Lokalizacja: Hotel jest idealną bazą wypadową dla wczasowiczów na plaży, rodzin, młodych ludzi i singli lub po prostu dla tych, którzy nie chcą być w samym centrum Malii. Hotel położony jest w spokojnej okolicy na obrzeżach, bezpośrednio nad morzem. W bezpośrednim sąsiedztwie znajduje się przystanek autobusowy.
Umeblowanie: W 2023 roku hotel został zmodernizowany. Oprócz 15 bungalowów, ten przestronny kompleks obejmuje również kompleks mieszkalny z windami, który składa się z dwupiętrowego budynku głównego i 3 budynków gospodarczych. Na gości czeka 177 pokoi dla niepalących oraz jeden apartament typu junior suite. W recepcji w recepcji dostępny jest personel mówiący po angielsku i niemiecku, który służy radą i pomocą. Po przyjeździe Goście otrzymują powitalnego drinka. Usługi takie jak przechowalnia bagażu, sejf i bankomat zapewniają komfortowy pobyt. WiFi jest dostępne. Biuro informacji turystycznej zapewnia pomoc w rezerwacji wycieczek. W supermarkecie możesz kupić towary na codzienne potrzeby. Dzieci mogą do woli biegać po placu zabaw. W razie potrzeby podróżnym udostępniane są bezpłatne miejsca parkingowe. Inne usługi obejmują opiekę nad dziećmi, wynajem samochodów, pomoc medyczną, transfer, budzenie i wizytę u lekarza hotelowego. W części biznesowej dostępny jest faks i kserokopiarka.
Zakwaterowanie: Klimatyzacja i ogrzewanie zapewniają przyjemny klimat w pokojach. Na balkonie lub prywatnym tarasie większości pokoi goście mogą się zrelaksować i podziwiać widok na morze. W pokojach znajduje się podwójne łóżko. Kosztowności można bezpiecznie przechowywać w dostarczonym sejfie. Zestaw do parzenia kawy i herbaty jest również standardem. Do dyspozycji Gości jest także telefon, telewizor z płaskim ekranem oraz WiFi. W pokojach dostępna jest codzienna prasa. W łazience wyposażonej w prysznic i wannę znajduje się suszarka do włosów. Artykuły kosmetyczne zapewniają szczególny komfort w łazienkach. Dla rodziców z dziećmi dostępne są pokoje rodzinne.
Sport/rozrywka: Niezależnie od tego, czy uprawiają sport, czy szukają relaksu, goście mogą przepłynąć kilka długości w jednym z 2 odkrytych basenów, podczas gdy dzieci mają do dyspozycji brodzik. Na tarasie słonecznym dostępne są leżaki i parasole. W barze przekąskowym przy basenie dostępne są orzeźwiające napoje. Hotel oferuje sporty na świeżym powietrzu, takie jak bocce, siatkówka plażowa, siatkówka i koszykówka. Goście mogą uprawiać różne sporty wodne, w tym nurkowanie i aqua fitness. Narty wodne oferowane są za opłatą. Obiekt oferuje również wiele atrakcji dla entuzjastów sportu w pomieszczeniach, takich jak siłownia, tenis stołowy, bilard i rzutki. W obiekcie znajduje się strefa wellness z zabiegami masażu. Inne opcje spędzania wolnego czasu obejmują program rozrywkowy, klub dla dzieci, mini dyskotekę, dyskotekę i klub nocny.
Posiłki: Zaplecze gastronomiczne obejmuje restaurację dla niepalących, bar i bar w holu. Możliwość rezerwacji all inclusive. Kontynentalne śniadanie w formie bufetu (również dla tych, którzy wcześnie i późno wstają) motywuje do porannego wstawania. W porze lunchu i wieczorem goście częstują się bufetem. W razie potrzeby można także przygotować posiłki bezglutenowe. Szczególną atrakcją jest pokaz gotowania. W cenę wliczone są napoje bezalkoholowe, alkoholowe i międzynarodowych marek.
Karty kredytowe: Akceptowane są następujące karty kredytowe: Visa i MasterCard.
Poradnik: Należy pamiętać, że wszyscy goście, którzy nie mieszkają na terenie UE, mogą doświadczyć problemów z zameldowaniem się w hotelu, szczególnie w przypadku „rezerwacji wyłącznie hotelowych” w obszarze docelowym. W takim przypadku hotelarze mają prawo zażądać dopłaty na miejscu lub odrzucić rezerwację!
Poradnik: Należy pamiętać, że podatek turystyczny (podatek klimatyczny) należy uiścić na miejscu. Kwota uzależniona jest od liczby gwiazdek, jakie posiada hotel.
Poradnik: Należy pamiętać, że w przypadku wszystkich gości spoza UE, którzy mają w miejscu docelowym „rezerwacje tylko hotelowe”, mogą wystąpić problemy podczas zameldowania w hotelu. W takim przypadku hotelarze mają prawo zażądać dopłaty na miejscu lub odrzucić rezerwację!
Specjalne środki higieny Ogólnie
- zasady odległości
- dozownik środka dezynfekującego
- Wymagania dotyczące maski
- Wzmocnione środki czyszczące
- Kontrole stanu zdrowia personelu
- Szkolenia z higieny dla personelu
- Dodatkowe środki higieny w gastronomii
- Dodatkowe środki bezpieczeństwa w branży gastronomicznej
- Szkolenie z higieny rąk dla personelu
- sprzęt ochronny dla personelu
- Przerwa czasowa między rezerwacjami pokoi
- Używanie dostępnych w handlu środków dezynfekujących
- ograniczona liczba osób: usługa transferu
posiłki
- Wymagana wcześniejsza rezerwacja: dostawka, usługa transferu
Pokój
- Zwiększone sprzątanie pokoju (codziennie)
- Brak sprzętu wymagającego intensywnego dotyku
usługi
- Płatność zbliżeniowa
- Dezynfekcja plastikowych kart-kluczy
Informacji o szczególnych środkach higieny udzieli bezpośrednio operator hotelu. Ani organizator, ani GIATA nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za aktualność i poprawność informacji.