Atuty oferty

Region

Riwiera Olimpu

Opis

Niewielki, przytulny hotel w centrum kurortu Leptokaria. Składa się z czteropiętrowego budynku. Prosty styl, standardowe przestronne pokoje, restauracja, basen, internet. Odpowiedni na komfortowy wypoczynek.

Polozenie

Miejscowość Leptokaria, 200 m od stacji kolejowej, 8 km od miejscowości Litochoro, 15 km od Diona, 22 km od góry Olimp, 25 km od Katerini, 120 km od lotniska Macedonia, 110 km od Salonik.

Wyzywienie

Bed and Breakfast, Half Board, Room Rate

Pokoje

35 pokoi: Singles & Doubles (20 m2).
W pokojach: 2 łóżka pojedyncze, klimatyzator, TV SAT, mini-lodówka, kabina prysznicowa, suszarka, umeblowany balkon.

Dzieci do 5 roku życia bezpłatnie bez dodatkowego łóżka i wyżywienia (możliwe za dodatkową opłatą).

Codzienne sprzątanie pokoi, zmiana pościeli 2 razy w tygodniu.

Podatek turystyczny
Przy zakwaterowaniu od Klientów pobierany jest obowiązkowy podatek turystyczny. Jego wysokość zależy od lokalnej kategorii danego hotelu i wynosi od 0,25 EUR (obiekty 1-2 gwiazdkowe) do 4 EUR (obiekty 5 gwiazdkowe) od pokoju za dzień.

* Udogodnienia:

• Bez paszportu
  • Kurorty nadmorskie
* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu

Dokumenty podróży:

• aktywnych
  • 3.2
    ( wrzesień 2017 )

Na pewno tam nie wrócimy

Na początku chciałabym napisać, że zgadzam się z opinią pana Marcina. Jednak jedzenie nie było nawet podgrzewane w mikrofalówce, zawsze wszystko zimne. Początkowo myśleliśmy, że dzieje się tak, bo przychodziliśmy ok.19.30 (kolacje byly od 19 do 20), jednak później postanowlismy byc punktualnie z nadzieją, że zjemy w koncu cos ciepłego i niestety zawieliśmy się. Jeśli chodzi o śniadania, to przez cały tydzień było TO SAMO, czyli: zimny, skapciały omlet, okropne parówki, żółty ser, (zielone) jajko, szynka, na której widok odrzucało, margaryna i oliwki (najgorsze z jakimi w Grecji się spotkaliśmy). Same w sobie warunki hotelowe były całkiem okej, czysto, zmiana ręczników. Właściciel, starszy Pan, bardzo podejrzliwy, pytał nas co wynosimy w plecakach kiedy wychodzilismy z hotelu na nocną wycieczkę do Aten :/ po 24 drzwi są zamykane... a jeśli wychodzi się z hotelu na dluzej to trzeba zostawiac klucze na ladzie . Jego żona przesiadywała na sofie w holu, a Pani sprzątaczko-kucharka zasuwała od rana do nocy, słyszeliśmy nawet jak skarży się innym gościom z Serbii. Plusem są fajne widoki z balkonów, z jednej strony widać morze, a z drugiej masyw Olimpu. Blisko do dworca. <br />Jeśli mają Państwo do wyboru inne miejsce do wyboru to radzimy zakwaterować się gdzieś indziej. Nigdy nie dodawaliśmy opinii, bo nie lubimy narzekać, ale tym razem chcieliśmy podzielić się naszą opinią i odradzić ten hotel.
  • 3.5
    ( czerwiec 2017 )

