Pozycja - nad morzem (piaszczysta plaża), blisko plaży, odległość do plaży: 101-200m
- Następny bar: bezpośrednio, następny sklep: bezpośrednio, następna restauracja: bezpośrednio
- Odległość od innych środków transportu: bezpośrednio
- Lotnisko (HER): Odległość od lotniska: 2-5 km
Umeblowanie - 150 pokoi, 2 budynki
- Salon, winda, sala telewizyjna, lobby
- Recepcja (czynna całą dobę)
- parking hotelowy (w cenie)
- Oferowane usługi (mogą obowiązywać opłaty): Usługi pralnicze
- WiFi na terenie hotelu: WiFi w miejscach ogólnodostępnych (w cenie)
- Leżaki i parasole na plaży (za opłatą)
- Basen, leżaki i parasole przy basenie (w cenie)
Zamieszkać Pokój dwuosobowy ekonomiczny (DE)
- Balkon lub taras, łazienka lub prysznic i toaleta
- Wyposażenie pokoju: telefon, Wi-Fi w pokoju (w cenie), telewizor, klimatyzacja (w cenie)
Pokój rodzinny (FZ)
2 sypialnie
- 30 m²
- Balkon, wanna
- Twin, double, oddzielna sypialnia, płytki
- Wyposażenie pokoju: drzwi łączące, czajnik, telefon, suszarka do włosów, lodówka, mini barek (za dopłatą), sejf w pokoju (za dopłatą), Wi-Fi w pokoju (w cenie), telewizor (w cenie), klimatyzacja, ogrzewanie
Pokój typu Superior (DS)
- Balkon lub taras, łazienka lub prysznic i toaleta
- Wyposażenie pokoju: telefon, sejf w pokoju (za opłatą), Wi-Fi w pokoju (w cenie), telewizor, klimatyzacja (w cenie)
Pokój dwuosobowy typu Superior do pojedynczego wykorzystania (DSA)
- 23 m²
- Balkon, wanna
- Dwójka, dodatkowe łóżko
- Wyposażenie pokoju: czajnik, telefon, suszarka do włosów, lodówka, mini barek (za dopłatą), sejf w pokoju (za dopłatą), Wi-Fi w pokoju (w cenie), telewizor, klimatyzacja
Pokój dwuosobowy typu Superior z widokiem na morze (DSM)
- widok na morze
- Balkon lub taras, łazienka lub prysznic i toaleta
- Wyposażenie pokoju: Sejf w pokoju (za opłatą), Wi-Fi w pokoju (w cenie), TV, klimatyzacja (w cenie)
Pokój czteroosobowy (VZ)
- 30 m²
- Balkon, wanna
- Łóżko pojedyncze, podwójne
- Wyposażenie pokoju: czajnik, telefon, suszarka do włosów, lodówka, mini barek (za dopłatą), sejf w pokoju (za dopłatą), Wi-Fi w pokoju (w cenie), telewizor, klimatyzacja (w cenie)
Pokój jednoosobowy (pokój jednoosobowy)
- Balkon, taras, kabina prysznicowa
- Bliźniacze lub podwójne
- Wyposażenie pokoju: Suszarka do włosów, sejf w pokoju (w cenie), internet przewodowy w pokoju (w cenie), telewizor (w cenie), klimatyzacja (w cenie)
Jeść pić Oferta restauracji, barów i rodzajów dostępnej żywności może różnić się sezonowo.
Rodzaje oferowanych posiłków: Wszystko w cenie
- Śniadanie (bufet), Lunch (bufet), Kolacja (bufet)
- Śniadanie (7:00 - 10:00), obiad (12:00 - 14:00), kolacja (19:00 - 21:00)
- Wybór napojów bezalkoholowych, krajowe napoje alkoholowe, napoje w barze (10:00 - 23:00)
Rodzina Udogodnienia dla osób niepełnosprawnych - Wycieczka zasadniczo nie jest odpowiednia dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej. Aby uzyskać bardziej szczegółowe informacje dotyczące Twoich potrzeb, skontaktuj się z naszym centrum serwisowym.
Ważne instrukcje Uwaga: od 1 stycznia 2018 r. w Grecji pobierany jest podatek turystyczny. Od 1 stycznia 2024 r. podatek ten funkcjonuje jako tzw. opłata za odporność klimatyczną. Opłatę tę należy uiścić na miejscu w hotelu.
Opłata klimatyczna uzależniona jest od klasyfikacji (kategorii narodowej) hotelu i okresu pobytu:
W przypadku hoteli/zakwaterowań 1-gwiazdkowych i 2-gwiazdkowych podatek za pokój i noc wynosi około 1,50 EUR w okresie od marca do października i około 0,50 EUR w okresie od listopada do lutego.
W przypadku hoteli/kwater trzygwiazdkowych podatek za pokój i noc wynosi około 3 EUR od marca do października i około 1,50 EUR od listopada do lutego.
W przypadku 4-gwiazdkowych hoteli/zakwaterowań podatek za pokój i noc wynosi około 7 EUR od marca do października i około 3 EUR od listopada do lutego.
W przypadku hoteli/kwater pięciogwiazdkowych podatek za pokój i noc wynosi około 10 EUR od marca do października i około 4 EUR od listopada do lutego.
(temat do zmiany)
Ogólne informacje o hotelu - Lokalizacja hotelu: Amoudara
- Kategoria zakwaterowania: 3
- Kategoria krajowa: 4
Uwaga: Należy pamiętać, że w przypadku niektórych linii lotniczych odprawa na lotnisku jest płatna. Limit bagażu i posiłki podczas lotu mogą się różnić w zależności od linii lotniczej. Informacje można znaleźć w obszarze usług w części O podróży, gdzie znajdują się informacje o liniach lotniczych vtours i informacje o bagażu.
Pragniemy podkreślić, że zameldowanie w hotelu możliwe jest od godziny 15:00 w dniu przyjazdu (w zależności od lokalnych różnic). W dniu wyjazdu możesz korzystać z pokoju do godziny 11:00 (z zastrzeżeniem lokalnych różnic). Należy pamiętać, że w przypadku rezerwacji obejmujących wyłącznie hotel hotelarz może wymagać dowodu przybycia z kraju UE lub Szwajcarii. W przypadku braku takiego dowodu hotelarz może zażądać dopłaty lub nie przyjąć rezerwacji. Pamiętaj, że opis hotelu vtours dotyczy Twojej rezerwacji! Możliwe jest, że w indywidualnych przypadkach nie wszyscy organizatorzy udostępnią opisy hoteli lub że będą istniały istotne różnice w opisywanych usługach. sierpień 2023
Specjalne środki higieny Ogólnie
- Ściany ochrony higienicznej
- dozownik środka dezynfekującego
- Wzmocnione środki czyszczące
- Szkolenia z higieny dla personelu
- Dodatkowe środki higieny w gastronomii
- Dodatkowe środki bezpieczeństwa w branży gastronomicznej
- Szkolenie z higieny rąk dla personelu
- Używanie dostępnych w handlu środków dezynfekujących
Pokój
- Zwiększone sprzątanie pokoju
usługi
- Bezkontaktowe zameldowanie/wymeldowanie
- Płatność zbliżeniowa
- Dezynfekcja plastikowych kart-kluczy
Informacji o szczególnych środkach higieny udzieli bezpośrednio operator hotelu. Ani organizator, ani GIATA nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za aktualność i poprawność informacji.