Atuty oferty

Opis hotelu

Opinia Doradcy Travelplanet.pl
Edyta E.

idealne miejsce dla plażowiczów

Hotel o niskiej zabudowa w bardzo spokojnej lokalizacji. Pokoje standard są czyste i ładnie urządzone. Blisko jest do ładnej piaszczystej plaży, którą można spacerować. Przy hotelu znajduje się nieduży basen oraz sklep, gdzie można kupić najpotrzebniejsze rzeczy. W pobliżu obiektu znajduje się wypożyczalnia łódek oraz tawerny.
Hotel polecam na spokojne i relaksujące wakacje dla klientów oraz dla aktywnych klientów, ze względu na położenie. Idealna baza wypadowa do pobliskich atrakcji.

Polecam dla: dla rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia, dla par, dla seniorów, dla aktywnych, dla ceniących spokój i ciszę

Lokalizacja
4.0
Pokój
4.0
Basen
4.0
Czystość
4.0
Obsługa
4.0

Region:

Grecja

Kraj:

Korfu

Warto podkreślić:

- Malownicze widoki
- Kameralna atmosfera
- Bezpośrednio przy szerokiej, piaszczystej plaży Agios Georgios
- Minipark wodny dla dzieci

Okiem Grecosa:

Obiekt położony tuż przy jednej z najpiękniejszych plaż Korfu w niewielkiej greckiej wiosce, jest świetną propozycją dla rodzin z dziećmi. Zapewnia atrakcyjne zaplecze dla najmłodszych: zjeżdżalnie, miniklub i opiekę animatorów.  

Położenie:

• przy plaży
• ok. 200 m od sklepów, barów
• ok. 500 m od przystanku autobusowego
• ok.15 km od Sidari
• ok. 35 km od miasta Korfu
• ok. 35 km od lotniska

Plaża:

• przy hotelu
• oddzielona lokalną drogą
• piaszczysta
• nagradzana Błękitną Flagą
• leżaki i parasole (płatne ok. 8 EUR/dzień)

Hotel:

• częściowo odnowiony na sezon 2019
• 3 jednopiętrowe budynki
• recepcja 24h
• restauracja główna i ala carte (Taverna Marina, płatna)
• 3 bary - w lobby (bezpłatny), przy basenie (bezpłatny), Marina Taverna (płatny)
• Wi-Fi w wyznaczonych strefach (bezpłatne)
• 90 pokoi, kategoria lokalna 3* 
• Hotel nie posiada usprawnień dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej

Pokoje:

Standard
• 2-3 os. (ok. 16 m2)
• dostawka dla 3. osoby (wyłącznie dla dziecka 2-13 lat)
• pokoje odnowione na sezon 2019
• klimatyzacja indywidualna (bezpłatna)
• lodówka
• łazienka - prysznic, suszarka
• balkon
• widok na morze za dopłatą (dotyczy tylko pokoi dla max. 2-os.)
Rodzinne
• 2-4 os. (ok. 23 m2)
• dostawka dla 3 i 4 os. (łóżko piętrowe, wyłącznie dla dzieci 2-13 lat)
• pokoje odnowione na sezon 2019
• jednopomieszczeniowe
• wyposażone jak pokoje standard

Wyżywienie:

All Inclusive:
• śniadanie, lunch, kolacja - bufet
• przekąski (w wyznaczonych godzinach i barach)
• lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe w wyznaczonych barach (10.00-23.00)

Pełen relaks:

Bezpłatnie
• basen ze słodką wodą (gł. 0,70-2,80 m)
• leżaki i parasole przy basenie
• lekkie animacje dzienne w języku polskim dla dorosłych (03.06-29.09)
Odpłatnie
• sporty wodne na plaży (oferta zewnętrzna)

Dla dzieci:

• basen (gł. 0,50 m)
• nowy basen ze zjeżdżalniami wodnymi dla maluchów na sezon 2019 
• plac zabaw
• miniklub
• Klub Delfinki (13.06-11.09)
• łóżeczka dla niemowląt (na życzenie)
• wysokie krzesełka w restauracji
• Dzieci pobyt gratis - 1. dziecko do 13 lat
• Dzieci pobyt zniżka - 2. dziecko do 13 lat

