Wyjazd do

Amaan Beach Bungalows

Ocena: 3/5

Zanzibar, Nungwi

Udostępnij
Daj nam jeszcze chwilę,
sprawdzamy dostępność i cenę.

Szczegóły wycieczki

Naszym zdaniem

Przyjemny, nieduży hotel w regionalnym stylu, usytuowany przy plaży. Tradycyjna architektura, bujna przyroda, malownicze wybrzeże, kameralna atmosfera, dobra baza wypadowa na nurkowanie. 

Położenie

Ok. 100 m od piaszczystej plaży w Nungwi w północno zachodniej części wyspy. Odległość od lotniska wynosi około 100 km.

Wyposażenie

Całodobwa recepcja z sejfem, kantor wymiany walut, pralnia, sklepik z pamiątkami, parking, malowniczo położona restauracja z tarasem na palach (piękny widok na ocean), bar, łącza Wi-Fi.

Pokoje

Hotel posiada 86 pokoi. 
Standard - pokój standardowy w ogrodzie; sypialnia, łazienka (wanna/prysznic, suszarka), klimatyzacja, wiatrak sufitowy, mała lodówka, sejf, taras lub balkon.
Pool View - pokój standardowy z widokiem na basen.
Sea View - pokój standardowy z widokiem na ocean.

Zakwaterowanie od godziny 15:00, wykwaterowanie do godziny 12:00.

Wyżywienie

BB - śniadania
HB - śniadania i kolacje.

Sport i rozrywka

Basen z tarasem słonecznym, na wybrzeżu istnieje możliwość korzystania ze sportów wodnych, nurkowanie, masaże na świeżym powietrzu.

COVID-19

Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z pandemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej. Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://polakzagranica.msz.gov.pl/, a także z informacjami zawartymi na naszej stronie internetowej: https://bestreisengroup.pl/bezpieczne-wakacje.html 

Przelot

Oferta jest oparta o tzw. dynamiczne pakietowanie. Cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych. W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta.
W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami.

