Atuty oferty

Opis hotelu

Region

Riwiera Olimpu

Opis

* w turystycznej miejscowości


* bezpłatne Wi-Fi


* ekonomiczny

Opis

Kameralny, wygodny hotel, położony w niewielkiej odległości od piaszczystej plaży. Wybudowany w prostym stylu. Doskonały wybór do spędzenia urlopu w komfortowych warunkach za niewygórowaną cenę.


• restauracja a la carte


• bar


• dwupiętrowy budynek z windą i nowym skrzydłem z 16 pokojami (pokoje superior)


• bezpłatne Wi-Fi


• grecki wieczór (raz w tygodniu)


• dwupiętrowy budynek z windą i nowym skrzydłem (pokoje typu superior) zbudowany w 2018 r.


 


Hotel zastrzega sobie prawo do zmiany cen usług dodatkowo płatnych.

Polozenie

• Riwiera Olimpu


• 500 m od centrum Katerinis Paralia


• 85 km od lotniska w Salonikach


• 70 km od Salonik


• przystanek autobusowy obok hotelu

Plaza

• publiczna


• ok. 200 m od hotelu


• przejście przez drogę


• piaszczysta


• leżaki i parasole płatne

Wyzywienie

Bed and Breakfast, Half Board, Light All Inclusive

Pokoje

52 pokoje: Singles (~20 ??.?), Doubles without Balcony (~20 ??.?), Doubles (~20-23 ??.?), Triples (~23 ??.?), Family Rooms (~30 ??.?), Singles Superior (~20-23 ??.?), Doubles Superior (~20-23 ??.?), Triples Superior (~20-23 m2).


16 nowych, dwuosobowych pokoi Superior w nowym skrzydle hotelu (bez aneksów kuchennych).


W pokojach: w niektórych pokojach aneks kuchenny (kuchenka elektryczna z 2 palnikami - na życzenie, naczynia), czajnik elektryczny, klimatyzacja, TV SAT, bezpłatne Wi-Fi, prysznic, suszarka do włosów (na życzenie), balkon.


Single: 2 łóżka pojedyncze, bez balkonu.


Doubles without Balcony: 2 łóżka pojedyncze, bez balkonu.


Double Room: 2 łóżka pojedyncze, dostawka - standardowe łóżko.


Triple: 3 łóżka pojedyncze.


Family Room: 2 sypialnie bez drzwi, przedzielone łazienką, 4 pojedyncze łóżka.


Single Superior: zbudowane w 2018 r., podwójne łóżko, brak aneksu kuchennego.


Double Superior: zbudowane w 2018 r., podwójne łóżko i kanapa, brak aneksu kuchennego.


Triple Superior: zbudowane w 2018 r., podwójne łóżko i kanapa, brak aneksu kuchennego.


Codzienne sprzątanie pokoi, zmiana pościeli 2 razy w tygodniu.

O wyzywieniu

All Inclusive Light 2017


Śniadanie: 08:00-10:00.


Lunch: 13:00-14:00.


Kolacja: 18:00-19:00.


Napoje do posiłków: filtrowana kawa, herbata, soki, tsipouro, czerwone i białe wino, piwo z beczki.


Przerwa kawowa: 15:00-16:00, filtrowana kawa, herbata, soki, lody.

Podatek turystyczny
Przy zakwaterowaniu od Klientów pobierany jest obowiązkowy podatek turystyczny. Jego wysokość zależy od lokalnej kategorii danego hotelu i wynosi od 0,25 EUR (obiekty 1-2 gwiazdkowe) do 4 EUR (obiekty 5 gwiazdkowe) od pokoju za dzień.

* Udogodnienia:

  • Bez paszportu
  • Kurorty nadmorskie
  • Animacje dla dorosłych
  • Dostęp do internetu
  • Klimatyzacja
  • Życie nocne
  • Blisko centrum
  • Darmowe WiFi
* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu

Dokumenty podróży:

Lokalizacja

Opinie

Znasz ten hotel? Podziel się opinią! Dodaj opinię
3.2

Ocena klientów
na podstawie 10 dodanych opinii

Lokalizacja: 3,9
Pokój: 3,3
Posiłki: 2,8
Basen: 3,3
Czystość: 3,3
Obsługa: 3,4
Klienci polecają hotel dla:
  • par
  • rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia
  • aktywnych
  • ceniących spokój i ciszę
  • seniorów
  • 4.2
    ( wrzesień 2018 )

