• Wymagany paszport ważny co najmniej 3 miesiące od daty planowanego opuszczenia Tunezji.
  • Wizy nie są wymagane dla pobytów do 90 dni.
  • Brak szczególnych wymagań dotyczących szczepień.
  • UWAGA: Decyzją rządu tunezyjskiego od dnia 01.01.2024r. ulega zmianie wysokość podatku turystycznego w Tunezji. Wysokość podatku wynosi: • Hotele 2* oraz inne obiekty noclegowe - 4 TND doba/os. • Hotele 3* - 8 TND doba/os. • Hotele 4* i 5* - 12 TND doba/os. Z podatku zwolnione są osoby poniżej 12 roku życia. Opłatę należy uregulować podczas zameldowania w hotelu. Podatek naliczany jest za osobę, za każdą rozpoczętą dobę.
[data: 20.03.2024]
Przed wykupieniem wycieczki polecamy sprawdzić aktualne informacje na oficjalnej stronie rządowej.
https://www.gov.pl/web/tunezja/informacje-dla-podrozujacych

Szczegóły wycieczki

Niestety ten hotel nie ma opisu.


Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży Plaża 0 m
  • Odległość od centrum miasta Centrum miasta 700 m
  • Odległość od lotniska Lotnisko 110 km
  • Klimatyzacja Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny Basen zewnętrzny tak
  • Basen wewnętrzny Basen wewnętrzny tak
  • Leżaki i parasole przy basenie, Leżaki i parasole na plaży Leżaki i parasole przy basenie tak
  • TV TV tak
  • Minibar, Bar Minibar tak
  • Lódowka Lódowka tak
  • Kącik dziecięcy, Plac zabaw, Basen dla dzieci Kącik dziecięcy tak
  • Tenis, Siatkówka Tenis tak
  • Golf Golf tak
  • Surfing Surfing tak
  • Spokojna okolica Spokojna okolica tak
  • Fitness Fitness tak
  • Programy animacyjne Programy animacyjne tak
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych Ułatwienia dla niepełnosprawnych tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak
  • Kawiarnia Kawiarnia tak
  • Wypożyczalnia rowerów Wypożyczalnia rowerów tak
  • Wifi Wifi tak

Wybierz termin

Opinie o hotelu

Bardzo Dobry (Na podstawie 44 opinii)

Ocena 4,2 / 5

Zakwaterowanie 4,3 / 5

Wyżywienie 4,2 / 5

Okolica 4,1 / 5

Cena 4,1 / 5

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

2. najwyższa ocena z 31 hoteli w Mahdia

Tomasz Leczynski

Ocena 3,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 10.5. - 17.5.2024 Oceniono: Maj 2024

Iberostar Royal El Mansour & Thalasso Ocena: 5/5 Tunezja, Mahdia

Składam reklamację dotyczącą mojego lotu, który miał się odbyć 10.05 /numer lotu BJ249/ z Berlina do Monastir.

Informacje jakie otrzymaliśmy od biura po zakupieniu wycieczki dotyczące wylotu, określiły czas odlotu na godz. 12:00. Pomimo że zgodnie z informacjami przekazanymi przez przewoźnika odprawa pasażerska powinna trwać do godziny 12:00 /taką informacje otrzymałem również od Państwa na maila/, bramka została zamknięta już o godz. 11:15, co uniemożliwiło mi i około 20 innym pasażerom dokonanie odprawy i wejście na pokład samolotu.

Poniżej opiszę przebieg wydarzeń na lotnisku. Z godnie z Państwa wytycznymi na lotnisku znaleźliśmy się o godz. 10:00, udaliśmy się do odprawy bagażowej, następnie zdaliśmy bagaże ok. godz 10:20 - 10:30. Otrzymaliśmy swoje bilety z przydzielonymi miejscami w samolocie. Zgodnie z przyjętą procedurą udaliśmy się w stronę bramek bezpieczeństwa. Pragnę tutaj nadmienić że w tym dniu i o tej godzinie był wzmożony ruch ze względu na odlot równocześnie aż 3 samolotów, przez co czas odprawy był znacznie wydłużony . Przeszliśmy wszystkie bramki bezpieczeństwa i przy odprawie pasażerskiej byliśmy zgodnie z czasem czyli o godz. 11:40. Na miejscu my oraz grupa zgromadzonych tam ok. 20 osób przeżyła szok, bowiem okazało się , że bramka do odpraw została już dawno zamknięta . Personel linii lotniczonych zakończył procedurę odprawy nie czekając na ww 20 osób, i nawet nie raczył wezwać nikogo przez głośniki do udania sie na kończącą się odprawę.