Linie lotnicze

Oferta oparta jest o dynamiczne pakietowanie.
Cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych uczestników.
W przypadku poniższych przelotów wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta.
//
Emirates Airlines (lot z 1 przesiadką w Dubaju)
Lecąc Emirates Airlines każdy pasażer może wziąć ze sobą:
- jeden bagaż podręczny - do 7 kg,
- jeden lub dwa bagaże rejestrowane - do 23 kg (w zależności od taryfy, limit potwierdza organizator)
Na pokładzie zapewniony jest bezpłatny catering.
Zapytania o zakup miejsc przyjmowane są max do 96 h przed wylotem.
Warunki przewozu linii Emirates Airlines: https://www.emirates.com/pl/polish/before-you-fly/travel/rules-and-notices/
//
flydubai (lot z 1 przesiadką w Dubaju)
Lecąc flydubai każdy pasażer może wziąć ze sobą:
- jeden bagaż podręczny - do 7 kg, maksymalne wymiary 55x38x20 cm. 
(UWAGA - do wagi i wymiarów bagażu podręcznego WLICZAJĄ się także zakupy w strefie wolnocłowej)
- jeden bagaż rejestrowany - do 20 kg.
Na pokładzie serwowany jest 1 bezpłatny posiłek. Pozostałe posiłki i napoje dodatkowo płatne, zgodnie z informacją pokładową.
Miejsca w samolocie przydzielane są automatycznie przez system. Nie możemy zagwarantować, że osoby z jednej rezerwacji będą siedziały obok siebie. Nawet jeśli leci dziecko z rodzicem. Jedyną gwarancją miejsc obok siebie jest zakup konkretnych miejsc za dodatkową opłatą. Zapytania o zakup miejsc przyjmowane są max do 96 h przed wylotem.
Warunki przewozu linii flydubai: https://www.flydubai.com/en/information/policies/conditions-of-carriage
//
Qatar Airways (lot z 1 przesiadką w Doha)
Lecąc Qatar Airways każdy pasażer może wziąć ze sobą:
- jeden bagaż podręczny - do 7 kg,
- dwa bagaże rejestrowane - do 23 kg.
Na pokładzie zapewniony jest bezpłatny catering.
Warunki przewozu linii Qatar Airways: https://www.qatarairways.com/pl-pl/legal/conditions-of-carriage.html
//
Lufhansa (lot z 1 przesiadką we Frankfurcie)
Lecąc Lufhansa każdy pasażer może wziąć ze sobą:
- jeden bagaż podręczny - do 8 kg,
- jeden bagaż rejestrowany - do 23 kg.
Warunki przewozu linii Lufhansa: https://www.lufthansa.com/pl/pl/warunki-przewozu
//
Condor (lot z 1 przesiadką we Frankfurcie)
Lecąc Condor każdy pasażer może wziąć ze sobą:
- jeden bagaż podręczny - do 8 kg,
- jeden bagaż rejestrowany - do 20 kg.
Warunki przewozu linii Condor: https://www.condor.com/pl/pomoc-i-kontakt/owh.jsp
//
Turkish Airlines (lot z 1 przesiadką w Stambule)
Lecąc Turkish Airlines każdy pasażer może wziąć ze sobą:
- jeden bagaż podręczny - do 8 kg,
- dwa bagaże rejestrowane - do 23 kg.
Na pokładzie zapewniony jest bezpłatny catering.
Warunki przewozu linii Turkish Airlines: https://www.turkishairlines.com/en-int/legal-notice/general-conditions-of-carriage/
//
Enter Air (lot bezpośredni z postajem na tankowanie w Hurghadzie)
Lecąc Enter Air każdy pasażer może wziąć ze sobą:
- jeden bagaż podręczny - do 5 kg,
- jeden bagaż rejestrowany - do 16 kg.
Przy rezerwacjach założonych z przelotem liniami Enter Air, obowiązują warunki anulacji, zmiany danych uczestników zgodne z warunkami przewoźnika. Nie mają zastosowania warunki rezerwacji dla przelotów czarterowych.
Warunki przewozu linii Enter Air: https://www.enterair.pl/pl/ogolne-warunki-przewozu

Wizy

Od obywateli RP wymagana jest wiza. Można ją nabyć na lotniskach lub przez internet https://eservices.immigration.go.tz/visa. Wiza jest ważna 90 dni. Opłata wizowa wynosi 50 USD.
Na lotnisku: należy okazać paszport, którego termin ważności w dniu powrotu, nie jest krótszy niż 6 miesięcy (muszą być w nim dwie puste strony); bilet powrotny; wypełnić formularz wizowy; zostaną pobrane odciski palców oraz zrobione zdjęcie. 
Wiza jest ważna na całym terytorium państwa. Cudzoziemców obowiązuje jednak lokalna kontrola paszportowa (bez opłat) i celna przy wjeździe i przy opuszczaniu wysp Zanzibaru.
Wszyscy goście hotelowi muszą zapłacić tzw Infrastructure Tax w wysokości 1 USD za osobę za noc. Opłata ta jest pobierana bezpośrednio w hotelu na recepcji.

Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. W przeciwnym wypadku hotel na miejscu może zażądać dopłaty, jeśli cena dla innej narodowości będzie inna.

Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
 

Cena zawiera

Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, polskojęzyczny rezydent, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.

Szczepienia

Przy wjeździe na teren Zanzibaru nie są wymagane szczepienia. Jednak WHO zaleca szczepienia przeciwko żółtej febrze, durowi brzusznemu oraz WZW A. Sugerujemy profilaktykę antymalaryczną. Należy zaopatrzyć się w środki przeciw komarom. Szczepienie przeciwko żółtej febrze wymagane od osób przybywających bezpośrednio z regionów zagrożonych chorobą.

