Atuty oferty

Opis hotelu

Wyróżniliśmy hotel ze względu na:

• Usytuowanie bezpośrednio przy prywatnej plaży
  • Urozmaicone animacje i liczne atrakcje dla rodzin
  • Szkołę nurkowania i windsurfingu
  • Serdecznych i pomocnych pracowników

KATEGORIA

REGION

Hurghada

OPIS

Bardzo dobry wybór dla wszystkich miłośników aktywnych wakacji. W jednym miejscu znajdziemy tu centrum nurkowe, sporty wodne czy siłownię. Bogata oferta AII Inclusive nie pozwoli być głodnym podczas pobytu. Na najmłodszych gości czekają zabawy w miniklubie, brodzik a także plac zabaw. Miła obsługa zawsze chętna do pomocy.

kategoria hotelu

kategoria lokalna hotelu

Data otwarcia

1998 r.
Na terenie hotelu znajdują się 2 restauracje, 3 bary, 2 baseny, room service (płatny), pralnia (płatna), windy.

internet

Wi-Fi w lobby bezpłatne

plaża

przy hotelu, prywatna, piaszczysta. Parasole, leżaki, ręczniki - bezpłatne.

pokoje

Wyposażone w klimatyzację, TV, telefon, sejf (bezpłatny), łazienkę (WC, wanna), balkon lub taras.
Typy pokoi:
w budynku głównym i aneksach:
pokoje standardowe garden view ,
pokoje przystosowane dla osób niepełnosprawnych

2 restauracje, 3 bary
(10:00-00:00)
Formuła zawiera:śniadanie (07:00-10:00), obiad (13:00-15:00), kolacja (18:30-21:30), przekąski (13:00-16:00), podwieczorek (16:00-18:00), wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe, pakiety dla nowożeńców i urodzinowe (na życzenie)

z myślą o dzieciach

animacje i zajęcia w miniklubie dla dzieci w wieku 5-12 lat, dzieci w wieku 1-3 lat mogą przebywać na terenie miniklubu tylko pod opieką rodzica/opiekuna, 2 zjeżdżalnie wodne, menu i krzesełko dla dzieci w restauracji
plac zabaw, łóżeczko dla dziecka do 2 lat (na zamówienie przed przyjazdem)

w cenie

animacje, tenis stołowy, rzutki, aerobik, siłownia, siatkówka plażowa

płatne

centrum SPA, masaż, jacuzzi, sauna, salon piękności, bilard, sporty wodne na plaży, centrum nurkowe

Aktualizacja opisu

• Dostęp do internetu
  • Klimatyzacja
  • Wellness / spa
* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu

Dokumenty podróży:

Klienci polecają hotel dla:
  • par
  • aktywnych
  • ceniących spokój i ciszę
  • miłośników życia nocnego
  • osób niepełnosprawnych

Super hotel

Hotel rewelacyjny. Pokój może trochę antyczny ale czysty. Zresztą do pokoju wracaliśmy spać a nie spędzać czas. Obsługa na najwyższym poziomie. Przyjazd nocny i pan drałował z bagażami nie pozwolił dotknąć żadnej torby. Kuchnia rewelacja. Jesteśmy wegetarianami więc był trochę kłopot ale po konsultacji z szefem kuchni mieliśmy ekstra posiłki dla nas. Wszystkiego mnóstwo sałatki owoce warzywa. Robili nam specjalne pakiety wyjazdowe na wycieczki. Z uśmiechem i miło. Wynosiliśmy praktycznie każdego dnia talerzyk z ciastem do pokoju plus herbatę wiec nie wiem skąd opinia że ktoś tam wpadł na przeszukanie pokoju? Jakaś paranoja. Robiliśmy to codziennie na szef sali wielokrotnie mówił żeby podać numer pokoju a kelner przyniesie żeby nie nosić samemu. Ale ok. Każdy opisuje przecież swoje przeżycia. Minus to internet. Tylko w lobby i słabiutki. Lepiej kupić samemu i absolutnie nie na lotnisku-chyba że udowodnią że naładowali to za co zapłaciliśmy. Jeżeli nie to w hotelu jest kiosk. Baseny super. Oczywiście że nie można się kąpać po kocach hotel ma zasady że do 21 w sezonie i do 18 po. Dlatego że jest ciemno i w razie wypadku nikt może nie zauważyć problemu-pytałem. Ale w jakim hotelu można korzystać z basenu po nocach? Jakiś absurd. Jest cisza nocna i koniec. Plaża nie największa ale nigdy nie było problemu z leżakami. Ręczniki plażowe wydają w recepcji. Pilnować bo skasują 20 euro za sztukę. Szkoła nurkowania na miejscu plus możliwość wypożyczenia sprzętu. Zgodzę się że natrętni naganiacze na masaże i spa. Ale nurkowie? Powiedziałem że przyjdę jak będę zainteresowany i się skończyło. Potem skorzystałem. Ogólnie jeżeli w przyszłym roku wyborem będzie Egipt to wracamy znowu do tego hotelu i zabieramy kilku przyjaciół ze sobą. Polecamy. A jeszcze jedno. Odradzam kontakt z rezydentką. Mieliśmy niemile doświadczenie. Wycieczki kożna załatwić z innyminrezydentami i też z tej samej firmy albo nie ale nie z Polką. Jeszcze jedna fajna rzecz. Jak masz kogoś z przyjaciół kto ma akurat urodziny w czasie pobytu tonidź do kierownika sali powiedz a na kolację hotel daje tort z oprawą muzyczną idą wtedy kucharze kelnerzy śpiewają grają na bębnie wszyscy hoście to widzą super atmosfera. Oczywiście bez żadnych dodatkowych kosztów. Miłe.