Na miejscu panował istny chaos . Jedyna Pani z obsługi /która obsługiwała drugą bramkę/ stwierdziła, że nasza bramka była już zamknięta o godz. 11:15 i że wszyscy mogliśmy przyjść szybciej. Dziwnym trafem nie wiedziało o tym aż 20 osób(! ). Okazało się również że nasz samolot dalej stoi na płycie lotniska z otwartymi drzwiami i schodami gotowymi do przyjęcia pasażerów. Niestety nikt nie chciał do niego wpuścić oczekijących pasażerow, ponieważ z informacji jakie uzyskaliśmy od miejscowego personelu , obsługa bramki lotu BJ249 usunęła nas przedw

Składam reklamację dotyczącą mojego lotu, który miał się odbyć 10.05 /numer lotu BJ249/ z Berlina do Monastir.

Informacje jakie otrzymaliśmy od biura po zakupieniu wycieczki dotyczące wylotu, określiły czas odlotu na godz. 12:00. Pomimo że zgodnie z informacjami przekazanymi przez przewoźnika odprawa pasażerska powinna trwać do godziny 12:00 /taką informacje otrzymałem również od Państwa na maila/, bramka została zamknięta już o godz. 11:15, co uniemożliwiło mi i około 20 innym pasażerom dokonanie odprawy i wejście na pokład samolotu.

Poniżej opiszę przebieg wydarzeń na lotnisku. Z godnie z Państwa wytycznymi na lotnisku znaleźliśmy się o godz. 10:00, udaliśmy się do odprawy bagażowej, następnie zdaliśmy bagaże ok. godz 10:20 - 10:30. Otrzymaliśmy swoje bilety z przydzielonymi miejscami w samolocie. Zgodnie z przyjętą procedurą udaliśmy się w stronę bramek bezpieczeństwa. Pragnę tutaj nadmienić że w tym dniu i o tej godzinie był wzmożony ruch ze względu na odlot równocześnie aż 3 samolotów, przez co czas odprawy był znacznie wydłużony . Przeszliśmy wszystkie bramki bezpieczeństwa i przy odprawie pasażerskiej byliśmy zgodnie z czasem czyli o godz. 11:40. Na miejscu my oraz grupa zgromadzonych tam ok. 20 osób przeżyła szok, bowiem okazało się , że bramka do odpraw została już dawno zamknięta . Personel linii lotniczonych zakończył procedurę odprawy nie czekając na ww 20 osób, i nawet nie raczył wezwać nikogo przez głośniki do udania sie na kończącą się odprawę.

Na miejscu panował istny chaos . Jedyna Pani z obsługi /która obsługiwała drugą bramkę/ stwierdziła, że nasza bramka była już zamknięta o godz. 11:15 i że wszyscy mogliśmy przyjść szybciej. Dziwnym trafem nie wiedziało o tym aż 20 osób(! ). Okazało się również że nasz samolot dalej stoi na płycie lotniska z otwartymi drzwiami i schodami gotowymi do przyjęcia pasażerów. Niestety nikt nie chciał do niego wpuścić oczekijących pasażerow, ponieważ z informacji jakie uzyskaliśmy od miejscowego personelu , obsługa bramki lotu BJ249 usunęła nas przedw

Zakwaterowanie 3,0 / 5

Wyżywienie 3,0 / 5

Okolica 3,0 / 5

Cena 3,0 / 5

Zakwaterowanie
Jesli chodzi o nocleg to można poiwedzieć że wszystko było ok.

Wyżywienie
Może nie jest to standart pięciu gwiazdek ale było smacznie.

Obsługa w hotelu
Bez zastrzeżeń

Plaża
bez szału, trochę brudno.

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Gabriela S.

Ocena 4,3 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 5.5. - 12.5.2024 Oceniono: Maj 2024

Iberostar Royal El Mansour & Thalasso Ocena: 5/5 Tunezja, Mahdia

Niesamowite wakacje, bardzo przyjazny i pomocny personel. Pogoda nas nie rozpieszczała, ale hotel też jest na to przygotowany.

