Tomasz Leczynski
Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 10.5. - 17.5.2024 Oceniono: Maj 2024
Iberostar Royal El Mansour & Thalasso Ocena: 5/5 Tunezja, Mahdia
Składam reklamację dotyczącą mojego lotu, który miał się odbyć 10.05 /numer lotu BJ249/ z Berlina do Monastir.
Informacje jakie otrzymaliśmy od biura po zakupieniu wycieczki dotyczące wylotu, określiły czas odlotu na godz. 12:00. Pomimo że zgodnie z informacjami przekazanymi przez przewoźnika odprawa pasażerska powinna trwać do godziny 12:00 /taką informacje otrzymałem również od Państwa na maila/, bramka została zamknięta już o godz. 11:15, co uniemożliwiło mi i około 20 innym pasażerom dokonanie odprawy i wejście na pokład samolotu.
Poniżej opiszę przebieg wydarzeń na lotnisku. Z godnie z Państwa wytycznymi na lotnisku znaleźliśmy się o godz. 10:00, udaliśmy się do odprawy bagażowej, następnie zdaliśmy bagaże ok. godz 10:20 - 10:30. Otrzymaliśmy swoje bilety z przydzielonymi miejscami w samolocie. Zgodnie z przyjętą procedurą udaliśmy się w stronę bramek bezpieczeństwa. Pragnę tutaj nadmienić że w tym dniu i o tej godzinie był wzmożony ruch ze względu na odlot równocześnie aż 3 samolotów, przez co czas odprawy był znacznie wydłużony . Przeszliśmy wszystkie bramki bezpieczeństwa i przy odprawie pasażerskiej byliśmy zgodnie z czasem czyli o godz. 11:40. Na miejscu my oraz grupa zgromadzonych tam ok. 20 osób przeżyła szok, bowiem okazało się , że bramka do odpraw została już dawno zamknięta . Personel linii lotniczonych zakończył procedurę odprawy nie czekając na ww 20 osób, i nawet nie raczył wezwać nikogo przez głośniki do udania sie na kończącą się odprawę.
Na miejscu panował istny chaos . Jedyna Pani z obsługi /która obsługiwała drugą bramkę/ stwierdziła, że nasza bramka była już zamknięta o godz. 11:15 i że wszyscy mogliśmy przyjść szybciej. Dziwnym trafem nie wiedziało o tym aż 20 osób(! ). Okazało się również że nasz samolot dalej stoi na płycie lotniska z otwartymi drzwiami i schodami gotowymi do przyjęcia pasażerów. Niestety nikt nie chciał do niego wpuścić oczekijących pasażerow, ponieważ z informacji jakie uzyskaliśmy od miejscowego personelu , obsługa bramki lotu BJ249 usunęła nas przedw
Składam reklamację dotyczącą mojego lotu, który miał się odbyć 10.05 /numer lotu BJ249/ z Berlina do Monastir.
Informacje jakie otrzymaliśmy od biura po zakupieniu wycieczki dotyczące wylotu, określiły czas odlotu na godz. 12:00. Pomimo że zgodnie z informacjami przekazanymi przez przewoźnika odprawa pasażerska powinna trwać do godziny 12:00 /taką informacje otrzymałem również od Państwa na maila/, bramka została zamknięta już o godz. 11:15, co uniemożliwiło mi i około 20 innym pasażerom dokonanie odprawy i wejście na pokład samolotu.
Poniżej opiszę przebieg wydarzeń na lotnisku. Z godnie z Państwa wytycznymi na lotnisku znaleźliśmy się o godz. 10:00, udaliśmy się do odprawy bagażowej, następnie zdaliśmy bagaże ok. godz 10:20 - 10:30. Otrzymaliśmy swoje bilety z przydzielonymi miejscami w samolocie. Zgodnie z przyjętą procedurą udaliśmy się w stronę bramek bezpieczeństwa. Pragnę tutaj nadmienić że w tym dniu i o tej godzinie był wzmożony ruch ze względu na odlot równocześnie aż 3 samolotów, przez co czas odprawy był znacznie wydłużony . Przeszliśmy wszystkie bramki bezpieczeństwa i przy odprawie pasażerskiej byliśmy zgodnie z czasem czyli o godz. 11:40. Na miejscu my oraz grupa zgromadzonych tam ok. 20 osób przeżyła szok, bowiem okazało się , że bramka do odpraw została już dawno zamknięta . Personel linii lotniczonych zakończył procedurę odprawy nie czekając na ww 20 osób, i nawet nie raczył wezwać nikogo przez głośniki do udania sie na kończącą się odprawę.
Na miejscu panował istny chaos . Jedyna Pani z obsługi /która obsługiwała drugą bramkę/ stwierdziła, że nasza bramka była już zamknięta o godz. 11:15 i że wszyscy mogliśmy przyjść szybciej. Dziwnym trafem nie wiedziało o tym aż 20 osób(! ). Okazało się również że nasz samolot dalej stoi na płycie lotniska z otwartymi drzwiami i schodami gotowymi do przyjęcia pasażerów. Niestety nikt nie chciał do niego wpuścić oczekijących pasażerow, ponieważ z informacji jakie uzyskaliśmy od miejscowego personelu , obsługa bramki lotu BJ249 usunęła nas przedw
Zakwaterowanie
Jesli chodzi o nocleg to można poiwedzieć że wszystko było ok.
Wyżywienie
Może nie jest to standart pięciu gwiazdek ale było smacznie.
Obsługa w hotelu
Bez zastrzeżeń
Plaża
bez szału, trochę brudno.
Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)