    Chętnie tam wrócimy

    Hotel położony blisko plaży i centrum. Pokoje ładnie, nowocześnie urządzone- czyste, często sprzątane. Posiłki dobre ale bez szału ;) Bardzo uprzejmy właściciel i pracownicy hotelu. Zwłaszcza kelnerzy- z uśmiechem na twarzach, zawsze do dyspozycji, zawsze roześmiani- stwarzali świetną atmosferę. Reszta pracowników praktycznie niezauważalna. <br />Jedynym minusem był basen.. Usytuowany z boku hotelu, w cieniu więc zawsze zimny. Podsumowując -bardzo polecam :)
    Hotel położony blisko plaży i centrum. Pokoje ładnie, nowocześnie urządzone- czyste, często sprzątane. Posiłki dobre ale bez szału ;) Bardzo uprzejmy właściciel i pracownicy hotelu. Zwłaszcza kelnerzy- z uśmiechem na twarzach, zawsze do dyspozycji, zawsze roześmiani- stwarzali świetną atmosferę. Reszta
    pracowników praktycznie niezauważalna.
    Jedynym minusem był basen.. Usytuowany z boku hotelu, w cieniu więc zawsze zimny. Podsumowując -bardzo polecam :)
  • 4.2
    ( wrzesień 2018 )

    Chętnie tam wrócimy

    Hotel położony blisko plaży i centrum. Pokoje ładnie, nowocześnie urządzone- czyste, często sprzątane. Posiłki dobre ale bez szału ;) Bardzo uprzejmy właściciel i pracownicy hotelu. Zwłaszcza kelnerzy- z uśmiechem na twarzach, zawsze do dyspozycji, zawsze roześmiani- stwarzali świetną atmosferę. Reszta pracowników praktycznie niezauważalna. <br />Jedynym minusem był basen.. Usytuowany z boku hotelu, w cieniu więc zawsze zimny. Podsumowując -bardzo polecam :)
    Hotel położony blisko plaży i centrum. Pokoje ładnie, nowocześnie urządzone- czyste, często sprzątane. Posiłki dobre ale bez szału ;) Bardzo uprzejmy właściciel i pracownicy hotelu. Zwłaszcza kelnerzy- z uśmiechem na twarzach, zawsze do dyspozycji, zawsze roześmiani- stwarzali świetną atmosferę. Reszta
    pracowników praktycznie niezauważalna.
    Jedynym minusem był basen.. Usytuowany z boku hotelu, w cieniu więc zawsze zimny. Podsumowując -bardzo polecam :)
  • 4.2
    ( wrzesień 2018 )

    Trochę plusów, trochę minusów, ale raczej mi się podobało

    Polecam raczej dla par bez dzieci lub seniorów (dużo ich było w hotelu, zdecydowanie więcej niż ludzi młodych). Dobra baza wypadowa jeśli ktoś lubi zwiedzać a nie siedzieć w hotelu.<br />Plusy: tanio, czysto, ładnie, nowoczesny wystrój, przyjemny pokój z dużym balkonem, w pokoju czajnik i filiżanki, TV, darmowe WiFi. Blisko sklepy, plaża (ok 500 m asfaltem) centrum Paralii (ok. 600 m do deptaku), 5 km od Katerini. Spokojna okolica. Miła obsługa, wieczór grecki, dyskoteka w sobotę, dobra kawa do śniadania, dość smaczne jedzenie choć też z minusami (poniżej).<br />Minusy: wyspać się ciężko - nie wyciszony hall (w pokoju słychać każdą rozmowę z korytarza, jak ktoś wychodzi z hotelu, np. o 4 rano bo ma transfer na lotnisko, trzaskanie drzwiami - a ludziom się wydaje że jak sami wstali to nikt już nie śpi), w pokoju (nie wiem czy w każdym) jakiś duży migający czujnik na ścianie, który nie dawał się wyłączyć nawet przy wyjęciu karty; śniadania dość smaczne, ale monotonne (jajecznica w wersji "bajaderka" wszystko ze stołu - papryka, frytki, ziemniaki, i co tam kucharzowi jeszcze wpadło do jajek), wszystko ledwo ciepłe nawet jak się przyszło z samego rana), malutki basen.
    Polecam raczej dla par bez dzieci lub seniorów (dużo ich było w hotelu, zdecydowanie więcej niż ludzi młodych). Dobra baza wypadowa jeśli ktoś lubi zwiedzać a nie siedzieć w hotelu.
    Plusy: tanio, czysto, ładnie, nowoczesny wystrój, przyjemny pokój z dużym balkonem, w pokoju czajnik i filiżanki,
    TV, darmowe WiFi. Blisko sklepy, plaża (ok 500 m asfaltem) centrum Paralii (ok. 600 m do deptaku), 5 km od Katerini. Spokojna okolica. Miła obsługa, wieczór grecki, dyskoteka w sobotę, dobra kawa do śniadania, dość smaczne jedzenie choć też z minusami (poniżej).
    Minusy: wyspać się ciężko - nie wyciszony hall (w pokoju słychać każdą rozmowę z korytarza, jak ktoś wychodzi z hotelu, np. o 4 rano bo ma transfer na lotnisko, trzaskanie drzwiami - a ludziom się wydaje że jak sami wstali to nikt już nie śpi), w pokoju (nie wiem czy w każdym) jakiś duży migający czujnik na ścianie, który nie dawał się wyłączyć nawet przy wyjęciu karty; śniadania dość smaczne, ale monotonne (jajecznica w wersji "bajaderka" wszystko ze stołu - papryka, frytki, ziemniaki, i co tam kucharzowi jeszcze wpadło do jajek), wszystko ledwo ciepłe nawet jak się przyszło z samego rana), malutki basen.
  • 4.0
    ( czerwiec 2017 )