Niesamowite wakacje, bardzo przyjazny i pomocny personel. Pogoda nas nie rozpieszczała, ale hotel też jest na to przygotowany.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 3,5 / 5

Okolica 3,5 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Hotel był piękny, dobrze utrzymany. Duże przestrzenie naprawdę zaskakują.

Wyżywienie
Jedzenie było doskonałe, dla mnie trochę przyprawione. Czekam na pizzę i makarony wszelkiego rodzaju. Niestety nie znalazłem dużego wyboru, jedynie codzienna zmiana ryby lub mięsa.

Obsługa w hotelu
Świetny program animacyjny, znajomość wielu języków. Personel jest miły i pomocny

Plaża
Niestety pogoda nie była dla nas zbyt łaskawa, więc niewiele mogę ocenić, ale widok jest przepiękny, dojście do plaży świetne, a bar na plaży świetny. Morze było brudne od glonów, ale tylko czasami i tylko trochę

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Filtruj opinie

Tomasz Leczynski

Ocena 3,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 10.5. - 17.5.2024 Oceniono: Maj 2024

Iberostar Royal El Mansour & Thalasso Ocena: 5/5 Tunezja, Mahdia

Składam reklamację dotyczącą mojego lotu, który miał się odbyć 10.05 /numer lotu BJ249/ z Berlina do Monastir.

Informacje jakie otrzymaliśmy od biura po zakupieniu wycieczki dotyczące wylotu, określiły czas odlotu na godz. 12:00. Pomimo że zgodnie z informacjami przekazanymi przez przewoźnika odprawa pasażerska powinna trwać do godziny 12:00 /taką informacje otrzymałem również od Państwa na maila/, bramka została zamknięta już o godz. 11:15, co uniemożliwiło mi i około 20 innym pasażerom dokonanie odprawy i wejście na pokład samolotu.

Poniżej opiszę przebieg wydarzeń na lotnisku. Z godnie z Państwa wytycznymi na lotnisku znaleźliśmy się o godz. 10:00, udaliśmy się do odprawy bagażowej, następnie zdaliśmy bagaże ok. godz 10:20 - 10:30. Otrzymaliśmy swoje bilety z przydzielonymi miejscami w samolocie. Zgodnie z przyjętą procedurą udaliśmy się w stronę bramek bezpieczeństwa. Pragnę tutaj nadmienić że w tym dniu i o tej godzinie był wzmożony ruch ze względu na odlot równocześnie aż 3 samolotów, przez co czas odprawy był znacznie wydłużony . Przeszliśmy wszystkie bramki bezpieczeństwa i przy odprawie pasażerskiej byliśmy zgodnie z czasem czyli o godz. 11:40. Na miejscu my oraz grupa zgromadzonych tam ok. 20 osób przeżyła szok, bowiem okazało się , że bramka do odpraw została już dawno zamknięta . Personel linii lotniczonych zakończył procedurę odprawy nie czekając na ww 20 osób, i nawet nie raczył wezwać nikogo przez głośniki do udania sie na kończącą się odprawę.

Na miejscu panował istny chaos . Jedyna Pani z obsługi /która obsługiwała drugą bramkę/ stwierdziła, że nasza bramka była już zamknięta o godz. 11:15 i że wszyscy mogliśmy przyjść szybciej. Dziwnym trafem nie wiedziało o tym aż 20 osób(! ). Okazało się również że nasz samolot dalej stoi na płycie lotniska z otwartymi drzwiami i schodami gotowymi do przyjęcia pasażerów. Niestety nikt nie chciał do niego wpuścić oczekijących pasażerow, ponieważ z informacji jakie uzyskaliśmy od miejscowego personelu , obsługa bramki lotu BJ249 usunęła nas przedw

Składam reklamację dotyczącą mojego lotu, który miał się odbyć 10.05 /numer lotu BJ249/ z Berlina do Monastir.

Informacje jakie otrzymaliśmy od biura po zakupieniu wycieczki dotyczące wylotu, określiły czas odlotu na godz. 12:00. Pomimo że zgodnie z informacjami przekazanymi przez przewoźnika odprawa pasażerska powinna trwać do godziny 12:00 /taką informacje otrzymałem również od Państwa na maila/, bramka została zamknięta już o godz. 11:15, co uniemożliwiło mi i około 20 innym pasażerom dokonanie odprawy i wejście na pokład samolotu.