Cena obejmuje:

Przelot samolotem Polska - Grecja - Polska, opłatę lotniskową, opłatę za wylot z lotniska lokalnego, noclegi, wyżywienie, opiekę rezydenta, transfer lotnisko - hotel - lotnisko, ubezpieczenie podstawowe T.U. EUROPA (9 500 EUR), NNW (1 000 EUR) i bagażu (100 EUR)

Cena nie obejmuje:

*Wariant Podstawowy ubezpieczenia TU Europa nie zapewnia ochrony w przypadku choroby przewlekłej, szkód pod wpływem alkoholu oraz uprawiania sportów.*
od dnia 1.01.2018 r. zgodnie z prawem greckim wszedł w życie podatek od noclegów, naliczany za pokój za każdą dobę pobytu. Jego wysokość jest uzależniona od kategorii obiektu, 1* i 2* - ok. 0,50 EUR za pokój/noc, 3* - ok. 1,50 EUR za pokój/noc, 4* - ok. 3 EUR za pokój/noc, 5* - ok. 4 EUR za pokój/noc

Podatek turystyczny
Przy zakwaterowaniu od Klientów pobierany jest obowiązkowy podatek turystyczny. Jego wysokość zależy od lokalnej kategorii danego hotelu i wynosi od 0,25 EUR (obiekty 1-2 gwiazdkowe) do 4 EUR (obiekty 5 gwiazdkowe) od pokoju za dzień.

* Udogodnienia:

Bez paszportu Kurorty nadmorskie Dla rodzin z dziećmi Bezpośrednio przy plaży Basen odkryty Animacje dla dorosłych Sporty wodne Dostęp do internetu Klimatyzacja Blisko centrum

* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu.

Lokalizacja

Opinie

3.5

Ocena klientów
na podstawie 33 dodanych opinii

Lokalizacja
4,5
Pokój
2,9
Posiłki
2,5
Basen
3,6
Czystość
3,7
Obsługa
3,8
Klienci polecają hotel dla:
  • ceniących spokój i ciszę
  • rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
  • par
  • seniorów
  • 4.7
    wrzesień 2019

    Rewelacja

    Mieszkaliśmy w odnowionej części, pokój i łazienka czysta, dzienna wymieniana pościel. Idealny hotel dla rodzin z dziećmi. Jedyny minus, to że we wrześniu woda w brodziku i aquaparku była ciut zimna (jechaliśmy z roczną córką) ale myślę, że w trakcie sezonu była w sam raz. Zupełnie nie rozumiem, czemu tyle niepochlebnych opinii, podejrzewam, że Janusze i Grażyny oczekiwały owoców morza dziennie oraz żeby z kranów leciał Johny Walker. Praktycznie w każdym hotelu drinki smakują podobnie, jedzenie zróżnicowane, każdy znalazł coś dla siebie. Zejście do morza, ok 150 m, długa plaża, więc każdy miał swój kawałek podłogi, idealne dla wypoczynku. Jak najbardziej polecam.
    Mieszkaliśmy w odnowionej części, pokój i łazienka czysta, dzienna wymieniana pościel. Idealny hotel dla rodzin z dziećmi. Jedyny minus, to że we wrześniu woda w brodziku i aquaparku była ciut zimna (jechaliśmy z roczną córką) ale myślę, że w trakcie sezonu była w sam raz. Zupełnie nie rozumiem, czemu
    tyle niepochlebnych opinii, podejrzewam, że Janusze i Grażyny oczekiwały owoców morza dziennie oraz żeby z kranów leciał Johny Walker. Praktycznie w każdym hotelu drinki smakują podobnie, jedzenie zróżnicowane, każdy znalazł coś dla siebie. Zejście do morza, ok 150 m, długa plaża, więc każdy miał swój kawałek podłogi, idealne dla wypoczynku. Jak najbardziej polecam.
  • 4.8
    sierpień 2019

    Urokliwe miejsce, bardzo polecam bo najpiękniejsza plaża.

