z całą rodziną. Od znanego i rozrywkowego miasta Faliraki dzieli nas tylko 1 km.

lokalizacja:

1 km od Faliraki, 19 km od lotniska w Rodos-RHO. Hotel usytuowany na powierzchni: 65000 m2.

kategoria organizatora:

4*

kategoria lokalna:

4*

Data otwarcia:

1985 r. Częściowo odnowiony w 2018 r.
Na terenie hotelu: restauracja, bary (2), sejf w recepcji (płatny), pralnia (płatna), 2 baseny odkryte, 6 zjeżdżalni wodnych (działają w godzinach 10:00-18:00).

rabaty i zniżki:

2 dzieci do 13 lat pobyt w hotelu gratis

internet:

- Wi-Fi w hotelu bezpłatne

plaża:

1,5 km od hotelu, publiczna, piaszczysta, dojście do plaży ulicą. Do plaży kursuje bezpłatny bus hotelowy. Płatne: parasole, leżaki.

pokoje:

Zlokalizowane są w 7 budynkach:
- 1 budynek główny (liczba pięter: 3, liczba wind: 1)
- 6 aneksów (liczba pięter: 2)
Typy pokoi:
- pokoje rodzinne z łóżkiem piętrowym dla max. 4 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, minibar (pusty), TV, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon lub taras
- pokoje twin dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, minibar (pusty), TV, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon lub taras
- pokoje rodzinne dla max. 4 os.: 2 sypialnie, klimatyzacja indywidualna, minibar (pusty), TV, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon lub taras
- pokoje rodzinne open plan dla max. 4 os.: klimatyzacja indywidualna, minibar (pusty), TV, łazienka (wanna lub prysznic, WC), taras
- pokoje single dla max. 2 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, minibar (pusty), TV, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon lub taras
- pokoje twin economy/pokoje budget bez balkonu
- pokoje twin promo max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, minibar (pusty), TV, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon lub taras
- pokoje rodzinne z drzwiami przesuwnymi dla max. 4 os.: 2 sypialnie, klimatyzacja indywidualna, minibar (pusty), TV, łazienka (wanna lub prysznic, WC), taras

Wyżywienie:

- restauracja główna "Lydia", 2 bary
All Inclusive
(10:00-23:00)
- śniadanie (07:30-10:00), późne śniadanie (10:00-11:00), kolacja (19:00-21:30) serwowane w restauracji głównej
- obiad (12:00-15:00) , przekąski (15:30-17:30) serwowane w barze "Danae"
- napoje bezalkoholowe, lokalne napoje alkoholowe

z myślą o dzieciach:

- polskojęzyczny animator dla dzieci od 15.07.20 do 15.09.20
- zgodnie z nowymi wytycznymi dot. bezpieczeństwa polskie animacje będą odbywały się w ograniczonym zakresie w zależności od hotelu
- brodzik
- zjeżdżalnie wodne dla dzieci (2)
- animacje dla dzieci oraz miniklub dla dzieci w wieku 4-12 lat
- dzieci w wieku 1-3 lat mogą przebywać na terenie miniklubu tylko pod opieką rodzica/opiekuna
- plac zabaw
- menu i krzesełka dla dzieci w restauracji
- łóżeczko dla dziecka do 2 lat (bezpłatne, na zamówienie przed przyjazdem

w cenie:

- tenis stołowy, siatkówka
- siatkówka plażowa
- miniboisko do piłki nożnej
- siłownia
- animacje
- jacuzzi

płatne:

- kort do tenisa ziemnego
- oświetlenie kortu
DODATKOWE INFORMACJE
Ze względu na procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem Covid-19 w danym obiekcie mogą występować ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. wyposażenie pokoju, serwis plażowy, serwis posiłków.
Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:
- Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE
- Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - NIE
- Czy w hotelu można kupić maseczki? - NIE
- Czy w hotelu znajduje się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK
- Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - NIE
- Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp.? - NIE
- Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - NIE
- Jak często są sprzątane pokoje? - RAZ NA TYDZIEŃ
- Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - TAK, NA ŚNIADANIE, OBIAD I KOLACJĘ
- Jak będą serwowane posiłki? - PRZEZ OBSŁUGĘ KELNERSKĄ
- Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK
- Czy jest dostępna usługa Room Service? - NIE
- Czy będą czynne restauracje a la carte/tematyczne? - NIE
- Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - NIE
- Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? - MAX 2 GOŚCI na 10 M2
- Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - NIE
- Czy na leżakach są materace? - NIE
- Czy na plaży są dostępne ręczniki? - ROZPAKOWANE
- Czy leżaki są dezynfekowane? - NIE
- Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - TAK, PRZEZ OBSŁUGĘ KELNERSKĄ
- Czy zjeżdżalnie wodne i aquapark są czynne? - TAK, MAX. 100 GOŚCI
- Czy centrum SPA jest czynne? - NIE
- Czy łaźnia turecka jest czynna? - NIE
- Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - NIE
- Czy siłownia jest czynna? - NIE
- Czy mini klub jest czynny? - NIE
- Czy hotel prowadzi program animacyjny? - TAK, W CIĄGU DNIA I WIECZOREM
- Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19? - PLAN JEST WDROŻONY ZGODNIE Z WYTYCZNYMI EODY (GRECKIEJ ORGANIZACJI ZDROWIA)
- Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? - BĘDZIEMY POSTĘPOWAĆ ZGODNIE Z PROCEDURAMI, KTÓRE ZOSTANĄ PODANE PRZEZ LEKARZA I EODY. GOŚĆ Z PODEJRZENIEM ZAKAŻENIA KORONAWIRUSEM BĘDZIE ODIZOLOWANY I BĘDZIE POD STAŁĄ OBSERWACJĄ LEKARZA
PODATEK TURYSTYCZNY
W Grecji od dnia 01.01.2018, zgodnie z decyzją rządu greckiego, będzie pobierany podatek turystyczny. Zapłata za podatek odbywa się podczas zakwaterowania. Wysokość podatku turystycznego zależy od kategorii lokalnej hotelu/kwatery. Opłaty kształtują się następująco: a) Hotel 5-gwiazdkowy - 4,00 EUR za pokój / doba, b) Hotel 4-gwiazdkowy - 3,00 EUR za pokój / doba, c) Hotel 3-gwiazdkowy - 1,50 EUR za pokój / doba, d) Hotel 1- i 2-gwiazdkowy - 0,50 EUR za pokój / doba, e) Apartament 4 Klucze - 1,00 EUR za pokój / doba, f) Apartament 3 Klucze - 0,50 EUR za pokój / doba, g) Apartament 1 i 2 Klucze - 0,25 EUR za pokój / doba.

Aktualizacja opisu:

14.09.2020 11:57

usługi dostępne w hotelu:

Polskie animacje
Hotel rodzinny
Wi-Fi
Siłownia
Tenis
Mini Klub
All Inclusive
Serwis plażowy
Zjeżdżalnie
Pokoje 4 osobowe

Podatek turystyczny
Przy zakwaterowaniu od Klientów pobierany jest obowiązkowy podatek turystyczny. Jego wysokość zależy od lokalnej kategorii danego hotelu i wynosi od 0,25 EUR (obiekty 1-2 gwiazdkowe) do 4 EUR (obiekty 5 gwiazdkowe) od pokoju za dzień.

Informacje dotyczące COVID-19:
Zgodnie z nowymi zasadami wprowadzonymi przez rząd Grecji, Wszyscy turyści przybywający do tego kraju zobowiązani są na co najmniej 24 godzin przed podróżą (zalecamy 72 godzin), do wypełnienia formularza Passenger Locator Form (PLF).
Formularz dostępny jest na stronie www: travel.gov.gr
Należy w nim umieścić informacje o miejscu przylotu, adresie pobytu w Grecji, podstawowe dane osobowe i miejscu pobytu w ciągu ostatnich 14 dni przed przylotem. Po uzupełnieniu wszystkich wymaganych danych, podróżujący otrzyma kod QR, który należy wydrukować lub zapisać na urządzeniu mobilnym.

UWAGA: Plik otrzymasz w dniu planowanego przybycia do Grecji (o północy).
Tuż po wyjściu z samolotu, na podstawie tych danych pracownicy służb granicznych podejmą decyzję czy wjeżdżający może przekroczyć granicę, czy musi poddać się badaniu na COVID-19. Do chwili otrzymania wyniku badania, podróżujący ma obowiązek pozostania w izolacji w miejscu pobytu podanym w formularzu.

UWAGA: Osoby nieprzestrzegające przepisów, podlegają grzywnie w kwocie 500 Euro.