    Greckie biuro w Polsce podaje w ofercie kłamstwa

    Uwaga na pokoje bez balkonów na III piętrze w II piętrowym hotelu.
    Uwaga na pokoje bez balkonów na III piętrze w II piętrowym hotelu.
  • 3.0
    ( sierpień 2015 )

    Wszystko OK.

    Hotel ładny, pokoje zadbane. Aneks kuchenny wystarczający :) talerze, szklanki, filiżanki, czajnik, kuchenka elektryczna, sztućce. Hotel na obrzeżach co jest ogromną zaletą w tym przypadku bo w samej Parali w centrum nie da się wytrzymać od natłoku ludzi, do plaży z 6 min na nogach.<br />Obsługa jak i wygląd hotelu na plus, jedzenie na minus.<br />Raz jedzenie jak z restauracji pycha, kolejnego dnia nic nie da się zjeść. Ogólnie gdyby nie to jedzenie to hotel zasługuje na 4.0.
    Hotel ładny, pokoje zadbane. Aneks kuchenny wystarczający :) talerze, szklanki, filiżanki, czajnik, kuchenka elektryczna, sztućce. Hotel na obrzeżach co jest ogromną zaletą w tym przypadku bo w samej Parali w centrum nie da się wytrzymać od natłoku ludzi, do plaży z 6 min na nogach.
    Obsługa jak
    i wygląd hotelu na plus, jedzenie na minus.
    Raz jedzenie jak z restauracji pycha, kolejnego dnia nic nie da się zjeść. Ogólnie gdyby nie to jedzenie to hotel zasługuje na 4.0.
  • 2.0
    ( lipiec 2012 )

    Nie polecam, na pwno TAM nie wroce.

