• Przed wylotem wymagany negatywny wynik testu PCR (wykonany maks. 48h przed wylotem) lub antygenowy (maks. 24 h. przed wylotem). Z obowiązku zwolnione osoby zaszczepione powyżej 18 r.ż (od podania ostatniej dawki minęło więcej niż 14 dni i mniej niż 270 dni)
  • Osoby niezaszczepione muszą dodatkowo poddać się 5-dniowej samoizolacji.
  • Wymagane wypełnienie elektronicznego formularza wjazdowego na stronie app.e7mi.tn/language i posiadanie kodu QR (1 uczestnik = 1 formularz i kod QR)
  • Wymagane wypełnienie, wydrukowanie i zabranie ze sobą na lotnisko deklaracji zdrowiaPOBIERZ TUTAJ
  • Wymagane wypełnienie, wydrukowanie i zabranie ze sobą na lotnisko potwierdzenia polityki COVID-19 POBIERZ TUTAJ
  • Wymagane posiadanie na lotnisku w Polsce wydrukowanych voucherów do hotelu (ważnych przez cały okres pobytu w Tunezji) oraz biletów lotniczych
  • Powrót do Polski
    • Od 28.03.2022 został zniesiony obowiązek odbycia kwarantanny po przekroczeniu polskiej granicy, co oznacza że po powrocie z wakacji nie ma już obowiązku: legitymowania się podczas przekraczania granicy certyfikatami szczepienia, wykonywania testów w kierunku COVID-19 oraz odbywania tzw. kwarantanny przyjazdowej.
    • Warunki te mogą ulec zmianie. Przed podróżą sprawdź aktualne przepisy rządowe na stronie www.gov.pl

Hotel Nerolia & Spa

Tunezja, Monastir, Monastir

Plaża piaszczysto-żwirowa 350 m Leżaki i parasole gratis 4 restauracje i 3 bary Animacja dla dzieci i dorosłych

Więcej o hotelu

od 689 za osobę

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Obserwuj spodziewany rozwój cen w nadchodzących miesiącach

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Numer hotelu: 108 112

POŁOŻENIE

Położony w nadmorskim kurorcie Monastir-Skanes. Port lotniczy Monastir oddalony jest o ok 3 km, centrum Monastiru oddalone o ok 11 km, natomiast centrum Sousse o 13 km. 

PLAŻA

Piaszczysta, długa na 500m, publiczna plaża z łagodnym zejściem do morza oddalona ok. 350m, leżaki, parasole, ręczniki i materace bezpłatne

HOTEL

KATEGORIA LOKALNA 4*
Hotel należący do sieci Magic, wybudowany w 1994r, wyremontowany w 2019r. Hotel położony jest na powierzchni 30000m2, z czego 20000m2 zajmują tereny zielone. 

DO DYSPOZYCJI GOŚCI

Recepcja, lobby, restauracja główna, snack bar na plaży (sandwich corner), snack bar w budynku głównym (pizza), restauracja a'la carte (płatna), 5 barów: bar główny, bar przy basenie, bar na plaży, bar w dyskotece, bar nero (z czego 2 odpłatne), 1 kawiarnia (płatna). Dodatkowo płatne usługi: lekarz, pralnia.

INTERNET

Bezpłatne Wi-Fi w lobby.

SPORT, REKREACJA I ROZRYWKA

Bezpłatnie: basen zewnętrzny (czynny do zachodu słońca), ręczniki, leżaki i parasole przy basenie, siatkówka, piłka nożna, pingpong, siłownia, animacje dzienne i wieczorne
Odpłatnie: łaźnia turecka, sauna jacuzzi, dyskoteka, sporty wodne na plaży. 

DLA DZIECI

wydzielona część basenu dla dzieci, mini club,

ZAKWATEROWANIE

Pokoje typu standard dwuosobowe z możliwością dwóh dostawek dla dzieci mają około 25 m2.
Pokoje typu family z możliwością trzech dostawek dla dzieci mają około 34 m2.
Wszystkie pokoje wyposażone w łazienki (WC, prysznic/wanna, suszarka), klimatyzację czynną sezonową, TV, telefon, odpłatny sejf, odpłatny mini bar oraz balkon.

WYŻYWIENIE

All inclusive śniadania (07:00 - 10:00), obiady (12:00 - 14:30) i kolacje (18:00 - 21:00) w formie bufetu. Przekąski (11:00 - 17:00 w wyznaczonych barach), śniadanie kontynentalne (05:00 - 07:00 dla wczesnych wylotów), późna kolacjaa (23:00 - 24:00 dla późnych przylotów), kawa/herbata (16:00 - 17:00) możliwość skorzystania z restauracji a'la carte (raz na pobyt w cenie, wymagana wcześniejsza rezerwacja). Lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe w wyznaczonych barach (09:00 - 23:00).
Napoje butelkowane, alkohole importowane, świezo wyciskane soki za dodatkową opłatą. 

INFORMACJE DODATKOWE

Godziny otwarcia i zamknięcia barów i restauracji mogą ulec zmianie.

CENA

Cena PLN zawiera bilet lotniczy, transfer lotnisko - hotel - lotnisko, zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, opłaty lotniskowe, opiekę polskojęzycznego rezydenta, ubezpieczenie ERGO Reiseversicherung NNW, KL, bagaż, OC organizatora, składkę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny (TFG - uruchamiany w przypadku niewypłacalności touroperatora), Turystyczny Fundusz Pomocowy (TFP - uruchamiany w przypadku opóźnień w zwrotach przedpłat na skutek wystąpienia nieuniknionych i nadzwyczajnych okoliczności uniemożliwiających realizację imprezy turystycznej. Składka na TFP jest bezzwrotna nawet w przypadku rezygnacji Klienta z imprezy turystycznej), VAT.
Od 26.11.2016r wszystkie oferty zawierają w cenie składkę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny (TFG), 
oraz od 01.01.2021 analogiczą wyskość składki na Turystyczny Fundusz Pomocowy (TFP): 
15PLN - za imprezy samolotowe czarterowe (za wyjątkiem krajów mających granicę lądową z Polską)
13PLN - za imprezy nieczarterowe realizowane poza Europę
10PLN - za imprezy oparte o loty rejsowe oraz autokarowe i dojazd własny na terenie Europy (za wyjątkiem krajów mających granicę lądową z Polską)Cena nie zawiera obowiązkowej opłaty klimatycznej (płatna w hotelu), dodatkowego ubezpieczenia: od kosztów rezygnacji, chorób przewlekłych( ok. 68 PLN/os/tydz.), a także dodatkowego ubezpieczenie KL w okresie pandemii (w tym COVID-19 - KL do 20 000 EUR) / cena ok. 47.12 PLN/ os/tydz.) , wycieczek fakultatywnych.
Od sezonu 2019 zgodnie z decyzją rządu tunezyjskiego, będzie pobierany podatek turystyczny. Zapłata za podatek odbywa się podczas zakwaterowania w hotelu. Wysokość podatku  turystycznego zależy od kategorii lokalnej hotelu:
Hotele 2* - 1 TND za noc/os
Hotele 3* -  2 TND za noc/os
Hotele 4* i 5*- 3 TND  za noc/os
Opłata dotyczy tylko pierwszego tygodnia pobytu ( max 7 noclegów). Dzieci do lat 12 zwolnione są z podatku.
W przypadku bagażu, który przekracza obowiązujący bezpłatny limit (ilość sztuk lub wymiary) pobierane będą opłaty za nadbagaż. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu podręcznego podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie.

Covid-19

Podejmując decyzję o wyjeździe należy liczyć się z możliwymi trudnościami w powrocie do kraju, ograniczeniami w ruchu lotniczym, obowiązkiem poddania się kwarantannie lub samoizolacji, a także przeprowadzenia dodatkowych badań lekarskich na zlecenie władz miejscowych.
W związku z powyższym prosimy o bieżące śledzenie warunków wjazdowych do krajów odwiedzanych  https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych , jak również obostrzeń na polskiej granicy przy powrocie z wakacji: https://www.strazgraniczna.pl/ .
Podróżując w czasie pandemi należy liczyć się z pewnymi obostrzeniami i ograniczeniami.
Część infrastruktury hotelowej (restauracje, oferta rekreacyjno - sportowa),  animacje może być ograniczona, czy też niedostępna ze względu na obostrzenia sanitarne. Osoby zaszczepione: 
Testy nie są wymagane w przypadku osób zaszczepionych (powyżej 18 roku życia). Niezbędne jest jednak przedstawienie w dniu przyjazdu certyfikatu potwierdzającego ukończenie harmonogramu szczepień przeciwko Covid-19 lub paszportu szczepień wydanego przez odpowiednie władze sanitarne kraju zamieszkania.Osoby poniżej 18 roku życia nie są już zobowiązane do przedstawienia negatywnego wyniku testu czy też certyfikatu potwierdzającego wykonanie pełnego harmonogramu szczepień przeciwko COVID-19 lub paszportu szczepień. 
Osoby niezaszczepione: 
Osoby powyżej 18 roku życia, które nie ukończyły harmonogramu szczepień, mogą wjechać do Tunezji, pod warunkiem wykonania testu RT-PCR 48H wcześniej lub testu antygenowego na 24H przed przyjazdem. Formularz zdrowotny E7mi" znajdujący się na stronie https://app.e7mi.tn zostaje zawieszony do odwołania.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Powrót do Polski z zagranicy:
UWAGA! Ze względu na dynamiczną sytuację i częstotliwość zmian dotyczących procedur podróżowania, prosimy o zapoznanie się z komunikatem na temat aktualnych informacji i wymogów dotyczących kwarantanny na stronie STRAŻY GRANICZNEJ.

WARUNKI WJAZDOWE

* wymagany paszport ważny 3 m-ce (ważność liczona od daty powrotu)
* obywatele polscy udający się do Tunezji są zwolnieni z obowiązku wizowego na okres do 90 dni
* każdy uczestnik imprezy zobowiązany jest do przestrzegania paszportowych, celnych, zdrowotnych i innych przepisów kraju, do którego podróżuje. Klient odpowiedzialny jest za dotrzymanie wszelkich przepisów niezbędnych do przeprowadzenia imprezy turystycznej, o których został poinformowany przez organizatora.
KAŻDY Z NASZYCH KLIENTÓW ZOBLIGOWANY JEST DO POTWIERDZENIA GODZIN NA 24h PRZED WYLOTEM (DOTYCZY TO WYLOTÓW Z POLSKI JAK I POWROTÓW DO POLSKI). Odprawa lotnicza rozpo­czyna się na 2 godziny przed planowanym lotem i kończy się na 40 minut przed. Każdy klient zobligowany jest do zgłoszenia się do od­prawy we właściwym czasie przed realizowanym lotem.Uwaga przeczytaj koniecznie! http://msz.gov.pl/pl/informacje_konsularne/profile_krajow/tunezja

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży 350 m
  • Odległość od centrum miasta 8 km
  • Odległość od lotniska 3 km
  • Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny tak
  • Basen wewnętrzny tak
  • Leżaki i parasole przy basenie, Leżaki i parasole na plaży tak
  • TV tak
  • Minibar, Bar tak
  • Lódowka tak
  • Kącik dziecięcy, Plac zabaw, Basen dla dzieci tak
  • Tenis, Siatkówka tak
  • Golf tak
  • Surfing tak
  • Centrum nurkowania tak
  • Hotel przy ulicy tak
  • Fitness tak
  • Programy animacyjne tak
  • Hotelowa restauracja tak
  • Kawiarnia tak
  • Recepcja 24h tak
  • Wifi tak

Opinie o hotelu

Ocena 3,3/5
Travelplanet

Całkiem dobre (138 ocena hotelu)

Zakwaterowanie 3,4/5

Wyżywienie 3,7/5

Okolica 2,7/5

Cena 3,5/5

40. najwyższa ocena z 89 hoteli w Monastir

Bożenna

Ocena 5,0/5
Hoter czyściutko, obsługa wspaniała, animatorzy cudownie. Polecam wszystkim, którzy lubią się zabawić. Codziennie pokazy, ćwiczenia w basenie, imprezy
Całkowita ocena

Hoter czyściutko, obsługa wspaniała, animatorzy cudownie. Polecam wszystkim, którzy lubią się zabawić. Codziennie pokazy, ćwiczenia w basenie, imprezy, także z dziećmi. Było suuuuuper!!!!

Zakwaterowanie 5,0/5

Wyżywienie 5,0/5

Okolica 5,0/5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Anonim

Ocena 4,6/5
pieknie kolorowo i wesoło interesuja sie goscmi miła obsługa sympatytczni ludzie polecam ten hotel :)
Całkowita ocena

pieknie kolorowo i wesoło interesuja sie goscmi miła obsługa sympatytczni ludzie polecam ten hotel :)

Zakwaterowanie 4,7/5

Wyżywienie 4,0/5

Okolica 5,0/5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Filtruj opinie

Slawek

Ocena 3,5/5
Wyjazd 2+1 całkiem ok, lecz jeśli wykupi się pokój superior w części hotelu gdzie jest recepcja. Reszta to kiepska...pokoje stare a korytarze jak nie powiem co. Ogólnie stołówka i obejścia, basen i allinc na dobrym poziomie. Zmieniliśmy pokój bo strach do takich lazienek wchodzić. Na hotel przyjechaliśmy około 2 w nocy i nie dostaliśmy, ani kolacji, ani butelki wody, żadnego owocu. Automatu żeby k
Całkowita ocena

Wyjazd 2+1 całkiem ok, lecz jeśli wykupi się pokój superior w części hotelu gdzie jest recepcja. Reszta to kiepska...pokoje stare a korytarze jak nie powiem co. Ogólnie stołówka i obejścia, basen i allinc na dobrym poziomie. Zmieniliśmy pokój bo strach do takich lazienek wchodzić. Na hotel przyjechaliśmy około 2 w nocy i nie dostaliśmy, ani kolacji, ani butelki wody, żadnego owocu. Automatu żeby kupić czy sklep... brak.

Zakwaterowanie 3,2/5

Wyżywienie 4,0/5

Okolica 4,0/5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Justyna

Ocena 4,2/5
Wraz z mężem byliśmy w hotelu Nerolia na tygodniowym pobycie. Były to zdecydowanie udane wakacje. Zanim wybraliśmy hotel przeczytaliśmy trochę opinii o hotelu i zgadzamy się z tymi pozytywnymi. Szukaliśmy miejsca w niedalekiej odległości od lotniska, niewielkiego hotelu, dość kameralnego. Nerolia wpasowała się w nasze oczekiwania. Poniżej bardziej szczegółowe informacje. BUDYNEK/POKÓJ Hotel Ner
Całkowita ocena

Wraz z mężem byliśmy w hotelu Nerolia na tygodniowym pobycie. Były to zdecydowanie udane wakacje. Zanim wybraliśmy hotel przeczytaliśmy trochę opinii o hotelu i zgadzamy się z tymi pozytywnymi. Szukaliśmy miejsca w niedalekiej odległości od lotniska, niewielkiego hotelu, dość kameralnego. Nerolia wpasowała się w nasze oczekiwania.

Poniżej bardziej szczegółowe informacje.

BUDYNEK/POKÓJ

Hotel Nerolia jest hotelem dość kameralnym. Składa się z dwóch budynków. Budynek główny, dwupiętrowy, z częścią recepcyjną, lobby i restauracją jest odnowiony. Drugi budynek, tylko mieszkalny, jest odświeżony. Oba budynki posiadają windę. Nasz pokój, standardowy, umiejscowiony na drugim piętrze z widokiem na ogród i część basenową spełniał wszystkie podstawowe oczekiwania. Wygodne i użytkowe wyposażenie, a przede wszystkim czyste i pachnące. Do pokoi prowadził hol z wyłożonym na podłodze dywanem, który wg nas należałoby wymienić gdyż nosił ślady zużycia i rozlanych napoi. Mimo to dywan nie śmierdział i nie przeszkadzało to w miłym spędzaniu wakacji. Na naszym piętrze zawsze unosił się przyjemny zapach. I tu na pewno zasługa ekipy sprzątającej. Pokój posiadał sejf na klucz. Możliwość korzystania z sejfu była za opłatą 30DT/tydzień.

OBSŁUGA

Większość pracowników jest bardzo miła i pomocna. Z większością można porozumieć się w języku angielskim choć swobodniej rozmawiają po rosyjsku przez fakt, że większość obłożenia hotelu to Rosjanie. Do Polaków również mówili w tym języku. Raz czy dwa nie robi różnicy jednak staje się to uciążliwe gdy pomimo informacji, że nie jest się Rosjaninem i nie rozumie się języka obsługa (nie wszyscy) mimo to mówiła nadal po rosyjsku.

Bardzo niemiłe wrażenie na nas zrobiła Pani Natasza – Guest Relation, notabene Rosjanka, która zajmowała się m.in.rezerwacją miejsc do restauracji a'la carte. Podczas naszej próby zarezerwowania stolika zostaliśmy potraktowani z pogardą i obojętnością. Pani twierdziła, że mówi po angielsku, a gdy doszło do konkretnych pytań zamiast udzielić odpowiedzi potrafiła tylko pokazać palcem na kartce datę na kiedy możemy dokonać rezerwacji. Nie mogliśmy skorzystać z restauracji bo jedyny wolny termin to był dzień naszego wyjazdu. Sugerujemy, żeby od razu po przylocie zarezerwować sobie stolik.

RESTAURACJA

Zadbana i czysta. Kuchnia oferowała różnorodne dania. Śniadania były standardowe (omlet, płatki, dżem, miód, wędlina i rożne sery, pomidor, ogórek, różne pieczywo itp.) natomiast obiady i kolacje urozmaicone. Były 3-4 rodzaje mięsa oraz ryba. Zawsze było tradycyjne tunezyjskie danie. Do wyboru ryż lub ziemniaki. Bardzo dużo warzyw (kapusta czerwona, kapusta biała, cukinia, marchewka, fasolka szparagowa, brukselka). Owoce: arbuzy, jabłka, gruszki, śliwki, winogrona itp. Jedynym minusem restauracji było to, że nie posiadała wystarczającej ilości filiżanek do kawy/herbaty i trzeba było korzystać z jednorazowych kubeczków. Często zdarzało się, że wino też było nalewane do jednorazowych kubeczków ze względu na brak szkła.

BASEN

Część basenowa wygodna do odpoczynku. Można znaleźć dla siebie ustronne miejsce. Nie ma problemu z leżakami. Codziennie dokładnie sprzątana. Zaskoczeniem było dla nas, że pracownik sprzątający podczas godzin otwarcia basenu cały czas dbał o porządek. Zbierał śmieci, zamiatał kafelki, ściągał nadmiar wody z basenu. Pomimo tego, że odbywało się to w czasie korzystania z basenu nie było to uciążliwe. Przy basenie był bar, w którym było piwo, wino, świeżo wyciskane soki. Tutaj napoje były podawane w jednorazowych papierowych kubeczkach. Można było wziąć napój z baru w lobby – podawane w szkle – i zabrać ze sobą na basen. Nie było żadnego zakazu.

ANIMACJE

Animacje w hotelu są bardzo dobrze zorganizowane. Grupa animatorów jest zaangażowana w swoją pracę. Proponowali udział w wielu atrakcjach: stretching, waterpolo, fitness w wodzie, zumba, rzutki itp. W ciągu dnia animacje dla dzieci w kids club. Wieczorem zawsze były półgodzinne tańce dla dzieci, a po tym różne występy animatorów lub zaproszonych gości: muzyka na żywo, derwisz, taniec brzucha itp.

PLAŻA

Plaża jest oddalona od hotelu około 300-400 metrów. Z łatwością można trafić gdyż przejście jest oznaczone. Dla leniwych kursuje mała kolejka z hotelu dowożąca do plaży. Część plaży należąca do hotelu jest odgrodzona od plaży publicznej. Leżaki, parasole i materace bez opłaty. W godzinach dopołudniowych na plaży są prowadzone animacje. Jest też bar hotelowy wiec opcja all inclusive obowiązuje ;). Morze w tym okresie nie różniło się od naszego Bałtyku. Niestety wiatry, które w tym okresie się pojawiają bardzo mącą wodę i wraz z falami wyrzucają sporo wodorostów. A po sztormie nawet śmieci. Najwięcej tego można zobaczyć na plażach publicznych, o które nikt nie dba. Mimo to spacer plażą jest możliwy nawet bez obuwia.

Według nas hotel jest godny polecenia. My na pewno chętnie znów do niego wrócimy.

Zakwaterowanie 4,0/5

Wyżywienie 5,0/5

Okolica 4,0/5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Weronika

Ocena 4,0/5
Bardzo dobrze położony hotel, do plaży dojście zajmuje około 5 minut. Bardzo miła obsługa, pyszne jedzenie, super panie sprzątające, świetnie utrzymane tereny zielone i okolice basenu, plaża ok. Obsługa w barze na plaży super, w hotelu na początku pobytu również, potem zmieniła się na niekorzyść, panowie nie chcieli lać napojów do szklanych naczyń, oszczędzali na alkoholu, wmawiali gościom, że nie
Całkowita ocena

Bardzo dobrze położony hotel, do plaży dojście zajmuje około 5 minut. Bardzo miła obsługa, pyszne jedzenie, super panie sprzątające, świetnie utrzymane tereny zielone i okolice basenu, plaża ok. Obsługa w barze na plaży super, w hotelu na początku pobytu również, potem zmieniła się na niekorzyść, panowie nie chcieli lać napojów do szklanych naczyń, oszczędzali na alkoholu, wmawiali gościom, że nie ma wina, po czym wyciągali pełną butelkę. Wifi niestety nie obejmowało wszystkich pokoi, lobby i nad basenem tak. Wieczorami bardzo dużo komarów. Najsłabsza była łazienka, prysznice i toalety zdecydowanie wymagają remontu, chociaż bardzo czysto. W naszej łazience były mrówki. Ogólnie polecam na tygodniowy pobyt, żeby poleżeć na plaży i odpocząć.

Zakwaterowanie 4,0/5

Wyżywienie 4,0/5

Okolica 4,0/5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Bożenna

Ocena 5,0/5
Hoter czyściutko, obsługa wspaniała, animatorzy cudownie. Polecam wszystkim, którzy lubią się zabawić. Codziennie pokazy, ćwiczenia w basenie, imprezy, także z dziećmi. Było suuuuuper!!!!
Całkowita ocena

Hoter czyściutko, obsługa wspaniała, animatorzy cudownie. Polecam wszystkim, którzy lubią się zabawić. Codziennie pokazy, ćwiczenia w basenie, imprezy, także z dziećmi. Było suuuuuper!!!!

Zakwaterowanie 5,0/5

Wyżywienie 5,0/5

Okolica 5,0/5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Przemek

Ocena 2,0/5
Nie polecam. Biuro sprzedaje wakacje, których de facto NIE MA! Po przylocie do Tunezji rezydentka oznajmiła, ze mamy zmianę hotelu, tłumacząc ze w wybranym przez nas nie ma już miejsca. Oczywiście nie była w stanie podać żadnych dodatkowych informacji, nie obyło się bez telefonu do „szefa” tunezyjskich rezydentek, który podobnie nie potrafił się logicznie wytłumaczyć. Rezydentki kompletnie bez poj
Całkowita ocena

Nie polecam. Biuro sprzedaje wakacje, których de facto NIE MA! Po przylocie do Tunezji rezydentka oznajmiła, ze mamy zmianę hotelu, tłumacząc ze w wybranym przez nas nie ma już miejsca. Oczywiście nie była w stanie podać żadnych dodatkowych informacji, nie obyło się bez telefonu do „szefa” tunezyjskich rezydentek, który podobnie nie potrafił się logicznie wytłumaczyć. Rezydentki kompletnie bez pojęcia, młode dziewczyny chyba dorabiające sobie na wakacjach - dla przykładu jedna z nich doradzała nam zostawienie na portierni paszportu!, aby nie płacić od razu podatku turystycznego. Nie były w stanie pomoc w zamieszaniu związanym z nagła zmiana miejsca pobytu, nie było żadnej z nich na miejscu, cudem udało się dodzwonić do jednej. Kwestia rekompensaty za niewywiązanie się z umowy również była dla biura problematyczna, stawiają przed faktem dokonanym, albo straszą rocznym oczekiwaniem na zakończenie procesu reklamacji. To biuro to jedna wielka porażka i fala niekompetencji na każdym kroku. Zamiast relaksu - stracony czas na stres i domaganie się tego za co się zapłaciło.

Zakwaterowanie 2,0/5

Wyżywienie 2,0/5

Okolica 2,0/5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura 35 °C temperatura w nocy 25 °C

  • Temperatura wody 23 °C

Prognoza pogody na następne dni

  • Jutro 35 °C temperatura w nocy 28 °C

  • Sob 30 °C temperatura w nocy 26 °C

  • Ndz 30 °C temperatura w nocy 26 °C

  • Pon 32 °C temperatura w nocy 26 °C

Najlepsze miesiące na wakacje:

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń
  2. Luty
  3. Marzec
  4. Kwiecień
  5. Maj
  6. Czerwiec
  7. Lipiec
  8. Sierpień
  9. Wrzesień
  10. Październik
  11. Listopad
  12. Grudzień