Cena nie zawiera

Opłaty za wizę (50 USD), wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT, podatku turystycznego.
Od 1.07.2023 wysokość podatku turystycznego wynosi:
* dla hoteli 4-5* - 5 usd za osobę za dzień
* dla hoteli 2-3* - 4 usd za osobę za dzień
* dla hoteli 1* i innych - 2 usd za osobę za dzień.


Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży Plaża 0 m
  • Odległość od lotniska Lotnisko 65 km
  • Basen zewnętrzny Basen zewnętrzny tak
  • Leżaki i parasole przy basenie Leżaki i parasole przy basenie tak
  • Bar Bar tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak

Wybierz termin

Opinie o hotelu

Ocena 3,7 / 5
Travelplanet

Dobry (Na podstawie 7 opinii)

Zakwaterowanie 3,5 / 5

Wyżywienie 3,5 / 5

Okolica 4,2 / 5

Cena 3,7 / 5

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

53. najwyższa ocena z 280 hoteli w Zanzibar

Klient chciał pozostać anonimowy

Ocena 2,6 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 2.1. - 10.1.2024 Oceniono: Luty 2024

Amaan Beach Bungalows Ocena: 3/5 Zanzibar, Nungwi

Wyjazd udany, ale nie poleciłabym hotelu.

Wyjazd udany, ale nie poleciłabym hotelu.

Zakwaterowanie 2,8 / 5

Wyżywienie 2,0 / 5

Okolica 3,0 / 5

Cena 2,5 / 5

Zakwaterowanie
Czysto, lecz brak żarówek w łazience oraz szafek w pokoju utrudniał troszkę funkcjonowanie.

Wyżywienie
Bardzo ubogie śniadania, osobom niejedzacym słodyczy ciężko było coś sobie znaleźć.

Obsługa w hotelu
Możliwość wypożyczenia ręczników na plus,

Plaża
Była czysta i nie było tłumów

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Stanislava K.

Ocena 1,8 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 28.2. - 11.3.2023 Oceniono: Marzec 2023

Amaan Beach Bungalows Ocena: 3/5 Zanzibar, Nungwi

Bungalow nigdy więcej, jedzenie poniżej średniej.

Bungalow nigdy więcej, jedzenie poniżej średniej.

Zakwaterowanie 1,5 / 5

Wyżywienie 1,0 / 5

Okolica 2,5 / 5

Cena 2,0 / 5

Zakwaterowanie
Totalne niezadowolenie

Wyżywienie
Bez wyboru.

Obsługa w hotelu
Jak na obozie.

Plaża
Piękne, morze jest piękne.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (2) (0)

Filtruj opinie

Klient chciał pozostać anonimowy

Ocena 2,6 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 2.1. - 10.1.2024 Oceniono: Luty 2024

Amaan Beach Bungalows Ocena: 3/5 Zanzibar, Nungwi

Wyjazd udany, ale nie poleciłabym hotelu.

Wyjazd udany, ale nie poleciłabym hotelu.

Zakwaterowanie 2,8 / 5

Wyżywienie 2,0 / 5

Okolica 3,0 / 5

Cena 2,5 / 5

Zakwaterowanie
Czysto, lecz brak żarówek w łazience oraz szafek w pokoju utrudniał troszkę funkcjonowanie.

Wyżywienie
Bardzo ubogie śniadania, osobom niejedzacym słodyczy ciężko było coś sobie znaleźć.

Obsługa w hotelu
Możliwość wypożyczenia ręczników na plus,

Plaża
Była czysta i nie było tłumów

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Stanislava K.

Ocena 1,8 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 28.2. - 11.3.2023 Oceniono: Marzec 2023

Amaan Beach Bungalows Ocena: 3/5 Zanzibar, Nungwi

Bungalow nigdy więcej, jedzenie poniżej średniej.

Bungalow nigdy więcej, jedzenie poniżej średniej.

Zakwaterowanie 1,5 / 5

Wyżywienie 1,0 / 5

Okolica 2,5 / 5

Cena 2,0 / 5

Zakwaterowanie
Totalne niezadowolenie

Wyżywienie
Bez wyboru.