    Kompletne dno. Do hotelu jechaliśmy w 12 osób (rodzina, znajomi) połowa korzystała z usługi 'all inclusive'- nazwa usługi jest śmieszna jeżeli odniesiemy ją do stanu faktycznego na miejscu. Po pierwsze- pokoje wyposażone w bardzo ubogi aneks kuchenny, osoby które są nastawione na wyżywienie we własnym zakresie na pewno będą miały problem z przygotowaniem posiłku- bardzo mało sprzętu kuchennego, używaliśmy własnych noży i desek do krojenia, resztę pożyczaliśmy sobie nawzajem z innych pokoi. Łazienka pozostawiała wiele do życzenia- prysznicem była bateria wystająca ze ściany w samej łazience, kąpaliśmy się więc na całej jej powierzchni (po paru dniach piasek był wszędzie, pomijam fakt, że nie mieliśmy nawet możliwości skorzystania z miotły czy jakichkolwiek środków czystości, a obsługa była właściwie niewidoczna). Pokoje i obsługa gości z opcją „All inclusive” niczym nie różniła się od tych, którzy płacili tylko za zakwaterowanie- nie mieliśmy sprzątanych ANI RAZU pokoi, w pokoju nie było ręczników kąpielowych, czy papieru toaletowego. Szczerze mówiąc to te osoby („All inclusive”) straciły na tych wczasach najbardziej- jedzenie beznadziejne, na posiłkach trzeba było się stawić jak najszybciej ponieważ mogło zabraknąć jedzenia, zdarzały się zimne obiady (np. makarony), praktycznie zero wyboru jeśli chodzi o dania, często było to samo tylko pod inną postacią na kilka posiłków pod rząd (na obiad codziennie mizeria/tzatziki i sałatki, które na śniadania znajdowały się na kanapkach), kanapki wyliczone itd. itp. Jednak największe obiekcje budziła obsługa szczególnie jedna rezydentka (starsza, krótkie blond włosy, cholernie niemiła- łatwo rozpoznać)- w połowie pobytu coś stało się z Internetem- wyglądało to tak jakby ktoś celowo zablokował do niego dostęp, inni goście, też nie potrafili się z nim połączyć. Kiedy poszłam zgłosić sprawę owej rezydentce, bezczelnie odpysknęła iż fakt, że nie ma Internetu w połowie pobytu jest bez znaczenia, a tak w ogóle, to w pokojach nigdy nie było Internetu tylko w holu na dole (kłamstwo) i to dlatego są problemy, że dużo osób korzysta (kolejne kłamstwo gdyż sprawdzaliśmy na bieżąco o różnych godz. Dostęp do Internetu i nie było słabej siły sygnału tak jak to jest w przypadku obciążenia routera, a wczesniej w pokojach Internet był) a na końcu usłyszałam, że ona nie rozumie pretensji w moim głosie. Sprawę załatwiałam przy świadkach, na spokojnie (chyba właśnie od tego rodz. problemów jest rezydent- mogłoby się wydawać, skandalem jest, że osoba pracująca- jak sama się chwaliła- 17 lat w usługach w ten sposób potrafi zachować się do klienta) i każdy z zebranych dziwił się w jaki sposób ta pani potrafiła się odezwać. Kolejna WAZNA rzecz- nie kupujcie u nich żadnych wycieczek. Maja taktykę by pierwszego dnia namawiać zmęczonych podróżą turystów na wycieczkę wmawiając, ze tylko u nich jest gwarancja bezpieczeństwa i tylko u nich tak a tak to wygląda itd. My pojechaliśmy (wraz z innymi goscmi hotelu) na 2 wycieczki z biura podroży „Olimpios” w centrum Paralii niedaleko dużego hotelu „Europe” gdzie różnica w cenie to 11-15 Euro, a wycieczki są świetnie zorganizowane, prowadzi je przemiła przewodniczka, Polka, p. Kasia w dodatku zorganizowała nam autobus tuż pod hotelem i opuściła na osobie 2-3 euro ze względu na zebrana przez nas większą liczbę osób. A jak zareagowała rezydentka z Yakithosa? Powiedziała, ze skoro wzięliśmy wycieczkę z innego biura to nie dostaniemy kolacji (W.T.F.?!) i osoby które miały ‘All…” nie miały w tych dniach posiłków! Możecie to sobie wyobrazić? Co to ma być kara? Bywałam już w różnych krajach i hotelach i kiedy organizowana była wycieczka to albo posiłek był przesuwany na odpowiednia godzine (tym bardziej, ze to nie była 1-2 osoby ale od 10-15 osób) albo była możliwość przygotowania sobie na drogę większej ilości kanapek. Mam nadzieje, ze pod moją opinią dopiszą się ludzie którzy byli świadkami i (niestety) uczestnikami tych wydarzeń, bo naprawdę z takim chamstwem i brudem dawno się nie spotkałam. Im mniej ktoś zapłacił za te wakacje, tym lepiej na tym wyszedł, osoby które miały „All…”- naprawdę współczuję. Bar z którego mogli korzystać zawierał tylko dobre piwo (choć część obsługi specjalnie lała piwo na wprost- nie po ściance- by i na tym „oszczędzić”, poza tym tanie wino, oranżady i soki oraz 2 smaki lodów). Faktycznie polecam hotel obok Cosmopolitan z basenem, gdzie przesiadywaliśmy znączną częśc naszego czasu. Pozdrawiam turystów i plażowiczów z okolicznych hoteli, bo tylko dzięki Wam i samej Grecji te wczasy były udane o „hotelu” najlepiej jak najszybciej zapomnieć.
