Wyjazd do

Do Campo

Ocena: 4/5

Madera, Ribeira Brava

Udostępnij
Daj nam jeszcze chwilę,
sprawdzamy dostępność i cenę.

Szczegóły wycieczki

Opis kontrahenta

Opis ogólny:
Hotel wellness do Campo, cieszący się szczególną popularnością wśród nowożeńców, jest oddalony o ok. 15 km od Funchal. Do najbliższego supermarketu można dotrzeć po ok. 2 km. Najbliższe bary i restauracje położone są również w odległości w odległości ok. 2 km. Przystanek autobusowy (ok. 50 m) zapewnia mobilność podczas urlopu. Lotnisko (FNC) położone jest ok. 40 km od hotelu.
Wyposażenie :
Ten 4-piętrowy hotel, częściowo odnowiony w 2019 roku, oddaje do dyspozycji gości 51 pokoi. Hotel posiada całodobową recepcję (check-in od godz. 15:00, check-out do godz. 12:00), lobby, 2 windy, klimatyzację, sejf (odpłatny) oraz parking (bezpłatny). W hotelu znajduje się restauracja i bar z przekąskami. Goście hotelowi mogą bezpłatnie korzystać z wi-fi. Z myślą o gościach z niepełnosprawnościami obiekt ma do dyspozycji windę dostosowaną do transportu wózków i bezbarierowe wejścia. Usługa sprzątania pokoi jest bezpłatna. Obsługa pokojowa oraz usługa prania i prasowania są dostępne odpłatnie.
Basen:
Na terenie zewnętrznym tego nowoczesnego hotelu znajduje się basen ze słodką wodą. W strefie basenowej są dostępne parasole słoneczne i leżaki do opalania (bezpłatnie).
Wyżywienie:
Śniadanie (serwowane w godzinach 07:30 - 10:00) w formie szwedzkiego stołu. Opcja częściowego wyżywienia obejmuje śniadanie i kolację.
Sport/czas wolny:
Aktywności sportowe i rekreacyjne: tenis stołowy (bezpłatnie), joga, bilard (bezpłatnie) i siłownia. Oferty wellness: strefa spa, saunę, hammam i masaże za opłatą. Na terenie obiektu dostępny jest pokój gier.
Informacje dodatkowe:
Niektóre obiekty oraz aktywności mogą podlegać dodatkowym opłatom. Część usług zależy od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych. Personel hotelu mówi po angielsku, francusku, hiszpańsku i po portugalsku. Dostępne opcje płatnicze: Visa oraz Eurocard/MasterCard.

WYŻYWIENIE

WYŻYWIENIE  (w zależności od wykupionej oferty)
RO - oferta bez wyżywenia
BB - śniadania w formie bufetu
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne.
FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne.
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski

DOKONANIE REZERWACJI

Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).

Oferta

Oferta jest realizowana w systemie dynamicznego pakietowania, w oparciu o przeloty regularnymi liniami lotniczymi. Ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, dlatego od chwili złożenia zapytania rezerwacyjnego przez Klienta/Agenta do momentu potwierdzenia przez Touroperatora, mogą ulec zmianie, co jest równoznaczne z możliwością zmiany ceny całego pakietu.

PRZEPISY WIZOWE, PASZPORTOWE, SANITARNE

Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.

RODZAJ OFERTY

1. Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: LOT, WIZZAIR, RYANAI, Easy Jet, Corendon, Aegean) to oferty DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA co oznacza, że ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane - cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. 
2. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji). Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej.
3. Warunki przewozów wybranych przewoźników:
Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: - bagażu podręcznego - Wizz Priority (1 sztuka bagażu podręcznego umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład); - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach 55x40x20 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kg i wymiarach 149,9x119,4x171,5 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 32 kg.
Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg.
PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić minimum na 2 dni pracujące przed datą wylotu.
4. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.

CENA ZAWIERA /NIE ZAWIERA

W przypadku przelotów regularnymi liniami rejsowymi oferta jest realizowana w systemie DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA. Ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, dlatego od chwili złożenia zapytania rezerwacyjnego przez Klienta/Agenta do momentu potwierdzenia przez Touroperatora, mogą ulec zmianie, co jest równoznaczne z możliwością zmiany ceny całego pakietu.
W przypadku większości ofert z Dynamicznego Pakietowania na miejscu Klienci są pod telefoniczną opieką anglojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta. Klienci mają możliwość kontaktu w języku polskim pod alarmowym numerem telefonu (szczegółowe informacje podawane są w dokumentach podróży). Oferta pochodząca z dynamicznego pakietowania nie oferuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem.
Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Cena nie zawiera:bagażu głównego (możliwość dokupienia min. 2 dni przed wylotem), dodatkowych opłat klimatycznych, podatków turystycznych.
Podstawa ceny zawiera transfer lotnisko-hotel-lotnisko

WAŻNE INFORMACJE DODATKOWE

Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego.


