przegląd najważniejszych wydarzeń - centralna lokalizacja w St. Paul's Bay
- Luksusowy ośrodek dla rodzin i osób podróżujących samotnie
- Gustowne pokoje w stylu śródziemnomorskim
- Fantastyczny taras słoneczny i baseny
Twoje zakwaterowanie Zaledwie kilka kroków od plaży znajduje się luksusowy db San Antonio Hotel & Spa w Zatoce Świętego Pawła na Malcie. Położony w sercu popularnych obszarów turystycznych, imponujący 4-gwiazdkowy hotel wita swoich gości, zarówno młodych, jak i starszych. Kilka basenów, oddzielny basen dla dzieci i basen kryty zapewniają mnóstwo dobrej zabawy podczas pływania. Na najmłodszych gości czekają ekscytujące animacje w klubie dla dzieci. Wieczorem na gości czekają atrakcyjne programy rozrywkowe. Zajęcia sportowe, takie jak tenis stołowy i korzystanie z sali fitness, nie pozostawiają nic do życzenia. Jeśli szukasz spokoju i relaksu, wybierz się do hotelowej strefy spa. Możliwość korzystania z sauny i jacuzzi. Atrakcją hotelu jest otwarta przestrzeń restauracji i baru z widokiem na turkusową wodę. Można stąd podziwiać zapierające dech w piersiach zachody słońca.
Pozycja - nad morzem (plaża żwirowa), blisko plaży, odległość do plaży: 101-200m
- Następny bar: do 50m, następny sklep: do 50m, następna restauracja: do 50m
- Odległość do pozostałych środków transportu: 101-200m
- Lotnisko (MLA): Odległość od lotniska: 10-20 km
Umeblowanie - 460 pokoi, 1 budynek
- Winda, sklepy, rowerownia, sala telewizyjna, klimatyzacja (w części ogólnodostępnej), sala konferencyjna, lobby, salon
- Recepcja (czynna całą dobę)
- Opcje płatności: Visa, American Express, Mastercard
- Parking hotelowy (za opłatą)
- Oferowane usługi (jeśli dotyczy, za opłatą): fryzjer, konsultacja lekarska, usługi pralnicze
- Wi-Fi w hotelu: Wi-Fi w lobby (w cenie), Wi-Fi w części ogólnodostępnej (w cenie)
- Leżaki i parasole na plaży (za opłatą), ręczniki plażowe na plaży (w cenie)
- 3 baseny, 1 basen dla dzieci, leżaki i parasole przy basenie (w cenie), ręczniki plażowe przy basenie (w cenie)
- Basen kryty, ręczniki w basenie krytym (w cenie)
Zamieszkać Pokój dwuosobowy (pokój dwuosobowy)
- Balkon, łazienka lub prysznic i toaleta
- Wyposażenie pokoju: czajnik, telefon, radio, suszarka do włosów, mini barek (w cenie), sejf w pokoju (w cenie), Wi-Fi w pokoju (w cenie), telewizor (w cenie), klimatyzacja, ogrzewanie
Pokój dwuosobowy z widokiem na morze (DZM)
- widok na morze
- Wanna lub prysznic i toaleta
Pokój dwuosobowy ekonomiczny (DE)
- Balkon francuski, łazienka lub prysznic i toaleta
Pokój rodzinny (FZ)
- Teren ogólnodostępny
- Wanna lub prysznic i toaleta
Pokój rodzinny z widokiem na morze (FZM)
- widok na morze
- Wanna lub prysznic i toaleta
Pokój jednoosobowy z widokiem na morze (EZM)
- widok na morze
- Wanna lub prysznic i toaleta
Pokój jednoosobowy (pokój jednoosobowy)
- Wanna lub prysznic i toaleta
Jeść pić Oferta restauracji, barów i rodzajów dostępnej żywności może różnić się sezonowo.
- 5 restauracji
- 4 bary (1 bar przy basenie), bar może być sezonowo nieczynny, 1 kawiarnia
- posiłki wegetariańskie
Rodzaje oferowanych posiłków: Ultra All Inclusive
- Śniadanie lunch obiad
- międzynarodowe napoje alkoholowe
- Prezent powitalny w pokoju i zaopatrzony minibar po przyjeździe. W salonie Plus Lounge serwowane są śniadania, przekąski, aperitify i napoje. Otwarte od 7:30 do 22:00, wyłącznie dla gości All Inclusive Plus. Bez dodatkowych opłat w restauracji Salia. 20% zniżki na rachunek końcowy w restauracjach Blu Beach Club, Westreme, Amami, Nine Lives, Sonora, Loa, Manta, Tora, Aki i Espiral. Wymagana jest wcześniejsza rezerwacja. 20% rabatu na wybrane indywidualne zabiegi spa w Pearl Spas. We wszystkich barach i restauracjach hotelowych do posiłków dostępne jest wino butelkowe.
