Lokalizacja: Hotel jest oddzielony od długiej, piaszczystej plaży jedynie promenadą. Centrum Malgrat z licznymi sklepami i lokalami rozrywkowymi, a także restauracjami i barami oddalone jest od obiektu o około 1,5 km. Do transportu publicznego można dojść w kilka minut. Odległość do lotniska w Gironie wynosi około 33 km. Lotnisko w Barcelonie oddalone jest o około 75 km.
Umeblowanie: Hotel posiada w sumie 350 pokoi i oferuje lobby z recepcją, kącik WLAN/Internet (za opłatą), windę, restaurację, bar, salę telewizyjną, salę konferencyjną, parking (za opłatą) i pralnię. W kompleksie zewnętrznym znajduje się basen z tarasem do opalania. Leżaki i parasole są dostępne bezpłatnie przy basenie, na plaży za opłatą.
Zakwaterowanie: Standardowe pokoje wyposażone są w wannę lub prysznic/toaletę, suszarkę do włosów, klimatyzację/ogrzewanie, telefon, telewizję satelitarną, WiFi (za opłatą), minilodówkę (za opłatą), sejf do wynajęcia i balkon.
Posiłki: Można zarezerwować śniadanie, obiadokolację lub pełne wyżywienie. Niepełne wyżywienie obejmuje śniadanie i kolację w formie bufetu. Pełne wyżywienie obejmuje również obiad w formie bufetu.
All inclusive obejmuje śniadanie, lunch i kolację. Wybrane przekąski, kawa, herbata oraz lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe są dostępne w godzinach podanych na miejscu.
Sport/rozrywka: Bezpłatnie: wieczorny program rozrywkowy z muzyką na żywo i pokazami. Za opłatą: sala fitness, tenis stołowy, bilard, sauna, łaźnia parowa i jacuzzi.
Dzieci: Mini klub (4-11 lat), brodzik i plac zabaw.
Uwaga — podatek miejski w Hiszpanii kontynentalnej: Uwaga: w Hiszpanii kontynentalnej obowiązuje podatek miejski. Zależy to od zarezerwowanej kategorii gwiazdek i wynosi od 0,50 € do 2,50 € za osobę/dzień. Opłata nie jest wliczona w cenę wycieczki i należy ją uiścić bezpośrednio w hotelu. (temat do zmiany)
Ważna informacja: Zwracamy uwagę, że w żadnym momencie nie można wykluczyć wpływu na obiekty hotelowe, obiekty zewnętrzne, usługi i działalność gastronomiczną, np.
Uwaga dotycząca wycieczek zorganizowanych (przelot + hotel): Należy pamiętać, że nasze informacje na temat przepisów dotyczących bagażu i wyżywienia na pokładzie zarezerwowanej linii lotniczej, a także przepisy dotyczące wjazdu, miejsca docelowego i informacje specjalne są częścią umowy podróżnej. Informacje te można znaleźć w Internecie pod adresem: LMX Flight and Destination Information (http://www.lmx.info).
Informacje — opłaty za zameldowanie Należy pamiętać, że w przypadku następujących linii lotniczych należy przeprowadzić odprawę online, w przeciwnym razie za odprawę na lotnisku zostaną naliczone dodatkowe koszty. Godziny odprawy online i opłaty na lotnisku za osobę/dziecko są następujące: odprawa online Sun Express najwcześniej 36 godzin i najpóźniej 3,5 godziny przed odlotem, w przeciwnym razie 5,00 €; Odprawa online Eurowings najwcześniej na 72 godziny i najpóźniej na 3 godziny przed odlotem, w przeciwnym razie 15 €; Odprawa online TuiFly najwcześniej 48 godzin i najpóźniej 5 godzin przed odlotem, w przeciwnym razie 25 €; Odprawa online Ryanair
plus w razie potrzeby wcześniejsza weryfikacjanajwcześniej 24 godziny i najpóźniej 2 godziny przed odlotem, w przeciwnym razie 55 €.
Uwaga dotycząca obłożenia pokoju: Uwaga: w przypadku zakwaterowania w pokoju dwuosobowym z kilkoma dostawkami powierzchnia użytkowa pokoju ulegnie zmniejszeniu. Dlatego zalecamy, jeśli jest to możliwe, zarezerwowanie pokoju rodzinnego składającego się bezpośrednio z jednego pokoju lub kilku pokoi, w zależności od dostępności i ofert danego hotelu. Ponadto wielkość dostarczonych łóżek zależy od regionalnej charakterystyki mebli hotelowych.
Uwaga: Ograniczona mobilność
Należy pamiętać, że nasze zorganizowane wakacje z reguły nie są odpowiednie dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej, chyba że w opisie produktu zaznaczono inaczej.Jednak na życzenie chętnie udzielimy Państwu bardziej szczegółowych informacji na temat takiej przydatności, biorąc pod uwagę Państwa potrzeby.
Specjalne środki higieny Ogólnie
- zasady odległości
- Ściany ochrony higienicznej
- Wzmocnione środki czyszczące
- Kontrole stanu zdrowia personelu
- sprzęt ochronny dla personelu
- Używanie dostępnych w handlu środków dezynfekujących
Pokój
- Brak sprzętu wymagającego intensywnego dotyku
usługi
- Bezkontaktowe zameldowanie/wymeldowanie
- Maseczki ochronne dla gości
- Płatność zbliżeniowa
- Brak urządzeń dotykowych w miejscach publicznych
- Sprzęt ochronny dla gości
Informacji o szczególnych środkach higieny udzieli bezpośrednio operator hotelu. Ani organizator, ani GIATA nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za aktualność i poprawność informacji.