    Uważam że to bardzo dobry hotel , wyremontowane pokoje wszystkie z nowymi meblami . Wszystkie z balkonem czysto,pachnące. Panie codziennie sprzątają. Żadnych kradzieży. Rezydent pilnuje , ja uważam że bardzo mili ludzie. Jedzenie dobre. Każdy mogl coś dla siebie wybrac. I po przeczytaniu recenzji przed wyjazdem mialam obawy, ale wiezcie mi , wrocilaby tam jeszcze raz. Jezeli ktos pisze ze zle i monotonne to jest w bledzie. Owszem nie jest to to co Egipt lub Turcja bo to Grecja i oni maja to tak bardziej kontynentalne. Ale zawsze swierze i nie ma co narzekac. W Grecji nawet hotele sa inne takie mniejsze , przytulniesze .Po zwiedzeniu Korfu Uwazam ze znalazlam sie w najlepszym miejscu . Spokojnie , plaza pod nosem i czysta. Jezeli ktos chce wokól miec wieksze miasto to Kassiopi polecam. Ale ja nie lubie spedu, tam dobrze wynająć samochód i pojechać na wycieczkę.Dla mnie na 5. A dla dzieci świetna ekipa z Grekosa. Były tańce, nauka pływania itdrowniez dla dorosłych.
    Uważam że to bardzo dobry hotel , wyremontowane pokoje wszystkie z nowymi meblami . Wszystkie z balkonem czysto,pachnące. Panie codziennie sprzątają. Żadnych kradzieży. Rezydent pilnuje , ja uważam że bardzo mili ludzie. Jedzenie dobre. Każdy mogl coś dla siebie wybrac. I po przeczytaniu recenzji przed
    wyjazdem mialam obawy, ale wiezcie mi , wrocilaby tam jeszcze raz. Jezeli ktos pisze ze zle i monotonne to jest w bledzie. Owszem nie jest to to co Egipt lub Turcja bo to Grecja i oni maja to tak bardziej kontynentalne. Ale zawsze swierze i nie ma co narzekac. W Grecji nawet hotele sa inne takie mniejsze , przytulniesze .Po zwiedzeniu Korfu Uwazam ze znalazlam sie w najlepszym miejscu . Spokojnie , plaza pod nosem i czysta. Jezeli ktos chce wokól miec wieksze miasto to Kassiopi polecam. Ale ja nie lubie spedu, tam dobrze wynająć samochód i pojechać na wycieczkę.Dla mnie na 5. A dla dzieci świetna ekipa z Grekosa. Były tańce, nauka pływania itdrowniez dla dorosłych.
  • 4.0
    sierpień 2019

    3 gwiazki przy pięknej plaży

    typowe greckie 3 gwiazdki z niezadbanym otoczeniem, choć w pięknym położeniu, śniadanie najsłabsze ale obiady i kolacje ok, nie dla amatorów mocnych alkoholi, spokój i piękne widoki
    typowe greckie 3 gwiazdki z niezadbanym otoczeniem, choć w pięknym położeniu, śniadanie najsłabsze ale obiady i kolacje ok, nie dla amatorów mocnych alkoholi, spokój i piękne widoki
  • 3.5
    sierpień 2019