Perfekcyjny pobyt

Byliśmy bardzo zaskoczeni poziomem obsługi w hotelu. Personel troi się aby goście byli zadowoleni. Począwszy od recepcji po serwis sprątający. Zostawiliśmy napiwek panu sprzątającemu pokój co spowodowało zainteresowanie ponad wszelkie oczekiwanie. Napiwek zostawiliśmy przy końcu pobytu za dbałość o porządek w standardzie a pan można rzec zwariował pod koniec robiąc tzw. cuda na kiju przy sprzątaniu pokoju. Tak samo kucharz-zostawiliśmy napiwek za miłą obsługę- jesteśmy wegetarianami więc czasami był problem mięsa w pizzy itd. Kucharz nie robił z tym problemu w standardzie przygotowywał wszystko według naszych oczekiwań. Ogólnie jesteśmy bardzo zadowoleni i na pewno wracamy tam w przyszłym roku. Hotel blisko plaży odwiedxiły nas dwa razy delfiny na plaży, centrum nurkowe z profesjonalnym sprzętem do wypożyczenia i profeajonalną obsługą(sam nirkuję więc znam się na rzeczy) piękne rafy niedaleko. Nie korzystaliśmy z innych atrakcji hotelowych typu masaż i sklepy bo ceny to jakiś absurd(oprócz internetu- i sugeruję prosić o pokazanie rzeczywistego doładowania internetu ale o tym za chwilę). Sklepy z normalnymi cenami znajdują się podryguje stronie hotelu po przejściu przez ulicę. Baseny czyściutkie problemem może być bylrak podgrzewanej wody ale spoko można się kąpać w morzu- robiłem to każdego dnia. Bary do dyspozycji ciągle. Hotel spokojny dużo turystów nastawionych na wypoczynek-niewielu Rosjan a ci którzy są to ludzie z kulturą czyli nie buraki. Piękny hotelik z mnóstwem drzewek pomarańczowych do jedzenia bez problemu. Opcja allinclusiv obowiązkowa-dlatego że wszystko na najwyższym poziomie. Minus to internet dostępny jedynie w lobby a i to baaaardxo słabiutki. Odradzam kontakt z rezydentem na temat wycieczek. Zostaliśmy wprowadzeni w błąd przez panią rezydent idnośnie centrum nurkowego i kilku innych rzeczy. Ogólnie wycieczki polecamy z miejscowymi firmami prowadzonymi z reguły przez polsko-egipskie małżeństwa. W przystępnych cenach bezpiecznie z opieką polskojęzycznych przewodników i ochroną policyjną KAŻDEJ wycieczki. Wszystko dopięte na ostatni guzik. Można ich znaleźć przez wujka Google. Co jeszcze. Wszechobecność wyłudzaczy dolara wszędzie chcą dolara(nie w hotelu oczywiście) gdziekolwiek jedziesz począwszy od wyjścia z lotniska od razu łapy po napiwki. Daliśmy się na to złapać ale okazuje się że NIE MUSIMY nic dawać oni po prostu wyłudzają. Nie kupujmy też internetu na lotnisku jeżeli nie udowodnią nam że kupujemy to za co płacimy. Ja kupiłem 20 GB a dostałem 500 Mb. Już sam fakt że mają terminal płatniczy a chcą gotówkę wyjaśnia wszystko. Wtedy najlepiej jechać do hotelu i po zapłaceniu 1 dolara więcej ma się pewność że dostajemy tyle za ile płacimy-w hotelu jest kiosk w którym można kupić kartę internetową. Polecam nurkowanie i wycieczki na mahmya wyspa, wszystkie rafy koralowe giza piramidy-nie muzeum Kair bo to strata kasy i Luxor. To chyba tyle. Mega uważać na naciągaczy wszędzie na mieście. Po prostu nie reagować a jak rzuca ci coś na ramię”za darmo albo prezent” zrzucić na ziemię. Mówię poważnie. I żadnych rozmieniań kasy - Niemca oszukali na 150 dolarów. Wkręcili go że u nich w bankach nie przyjmują banknotów 1 dolarowych a jemu się przydadzą więc dał im dwieście a dostał 50 reszta to papier toaletowy. Śmiejecie się ale człowiek w panice i pośpiechu wykonuje irracjonalne ruchy. Dlatego paniętajcie o tym.
  • 2.2

ZDECYDOWANIE ODRADZAM !!!

Hotel położony około 23 km od ścisłego centrum Hurgady, w tym od najbardziej znanej wśród turystów Sheratton Street. Przy zameldowaniu do hotelu, w porze nocnej nie otrzymaliśmy żadnego posiłku (jak to było w innych hotelach). Obsługa wydała nam kartę do pokoju i tyle. W głębokim poważaniu mięli wskazanie chociażby lokalizacji pokoju. Poniżej kilka informacji tematycznych:<br /><br />BASEN - czynny jedynie do godziny 17.00. Kąpiąc się po tej godzinie narażasz się na konsekwencje i niemiłą rozmowę z pracownikami ochrony obiektu.<br /><br />PLAŻA - jedyny plus tego hotelu, dużo miejsc do leżenia, leżaki, ręczniki, pool bar - wszystko w cenie<br /><br />WYŻYWIENIE - sam jestem kucharzem i czegoś takiego nie podałbym ludziom nawet w barze mlecznym. Jak wiadomo posiłki w hotelach w Egipcie zazwyczaj są słabe ale to, co serwują w tym hotelu to jakiś armagedon. Kurczak, ziemniaki, wołowina, wszystko nie dogotowane, bez smaku. Posiłki, mimo bufetu, jakościowo mega słabe, nie smaczne, nie ma żadnych przypraw. Generalnie w czasie mojego pobytu masa ludzi miała problemy jelitowe<br /><br />OBSŁUGA - fatalna. Menagerem hotelu jest Niemka, która nie reaguje na jakikolwiek uwagi tłumacząc się, że nie zna angielskiego ( jak się okazuje z Niemcami też średnio się dogadywała). Za to, że moi znajomi (para nauczycieli) wynieśli ze stołówki kilka ciastek, wparowała im do pokoju i zaczęła grzebać w rzeczach osobistych pod pretekstem podejrzenia kradzieży. Na moje pytanie jakim prawem przegląda rzeczy gości odparła, że ciasta zostały SKRADZIONE i są własnością hotelu. Po zagrożeniu że wezwiemy policję wyszła obrażona. Obsługa ma w głębokim poważaniu, drwią z gości, są nie mili, drinki nalewają tak, że wszysto leci po brudnych łapach do opłukanych jedynie plastykowych szklanek<br /><br />POKOJE - głęboki PRL, wszystko stare. Ciągłe problemy z ciepłą wodą. jedyny plus to ekipa sprzątająca<br /><br />Podsumowując - były to moje najgorsze wczasy w Hurgadzie. Zdecydowanie nie polecam tego hotelu
    chociażby lokalizacji pokoju. Poniżej kilka informacji tematycznych:

( grudzień 2018 )

Bardzo zadowolony! Opinie pozytywne potwierdzam!

Kochani to jest stary hotel, ale bardzo zadbany i czysty. Miła nienachalna obsługa. Nikt nie prosi o napiwki i niczego nie brakuje. Pokoje czyste. Na terenie hotelu tez porządek. W barach nie ma kolejek i dobry alkohol oraz nigdy niczego nie zabrakło. Jedzonko pyszne!! Aż się chce by się powtarzało. O hotelu Nubia znajmi samolotu i wucieczek nie mówili dobrze. Jak komuś nie zależy na wysokim standardzie pokoju a czystym ... i pysznym jedzenie i dobrym alko. Polecam! Blisko do sklepu gdzie można najważniejsze rzeczy pamiątki prze hotelem kupić. Do 3 piramid. . Sklep taxi za 3 USD. Tam droglzej śle spory wybór.
  • 4.7
    ( lipiec 2018 )

Było super pewnie tam powrócę

Hotel nie dla tych co szukają złota i kryształów, ale za to z przemiłą obsługa, fantastycznymi pracownikami w restauracji, w pokojach i przy basenach. Animatorzy też wykonują swoją pracę jak trzeba nie faworyzując żadnej nacji. Pokoje czyste codziennie sprzątane, nawet bez napiwków (choć uważam że za taką pracę podziękowanie każdemu się należy jeśli nie w postaci napiwków to mile widziane są tam nasze słodycze). Jedzenie smaczne i wybór spory więc każdy wybredny znajdzie coś dla siebie w dwóch restauracjach i snack barze. Wieczorne show dla dzieci i dorosłych całkiem ciekawe, dyskoteka w Laguna Bar.. jak to w hotelu da się przeżyć :D. Najfajniejsze to ludzie i atmosfera jaka tam panuje i relacje pomiędzy obsługa barów basenów i animacji i w restauracji a gośćmi. Byłam już w hotelu innej bardziej luksusowej sieci i.. tutaj zdecydowanie lepiej. To nie mój pierwszy pobyt w tym kraju ale pierwszy kiedy na poważnie myślę o powrocie do tego samego hotelu (dotąd wyznawałam zasadę co roku inny hotel i tak od kilku lat). Polecam urlop w tym hotelu. Do centrum taxi za 2$, do El gouny za 4$. Naprawdę fantastyczne miejsce bo na uboczu bez zgiełku i klaksonów samochodów na sherry street ;)
  • 4.5
    ( lipiec 2018 )

Polecam ten hotel jest fantastyczny

Hotel nie luxusowy ale za to bardzo przyjemny, obsługa miła, jedzenie smaczne a pokoje zadowalające. Jeśli ktoś nie szuka złotych klamek i krysztalowych żyrandoli w holu i recepcji to ten hotel ma wszystko czego trzeba by spędzić fantastyczny towarzysko urlop. Pełen liz, dużo śmiechu, gwarantowana satysfakcja.
  • 4.7
    ( maj 2018 )

Polecam!