    Kompletne dno. Do hotelu jechaliśmy w 12 osób (rodzina, znajomi) połowa korzystała z usługi 'all inclusive'- nazwa usługi jest śmieszna jeżeli odniesiemy ją do stanu faktycznego na miejscu. Po pierwsze- pokoje wyposażone w bardzo ubogi aneks kuchenny, osoby które są nastawione na wyżywienie we własnym
    zakresie na pewno będą miały problem z przygotowaniem posiłku- bardzo mało sprzętu kuchennego, używaliśmy własnych noży i desek do krojenia, resztę pożyczaliśmy sobie nawzajem z innych pokoi. Łazienka pozostawiała wiele do życzenia- prysznicem była bateria wystająca ze ściany w samej łazience, kąpaliśmy się więc na całej jej powierzchni (po paru dniach piasek był wszędzie, pomijam fakt, że nie mieliśmy nawet możliwości skorzystania z miotły czy jakichkolwiek środków czystości, a obsługa była właściwie niewidoczna). Pokoje i obsługa gości z opcją „All inclusive” niczym nie różniła się od tych, którzy płacili tylko za zakwaterowanie- nie mieliśmy sprzątanych ANI RAZU pokoi, w pokoju nie było ręczników kąpielowych, czy papieru toaletowego. Szczerze mówiąc to te osoby („All inclusive”) straciły na tych wczasach najbardziej- jedzenie beznadziejne, na posiłkach trzeba było się stawić jak najszybciej ponieważ mogło zabraknąć jedzenia, zdarzały się zimne obiady (np. makarony), praktycznie zero wyboru jeśli chodzi o dania, często było to samo tylko pod inną postacią na kilka posiłków pod rząd (na obiad codziennie mizeria/tzatziki i sałatki, które na śniadania znajdowały się na kanapkach), kanapki wyliczone itd. itp. Jednak największe obiekcje budziła obsługa szczególnie jedna rezydentka (starsza, krótkie blond włosy, cholernie niemiła- łatwo rozpoznać)- w połowie pobytu coś stało się z Internetem- wyglądało to tak jakby ktoś celowo zablokował do niego dostęp, inni goście, też nie potrafili się z nim połączyć. Kiedy poszłam zgłosić sprawę owej rezydentce, bezczelnie odpysknęła iż fakt, że nie ma Internetu w połowie pobytu jest bez znaczenia, a tak w ogóle, to w pokojach nigdy nie było Internetu tylko w holu na dole (kłamstwo) i to dlatego są problemy, że dużo osób korzysta (kolejne kłamstwo gdyż sprawdzaliśmy na bieżąco o różnych godz. Dostęp do Internetu i nie było słabej siły sygnału tak jak to jest w przypadku obciążenia routera, a wczesniej w pokojach Internet był) a na końcu usłyszałam, że ona nie rozumie pretensji w moim głosie. Sprawę załatwiałam przy świadkach, na spokojnie (chyba właśnie od tego rodz. problemów jest rezydent- mogłoby się wydawać, skandalem jest, że osoba pracująca- jak sama się chwaliła- 17 lat w usługach w ten sposób potrafi zachować się do klienta) i każdy z zebranych dziwił się w jaki sposób ta pani potrafiła się odezwać. Kolejna WAZNA rzecz- nie kupujcie u nich żadnych wycieczek. Maja taktykę by pierwszego dnia namawiać zmęczonych podróżą turystów na wycieczkę wmawiając, ze tylko u nich jest gwarancja bezpieczeństwa i tylko u nich tak a tak to wygląda itd. My pojechaliśmy (wraz z innymi goscmi hotelu) na 2 wycieczki z biura podroży „Olimpios” w centrum Paralii niedaleko dużego hotelu „Europe” gdzie różnica w cenie to 11-15 Euro, a wycieczki są świetnie zorganizowane, prowadzi je przemiła przewodniczka, Polka, p. Kasia w dodatku zorganizowała nam autobus tuż pod hotelem i opuściła na osobie 2-3 euro ze względu na zebrana przez nas większą liczbę osób. A jak zareagowała rezydentka z Yakithosa? Powiedziała, ze skoro wzięliśmy wycieczkę z innego biura to nie dostaniemy kolacji (W.T.F.?!) i osoby które miały ‘All…” nie miały w tych dniach posiłków! Możecie to sobie wyobrazić? Co to ma być kara? Bywałam już w różnych krajach i hotelach i kiedy organizowana była wycieczka to albo posiłek był przesuwany na odpowiednia godzine (tym bardziej, ze to nie była 1-2 osoby ale od 10-15 osób) albo była możliwość przygotowania sobie na drogę większej ilości kanapek. Mam nadzieje, ze pod moją opinią dopiszą się ludzie którzy byli świadkami i (niestety) uczestnikami tych wydarzeń, bo naprawdę z takim chamstwem i brudem dawno się nie spotkałam. Im mniej ktoś zapłacił za te wakacje, tym lepiej na tym wyszedł, osoby które miały „All…”- naprawdę współczuję. Bar z którego mogli korzystać zawierał tylko dobre piwo (choć część obsługi specjalnie lała piwo na wprost- nie po ściance- by i na tym „oszczędzić”, poza tym tanie wino, oranżady i soki oraz 2 smaki lodów). Faktycznie polecam hotel obok Cosmopolitan z basenem, gdzie przesiadywaliśmy znączną częśc naszego czasu. Pozdrawiam turystów i plażowiczów z okolicznych hoteli, bo tylko dzięki Wam i samej Grecji te wczasy były udane o „hotelu” najlepiej jak najszybciej zapomnieć.
  • 1.0
    ( lipiec 2012 )