Wszystko w cenie
- Śniadanie (bufet), Lunch (bufet), Kolacja (bufet)
- Wybór napojów bezalkoholowych, krajowe napoje alkoholowe, napoje w barze (10:00 - 00:00)
Częściowe wyżywienie plus
- śniadaniowy obiad
- Napoje stołowe
Rodzina - animacja dla dzieci
- Miniklub (4-12 lat)
- Opieka nad dziećmi (za opłatą)
Sporty - w cenie: sala fitness, tenis stołowy
- w razie potrzeby za opłatą: siatkówka plażowa, nurkowanie, jazda konna, wypożyczalnia rowerów
dobra kondycja - w cenie: łaźnia parowa, sauna, jacuzzi
- za opłatą: masaże, zabiegi upiększające
Rozrywka - animacja sportowa
- Muzyka na żywo, pokazy
Udogodnienia dla osób niepełnosprawnych - Wycieczka zasadniczo nie jest odpowiednia dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej. Aby uzyskać bardziej szczegółowe informacje dotyczące Twoich potrzeb, skontaktuj się z naszym centrum serwisowym.
Ważne instrukcje - Kryty basen nie jest dostępny dla dzieci w godzinach 12:00-15:00
- W hotelu na każdym piętrze oraz w holu znajdują się dystrybutory wody niegazowanej i gazowanej
Podatek ekologiczny na Malcie zacznie obowiązywać w przypadku pobytów od 1 kwietnia 2016 r. Należy uiścić opłatę w wysokości 0,50 EUR za osobę dorosłą za noc (ale maksymalnie 5,00 EUR za osobę dorosłą za pobyt). Opłatę należy uiścić bezpośrednio w hotelu.
Ogólne informacje o hotelu - Lokalizacja hotelu: Zatoka Świętego Pawła
- Kategoria zakwaterowania: 4.5
- Kategoria stanu: Obecnie nie mamy wiedzy na temat kategorii stanu.
Uwaga: Należy pamiętać, że w przypadku niektórych linii lotniczych odprawa na lotnisku jest płatna. Limit bagażu i posiłki podczas lotu mogą się różnić w zależności od linii lotniczej. Informacje można znaleźć w obszarze usług w części O podróży, gdzie znajdują się informacje o liniach lotniczych vtours i informacje o bagażu.
Pragniemy podkreślić, że zameldowanie w hotelu możliwe jest od godziny 15:00 w dniu przyjazdu (w zależności od lokalnych różnic). W dniu wyjazdu możesz korzystać z pokoju do godziny 11:00 (z zastrzeżeniem lokalnych różnic). Należy pamiętać, że w przypadku rezerwacji obejmujących wyłącznie hotel hotelarz może wymagać dowodu przybycia z kraju UE lub Szwajcarii. W przypadku braku takiego dowodu hotelarz może zażądać dopłaty lub nie przyjąć rezerwacji. Pamiętaj, że opis hotelu vtours dotyczy Twojej rezerwacji! Możliwe jest, że w indywidualnych przypadkach nie wszyscy organizatorzy udostępnią opisy hoteli lub że będą istniały istotne różnice w opisywanych usługach. sierpień 2023
Specjalne środki higieny Ogólnie
- zasady odległości
- Ściany ochrony higienicznej
- Wzmocnione środki czyszczące
- Kontrole stanu zdrowia personelu
- sprzęt ochronny dla personelu
- Przerwa czasowa między rezerwacjami pokoi
- Używanie dostępnych w handlu środków dezynfekujących
posiłki
- Wymagana wcześniejsza rezerwacja: salon kosmetyczny
Pokój
- Brak sprzętu wymagającego intensywnego dotyku
usługi
- Bezkontaktowe zameldowanie/wymeldowanie
- Maseczki ochronne dla gości
- Płatność zbliżeniowa
- Brak urządzeń dotykowych w miejscach publicznych
- Sprzęt ochronny dla gości
Informacji o szczególnych środkach higieny udzieli bezpośrednio operator hotelu. Ani organizator, ani GIATA nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za aktualność i poprawność informacji.