Ferenc József B.
Zweryfikowana opinia (Invia.hu) Data pobytu 23.4. - 7.5.2024 Oceniono: Maj 2024
Palia Sa Coma Playa Ocena: 4/5 Hiszpania, Majorka
Hotel i związana z nim usługa all-inclusive spełniły nasze oczekiwania. Komfort wypoczynku został znacząco pogorszony przez anomalie związane z linią lotniczą, dodatkowo ze względu na wyjątkowo zimną i deszczową pogodę pierwszego tygodnia, temperatura w naszym apartamencie. w dzień a wieczorem dochodziło właśnie do 16 stopni C. Mimo to kierownik hotelu odmówił włączenia klimatyzacji centralnie, uznał, że sprawę załatwiono wysyłając dodatkowy koc i zgłosiłem problem do węgierskiego agenta biura podróży i przedstawił propozycję rozwiązania tego problemu. Obie zainteresowane strony odpowiedziały pocztą i udzieliły mi porad, jak udokumentować sytuację. i po pobraniu i wypełnieniu formularza mogę zgłosić reklamację oficjalnie, w końcu bez żadnej komunikacji właśnie 1 maja włączyli klimatyzację! Wraz z poprawą pogody poprawiło się także nasze poczucie komfortu, co także zwiększyło możliwości plażowania.
Hotel i związana z nim usługa all-inclusive spełniły nasze oczekiwania. Komfort wypoczynku został znacząco pogorszony przez anomalie związane z linią lotniczą, dodatkowo ze względu na wyjątkowo zimną i deszczową pogodę pierwszego tygodnia, temperatura w naszym apartamencie. w dzień a wieczorem dochodziło właśnie do 16 stopni C. Mimo to kierownik hotelu odmówił włączenia klimatyzacji centralnie, uznał, że sprawę załatwiono wysyłając dodatkowy koc i zgłosiłem problem do węgierskiego agenta biura podróży i przedstawił propozycję rozwiązania tego problemu. Obie zainteresowane strony odpowiedziały pocztą i udzieliły mi porad, jak udokumentować sytuację. i po pobraniu i wypełnieniu formularza mogę zgłosić reklamację oficjalnie, w końcu bez żadnej komunikacji właśnie 1 maja włączyli klimatyzację! Wraz z poprawą pogody poprawiło się także nasze poczucie komfortu, co także zwiększyło możliwości plażowania.
Zakwaterowanie
Zamówiliśmy tzw. „pokój rodzinny z widokiem na morze”, który składał się z sypialni i salonu. Ten otwierał się na łazienkę i taras, skąd roztaczał się wspaniały widok na morze z tej części narożnika sufit nad naszym tarasem był utrzymywany tylko przez Ducha Świętego i groził uszkodzeniem dolnych obszarów. Zgłaszaliśmy tę sytuację przez kilka dni, ale potem element wiszący zniknął zamiast prysznica, myślę, że to złe rozwiązanie Dodatkowo szklana ściana, która jest trudna do utrzymania w czystości, nieruchoma i chroni przed wodą, zwiększa ryzyko wypadków. Gdy pod bidetem nie było już miejsca, główka prysznicowa na jej wymianę stała się nieosiągalna.
Wyżywienie
Usługa świadczona w ramach all inclusive jest bogata i różnorodna. Brak apetytu, który odczuwaliśmy każdego dnia, tylko częściowo rekompensuje późniejsze użycie soli i pieprzu.
Obsługa w hotelu
Hotel oferuje swoim gościom szeroką gamę usług. Codziennie można uczestniczyć w kilku programach animacyjnych. Wieczorem na piętrze sali odbywa się także program kulturalny, którego poziom można oceniać różnie. Mnie osobiście niepokoiło to, że zwyczaje alkoholowe ani jednego gościa nie pozostawiały wiele do życzenia, mówiąc delikatnie, personel recepcji jest przeszkolony, zna języki i tworzy pomocny zespół. Pokojówki są również pracowite, sprzątane codziennie w razie potrzeby i były bardzo pomocne.
Plaża
Ponieważ końcówka kwietnia i początek maja nie była w sezonie, plażę dotykaliśmy jedynie podczas spacerów. Łatwo jest do niego dotrzeć z hotelu po lewej stronie i wystarczy przejść kilka kroków. Piaszczysta plaża po prawej stronie przy granicy St Illot jest niedaleko, może 5-600 m. leżaki dostępne w obu lokalizacjach (za opłatą).
Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate
Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)