    TRAGEDIA!

    To byla masakra. Po przyjezdzie rezydent hotelu mowil ok. 1h.. Wjazd na pietro winda to  jest jedyny plus. W pokoju ogromne zaskoczenie: ciasnota, w niektorych pokojach na balkonie cieknie woda z klimatyzacji, brak jakich kolwiek plynow np. do umycia naczyn, a teraz najlepsze w toalecie 1 ROLKA PAPIERU NA CALY OKRES POBYTU, pozatym fatalne oswietlenie, brak zaslony pod prysznicem, malutki kosz na smieci. Jedzac co kolwiek w pokoju nalezy uwazac gdyz sa mrowki, pozatym irytujace krany, ktore piszcza. Przerwy w dostawie pradu. Brak recznikow rozumiem ze cena jest przystepna ale jednak caly czas to hotel. Brak jakiego kolwiek szacunku do klijentow, kiedy przyjechali nowi goscie materac ktory byl wykorzystywany zostal zabrany i zwrocony dopiero po interwencji. W hotelu jest wifi ale tylko na parterze. Obiady 3/5(5- najlep.) w daniu byl kawalek folii. W dzien odjazdu(autokar) trzeba bylo czekac do 16, ale pokoj nalezalo opuscic przed 9. Nie polecam tego hotelu, natomiast godnym polecenia jest hotel obok cosmopotitan fachowa obsluga klijenta, piekny basen..
    To byla masakra. Po przyjezdzie rezydent hotelu mowil ok. 1h.. Wjazd na pietro winda to  jest jedyny plus. W pokoju ogromne zaskoczenie: ciasnota, w niektorych pokojach na balkonie cieknie woda z klimatyzacji, brak jakich kolwiek plynow np. do umycia naczyn, a teraz najlepsze w toalecie 1 ROLKA PAPIERU
    NA CALY OKRES POBYTU, pozatym fatalne oswietlenie, brak zaslony pod prysznicem, malutki kosz na smieci. Jedzac co kolwiek w pokoju nalezy uwazac gdyz sa mrowki, pozatym irytujace krany, ktore piszcza. Przerwy w dostawie pradu. Brak recznikow rozumiem ze cena jest przystepna ale jednak caly czas to hotel. Brak jakiego kolwiek szacunku do klijentow, kiedy przyjechali nowi goscie materac ktory byl wykorzystywany zostal zabrany i zwrocony dopiero po interwencji. W hotelu jest wifi ale tylko na parterze. Obiady 3/5(5- najlep.) w daniu byl kawalek folii. W dzien odjazdu(autokar) trzeba bylo czekac do 16, ale pokoj nalezalo opuscic przed 9. Nie polecam tego hotelu, natomiast godnym polecenia jest hotel obok cosmopotitan fachowa obsluga klijenta, piekny basen..