Do spania TAK do wypoczywania NIE

Jest to dla mnie najtrudniejsza ocena hotelu, jaką pisałem. Nie chcę porównywać tego miejsca do hoteli 3 czy 4 gwiazdkowych. Jest to bez gwiazdowy lokal. Z jednej strony mam pozytywne wrażenia biorąc pod uwagę kategorię a z drugiej strony mam negatywne doznania z kluczowych rzeczy. Najpierw pozytywne. Pani kucharka, bardzo miła, uczynna osoba. Widać było po niej, że się stara na każdym kroku. Obiady pyszne, co prawda dostawaliśmy dania na talerzu, nie było wyboru, ale były pyszne. Nie były to takie typowe dania hotelowe, wszystko jedliśmy pierwszy raz z życiu. Pierwszego dnia załamało mnie, że obiad jest z mikrofalówki, ale byliśmy jedynymi gośćmi i byli zaskoczeni naszym przyjazdem, przynajmniej na takich wyglądali. W pokojach czysto, codziennie sprzątane, pościel i ręczniki podczas tygodniowego pobytu były raz wymieniane, wydaje mi się, że to też zasługa tej samej pani. W lokalu były jeszcze dwie osoby, pani która nic nie robiła, ale chyba była to właścicielka i starszy pan, który hm nie wiem po co było. Chodził w ciągle w takiej starej zimowej kurtce. <br />Na minus ale to duży minus jest basen, to był warunek przy wyborze miejsca. Niestety jak przyjechaliśmy woda nie była czysta, filtracja nie pracowała, włączyli ja później i ogarnęli brud. Wydaje mi się, że tak nie powinno być i filtr powinien cały czas pracować. Do tego brak płytek i grzyb lub cos podobnego w miejscach gdzie ich brakowało. Ogólnie basen i okolica doprowadziły do tego, że do wody wszedłem z dzieckiem jeden raz bo uznałem, że możemy się rozchorować. Jak następnego dnia zobaczyli, że się nie kapiemy więc filtr znowu był wyłączony do końca naszego pobytu. Drugi duży minus to brak wi-fi mino, że miało być. Powiedziano mi, że jest awaria i już naprawiają. Niestety przez tydzień to się nie udało, wszędzie masę sieci ale nie z tego lokalu. Kolejny minus to brak śniadania czy paczki śniadaniowej na wyjazd. Dogadaliśmy się, wieczorem, że rano maja być gotowe, ale wychodząc zaspany pan powiedział, że on się kuchnią nie zajmuje tylko kobiety. Oczywiście kuchnia była otwarta i nawet jak ktoś zapomniał można był dać nam cokolwiek. Jak byśmy wcześniej wiedzieli kupili byśmy coś na śniadanie wieczorem a tak to dopiero po kilku godzinach na lotnisku za ciężkie pieniądze. O mało bym zapomniał o plaży, faktycznie jest 300 metrów, ale w linii prostej. Problem tylko taki, że pomiędzy jest jeszcze ulica i ogrodzone torowisko, żeby dojść do plaży trzeba pokonać prawie kilometr bo przez tory można przejść jedynie tunelem. Nie polecam przejścia po prawej stronie patrząc w kierunku plaży. Po pierwsze plaża z tej strony jest brudna i bardzo wąska, po drugie schody tunelu służą za publiczną toaletę do załatwiana wszystkich potrzeb. Polecam przejście tunelem na dworcu kolejowym, jest czyściej, są sklepu, bary i plaża jest dużo lepsza. Jeszcze na plus bliskość dworca kolejowego i autobusowego, ceny komunikacji kosmiczne ale to nie wina lokalu więc nie będę się rozpisywał.<br />Podsumowując, jeśli ten lokal ma służyć jedynie do spania i jedzenia to go polecam. Jeśli mają to być bardziej stacjonarne wczasy zdecydowanie nie polecam, absolutnie do tego się nie nadaje. <br />

Przewodnik

Wycieczki fakultatywne

Uwaga! Cena uległa zmianie.
Cena za osobę: Kod oferty: 10072019VXMT174016
(dla 2 osób)
2 986
Szczegóły ceny

Zgodnie z ustawą z dnia 24 listopada 2017 r. o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych do rezerwacji imprezy turystycznej doliczona zostanie składka, którą Organizator turystyki w całości odprowadza na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny.

Wysokość składki zależna jest od rodzaju transportu oraz miejsca docelowego imprezy i wynosi:

• 1) 15 PLN/os. – za imprezy lotnicze czarterowe za wyjątkiem imprez, o których mowa w pkt 6;
  • 2) 13 PLN/os. – za imprezy innym środkiem transportu niż loty czarterowe realizowane poza Europę;
  • 3) 10 PLN/os. – za imprezy innym środkiem transportu niż loty czarterowe realizowane w Europie za wyjątkiem imprez, o których mowa w pkt 6;
  • 4) 7 PLN/os. – za imprezy z dojazdem własnym poza Europą;
  • 5) 5 PLN/os. – za imprezy z dojazdem własnym w Europie;
  • 6) 0 PLN – za imprezy realizowane do krajów mających granicę lądową z Polską oraz na terytorium Polski.
Kup na raty 0%
11:00 - Saloniki
12:00 - Katowice

Szybki kontakt

Jesteś zainteresowany tą ofertą? Zostaw numer telefonu,
oddzwonimy!
* Wyrażam zgodę na kierowanie do mnie przez Travelplanet.pl S.A. informacji handlowejrozwiń drogą elektroniczną i telefoniczną (zgodnie z art. 172 ust. z 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne).
Przeczytaj klauzulę informacyjną i dowiedz się, na jakich zasadach będziemy przetwarzaćrozwiń Twoje dane osobowe. Klikając przycisk „Proszę o kontakt”, potwierdzasz, że zapoznałeś/aś się z tymi zasadami.

Gwarancje Travelplanet.pl

• 1,4 mln zadowolonych Klientów

Doświadczeni i profesjonalni konsultanci dobiorą najlepszą ofertę do Twoich potrzeb.

• Gwarancja Ceny

Wycieczki kosztują dokładnie tyle, ile u organizatorów!

• Największa liczba wycieczek

W jednym miejscu możesz porównać i kupić wakacje od ponad 50 organizatorów.

Zamówienie wstępne
  • (zaliczka + ubezpieczenie)
Zaliczka:
 zł
Rzeczywiste raty 0% - bez odsetek i pierwszej wpłaty. Wybór płatności ratalnej będzie dostępny w dalszych krokach.
Kup na raty 0%:
5 x  zł
Wystarczy 100 zł zaliczki aby zarezerwować tę ofertę. Pozostałą kwotę należy wpłacić do 30 dni przed datą wyjazdu.
Czytaj więcej

Przeczytaj klauzulę informacyjną i dowiedz się, na jakich zasadach będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe. Klikając przycisk „Dalej”, potwierdzasz, że zapoznałeś/aś się z tymi zasadami.

KLAUZULA INFORMACYJNA

ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych na etapie poszukiwania imprezy turystycznej jest Travelplanet.pl S.A. z siedzibą we Wrocławiu, kod pocztowy 53-238, ul. Ostrowskiego 9. W związku z zawarciem i realizacją umowy...