Na majówkowy wypoczynek wybraliśmy podróż do Egiptu, a tam pobyt w hotelu Palm Beach.<br />Jestem mile zaskoczona tym obiektem. Czysty, spory wybór jedzenia, fajny basen, hotel przy plaży z mała rafa koralową. Obsługa hotelu bardzo miła i pomocna. Animatorzy zabawni i pomysłowi. Do Egiptu jeszcze wrócimy, być może do tego hotelu również. Polecam!
    być może do tego hotelu również. Polecam!

Przewodnik

Wycieczki fakultatywne

Cena została zaktualizowana z systemem operatora

Oferta jest dostępna!

(dla 2 osób)
3 693
Szczegóły ceny

Zgodnie z ustawą z dnia 24 listopada 2017 r. o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych do rezerwacji imprezy turystycznej doliczona zostanie składka, którą Organizator turystyki w całości odprowadza na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny.

Wysokość składki zależna jest od rodzaju transportu oraz miejsca docelowego imprezy i wynosi:

• 1) 15 PLN/os. – za imprezy lotnicze czarterowe za wyjątkiem imprez, o których mowa w pkt 6;
  • 2) 13 PLN/os. – za imprezy innym środkiem transportu niż loty czarterowe realizowane poza Europę;
  • 3) 10 PLN/os. – za imprezy innym środkiem transportu niż loty czarterowe realizowane w Europie za wyjątkiem imprez, o których mowa w pkt 6;
  • 4) 7 PLN/os. – za imprezy z dojazdem własnym poza Europą;
  • 5) 5 PLN/os. – za imprezy z dojazdem własnym w Europie;
  • 6) 0 PLN – za imprezy realizowane do krajów mających granicę lądową z Polską oraz na terytorium Polski.
Kup na raty 0%
18:05 - Warszawa
Trwa sprawdzanie dostępności

Szybki kontakt

Jesteś zainteresowany tą ofertą? Zostaw numer telefonu,
oddzwonimy!
* Wyrażam zgodę na kierowanie do mnie przez Travelplanet.pl S.A. informacji handlowejrozwiń drogą elektroniczną i telefoniczną (zgodnie z art. 172 ust. z 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne).
Przeczytaj klauzulę informacyjną i dowiedz się, na jakich zasadach będziemy przetwarzaćrozwiń Twoje dane osobowe. Klikając przycisk „Proszę o kontakt”, potwierdzasz, że zapoznałeś/aś się z tymi zasadami.

Gwarancje Travelplanet.pl

• 1,4 mln zadowolonych Klientów

Doświadczeni i profesjonalni konsultanci dobiorą najlepszą ofertę do Twoich potrzeb.

• Gwarancja Ceny

Wycieczki kosztują dokładnie tyle, ile u organizatorów!

• Największa liczba wycieczek

W jednym miejscu możesz porównać i kupić wakacje od ponad 50 organizatorów.

Zamówienie wstępne
  • (zaliczka + ubezpieczenie)
Zaliczka:
 zł
Rzeczywiste raty 0% - bez odsetek i pierwszej wpłaty. Wybór płatności ratalnej będzie dostępny w dalszych krokach.
Kup na raty 0%:
5 x  zł
Wystarczy 100 zł zaliczki aby zarezerwować tę ofertę. Pozostałą kwotę należy wpłacić do 30 dni przed datą wyjazdu.
Czytaj więcej

Przeczytaj klauzulę informacyjną i dowiedz się, na jakich zasadach będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe. Klikając przycisk „Dalej”, potwierdzasz, że zapoznałeś/aś się z tymi zasadami.

KLAUZULA INFORMACYJNA

ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych na etapie poszukiwania imprezy turystycznej jest Travelplanet.pl S.A. z siedzibą we Wrocławiu, kod pocztowy 53-238, ul. Ostrowskiego 9. W związku z zawarciem i realizacją umowy...