Twoje zakwaterowanie Tylko około 100 metrów dzieli hotel Sergios od pięknej plaży w Hersonissos. Oprócz przestronnych pokoi z prywatnym balkonem, hotel zachwyca odkrytym basenem, barem przy basenie i lokalną restauracją. Atrakcyjne programy rozrywkowe oraz rzutki i bilard zapewniają dobrą zabawę i urozmaicenie. Do centrum z licznymi sklepami, restauracjami i tawernami można łatwo dojść pieszo.
Pozycja - nad morzem, blisko plaży, odległość od plaży: 101-200m
- Odległość od centrum miasta: bezpośrednio
- Następny bar: bezpośrednio, następna restauracja: bezpośrednio
- Lotnisko (HER): Odległość Lotnisko: 20-50 km
Umeblowanie - 94 pokoje
- Winda, sala telewizyjna, klimatyzacja (strefa ogólnodostępna), lobby
- Recepcja (czynna całą dobę)
- Opcje płatności: Visa, Mastercard
- Oferowane usługi (mogą obowiązywać opłaty): Konsultacja lekarska, usługi pralnicze
- WiFi w hotelu: WiFi w lobby (w cenie)
- 1 basen (1 basen ze słodką wodą), leżaki i parasole przy basenie (w cenie)
Zamieszkać Pokój dwuosobowy (pokój dwuosobowy)
- Balkon, kabina prysznicowa
- Twin lub double, dodatkowe łóżko
- Wyposażenie pokoi: czajnik, telefon, radio, suszarka do włosów, lodówka, sejf w pokoju (za dopłatą), Wi-Fi w pokoju (w cenie), telewizor (w cenie), klimatyzacja (za dopłatą)
Jeść pić Oferta restauracji, barów i rodzajów dostępnej żywności może różnić się sezonowo.
- 1 restauracja (1 bufet)
- 2 bary (1 bar przy basenie), 1 bar z przekąskami
- wieczory tematyczne
Rodzaje oferowanych posiłków: Wszystko w cenie
- Śniadanie (bufet), Lunch (bufet), Kolacja (bufet)
- Śniadanie (7:30 - 10:30), obiad (12:30 - 14:00), kolacja (18:30 - 21:00)
obiadokolacja
- Śniadanie (bufet), kolacja (bufet)
Śniadanie
Sporty dobra kondycja Rozrywka - muzyka na żywo (sezonowo)
Udogodnienia dla osób niepełnosprawnych - Wycieczka zasadniczo nie jest odpowiednia dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej. Aby uzyskać bardziej szczegółowe informacje dotyczące Twoich potrzeb, skontaktuj się z naszym centrum serwisowym.
Ważne instrukcje Uwaga: od 1 stycznia 2018 r. w Grecji pobierany jest podatek turystyczny. Od 1 stycznia 2024 r. podatek ten funkcjonuje jako tzw. opłata za odporność klimatyczną. Opłatę tę należy uiścić na miejscu w hotelu.
Opłata klimatyczna uzależniona jest od klasyfikacji (kategorii narodowej) hotelu i okresu pobytu:
W przypadku hoteli/zakwaterowań 1-gwiazdkowych i 2-gwiazdkowych podatek za pokój i noc wynosi około 1,50 EUR w okresie od marca do października i około 0,50 EUR w okresie od listopada do lutego.
W przypadku hoteli/kwater trzygwiazdkowych podatek za pokój i noc wynosi około 3 EUR od marca do października i około 1,50 EUR od listopada do lutego.
W przypadku 4-gwiazdkowych hoteli/zakwaterowań podatek za pokój i noc wynosi około 7 EUR od marca do października i około 3 EUR od listopada do lutego.
W przypadku hoteli/kwater pięciogwiazdkowych podatek za pokój i noc wynosi około 10 EUR od marca do października i około 4 EUR od listopada do lutego.
(temat do zmiany)
Ogólne informacje o hotelu - Lokalizacja hotelu: Hersonissos
- Kategoria zakwaterowania: 3
- Kategoria stanu: Obecnie nie mamy wiedzy na temat kategorii stanu.
Uwaga: Należy pamiętać, że w przypadku niektórych linii lotniczych odprawa na lotnisku jest płatna. Limit bagażu i posiłki podczas lotu mogą się różnić w zależności od linii lotniczej. Informacje można znaleźć w obszarze usług w części O podróży, gdzie znajdują się informacje o liniach lotniczych vtours i informacje o bagażu.
Pragniemy podkreślić, że zameldowanie w hotelu możliwe jest od godziny 15:00 w dniu przyjazdu (w zależności od lokalnych różnic). W dniu wyjazdu możesz korzystać z pokoju do godziny 11:00 (z zastrzeżeniem lokalnych różnic). Należy pamiętać, że w przypadku rezerwacji obejmujących wyłącznie hotel hotelarz może wymagać dowodu przybycia z kraju UE lub Szwajcarii. W przypadku braku takiego dowodu hotelarz może zażądać dopłaty lub nie przyjąć rezerwacji. Pamiętaj, że opis hotelu vtours dotyczy Twojej rezerwacji! Możliwe jest, że w indywidualnych przypadkach nie wszyscy organizatorzy udostępnią opisy hoteli lub że będą istniały istotne różnice w opisywanych usługach. sierpień 2023
Specjalne środki higieny Ogólnie
- zasady odległości
- Ściany ochrony higienicznej
- dozownik środka dezynfekującego
- Wymagania dotyczące maski
- Kontrole stanu zdrowia personelu
- Szkolenia z higieny dla personelu
- Dodatkowe środki bezpieczeństwa w branży gastronomicznej
- Szkolenie z higieny rąk dla personelu
- sprzęt ochronny dla personelu
Informacji o szczególnych środkach higieny udzieli bezpośrednio operator hotelu. Ani organizator, ani GIATA nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za aktualność i poprawność informacji.