Obsługa w hotelu
Jak na obozie.

Plaża
Piękne, morze jest piękne.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (2) (0)

Martina

Ocena 3,5 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 15.8. - 25.8.2022 Oceniono: Wrzesień 2022

Amaan Beach Bungalows Ocena: 3/5 Zanzibar, Nungwi

Zanzibar jest piękny i warty zobaczenia. Kiedy jedziesz tu pierwszy raz, nie masz żadnych dodatkowych oczekiwań – to w końcu tylko Afryka. Wybraliśmy hotel ze względu na lokalizację - chcieliśmy po prostu gdzieś spać, podróżować po wyspie i być blisko plaży. Jesteśmy zachwyceni całą wycieczką, mimo że hotel ogólnie nas rozczarował - następnym razem wybralibyśmy inny.

Zanzibar jest piękny i warty zobaczenia. Kiedy jedziesz tu pierwszy raz, nie masz żadnych dodatkowych oczekiwań – to w końcu tylko Afryka. Wybraliśmy hotel ze względu na lokalizację - chcieliśmy po prostu gdzieś spać, podróżować po wyspie i być blisko plaży. Jesteśmy zachwyceni całą wycieczką, mimo że hotel ogólnie nas rozczarował - następnym razem wybralibyśmy inny.

Zakwaterowanie 3,3 / 5

Wyżywienie 3,5 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 2,5 / 5

Zakwaterowanie
Początkowo nie dbaliśmy o zakwaterowanie. W zasadzie po prostu szukaliśmy czegoś, gdzie moglibyśmy się przespać, a następnego dnia moglibyśmy iść na plażę lub na wycieczkę. Nie mieliśmy żadnych oczekiwań, ale i tak byliśmy rozczarowani. Zameldowanie w hotelu było od godziny 14:00. Przyjechaliśmy o 15:30 i naiwnie myśleliśmy, że nasz pokój będzie już gotowy. Błąd. Wypełniliśmy ankietę w recepcji, a następnie czekaliśmy, aż znajdą nam pokój. Chwała, pokój został znaleziony, ale nie było żadnego portiera, który mógłby nas „prowadzić”, więc czekaliśmy ponownie. Po około 15 minutach ktoś się pojawił i w końcu zaprowadził nas do pokoju. Mieliśmy podwójne łóżko z moskitierą, mały wieszak z wieszakami, mini lodówkę i mały stolik z krzesłem. W pokoju był też wentylator i klimatyzacja, ale niestety nie można było ustawić temperatury na klimatyzacji. Zarówno Invia, jak i CK twierdzą, że wszystkie pokoje wyposażone są w sejf - ale nasz pokój nie miał sejfu. Więc paszporty mieliśmy schowane w walizce, telefon komórkowy albo mieliśmy przy sobie, albo w walizce, nie mieliśmy przy sobie żadnych innych kosztowności.

Wyżywienie
W hotelu mieliśmy tylko śniadanie. Nic ekstra, mały wybór, ale się odnajdziesz. Posiłki zmieniały się co 3 dni, więc w zasadzie jedliście to samo śniadanie. Byliśmy bardzo rozczarowani wyborem owoców - zawsze były tylko dwa rodzaje. Albo połączenie ananasa + papai, albo banana + arbuza. Spodziewaliśmy się czegoś innego, ale niestety. Cieszyło nas to, że na śniadanie mają gorący talerz, na którym rano robią świeże naleśniki i jajka - mówisz im, czy chcesz omlet (masz wybór posiekanej papryki, cebuli, chilli, pomidorów lub kombinacji ), oko wołowe czy jajecznica. Hotel posiada również własną restaurację Fat Fish. Raz zjedliśmy tam kolację, ale nie było to nic specjalnego. Ceny były wyższe niż w pobliskich restauracjach. Smak jedzenia był dobry, więc średni. Ale inne restauracje miały lepszą ofertę i niższe ceny. Podobała nam się lokalna restauracja Fish Market - jest to około 15 minut spacerem w dół plaży, ale jedzenie tam jest absolutnie wspaniałe!

