Atuty oferty

Region

RIWIERA BUŁGARSKA/BUŁGARIA

Wyposażenie

• winda • taras • Wi-Fi • parking: w zależności od dostępności, niestrzeżony, za opłatą • pralnia

Karty

hotel nie akceptuje kart kredytowych

Liczba pokojów

Kategoria lokalna

3 gwiazdki

Dla dzieci

• wydzielona część basenu dla dzieci
• łóżeczko dla dzieci: na zapytanie

Pokoje

Pokój ekonomiczny DZZ1

• Pokoje ekonomiczne to dobry wybór dla osób, którym zależy na pobycie w hotelu w najniższej możliwej cenie. Pokoje mogą różnić się wielkością, lokalizacją lub wyposażeniem od tych znajdujących się w regularnej ofercie danego obiektu. Z reguły nie ma możliwości wymiany pokoju ekonomicznego na inny.

Pokój 2-osobowy DZX1

• 1-3 os. • sejf: za opłatą • balkon • klimatyzacja • TV • prysznic • WC

Pokój 2-osobowy DZX3

• 2-3 os. • balkon • klimatyzacja • TV • prysznic • WC

Pełne wyżywienie • śniadanie: w formie bufetu
• obiad: w formie bufetu
• kolacja: w formie bufetu

Dwa posiłki • śniadanie: w formie bufetu

Śniadania • w formie bufetu

Restauracje i bary • restauracje: 2
• główna restauracja
• restauracja: a la carte

• bary i inne: 2

• Klimatyzacja
  • Blisko centrum
  • Darmowe WiFi
* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu

Dokumenty podróży:

Czystość: 4,0
Obsługa: 4,1
Klienci polecają hotel dla:
  • ceniących spokój i ciszę
  • par
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
  • seniorów
  • rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia
  • 3.7

Dobry Hotel godny polecenia

Hotel w dobrej lokalizacji blisko Plaży i Nessebaru, do centrum pół godziny spacerem.<br />Jedzenie dobre choć monotonne ale nie można powiedzieć że było źle, po prostu OK jak na ten standard hotelu.<br />Pokoje duże z balkonem, czysto i sprzątanie codziennie.
    Pokoje duże z balkonem, czysto i sprzątanie codziennie.
  • 2.8
    ( wrzesień 2017 )

Niestety pozostał spory niedosyt po podróży

Moja opinia nie jest zbytnio pochlebna jeśli chodzi o sam hotel Esperanto. Pokój pozostawia wiele do życzenia, żeby nie być gołosłownym załączam zdjęcia na których wszystko dokładnie widać. Rozumiem, że nie wygórowana cena i 3 gwiazdki to nie jest wysoki standard i nie ma co oczekiwać mega komfortu, ale pokój hotelowy w takim stanie nie powinien być oferowany klientom, wymaga on generalnego remontu, przed wszystkim wymiany zagrzybiałych silikonów, zniszczonego dywanu, mało estetycznych zasłon,odświeżenia w postaci pomalowania i wyczyszczenia szafy z grzybni specjalistycznymi środkami chemicznymi. Jest to moim zdaniem minimum, żeby hotel zasługiwał na te 3 gwiazdki a klient nie był zniesmaczony pobytem. Jedzenie w hotelu dość smaczne w formie stołu szwedzkiego (śniadania i obiadokolacje) jednak obsługa nieustannie kontroluje ilość nabieranych porcji, oczywiście nie mówiąc nic klientowi lecz odczuwalny jest niesmak z ich strony gdy za dużo nabiera się na talerze.<br />Ponadto w hotelu przewaga klientów w podeszłym wieku, także nie polecam wyboru tego miejsca dla młodych par i innej młodzieży która chce zaszaleć na wakacjach :-). W hotelu ogólnie spokój jak w sanatorium. Lokalizacyjnie hotel położony na obrzeżach Słonecznego Brzegu, tuż przy granicy z Nessebarem. Do centrum Słonecznego Brzegu gdzie jest mnóstwo imprez, dyskotek i atrakcji około 4 km, można dojeżdżać miejską "ciuchcią" za 3 lewy bułgarskie od osoby. Morze czyste, plaże również atrakcyjne z licznymi barami drinkami i muzyką. Ogólna ocena z wyjazdu pozostaje pozytywna lecz jak wyżej opisałem hotel pozostawia wiele do życzenia i raczej w przyszłości już się nie niego nie zdecydujemy.
  • 3.0

