Opis kontrahenta
Opis ogólny:
Hotel plażowy Mehari Hammamet, cieszący się szczególną popularnością wśród nowożeńców, jest oddalony o ok. 10 km od Hammamet (Tunis około 65 km, Sousse ca. 72 km). Najbliższa plaża, prywatna plaża, znajduje się ok. 30 m od hotelu. Do turystycznego centrum jest ok. 500 m. Trzeba pokonać około 500 m, aby dotrzeć do supermarketu bądź pozostałych sklepów. Najbliższe bary i restauracje położone są również w odległości w odległości ok. 500 m. Najbliższa dyskoteka oddalona jest o około 5 km. Dalsze możliwości rozrywki podczas pobytu gwarantuje teatr (ok. 8 km). Z hotelu można wygodnie dotrzeć do następujących atrakcji: Carthage Land (ok. 500 m) oraz Old Town Medina (ok. 500 m). Postój taksówek (bezpośrednio przy hotelu) i przystanek autobusowy (ok. 60 m) zapewniają mobilność podczas urlopu. Do bardziej odległych miejsc można dotrzeć z dworca kolejowego oddalonego o około 10 km. W nagłych sytuacjach opieki medycznej udzieli oddalony o ok. 8 km szpital. Lotnisko (TUN) położone jest ok. 70 km od hotelu. Kolejne lotnisko (NBE) jest oddalone o ok. 45 km.
Wyposażenie :
Ten 4-piętrowy hotel, częściowo odnowiony w 2021 roku, został zaprojektowany w stylu śródziemnomorskim i oddaje do dyspozycji gości 220 pokoi. Obiekt posiada całodobową recepcję (check-in od godz. 14:00, check-out do godz. 12:00), lobby z barem, windę, klimatyzację, sejf (odpłatny), salon fryzjerski, kiosk, minimarket, różne inne możliwości zakupowe, parking (bezpłatny) oraz kantor wymiany walut. W hotelu znajdują się trzy klimatyzowane restauracje i bar z przekąskami. Wi-fi jest do dyspozycji gości za dodatkową opłatą. Na zewnątrz hotelu dzieci mogą korzystać z placu zabaw. Poza tym hotel posiada 500 sal konferencyjnych z łącznie 600 miejscami siedzącymi, a także dostępem do Internetu. Z myślą o gościach z niepełnosprawnościami obiekt ma do dyspozycji windę dostosowaną do transportu wózków i bezbarierowe wejścia. Usługa sprzątania pokoi, obsługa pokojowa oraz usługa prania są dostępne odpłatnie.
Basen:
Na terenie zewnętrznym hotelu znajdują się 2 baseny ze słodką wodą z zintegrowanym basenikiem dla dzieci. W przybasenowym barze można delektować się orzeźwiającymi napojami.
Sport/czas wolny:
Aktywności sportowe i rekreacyjne: bilard (za ewentualną opłatą), tenis (bezpłatnie, ok. 1 m od hotelu), siatkówka plażowa, piłka nożna, tenis stołowy (za ewentualną opłatą) i koszykówka. W odległości ok. 30 m od hotelu można skorzystać z oferty sportów wodnych (realizacja przez firmy zewnętrzne). Pole golfowe oddalone jest od hotelu o około 6 km. Oferty wellness: strefa spa, taras słoneczny, saunę, hammam i masaże za opłatą. W ramach rozrywki dorośli mogą skorzystać z programu animacyjnego z wieczornymi pokazami i muzyką na żywo. Opieka nad dziećmi: program animacji (dla dzieci w wieku od 4 - 12 lat), mini klub (dla dzieci w wieku od 4 - 12 lat) i baby-sitting (za dodatkową opłatą).
Informacje dodatkowe:
Niektóre obiekty oraz aktywności mogą podlegać dodatkowym opłatom. Część usług zależy od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych. Personel hotelu mówi po angielsku, niemiecku i po francusku. Dostępne opcje płatnicze: Visa oraz Eurocard/MasterCard.
WYŻYWIENIE
WYŻYWIENIE (w zależności od wykupionej oferty)
RO - oferta bez wyżywenia
BB - śniadania w formie bufetu
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne.
FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne.
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski
CENA ZAWIERA / NIE ZAWIERA
Cena zawiera:
- obowiązkowe ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- bilet lotniczy,
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji,
- bagaż podręczny w przypadku przelotów liniami rejsowymi i czarterowymi
- bagaż główny tylko w przypadku przelotów liniami czarterowymi
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko
- opłaty lotniskowe i paliwoweKlienci przylatujący do Tunezji są pod opieką polskojęzycznego rezydenta.
UWAGA! Cena nie obejmuje obowiązkowego lokalnego podatku turystycznego.
Opłatę należy uregulować w hotelowej recepcji, przed zakwaterowaniem.
Wysokość podatku: hotele 2* - 4 TND za noc/os; hotele 3* - 8 TND za noc/os; hotele 4* i 5*- 12 TND za noc/os. Podatek nie obejmuje dzieci do lat 12.
DOKONANIE REZERWACJI
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta) i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).
PRZEPISY WIZOWE, PASZPORTOWE, SANITARNE
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
WAŻNE INFORMACJE DODATKOWE
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Klimatyzacja włączana jest w wysokim sezonie (lipiec/sierpień). Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.