    Hotel dla mało wymagających

    Hotel przeznaczony dla rodzin z dziećmi, mało wymagających. Śniadanie codziennie to samo, obiad w miarę, kolacja robiona na podstawie obiadu, np. na obiad coś ala schab, na kolacje leczo. Nic z jedzenia regionalnego. Złe podejście właścicieli do turystów ( pewnego wieczoru kiedy zabrakło prądu nie zoorganizowali nawet wody tylko pozamykali wszystko i radź sobie człowieku- wszelkie ,,maszyny’’ z napojami automatycznie nie działają, czyli lecisz do sklepu z gotówką po wodę pitną :D Basen dla dzieci nie czyszczony ani razu przez tydzień, pełno piasku na dnie. Mały wybór w przekąskach przy barze, codziennie kanapka i hot dog. Pokoje natrafiliśmy na nowe, codziennie sprzątane z czystymi ręcznikami. Jedyny minus to łazienka, a w sumie wybijająca kanaliza. Kąpiel brało się dwa razy, najpierw pod prysznicem, później w łazience bo wylatywało kratką to w czym się kąpaliśmy :) warto zabrać ze sobą swoje ręczniki bo my te hotelowe wykładaliśmy posadzkę w łazience, aby nie chodzić po.... wodzie powiedzmy 👌👌 dzięki animatorom z Grecos wycieczka nabrała blasku, Kasia, Kamil i Hania to osoby na odpowiednich stanowiskach- wykonują swoją prace w 100%, ogromna wiedza, podejście do dzieci bardzo dobre, sympatyczni. <br />
    Hotel przeznaczony dla rodzin z dziećmi, mało wymagających. Śniadanie codziennie to samo, obiad w miarę, kolacja robiona na podstawie obiadu, np. na obiad coś ala schab, na kolacje leczo. Nic z jedzenia regionalnego. Złe podejście właścicieli do turystów ( pewnego wieczoru kiedy zabrakło prądu nie zoorganizowali
    nawet wody tylko pozamykali wszystko i radź sobie człowieku- wszelkie ,,maszyny’’ z napojami automatycznie nie działają, czyli lecisz do sklepu z gotówką po wodę pitną :D Basen dla dzieci nie czyszczony ani razu przez tydzień, pełno piasku na dnie. Mały wybór w przekąskach przy barze, codziennie kanapka i hot dog. Pokoje natrafiliśmy na nowe, codziennie sprzątane z czystymi ręcznikami. Jedyny minus to łazienka, a w sumie wybijająca kanaliza. Kąpiel brało się dwa razy, najpierw pod prysznicem, później w łazience bo wylatywało kratką to w czym się kąpaliśmy :) warto zabrać ze sobą swoje ręczniki bo my te hotelowe wykładaliśmy posadzkę w łazience, aby nie chodzić po.... wodzie powiedzmy 👌👌 dzięki animatorom z Grecos wycieczka nabrała blasku, Kasia, Kamil i Hania to osoby na odpowiednich stanowiskach- wykonują swoją prace w 100%, ogromna wiedza, podejście do dzieci bardzo dobre, sympatyczni.
  • 2.8
    sierpień 2019

    Hotel ma slabe 3 gwiazdki

    Opinia z sierpnia 2019r. Nie polecam - pokoje i lazienka odnowione z klimatyzacja ale grzyb na scianach okropny zapach w pokojach - nie mozna zasnąć nie zawsze jest ciepla woda drzwi do pokoju obrzydliwe brudne otoczenie hotelu zaniedbane. Jedzenie średnie. Drinkow brak oferta wszystko w cenie to klamstwo. Za drinki trzeba placic a drinkow w ofercie nie da sie pic! Obsluga arogancka! Plusy to baseny dla dzieci blisko do plaży dzialajaca klimatyzacja to wszystko!
    Opinia z sierpnia 2019r. Nie polecam - pokoje i lazienka odnowione z klimatyzacja ale grzyb na scianach okropny zapach w pokojach - nie mozna zasnąć nie zawsze jest ciepla woda drzwi do pokoju obrzydliwe brudne otoczenie hotelu zaniedbane. Jedzenie średnie. Drinkow brak oferta wszystko w cenie to klamstwo.
    Za drinki trzeba placic a drinkow w ofercie nie da sie pic! Obsluga arogancka! Plusy to baseny dla dzieci blisko do plaży dzialajaca klimatyzacja to wszystko!
  • 4.0
    sierpień 2019