* Udogodnienia:

Bez paszportu Kurorty nadmorskie Dla rodzin z dziećmi Hotel klubowy Fitness / siłownia Basen odkryty Rowery Zjeżdżalnie wodne Blisko lotniska Animacje dla dorosłych Sport Tenis Golf Sporty wodne Dostęp do internetu Klimatyzacja Darmowe WiFi

* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu.

Lokalizacja

Opinie

4.4

Ocena klientów
na podstawie 38 dodanych opinii

Lokalizacja
4,3
Pokój
3,9
Posiłki
4,5
Basen
4,7
Czystość
4,4
Obsługa
4,5
Klienci polecają hotel dla:
  • rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia
  • aktywnych
  • seniorów
  • miłośników życia nocnego
  • par
  • 4.5
    lipiec 2020

    wakacje lipiec 2020

    Bardzo dobry hotel, polskie animacje dla dzieci, mini disco itp. jedzenie smaczne serwowane przez obsługę hotelu, piękny widok z restauracji hotelowej na panoramę miasta i morze :) pokoje fajne duże, polecam dla rodzin z dziećmi, super baseny, bardzo miła obsługa hotelu. Mało ludzi w mieście, można pozwiedzać wyspę, plaże też puste.
    Bardzo dobry hotel, polskie animacje dla dzieci, mini disco itp. jedzenie smaczne serwowane przez obsługę hotelu, piękny widok z restauracji hotelowej na panoramę miasta i morze :) pokoje fajne duże, polecam dla rodzin z dziećmi, super baseny, bardzo miła obsługa hotelu. Mało ludzi w mieście, można
    pozwiedzać wyspę, plaże też puste.
  • lipiec 2020

    Gó*wno w basenie , karaluchy

    Jednym słowem tragedia .<br />Karaluchy na całym terenie hotelu , u nas w pokoju 2 po zgłoszeniu w recepcji przeprowadzono następnego dnia dezynfekcję, która nic nie dała gdyż po paru dniach historia się powtórzyła. U naszych sąsiadów po odpaleniu klimy wypadły aż 4! <br />Gdy będziecie siedzieć na animacjach nie zdziwcie się jak co raz jakiś przebiegnie wam pod nogami .<br />Jedzenie monotonne , mało smaczne na dodatek dostałam od niego razem z chłopakiem uczulenia, więc w hotelu jedynie mogłam uraczyć się sałatka grecka przed cały tydzień.<br />Najlepsza akcja jednak była gdy ktoś narobił do basenu głównego ! Nie żartuje kloc pływał sobie normalnie razem z ludźmi . Po zgłoszeniu zamknęli basen , myślę sobie cudownie że jest szybka reakcja .... Do czasu gdy po paru godzinach okazało się że obsługa czeka aż odchody się rozpuszczą dzięki jakims tabletkom, później zaczęli nam mówić że to kwiatek ....<br />Leżaków jest za mało w stosunku do liczby gości - wstawanie o 7 żeby rzucić ręcznik aby mieć miejsce gwarantowane .<br />Gdy już wyjeżdżaliśmy rezydent poinformował nas że sprawdzał i lot odbędzie się bez opóźnień - może dla Coral Travel 2,5h nie jest opóźnieniem ...<br />Po rozmowach z Grekami podczas zakupów dowiedzieliśmy się również od nich że hotel jest bardzo słaby i żebyśmy nie dali się nabrać na to że karaluchy są wszędzie bo to taki kraj więc nie ma się co dziwić że są też w hotelu .<br />Hotel nie zasługuje na 4 gwiazdki w żadnym calu. Polecam poswiecic trochę więcej czasu i znaleźć coś lepszego .<br />Dołączam zdjęcia jak to mówili small karaczana oraz odchodów (zdjęcie słabe gdyż późna pora oraz robione z daleka )<br />
    Jednym słowem tragedia .
    Karaluchy na całym terenie hotelu , u nas w pokoju 2 po zgłoszeniu w recepcji przeprowadzono następnego dnia dezynfekcję, która nic nie dała gdyż po paru dniach historia się powtórzyła. U naszych sąsiadów po odpaleniu klimy wypadły aż 4!
    Gdy będziecie siedzieć na animacjach
    nie zdziwcie się jak co raz jakiś przebiegnie wam pod nogami .
    Jedzenie monotonne , mało smaczne na dodatek dostałam od niego razem z chłopakiem uczulenia, więc w hotelu jedynie mogłam uraczyć się sałatka grecka przed cały tydzień.
    Najlepsza akcja jednak była gdy ktoś narobił do basenu głównego ! Nie żartuje kloc pływał sobie normalnie razem z ludźmi . Po zgłoszeniu zamknęli basen , myślę sobie cudownie że jest szybka reakcja .... Do czasu gdy po paru godzinach okazało się że obsługa czeka aż odchody się rozpuszczą dzięki jakims tabletkom, później zaczęli nam mówić że to kwiatek ....
    Leżaków jest za mało w stosunku do liczby gości - wstawanie o 7 żeby rzucić ręcznik aby mieć miejsce gwarantowane .
    Gdy już wyjeżdżaliśmy rezydent poinformował nas że sprawdzał i lot odbędzie się bez opóźnień - może dla Coral Travel 2,5h nie jest opóźnieniem ...
    Po rozmowach z Grekami podczas zakupów dowiedzieliśmy się również od nich że hotel jest bardzo słaby i żebyśmy nie dali się nabrać na to że karaluchy są wszędzie bo to taki kraj więc nie ma się co dziwić że są też w hotelu .
    Hotel nie zasługuje na 4 gwiazdki w żadnym calu. Polecam poswiecic trochę więcej czasu i znaleźć coś lepszego .
    Dołączam zdjęcia jak to mówili small karaczana oraz odchodów (zdjęcie słabe gdyż późna pora oraz robione z daleka )
  • 2.5
    lipiec 2016