Przewodnik

Wycieczki fakultatywne

Uwaga! Cena uległa zmianie.
Cena za osobę: Kod oferty: 24072019VXMT6798
3 446 - zł %
Zobacz wszystkie warianty
Zapytaj o ofertę »
Teraz płacisz tylko zaliczkę
Cena całkowita:
(dla 2 osób)
6 892
Szczegóły ceny
  •  
 

Zgodnie z ustawą z dnia 24 listopada 2017 r. o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych do rezerwacji imprezy turystycznej doliczona zostanie składka, którą Organizator turystyki w całości odprowadza na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny.

Wysokość składki zależna jest od rodzaju transportu oraz miejsca docelowego imprezy i wynosi:

  • 1) 15 PLN/os. – za imprezy lotnicze czarterowe za wyjątkiem imprez, o których mowa w pkt 6;
  • 2) 13 PLN/os. – za imprezy innym środkiem transportu niż loty czarterowe realizowane poza Europę;
  • 3) 10 PLN/os. – za imprezy innym środkiem transportu niż loty czarterowe realizowane w Europie za wyjątkiem imprez, o których mowa w pkt 6;
  • 4) 7 PLN/os. – za imprezy z dojazdem własnym poza Europą;
  • 5) 5 PLN/os. – za imprezy z dojazdem własnym w Europie;
  • 6) 0 PLN – za imprezy realizowane do krajów mających granicę lądową z Polską oraz na terytorium Polski.
Kup na raty 0%
5 x  zł
Oferta w promocji
Rezerwuj za 100 zł
Zapytaj o ofertę »
Śr 24.07.2019
7 dni
Warszawa
AI - All Inclusive
Mouzenidis Travel
Wylot:
Ellinair
Śr 24.07.2019
12:45 - Warszawa
15:55 - Saloniki
Powrót:
Ellinair
Śr 31.07.2019
10:25 - Saloniki
11:35 - Warszawa

Szybki kontakt

Jesteś zainteresowany tą ofertą? Zostaw numer telefonu,
oddzwonimy!
* Wyrażam zgodę na kierowanie do mnie przez Travelplanet.pl S.A. informacji handlowejrozwiń drogą elektroniczną i telefoniczną (zgodnie z art. 172 ust. z 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne).
Przeczytaj klauzulę informacyjną i dowiedz się, na jakich zasadach będziemy przetwarzaćrozwiń Twoje dane osobowe. Klikając przycisk „Proszę o kontakt”, potwierdzasz, że zapoznałeś/aś się z tymi zasadami.

Gwarancje Travelplanet.pl

  • 1,4 mln zadowolonych Klientów

    Doświadczeni i profesjonalni konsultanci dobiorą najlepszą ofertę do Twoich potrzeb.

  • Gwarancja Ceny

    Wycieczki kosztują dokładnie tyle, ile u organizatorów!

  • Największa liczba wycieczek

    W jednym miejscu możesz porównać i kupić wakacje od ponad 50 organizatorów.

Zamówienie wstępne
  • (zaliczka + ubezpieczenie)
Zaliczka:
 zł
Rzeczywiste raty 0% - bez odsetek i pierwszej wpłaty. Wybór płatności ratalnej będzie dostępny w dalszych krokach.
Kup na raty 0%:
5 x  zł
Wystarczy 100 zł zaliczki aby zarezerwować tę ofertę. Pozostałą kwotę należy wpłacić do 30 dni przed datą wyjazdu.
Czytaj więcej

Przeczytaj klauzulę informacyjną i dowiedz się, na jakich zasadach będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe. Klikając przycisk „Dalej”, potwierdzasz, że zapoznałeś/aś się z tymi zasadami.

KLAUZULA INFORMACYJNA

ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych na etapie poszukiwania imprezy turystycznej jest Travelplanet.pl S.A. z siedzibą we Wrocławiu, kod pocztowy 53-238, ul. Ostrowskiego 9. W związku z zawarciem i realizacją umowy...

Czytaj całość

Wybrana
oferta:

Yakinthos (Paralia)

Liczba osób:
2 dorosłych
Wyżywienie:
All Inclusive Light
Termin:
Śr 24.07.2019
Wylot z:
Warszawa
Cena
6 892
Śr 24.07.2019
7 dni
Warszawa
AI - All Inclusive
Mouzenidis Travel
Double Superior / _ (AAP) 3 446