Obsługa w hotelu
Usługi hotelu są bardzo złe, całkowicie nie odpowiadają 3 ***. Nie jesteśmy wymagający, ale jak za coś płacimy, to oczekujemy, że tak będzie. RĘCZNIKI: Pierwszego dnia po przyjeździe wchodzimy do pokoju, wszystko ok, idziemy do łazienki i oto - brakuje ręczników. W porządku, pójdę do recepcji, na pewno dadzą mi ręczniki, tak myślę. I spójrz jeszcze raz - w recepcji nie mają ręczników, ale mówią, że pokojówka mi je przyniesie. Mówię ok, zaczekajmy w pokoju. Czekaliśmy do 16:30 i nikogo nie było, więc znowu idę do recepcji, gdzie mówią mi, że muszę jeszcze trochę poczekać. Nie ma problemu, idziemy na plażę i mamy nadzieję, że wieczorem dostaniemy ręczniki. I znowu nic - więc musieliśmy iść na przyjęcie po raz trzeci, a potem pani je przyniosła. SPRZĄTANIE: Po przybyciu do recepcji pokażą ci wiszącą kartę na klamce z napisem „Nie przeszkadzać” po jednej stronie i „Chcę posprzątać pokój” po drugiej. Instrukcje są jasne, więc następnego ranka odkładamy kartkę „Sprzątanie” i idziemy na plażę. Wracamy około 13:00 i nic. To nieważne, sprzątaczek chyba jeszcze nie było w naszym dziale. Idziemy więc na lunch, a z lunchu prosto na plażę. Przychodzimy wieczorem do pokoju i nie jest on sprzątany. To nie ma znaczenia, może się zdarzyć, tak naprawdę nie potrzebujemy sprzątania, więc następnego dnia umieścimy tabliczkę na drzwiach. I sytuacja się powtarza – pokój nie jest sprzątany, a jest siódma wieczorem. Idziemy więc do recepcji i dowiadujemy się, że sprzątaczka nie ma zapasowego klucza do naszego pokoju, więc jeśli chcemy posprzątać, musimy zostawić klucz w recepcji następnego dnia i napisać na kartce, że chcemy do sprzątania... Nie rozumiem, dlaczego nie powiedzieli nam pierwszego dnia. RĘCZNIKI PLAŻOWE: Za depozyt w wysokości 10 USD otrzymasz ręcznik plażowy, który możesz zmieniać codziennie. Ale trzeba przyjść albo wieczorem/wcześnie rano, bo około 10:00 nie ma już ręczników i trzeba czekać, są ponownie dostępne dopiero po obiedzie. Kiedy właśnie przyjechaliśmy 10-go, recepcjonistka wzięła nasze brudne ręczniki, poszła gdzieś z tyłu, wróciła bez ręczników i nic nie powiedziała. Więc pytamy cześć, a co z ręcznikami? A pan odpowiada, że są w suszarce i będą za pół godziny (rozumiem za godzinę). Nie rozumiem, dlaczego nie powiedział nam od razu. Mogliśmy łatwo zachować stare. Tak byliśmy bez ręczników.

Plaża
Nawet plaża ma swoje dni ;) Byliśmy w hotelu w sumie 10 dni, a czystość wody i plaży zmieniała się każdego dnia - niezależnie od przypływu. Na szczęście nie ma dużej różnicy między odpływem a przypływem, więc możesz pływać przez cały czas. Jeśli chodzi o czystość wody i plaży, pierwszego dnia po przyjeździe był przypływ i małe fale, woda była czysta i kilka wodorostów zostało wyrzuconych na plażę. Następnego ranka był przypływ i fale, które przyniosły ze sobą dużo wodorostów i niestety śmieci. Większość glonów i śmieci została wyrzucona na brzeg, ale część pozostała w wodzie. Więc jak pływałeś to pływałeś nie tylko z glonami, ale też z plastikowymi butelkami, pampersami, potłuczonym szkłem na dnie, plastikowymi torebkami... Podczas całego naszego pobytu tylko raz rano widzieliśmy Pana, który grabił glony i śmieci grabiami i włóż je do dużych worków. Ale to nie miało większego znaczenia – po południu znowu nadeszła fala i glony i śmieci znów się zmyły. W niektóre dni, kiedy przypływ był silny, wodorosty i śmieci były tylko na plaży, woda była czysta. Ale bądź ostrożny wchodząc do morza - podczas odpływu w pobliżu brzegu było wiele jeżowców, więc albo zalecamy buty do wody, albo uważnie obserwuj, gdzie stąpasz. MUSZLE: Na plaży jest wiele muszli, warto na nie popatrzeć. Nie wolno ich jednak wywozić i radzę zwrócić na to uwagę - wchodząc na halę lotniska wszystkie walizki i plecaki przechodzą przez skaner. Niektórzy celnicy/inspektorzy losowo wybierają walizki do przejrzenia – na przykład, jeśli nosisz do domu resztę swojego kremu przeciwsłonecznego, chcą, abyś otworzył dla nich walizkę i mogli zobaczyć, co jest w butelce. Albo losowo otwierają walizki. Lecieliśmy przez Dubaj, gdzie znów musieliśmy przejść przez kontrolę bezpieczeństwa. Dali nam się napić, ale sprawdzili całą zawartość plecaka - ale nie mieliśmy tam muli. Za nami w kolejce stała rodzina z dwójką małych dzieci, niosąca torbę małży w walizce podręcznej. Oczywiście na Zanzibarze nikt im nic nie powiedział (a przynajmniej my tego nie zauważyliśmy), ale w Dubaju zatrzymano ich przy kontroli bezpieczeństwa, skonfiskowano łuski, a rodzinę i dzieci gdzieś wywieziono. Może po prostu mieli pecha, ale nigdy nie wiadomo, więc bądź ostrożny z tym.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (15) (0)

Věra Dernie

Ocena 4,5 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 6.3. - 17.3.2022 Oceniono: Marzec 2022

Amaan Beach Bungalows Ocena: 3/5 Zanzibar, Nungwi

Rewelacyjne wakacje, noclegi, wyżywienie, morze, wycieczki (sami je organizowaliśmy)

Rewelacyjne wakacje, noclegi, wyżywienie, morze, wycieczki (sami je organizowaliśmy)

Zakwaterowanie 4,3 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 4,5 / 5

Zakwaterowanie
Wystarczająca baza noclegowa, czysto, wszędzie kilka metrów dalej (plaża, restauracje, sklepy...)

Wyżywienie
Wystarczająco (śniadania), na kolację chodziliśmy do pobliskich restauracji (doskonałe)

Obsługa w hotelu
Wystarczająca, chętna obsługa, czyste pokoje, wszystko w porządku.

Plaża
Plaża jest świetna, kilka metrów dalej, bez pływów, piękne czyste morze! ! ! !

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Lukáš Z.

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 16.2. - 26.2.2022 Oceniono: Marzec 2022

Amaan Beach Bungalows Ocena: 3/5 Zanzibar, Nungwi

Wszystko super!!!

Wszystko super!!!

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Mapa

Mapa nie musi przedstawiać położenia wszystkich hoteli. Pozycja zaznaczona na mapie ma charakter orientacyjny. Zgłoś

  • Odległość od plaży Plaża 0 m
  • Odległość od lotniska Lotnisko 65 km

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura wody 29 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń
  2. Luty
  3. Marzec
  4. Kwiecień
  5. Maj
  6. Czerwiec
  7. Lipiec
  8. Sierpień
  9. Wrzesień
  10. Październik
  11. Listopad
  12. Grudzień

Więcej wycieczek, które mogą Cię zainteresować