Poniżej opiszę przebieg wydarzeń na lotnisku. Z godnie z Państwa wytycznymi na lotnisku znaleźliśmy się o godz. 10:00, udaliśmy się do odprawy bagażowej, następnie zdaliśmy bagaże ok. godz 10:20 - 10:30. Otrzymaliśmy swoje bilety z przydzielonymi miejscami w samolocie. Zgodnie z przyjętą procedurą udaliśmy się w stronę bramek bezpieczeństwa. Pragnę tutaj nadmienić że w tym dniu i o tej godzinie był wzmożony ruch ze względu na odlot równocześnie aż 3 samolotów, przez co czas odprawy był znacznie wydłużony . Przeszliśmy wszystkie bramki bezpieczeństwa i przy odprawie pasażerskiej byliśmy zgodnie z czasem czyli o godz. 11:40. Na miejscu my oraz grupa zgromadzonych tam ok. 20 osób przeżyła szok, bowiem okazało się , że bramka do odpraw została już dawno zamknięta . Personel linii lotniczonych zakończył procedurę odprawy nie czekając na ww 20 osób, i nawet nie raczył wezwać nikogo przez głośniki do udania sie na kończącą się odprawę.

Na miejscu panował istny chaos . Jedyna Pani z obsługi /która obsługiwała drugą bramkę/ stwierdziła, że nasza bramka była już zamknięta o godz. 11:15 i że wszyscy mogliśmy przyjść szybciej. Dziwnym trafem nie wiedziało o tym aż 20 osób(! ). Okazało się również że nasz samolot dalej stoi na płycie lotniska z otwartymi drzwiami i schodami gotowymi do przyjęcia pasażerów. Niestety nikt nie chciał do niego wpuścić oczekijących pasażerow, ponieważ z informacji jakie uzyskaliśmy od miejscowego personelu , obsługa bramki lotu BJ249 usunęła nas przedw

Zakwaterowanie 3,0 / 5

Wyżywienie 3,0 / 5

Okolica 3,0 / 5

Cena 3,0 / 5

Zakwaterowanie
Jesli chodzi o nocleg to można poiwedzieć że wszystko było ok.

Wyżywienie
Może nie jest to standart pięciu gwiazdek ale było smacznie.

Obsługa w hotelu
Bez zastrzeżeń

Plaża
bez szału, trochę brudno.

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Gabriela S.

Ocena 4,3 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 5.5. - 12.5.2024 Oceniono: Maj 2024

Iberostar Royal El Mansour & Thalasso Ocena: 5/5 Tunezja, Mahdia

Niesamowite wakacje, bardzo przyjazny i pomocny personel. Pogoda nas nie rozpieszczała, ale hotel też jest na to przygotowany.

Niesamowite wakacje, bardzo przyjazny i pomocny personel. Pogoda nas nie rozpieszczała, ale hotel też jest na to przygotowany.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 3,5 / 5

Okolica 3,5 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Hotel był piękny, dobrze utrzymany. Duże przestrzenie naprawdę zaskakują.

Wyżywienie
Jedzenie było doskonałe, dla mnie trochę przyprawione. Czekam na pizzę i makarony wszelkiego rodzaju. Niestety nie znalazłem dużego wyboru, jedynie codzienna zmiana ryby lub mięsa.

Obsługa w hotelu
Świetny program animacyjny, znajomość wielu języków. Personel jest miły i pomocny

Plaża
Niestety pogoda nie była dla nas zbyt łaskawa, więc niewiele mogę ocenić, ale widok jest przepiękny, dojście do plaży świetne, a bar na plaży świetny. Morze było brudne od glonów, ale tylko czasami i tylko trochę

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Klient chciał pozostać anonimowy

Ocena 4,5 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 19.10. - 26.10.2023 Oceniono: Listopad 2023

Iberostar Royal El Mansour & Thalasso Ocena: 5/5 Tunezja, Mahdia

Relaksujące rodzinne wakacje.

Relaksujące rodzinne wakacje.

Zakwaterowanie 4,5 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 4,5 / 5

Zakwaterowanie
Hotel jest nieco pusty, ale jest szczególnie odpowiedni dla rodzin z małymi dziećmi.

Wyżywienie
Zróżnicowane i smaczne, dużo ryb.