    Podobało się

    Byliśmy na początku sierpnia z dzieckiem.Po przeczytaniu opini zraziliśmy się do wyjazdu ale nie potrzebnie.Pokoje prawda małe ale codzienie sprzątane(a ile się siedzi w tych pokojach).Baseny czyste fajny jest dla maluchów i piękny widok z dużego basenu na morze.Plaża najładniejsza z okolicy(polecamy wyporzycanie sprzętów wodnych na plaży).Animatorzy polscy są.Rezydent nakręca na ich wycieczkę my wzielismy jednak wielki grecki rejs polecam.Jedzenie się polepszyło sniadanie codzienie te same ale za to obiady i kolacje dobre.Piwo dobre niestety drinki rozcienczane polecam wziasc alkohol ze soba lub niedaleko jest sklep.Hotel ma trzy gwiazdki staraja się dopiero o czwarta wiec placi sie za trzy jak pamiętam to chyba 1.50 euro za dzien.Pozdrowienia jak ktoś szuka apartamentu z przepysznym jedzeniem to ten hotel nie dlaniego.
    Byliśmy na początku sierpnia z dzieckiem.Po przeczytaniu opini zraziliśmy się do wyjazdu ale nie potrzebnie.Pokoje prawda małe ale codzienie sprzątane(a ile się siedzi w tych pokojach).Baseny czyste fajny jest dla maluchów i piękny widok z dużego basenu na morze.Plaża najładniejsza z okolicy(polecamy
    wyporzycanie sprzętów wodnych na plaży).Animatorzy polscy są.Rezydent nakręca na ich wycieczkę my wzielismy jednak wielki grecki rejs polecam.Jedzenie się polepszyło sniadanie codzienie te same ale za to obiady i kolacje dobre.Piwo dobre niestety drinki rozcienczane polecam wziasc alkohol ze soba lub niedaleko jest sklep.Hotel ma trzy gwiazdki staraja się dopiero o czwarta wiec placi sie za trzy jak pamiętam to chyba 1.50 euro za dzien.Pozdrowienia jak ktoś szuka apartamentu z przepysznym jedzeniem to ten hotel nie dlaniego.
  • 3.5
    lipiec 2019

    Nie polecam

    Hotel wg Grecosa ma 4 gwiazdki a wg nas zasługuje na 2. Jedzenie niedobre a pokoje małe i brzydkie.
    Hotel wg Grecosa ma 4 gwiazdki a wg nas zasługuje na 2. Jedzenie niedobre a pokoje małe i brzydkie.
Znasz ten hotel? Podziel się opinią!

Przewodnik

Wycieczki fakultatywne

Uwaga! Cena uległa zmianie.
Cena za osobę:
zł/os.
2 135 zł/os.
Kod oferty: 26092020GRCS6071
sob. 26.09.2020
8 dni
Warszawa
AI - All Inclusive
Grecos Holiday
Zobacz inne warianty
Zakwaterowanie
Zapytaj o ofertę

Szczegóły lotu

Wylot:
sob. 26.09.2020 , godz. 17:20
Warszawa
Smartwings ex.Travel Ser
sob. 26.09.2020 , godz. 20:40
Kerkyra
Powrót:
niedz. 04.10.2020 , godz. 04:15
Kerkyra
Smartwings ex.Travel Ser
niedz. 04.10.2020 , godz. 05:35
Warszawa
Zamówienie wstępne
Prosimy o wypełnienie formularza w celu dokonania rezerwacji miejsc na wybraną wycieczkę. Przesłanie formularza nie wiąże się z żadnymi kosztami i jest niezobowiązujące.
Ta oferta jest dostępna online. W kolejnych krokach otrzymasz możliwość jej opłacenia.
Cena całkowita (): 2 460
Zaliczka:  zł
  • (zaliczka + ubezpieczenie)
Kup na raty 0%: 5 x  zł
Rzeczywiste raty 0% - bez odsetek i pierwszej wpłaty. Wybór płatności ratalnej będzie dostępny w dalszych krokach.
Wystarczy 100 zł zaliczki aby zarezerwować tę ofertę. Pozostałą kwotę należy wpłacić do 30 dni przed datą wyjazdu.
Czytaj więcej

Przeczytaj klauzulę informacyjną i dowiedz się, na jakich zasadach będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe. Klikając przycisk „Dalej”, potwierdzasz, że zapoznałeś/aś się z tymi zasadami.
KLAUZULA INFORMACYJNA
ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych na etapie poszukiwania imprezy turystycznej jest Travelplanet.pl S.A. z siedzibą we Wrocławiu, kod pocztowy 50-418, ul. Traugutta 45. W związku z zawarciem i realizacją umowy...

Wybrana oferta:

Alkyon Beach

Liczba osób:
2 dorosłych
Wyżywienie:
All Inclusive
Termin:
sob. 26.09.2020
Wylot z:
Warszawa
Cena
4 270
ZGŁOŚ UWAGI DO STRONY
sob. 26.09.2020
8 dni
Warszawa
AI - All Inclusive
Grecos Holiday
Pokój standard (DBL) 4 270
Pokój standard z wid. na morze (DVL) 4 320
Pokój rodzinny (FM2) 4 380