Informacje o hotelu

  • Odległość od centrum miasta Centrum miasta 1000 m
  • Klimatyzacja Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny Basen zewnętrzny tak
  • Basen wewnętrzny Basen wewnętrzny tak
  • Leżaki i parasole przy basenie Leżaki i parasole przy basenie tak
  • TV TV tak
  • Minibar, Bar Minibar tak
  • Kącik dziecięcy, Plac zabaw Kącik dziecięcy tak
  • Fitness Fitness tak
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych Ułatwienia dla niepełnosprawnych tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak
  • Kawiarnia Kawiarnia tak
  • Recepcja 24h Recepcja 24h tak

Wybierz termin

Opinie o hotelu

Ocena 4,1 / 5
Travelplanet

Bardzo Dobry (Na podstawie 34 opinii)

Zakwaterowanie 4,2 / 5

Wyżywienie 4,4 / 5

Okolica 3,7 / 5

Cena 4,1 / 5

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

62. najwyższa ocena z 387 hoteli w Madera

Martin P.

Ocena 4,8 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 19.2. - 1.3.2024 Oceniono: Marzec 2024

Do Campo Ocena: 4/5 Madera, n/a

Naprawdę podobały nam się wakacje.

Naprawdę podobały nam się wakacje.

Zakwaterowanie 4,3 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Klient chciał pozostać anonimowy

Ocena 3,3 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 11.11. - 18.11.2023 Oceniono: Listopad 2023

Do Campo Ocena: 4/5 Madera, n/a

Przyjemny hotel z basenem na wzgórzu ok 2 km od centrum Ribiera Brava, trzeba wypożyczyć samochód, doskonałe śniadanie, czysty hotel

Przyjemny hotel z basenem na wzgórzu ok 2 km od centrum Ribiera Brava, trzeba wypożyczyć samochód, doskonałe śniadanie, czysty hotel

Zakwaterowanie 3,5 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 2,5 / 5

Cena 2,5 / 5

Zakwaterowanie
Przestronny pokój z zestawem do przygotowywania kawy i herbaty

Wyżywienie
Doskonałe śniadanie

Obsługa w hotelu
Nie mogę ocenić usług, z których nie korzystam

Plaża
Plaża Kaminkova oddalona o ok. 2 km, wymagany samochód

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Filtruj opinie

Martin P.

Ocena 4,8 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 19.2. - 1.3.2024 Oceniono: Marzec 2024

Do Campo Ocena: 4/5 Madera, n/a

Naprawdę podobały nam się wakacje.

Naprawdę podobały nam się wakacje.

Zakwaterowanie 4,3 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Klient chciał pozostać anonimowy

Ocena 3,3 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 11.11. - 18.11.2023 Oceniono: Listopad 2023

Do Campo Ocena: 4/5 Madera, n/a

Przyjemny hotel z basenem na wzgórzu ok 2 km od centrum Ribiera Brava, trzeba wypożyczyć samochód, doskonałe śniadanie, czysty hotel

Przyjemny hotel z basenem na wzgórzu ok 2 km od centrum Ribiera Brava, trzeba wypożyczyć samochód, doskonałe śniadanie, czysty hotel

Zakwaterowanie 3,5 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 2,5 / 5

Cena 2,5 / 5

Zakwaterowanie
Przestronny pokój z zestawem do przygotowywania kawy i herbaty

Wyżywienie
Doskonałe śniadanie

Obsługa w hotelu
Nie mogę ocenić usług, z których nie korzystam

Plaża
Plaża Kaminkova oddalona o ok. 2 km, wymagany samochód

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Ivana

Ocena 4,3 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 15.8. - 26.8.2023 Oceniono: Sierpień 2023

Do Campo Ocena: 4/5 Madera, n/a

Bardzo przyjemny, cichy hotel z pięknym widokiem na morze. Obok basenu (wewnętrznego i zewnętrznego) znajduje się wanna z hydromasażem, z której miło jest skorzystać po pieszych wędrówkach. Basen dostępny jest niemal bez przerwy, aż do godzin wieczornych, co nie jest normalne. Minusem jest dostęp do najbliższego miasteczka i plaży (stromo w dół i pod górę wieloma schodami). Korzystanie z autobusu jest problematyczne ze względu na nieregularny rozkład jazdy. Zdecydowanie polecam wynajęcie samochodu.

Bardzo przyjemny, cichy hotel z pięknym widokiem na morze. Obok basenu (wewnętrznego i zewnętrznego) znajduje się wanna z hydromasażem, z której miło jest skorzystać po pieszych wędrówkach. Basen dostępny jest niemal bez przerwy, aż do godzin wieczornych, co nie jest normalne. Minusem jest dostęp do najbliższego miasteczka i plaży (stromo w dół i pod górę wieloma schodami). Korzystanie z autobusu jest problematyczne ze względu na nieregularny rozkład jazdy. Zdecydowanie polecam wynajęcie samochodu.

