Ogólnie rzecz biorąc, opuściliśmy hotel z dobrymi wrażeniami, ale dopiero po tym, jak udało nam się odpuścić kilka irytujących rzeczy i poszliśmy tam tylko spać. Poziom obsługi hotelu nie jest odpowiedni do codziennego relaksu.
Zakwaterowanie
Z ładnymi, nowoczesnymi meblami, bo zarezerwowaliśmy w nowej części. Sprzątanie / czystość była podkrytyczna, zaczęliśmy od dokładnej dezynfekcji. . .
Wyżywienie
Zamiast posiłku w formie bufetu było to śniadanie i kolacja na talerzu, czego się nie spodziewaliśmy, ponieważ nawet nas o tym nie poinformowali. Jednak jedzenie było doskonałe, świeże, smaczne, z wyrafinowaną prezentacją. Wielkim rozczarowaniem było to, że reklamowana godzina kolacji trwa od 18:00 do 20:00 (co zwykle jest 3:00 w innych miejscach), a pewnego wieczoru „przypadkowo” dotarliśmy do restauracji dopiero o 19:30 i uprzejmie ogłosili nudny fakt, że w tym czasie nie przyjmują już zamówień. Proszę bardzo? Czy nie pasowali, kiedy zawsze przynosili jedzenie w 10 minut? Gdzie jest napisane, że kolacje serwujemy do 8, a zamówienia przyjmujemy do 8:30??? A restauracja nie była nawet w połowie pełna, nie było tłoczno, a nawet nie można jej zamknąć, bo posiłek odbywa się na otwartym tarasie... każdy powinien tam dotrzeć w półtorej godziny!
Obsługa w hotelu
Większość pracowników restauracji była miła i przyjazna.
Plaża
Piękne plaże z krystalicznie czystą wodą.
Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate