Lokalizacja: Hotel położony jest około 150 m od plaży. Centrum Amoudara z licznymi sklepami i lokalami rozrywkowymi, a także restauracjami i barami oddalone jest o około 6 km. Lotnisko w Heraklionie oddalone jest o około 8 km, a lotnisko w Chanii o około 138 km.
Umeblowanie: Hotel posiada łącznie 242 pokoje rozmieszczone w 3 budynkach. Udogodnienia obejmują lobby z recepcją, WLAN (bezpłatny w miejscach publicznych)/kącik internetowy (za opłatą), windy, sejf hotelowy (za opłatą), restaurację główną, restaurację a la carte, bary, salę konferencyjną, jubilera i bezpłatny parking. Na zewnątrz znajduje się basen z wodą morską, tarasem do opalania i barem z przekąskami. Przy basenie dostępne są bezpłatne leżaki i parasole.
Zakwaterowanie: Standardowe pokoje wyposażone są w wannę lub prysznic/toaletę, suszarkę do włosów, klimatyzację, telefon, telewizję satelitarną, łącze internetowe, mini lodówkę, sejf do wynajęcia oraz balkon lub taras. Można je również zarezerwować do pojedynczego wykorzystania. Wszystkie pokoje oferują widok na ogród lub morze, w zależności od przydziału.
Posiłki: All Inclusive obejmuje śniadanie, obiad i kolację w formie bufetu, popołudniową kawę/herbatę i ciasto, lody oraz lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe od 10:00 do 23:00.
Sport/rozrywka: Bezpłatnie: tenis, tenis stołowy, koszykówka i rzutki. Za opłatą: bilard i sala gier.
Dzieci: Menu dla dzieci, plac zabaw i opiekunka (na zapytanie/za opłatą).
Podatek nocny Grecja: Podatek mieszkaniowy Grecja: Należy pamiętać, że od 1 stycznia 2024 r. będzie pobierana „opłata za odporność na kryzys klimatyczny”. Podatek nie jest wliczony w cenę podróży i musi zostać zapłacony przez klienta bezpośrednio w hotelu.
Wysokość podatku zależy od kategorii gwiazdki/klucza (kategoria kraju) w hotelu i jest naliczana za pokój i noc plus VAT.
Hotele i apartamenty 1* - 2* = 1,50 € za pokój/noc
Hotele i apartamenty 3* = 3,00 € za pokój/noc
Hotele i apartamenty 4* = 7,00 € za pokój/noc
Hotele 5* / domy wakacyjne / wille / jednostki mieszkalne o powierzchni 80m² lub większej = 10 € za pokój/noc
(temat do zmiany)
Ważna informacja: Zwracamy uwagę, że w żadnym momencie nie można wykluczyć wpływu na obiekty hotelowe, obiekty zewnętrzne, usługi i działalność gastronomiczną, np.
Uwaga dotycząca wycieczek zorganizowanych (przelot + hotel): Należy pamiętać, że nasze informacje na temat przepisów dotyczących bagażu i wyżywienia na pokładzie zarezerwowanej linii lotniczej, a także przepisy dotyczące wjazdu, miejsca docelowego i informacje specjalne są częścią umowy podróżnej. Informacje te można znaleźć w Internecie pod adresem: LMX Flight and Destination Information (http://www.lmx.info).
Informacje — opłaty za zameldowanie Zwraca się uwagę, że następujące linie lotnicze wymagają odprawy online, w przeciwnym razie zostaną poniesione dodatkowe koszty związane z odprawą na lotnisku. Godziny odprawy online i opłaty na lotnisku za osobę/dziecko są następujące: odprawa online Sun Express nie wcześniej niż 36 godzin i nie później niż 3,5 godziny przed odlotem, w przeciwnym razie 5,00 €; Odprawa online Eurowings nie wcześniej niż 72 godziny i nie później niż 3 godziny przed odlotem, w przeciwnym razie 15 €; Odprawa online TuiFly nie wcześniej niż 48 godzin i nie później niż 5 godzin przed odlotem, w przeciwnym razie 25 €; Odprawa online Ryanair nie wcześniej niż 24 godziny i nie później niż 2 godziny przed odlotem, w przeciwnym razie 55 €.
Uwaga dotycząca obłożenia pokoju: Uwaga: jeśli zajmują Państwo pokój dwuosobowy z kilkoma dodatkowymi łóżkami, powierzchnia użytkowa pokoju zostanie zmniejszona. Dlatego zalecamy, aby w miarę dostępności zarezerwować bezpośrednio pokój rodzinny składający się z jednego pokoju lub kilku pokoi, w zależności od dostępności i oferty danego hotelu.
Uwaga: Ograniczona mobilność
Należy pamiętać, że nasze zorganizowane wakacje z reguły nie są odpowiednie dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej, chyba że w opisie produktu zaznaczono inaczej.Jednak na życzenie chętnie udzielimy Państwu bardziej szczegółowych informacji na temat takiej przydatności, biorąc pod uwagę Państwa potrzeby.
Specjalne środki higieny Ogólnie
- Ściany ochrony higienicznej
- dozownik środka dezynfekującego
- Wzmocnione środki czyszczące
- Szkolenia z higieny dla personelu
- Dodatkowe środki higieny w gastronomii
- Dodatkowe środki bezpieczeństwa w branży gastronomicznej
- Szkolenie z higieny rąk dla personelu
- Używanie dostępnych w handlu środków dezynfekujących
Pokój
- Zwiększone sprzątanie pokoju
usługi
- Bezkontaktowe zameldowanie/wymeldowanie
- Płatność zbliżeniowa
- Dezynfekcja plastikowych kart-kluczy
Informacji o szczególnych środkach higieny udzieli bezpośrednio operator hotelu. Ani organizator, ani GIATA nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za aktualność i poprawność informacji.