Wrócliśmy zawiedzeni:(((

Niestety tym razem pobytu w hotelu Esperanto nie będziemy mile wspominać ani polecać nikomu.<br />Wyrażnie widać,że czasu świetności teego hotelu minęły:(<br />Nie należymy do osób, ktore szukają dziury w całym i zdajemy sobie sprawę,że cena wpływa na pewne rzeczy ale tym razem było tego za dużo nawet jak na cenę (1400 zł/os opcja ze śniadaniami).<br />Nad detalami nie będę sięrozwijała, bo tak jak wspomniałam...cena, pewnie ma znaczenie.<br />Po przyjeżdzie do hotelu czekaliśmy na pokój, wiadomo, ktoś go opóścił więć należało go posprzatać. Niestety już od wejscia gołym okiem było widać,że jest posprzątamy po łebkach(podłoga nie umyta, lustra ochlapanie, muszla wc też nie pierwszej czystości i bruudny recznik). Na to machliśmy ręką, miałąm chusteczki antybakteryjne wieć najważniejsze sprzęty;) przetarłam sama.<br />Po pierwszym skożystaniu z toalety, okazało się, że zaczyna pojawiać się na podłodze woda...myśle sobe, może się woda skrapla w końcu jest ciepło a woda w zbiorniku zimna...Niestety nic bardziej mylnego, po każdym skożystaniu z wc było tej ody co raz wiecej. Okazało się, że spłuczka przecieka.<br />Nie chcieliśmy robić zadymy, pomyślelismy,że jak przyjdą Panie sprzątające to zgłoszą ten problem(musiliśmy spłuczkę obłożyć recznikami bo inaczej byśmy się tam pozabijali).<br />Niestety nie zgłosiły:(<br />Trochę z lenistwa, trochę z obawy,że się nie dogadamy my też tego nie zgłosiliśmy.<br />Trzeciego dnia ok. godz.8.00 rano przyszedł Pan z recepcji i poproił nas abyśmy opuścili pokój bo jest awaria i musimy opuścić pokój, nowy dostaniemy dopiero po 14.<br />Więc musielismy się szybko spakować i zaatakować plażę:)<br />Następnie dostaliśmy nowy pokó,(ponoć był to jeden z najlepszych apartamentów( no chyba wieki temu). W nim było jeszcze gorzej:(Ta sama sytuacja, posprzątanoe od oka, wypoczynek ze skóry w salonie wołał o pomstę do nieba, strach było na nim usiąść poplamiony, obszczerbiony z każdej strony, w szafkach śmierdziało stęchlizną no i znowu ta nieszczęsna łazienka...tym razem lało się z kabiny a że kabina była z hydromasażem produkcji Chińskiej to lało się zewsząd.Nie chciało nam się tego zgłaszać bo pewnie w następnym pokoju też byłoby coś ne tak bo jak czasami siedzieliśmy w lobby to co chwilę ktoś przychodził i zgłaszał,że coś niedziała.<br />Co do obsługi, to miłe i uśmiechnięte były tylko dziewczyny na stołówce i jedna recepcjonistka.<br />Paną menager(przynajmniej od dwóch lat ta sama) uważam, za istną porażkę tego hotelu, jak można nie zwracać uwagi na takie zaniedbania, które przecież nie biorą się z dnia na dzień. <br />Gdyby dbano o czystość i usuwano na bieżąco usterki, pobyt w tym hotelu byłby naprawdę bardzo komfortowy.<br />Co do posiłków, my mielismy śniadania tak samo jak dwa lata temu, co dzień to samo, zmieniała się tylko forma podania jajka, jajecznica na przemian z jajkiem sadzonym reszta dzień w dzień ta sama, skromny wybór ale dało się coś wybać więc tego się nie czepiamy.<br />Ogólnie nie polecamy a szkoda bo w fajnej lokalizacji:(<br />
    Wyrażnie widać,że czasu świetności teego hotelu minęły:(
    jak na cenę (1400 zł/os opcja ze śniadaniami).
    Niestety nie zgłosiły:(
    Więc musielismy się szybko spakować i zaatakować plażę:)
    Ogólnie nie polecamy a szkoda bo w fajnej lokalizacji:(
  • 4.3
    ( sierpień 2017 )

Fajny hotel

Byliśmy pod koniec sierpnia i jesteśmy zadowoleni jak za taką cenę. Pokoje czyste, codziennie sprzątane przez bardzo miłe i uśmiechnięte Panie, a co najważniejsze zamykane na bardzo solidny zamek! Na recepcji młoda obsługa mówiąca po angielsku i coś tam po polsku. Jeżeli jest się przed rozpoczęciem doby, a pokój jest już gotowy to nie ma problemu żeby zakwaterować się wcześniej. My mieliśmy tylko śniadania, dość monotonne ale bez przesady ;p przy hotelu mały basen z leżakami. Hotel oddalony od centrum słonecznego brzegu ale bardzo blisko Nesebyr'u co dla nas było dużym atutem ;) ogólnie polecamy dla tych, którzy mało przybywają w hotelu,a bardziej nastawiają się na zwiedzanie i plażowanie ;)
  • 4.0
    ( lipiec 2017 )