Obsługa w hotelu
Doskonały zespół animatorów.

Plaża
Plaża z drobnym piaskiem, codziennie sprzątana.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (3) (0)

Attila A.

Ocena 4,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.hu) Data pobytu 13.10. - 20.10.2023 Oceniono: Październik 2023

Iberostar Royal El Mansour & Thalasso Ocena: 5/5 Tunezja, Mahdia

Z podróżą nie było żadnych problemów, samolot wystartował punktualnie.

Z podróżą nie było żadnych problemów, samolot wystartował punktualnie.

Zakwaterowanie 4,0 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 4,0 / 5

Zakwaterowanie
Z zakwaterowaniem nie mieliśmy żadnych problemów, ale może udałoby się skoordynować posiłek i zajętość sali, skoro musieliśmy czekać cztery godziny!

Wyżywienie
Obsługa była dobra, można było wybierać spośród wielu rodzajów jedzenia

Obsługa w hotelu
Było kilka komentarzy, np. na zewnątrz w barach jest mało stolików, kelnerzy powinni często dostawać napiwki, żeby nie musieli długo czekać

Plaża
Jest bezpośrednio, uporządkowanie, czysto, ale trzeba poświęcić trochę czasu, aby tak się stało, nie każdemu to się udaje

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (1)

Rita H.

Ocena 4,9 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.hu) Data pobytu 6.10. - 13.10.2023 Oceniono: Październik 2023

Iberostar Royal El Mansour & Thalasso Ocena: 5/5 Tunezja, Mahdia

Wycieczka przebiegła bez żadnych przygód. Hotel jest świetny. Programy również bardzo dobre.

Wycieczka przebiegła bez żadnych przygód. Hotel jest świetny. Programy również bardzo dobre.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Hotel, pokoje, plaża są czyste. Personel jest niezwykle pomocny i przyjazny, wszyscy, od recepcjonistki po kelnerów! Nie oczekują napiwków, więc wolisz dawać! To było przyjemne rozczarowanie!

Wyżywienie
Bogaty wybór, zawsze znajdziesz coś pysznego, nawet jeśli jesteś wybredny.

Plaża
Plaża czysta, zawsze znaleźliśmy wolne miejsce, woda krystalicznie czysta, jak morze karaibskie!

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Położenie hotelu

Mapa nie musi przedstawiać położenia wszystkich hoteli. Pozycja zaznaczona na mapie ma charakter orientacyjny. Zgłoś

Opis

Mahdia przypomina niewielką wioskę rybacką z północnego wybrzeża Morza Śródziemnego przeniesioną do uroczego, starego arabskiego miasteczka. Położenie na małym cyplu hamuje rozwój miasteczka, ale gwarantuje zyski strefie turystycznej, ciągnącej się wzdłuż wybrzeża. Zabytkową Mahdię zamieszkuje wielu młodych ludzi, nieodczuwających potrzeby szukania szczęścia gdzie indziej. Przesiadując w cieniu drzew na pięknym place du Caire lub penetrując zwartą medynę, szybko można zmienić plany i zostać tu dłużej, niż się zamierzało.

Główną atrakcją Mahdii jest cicha medyna, która rozciąga się wzdłuż cypla od Skifa el-Kahla do latarni na Cap d''Afrique, 1,5 km na wschód. Jest to wymarzone miejsce do spacerów - wystarczy tylko wybrać jedną z wąskich brukowanych uliczek i wędrować, gdzie oczy poniosą.
  • Odległość od plaży Plaża 0 m
  • Odległość od centrum miasta Centrum miasta 700 m
  • Odległość od lotniska Lotnisko 110 km

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura 25 °C temperatura w nocy 20 °C

  • Temperatura wody 23 °C

Prognoza pogody na następne dni

  • Jutro 25 °C temperatura w nocy 20 °C

  • Środa 27 °C temperatura w nocy 21 °C

  • Czwartek 27 °C temperatura w nocy 20 °C

  • Piątek 30 °C temperatura w nocy 20 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń
  2. Luty
  3. Marzec
  4. Kwiecień
  5. Maj
  6. Czerwiec
  7. Lipiec
  8. Sierpień
  9. Wrzesień
  10. Październik
  11. Listopad
  12. Grudzień

Więcej wycieczek, które mogą Cię zainteresować