    Stanowczo nie polecam hotelu

    Hotel zasługuje maksymalnie na 2 gwiazdki. Animacje do bani. Jedzenie podłe szczególnie obiady. <br />Obsługa hotelu nie miła. Bardzo brudno.
    Hotel zasługuje maksymalnie na 2 gwiazdki. Animacje do bani. Jedzenie podłe szczególnie obiady.
    Obsługa hotelu nie miła. Bardzo brudno.
  • 4.0
    sierpień 2015

    Wakacje udane.

    Hotel dobry. Niektóe pokoje nieco zaniedbane, ale to można pominąć.
    Hotel dobry. Niektóe pokoje nieco zaniedbane, ale to można pominąć.
  • 3.0
    sierpień 2015

    Pobyt był przyjemny, ale do standardu 4* hotelu bardzo daleko

    Baseny i teren hotelu w porządku. Panie sprzątające pojawiały się codziennie, prócz niedzieli.<br />Śniadania, lunch i przekąski - monotonne i raczej słabej jakości. Kolacje różnorodne, jednak nie wszystkie dania były przygotowane starannie.<br />Syn dobrze się bawił, ja drugi raz nie wybrałabym tego hotelu, bo jestem przyzwyczajona do nieco innego standardu.<br />Na plażę daleko, niby tylko 800 m, ale przy tej temperaturze trudno namówić dziecko na spacer.
    Baseny i teren hotelu w porządku. Panie sprzątające pojawiały się codziennie, prócz niedzieli.
    Śniadania, lunch i przekąski - monotonne i raczej słabej jakości. Kolacje różnorodne, jednak nie wszystkie dania były przygotowane starannie.
    Syn dobrze się bawił, ja drugi raz nie wybrałabym tego
    hotelu, bo jestem przyzwyczajona do nieco innego standardu.
    Na plażę daleko, niby tylko 800 m, ale przy tej temperaturze trudno namówić dziecko na spacer.
  • 3.0
    lipiec 2015

    Może być

    Hotel najlepsze lata ma już za sobą. Wszystko jest już troszkę zużyte . Jedzenie smaczne i nie brakowało go , jedyny problem był z pizzą w czasie przekąsek . Po prostu była najsmaczniejsza i nie nadążali z jej wypiekiem. Daleko od morza ale za to fajny aquapark , na zjeżdżalniach daty 2012 więc w miarę nowy w porównaniu do reszty hotelu. Miła obsługa. Ogólnie mocne 3+. Krzysztof
    Hotel najlepsze lata ma już za sobą. Wszystko jest już troszkę zużyte . Jedzenie smaczne i nie brakowało go , jedyny problem był z pizzą w czasie przekąsek . Po prostu była najsmaczniejsza i nie nadążali z jej wypiekiem. Daleko od morza ale za to fajny aquapark , na zjeżdżalniach daty 2012 więc w miarę
    nowy w porównaniu do reszty hotelu. Miła obsługa. Ogólnie mocne 3+. Krzysztof
  • 5.0
    czerwiec 2015

    było cudownie!!!

    Byliśmy z Mężem 19-26.06.2015 - doskonała kuchnia, jedzenia nie brakowało! alkoholu też, drinki prawdziwie alkoholowe, nie rozwodnione :) wino i piwo z kega można lać sonie do obiadu ile dusza zapragnie. przemili ludzie, dobre miejsce wypadowe - 2 km od Zatoki A. Queen'a, 2 Euro autobus do Rhodos. Hotel utrzymany w niezłym standardzie, może nie jest ekskluzywnie ale czysto i przyjemnie :) animacje co wieczór, plaża jakieś 10-15 min spacerkiem.
    Byliśmy z Mężem 19-26.06.2015 - doskonała kuchnia, jedzenia nie brakowało! alkoholu też, drinki prawdziwie alkoholowe, nie rozwodnione :) wino i piwo z kega można lać sonie do obiadu ile dusza zapragnie. przemili ludzie, dobre miejsce wypadowe - 2 km od Zatoki A. Queen'a, 2 Euro autobus do Rhodos. Hotel
    utrzymany w niezłym standardzie, może nie jest ekskluzywnie ale czysto i przyjemnie :) animacje co wieczór, plaża jakieś 10-15 min spacerkiem.
Znasz ten hotel? Podziel się opinią!

Przewodnik

Wycieczki fakultatywne

Uwaga! Cena uległa zmianie.
Cena za osobę:
zł/os.
1 624 zł/os.
Kod oferty: 21052021WEZY2424
pt. 21.05.2021
3 dni
Poznań
AI - All Inclusive
Coral Travel
Zobacz inne warianty
Zakwaterowanie
Zapytaj o ofertę

Szczegóły lotu

Wylot:
pt. 21.05.2021 , godz. 00:00
Poznań
Ryanair Sun
pt. 21.05.2021 , godz. 00:00
Rhodos
Powrót:
pon. 24.05.2021 , godz. 00:00
Rhodos
Ryanair Sun
pon. 24.05.2021 , godz. 00:00
Poznań
Zamówienie wstępne
Prosimy o wypełnienie formularza w celu dokonania rezerwacji miejsc na wybraną wycieczkę. Przesłanie formularza nie wiąże się z żadnymi kosztami i jest niezobowiązujące.
Ta oferta jest dostępna online. W kolejnych krokach otrzymasz możliwość jej opłacenia.
Cena całkowita (): 2 460
Zaliczka:  zł
  • (zaliczka + ubezpieczenie)
Kup na raty 0%: 5 x  zł
Rzeczywiste raty 0% - bez odsetek i pierwszej wpłaty. Wybór płatności ratalnej będzie dostępny w dalszych krokach.
Wystarczy 100 zł zaliczki aby zarezerwować tę ofertę. Pozostałą kwotę należy wpłacić do 30 dni przed datą wyjazdu.
Czytaj więcej

Przeczytaj klauzulę informacyjną i dowiedz się, na jakich zasadach będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe. Klikając przycisk „Dalej”, potwierdzasz, że zapoznałeś/aś się z tymi zasadami.
KLAUZULA INFORMACYJNA
ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych na etapie poszukiwania imprezy turystycznej jest Travelplanet.pl S.A. z siedzibą we Wrocławiu, kod pocztowy 50-418, ul. Traugutta 45. W związku z zawarciem i realizacją umowy...

Wybrana oferta:

Cyprotel Faliraki

Liczba osób:
2 dorosłych
Wyżywienie:
All Inclusive
Termin:
pt. 21.05.2021
Wylot z:
Poznań
Cena
3 249
ZGŁOŚ UWAGI DO STRONY
pt. 21.05.2021
3 dni
Poznań
AI - All Inclusive
Coral Travel
Room Twin Economy (Budget Room) (82566) 3 249
Room Twin Promotion (79546) 3 313
Room Twin (48906) 3 420
Room Family with Bunkbeds (79547) 3 540
Room Family OpenPlan (57494) 3 876
Family 2 Rooms (78606) 3 926