Czysty zadbany hotel

Hotel czysty i zadbany, codziennie sprzątany. Blisko do plaży, do centrum Słonecznego Brzegu jakiej 4 km, do Nessebaru (Old Town) 15 min spacerkiem. Plaża szeroka piaszczysta. Basen trochę za mały i z zimną wodą. Duży minus za jedzenia - na szczęście mieliśmy tylko śniadania, które były naprawdę niesmaczne.
    iesmaczne.
  • 3.8
    ( czerwiec 2017 )

Dobre warunki za rozsądną cenę

Wygodny, czysty, codziennie sprzątany pokój, miła obsługa i przyzwoite jedzenie. Jednak gdy zgłosiliśmy spaloną żarówkę w lampie musieliśmy się przypominać i dopiero po dwóch dniach doczekaliśmy się efektu. Telewizor prehistoryczny, góra 12 cali, ale sprawny.
  • 4.8
    ( czerwiec 2017 )

Podobało sie nam, wszystko ok.

życzliwa obsługa, dobre śniadania - codziennie coś innego, specjalne podziękowania dla Kierownik hotelu, która pomogła nam w sytuacji awaryjnej :) pokoje w porządku, czysta łazienka, klima, duży balkon. Na przeciwko hotelu przystanek autobusowy z którego można dostać się Nesebaru i do centrum Słonecznego Brzegu, bilety kupuje się w autobusie, cena biletu 1.30 lev.
    Brzegu, bilety kupuje się w autobusie, cena biletu 1.30 lev.

Przewodnik

Wycieczki fakultatywne

Cena została zaktualizowana z systemem operatora

Oferta jest dostępna!

(dla 2 osób)
2 494
Szczegóły ceny

Zgodnie z ustawą z dnia 24 listopada 2017 r. o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych do rezerwacji imprezy turystycznej doliczona zostanie składka, którą Organizator turystyki w całości odprowadza na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny.

Wysokość składki zależna jest od rodzaju transportu oraz miejsca docelowego imprezy i wynosi:

• 1) 15 PLN/os. – za imprezy lotnicze czarterowe za wyjątkiem imprez, o których mowa w pkt 6;
  • 2) 13 PLN/os. – za imprezy innym środkiem transportu niż loty czarterowe realizowane poza Europę;
  • 3) 10 PLN/os. – za imprezy innym środkiem transportu niż loty czarterowe realizowane w Europie za wyjątkiem imprez, o których mowa w pkt 6;
  • 4) 7 PLN/os. – za imprezy z dojazdem własnym poza Europą;
  • 5) 5 PLN/os. – za imprezy z dojazdem własnym w Europie;
  • 6) 0 PLN – za imprezy realizowane do krajów mających granicę lądową z Polską oraz na terytorium Polski.
Kup na raty 0%
12:25 - Poznań
Trwa sprawdzanie dostępności

Szybki kontakt

Jesteś zainteresowany tą ofertą? Zostaw numer telefonu,
oddzwonimy!
* Wyrażam zgodę na kierowanie do mnie przez Travelplanet.pl S.A. informacji handlowejrozwiń drogą elektroniczną i telefoniczną (zgodnie z art. 172 ust. z 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne).
Przeczytaj klauzulę informacyjną i dowiedz się, na jakich zasadach będziemy przetwarzaćrozwiń Twoje dane osobowe. Klikając przycisk „Proszę o kontakt”, potwierdzasz, że zapoznałeś/aś się z tymi zasadami.

Gwarancje Travelplanet.pl

• 1,4 mln zadowolonych Klientów

Doświadczeni i profesjonalni konsultanci dobiorą najlepszą ofertę do Twoich potrzeb.

• Gwarancja Ceny

Wycieczki kosztują dokładnie tyle, ile u organizatorów!

• Największa liczba wycieczek

W jednym miejscu możesz porównać i kupić wakacje od ponad 50 organizatorów.

Zamówienie wstępne
  • (zaliczka + ubezpieczenie)
Zaliczka:
 zł
Rzeczywiste raty 0% - bez odsetek i pierwszej wpłaty. Wybór płatności ratalnej będzie dostępny w dalszych krokach.
Kup na raty 0%:
5 x  zł
Wystarczy 100 zł zaliczki aby zarezerwować tę ofertę. Pozostałą kwotę należy wpłacić do 30 dni przed datą wyjazdu.
Czytaj więcej

Przeczytaj klauzulę informacyjną i dowiedz się, na jakich zasadach będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe. Klikając przycisk „Dalej”, potwierdzasz, że zapoznałeś/aś się z tymi zasadami.

KLAUZULA INFORMACYJNA

ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych na etapie poszukiwania imprezy turystycznej jest Travelplanet.pl S.A. z siedzibą we Wrocławiu, kod pocztowy 53-238, ul. Ostrowskiego 9. W związku z zawarciem i realizacją umowy...