Bardzo dobry hotel z wyśmienitą obsługą na każdym poziomie - od recepcji, poprzez kuchnię, czy osób sprzątających. Hotel posiada 2 baseny - co ciekawe jeden jest strefą ciszy, przy drugim są animacje, muzyka, etc. Polecam skorzystać z wycieczek oferowanych przez rezydenta bądź lokalne biura podróży, aby zobaczyć odrobinę lokalnej Sri Lanki.
Zakwaterowanie
Pokoje czyste, przestronne, sprzątane codziennie, posiadają klimatyzację i wiatrak zgodnie z opisem w folderze. Pamiętaj o przejściówce z gniazdka typu angielskiego. Łóżko wygodne, bardzo duże.
Wyżywienie
W wersji all inclusive nie można narzekać. Szwedzki stół podzielony jest na strefę lokalną i międzynarodową, co oznacza, że do wyboru jest curry w kilku odsłonach, 3 x dziennie (mięsne, rybne, warzywne). Uwaga na pikantność. W "dziale europejskim" jedzenie mniej pikantne, również różnorodne, a oferta śniadaniowa oprócz curry ma też typowe dla europejskiego śniadania elementy. Ponadto serwowane są świeżo przygotowywane: omlety, naleśniki czy gofry. Polecam lokalne owoce, w tym małe banany.
Obsługa w hotelu
Nie korzystałem ze zbyt wielu udogodnień poza typowymi usługami takimi jak plaża czy basen, ale skusiłem się na dodatkowo płatną kolację przygotowaną ze świeżych owoców morza, które samemu się wybiera przed przyrządzeniem. Opłata wg wagi wybranych ryb, krewetek, kałamarnic czy homarów. Jedzenie świeże, przygotowane praktycznie na naszych oczach, na dodatek bardzo smaczne, a ostateczna cena wydaje się być bardzo niską w porównaniu do tego, co zapłacilibyśmy w Polsce. Warto poświęcić opłaconą kolację i spróbować owoców morza przygotowanych przez kucharzy hotelowych.
Plaża
Piaszczysta, w czasie mojego pobytu, stan oceanu nie pozwalał na kąpiele, fale były zbyt silne. Woda czysta i bardzo ciepła.