Zakwaterowanie 4,3 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 4,5 / 5

Zakwaterowanie
Wygodne, przestronne, przyjemne pokoje z balkonem i meblami wypoczynkowymi. Większość pokoi ma widok na morze. Dostępny leżak, czajnik, kawa i herbata (regularnie uzupełniana). Szerokie wygodne łóżka, wybór kilku poduszek. Dobrze dźwiękoszczelne. Stwierdzono, że pościel zmieniana jest po 5 dniach, ale tak się nie stało nawet po awarii w recepcji.-).

Wyżywienie
Dla nas jedzenie jest doskonałe, smaczne i różnorodne. Świetna ryba, różne dodatki, dużo warzyw. Dobry wybór słodkich deserów. Chcielibyśmy więcej owoców.

Obsługa w hotelu
Bardzo miła i pomocna obsługa. Personel tworzy domową atmosferę.

Plaża
Kamienista plaża w miasteczku pod hotelem z basenem jest dość ruchliwa i nie do końca idealna. Dlatego polecamy samochód i wybrać plażę według własnych priorytetów w okolicy.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (4) (0)

Aneta G.

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 16.8. - 24.8.2023 Oceniono: Sierpień 2023

Do Campo Ocena: 4/5 Madera, n/a

Wakacje były idealne. Wszystko zorganizowane, tak jak być powinno. Tablica z informacjami i rozkładami autobusów bardzo ułatwiła nam pobyt. Personel bardzo miły. Wszędzie było czyściutko

Wakacje były idealne. Wszystko zorganizowane, tak jak być powinno. Tablica z informacjami i rozkładami autobusów bardzo ułatwiła nam pobyt. Personel bardzo miły. Wszędzie było czyściutko

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Czyste pościele, łozka ogromne i wygodne, cicha spokojna okolica.

Wyżywienie
Jedzenie bardzo smaczne, świeże. Jedynie śniadania mogłyby być dostępne od godziny 7:00, a nie 7:30, ze względu na połączenia autobusowe, czy też możliwość uczestnictwa w wycieczkach, gdzie zbiórki zazwyczaj są dość wcześnie rano, a szkoda by było jechać głodnym.

Obsługa w hotelu
Basen czysty, z ciepłą wodą, leżaki darmowe, zazwyczaj nie było problemu z miejscem.

Plaża
Plaża kamienista, dostępna z 800 m od hotelu

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Vlastimil R.

Ocena 4,2 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 18.7. - 29.7.2023 Oceniono: Sierpień 2023

Do Campo Ocena: 4/5 Madera, n/a

Polecamy, byliśmy bardzo zadowoleni. Cena i jakość usług pasują.

Polecamy, byliśmy bardzo zadowoleni. Cena i jakość usług pasują.

Zakwaterowanie 3,8 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 4,0 / 5

Zakwaterowanie
Hotel położony na klifie nad miejscowością Ribeira Brava, około 2 km od plaży i centrum kurortu, zalecamy zamówienie samochodu. Hotel jest odpowiedni dla miłośników spokojnego wypoczynku, w pobliżu nie ma innych restauracji, promenady, sklepów ..... trzeba iść do centrum Ribeira Brava.

Wyżywienie
Menu żywności jest bardzo zróżnicowane i bogate. Jedzenie zawsze doskonałe! UWAGA napoje do kolacji nie są wliczone w cenę wycieczki, płacisz przy wymeldowaniu z hotelu!

Obsługa w hotelu
Personel jest miły, uczynny.

Plaża
Plaża oddalona od hotelu o 2 km, kamienista (polecamy buty do wody), czysta, parasole bezpłatne. Wyposażenie WC, restauracja, basen dla małych dzieci.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Mapa

Mapa nie musi przedstawiać położenia wszystkich hoteli. Pozycja zaznaczona na mapie ma charakter orientacyjny. Zgłoś

  • Odległość od centrum miasta Centrum miasta 1000 m

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura 21 °C temperatura w nocy 12 °C

  • Temperatura wody 19 °C

Prognoza pogody na następne dni

  • Jutro 22 °C temperatura w nocy 11 °C

  • Wtorek 23 °C temperatura w nocy 12 °C

  • Środa 23 °C temperatura w nocy 13 °C

  • Czwartek 22 °C temperatura w nocy 12 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń
  2. Luty
  3. Marzec
  4. Kwiecień
  5. Maj
  6. Czerwiec
  7. Lipiec
  8. Sierpień
  9. Wrzesień
  10. Październik
  11. Listopad
  12. Grudzień

Więcej wycieczek, które mogą Cię zainteresować