przegląd najważniejszych wydarzeń - komfortowy i popularny hotel położony bezpośrednio przy plaży
- piękne ogrody z przestronnym odkrytym basenem
- idealny na relaksujące wakacje na plaży
- nowocześnie urządzone pokoje
Twoje zakwaterowanie Hotel Kernos Beach wita swoich gości bardzo blisko pięknej plaży w Malii. Sklepy, restauracje i bary znajdują się w odległości krótkiego spaceru. Komfortowy czterogwiazdkowy hotel oferuje liczne udogodnienia, takie jak zachęcający basen z oddzielnym brodzikiem dla dzieci oraz bogatą ofertę gastronomiczną z pysznymi daniami kuchni regionalnej i międzynarodowej. Po około pięciu kilometrach można dotrzeć do 18-dołkowego pola golfowego.
Pozycja - nad morzem (piaszczysta plaża), blisko plaży, odległość od plaży: bezpośrednio
- Odległość do centrum miasta: 1-2 km
- Następny bar: 1-2 km, następny sklep: 1-2 km, następna restauracja: 1-2 km
- Odległość do pozostałych środków transportu: 101-200m
- Lotnisko (HER): Odległość do lotniska: 20-50 km: Transfer z lotniska (za opłatą)
Umeblowanie - 275 pokoi
- Klimatyzacja (w przestrzeni publicznej), hol, salon
- Recepcja (czynna całą dobę)
- Opcje płatności: Visa, Mastercard
- parking hotelowy (w cenie)
- Oferowane usługi (jeśli dotyczy, za opłatą): fryzjer, konsultacja lekarska
- Wi-Fi w hotelu: Wi-Fi w lobby (za opłatą)
- Leżaki i parasole na plaży (za opłatą), ręczniki plażowe na plaży (w cenie)
- 1 basen (1 basen ze słodką wodą), 1 basen dla dzieci, godziny otwarcia basenu: 10:00 - 18:00, przy basenie leżaki i parasole (w cenie), ręczniki plażowe przy basenie (w cenie)
Zamieszkać Pokój dwuosobowy typu Superior (DS)
Pokój typu Superior z widokiem na góry
- widok na góry
- Balkon, wanna
- Bliźniacze lub podwójne
- Wyposażenie pokoju: Część wypoczynkowa, Czajnik elektryczny, Telefon, Suszarka do włosów, Lodówka (w cenie), Sejf pokojowy (w cenie), TV (w cenie), Klimatyzacja (w cenie)
Pokój dwuosobowy typu Superior z widokiem na morze (DSM)
Pokój typu Superior z widokiem na morze
- widok na morze
- Balkon, wanna
- Bliźniacze lub podwójne
- Wyposażenie pokoju: Część wypoczynkowa, czajnik, telefon, suszarka do włosów, lodówka (w cenie), sejf w pokoju (w cenie), dostęp do Internetu/Wi-Fi w pokoju, telewizor (w cenie), klimatyzacja (w cenie)
Bungalow typu Superior (BUM)
Bungalow typu Superior od strony morza
- Strona morza
- Taras, wanna i kabina prysznicowa
- Bliźniacze lub podwójne
- Wyposażenie pokoju: czajnik, telefon, suszarka do włosów, lodówka (w cenie), sejf w pokoju (w cenie), dostęp do Internetu/Wi-Fi w pokoju, telewizor (w cenie), klimatyzacja (w cenie)
Bungalow typu Superior (SBM)
Bungalow typu Superior z widokiem na morze
- widok na morze
- Taras, wanna i kabina prysznicowa
- Bliźniacze lub podwójne
- Wyposażenie pokoju: Część wypoczynkowa, czajnik, telefon, suszarka do włosów, lodówka (w cenie), sejf pokojowy (w cenie), szlafrok (w cenie), dostęp do Internetu/Wi-Fi w pokoju, telewizor (w cenie)
Apartament z widokiem na morze (SSM)
Apartament typu Superior Hotel/Bungalow z widokiem na morze (oddzielna sypialnia)
- widok na morze
- Balkon, taras, wanna i kabina prysznicowa
- Rozmiar king-size, 1 oddzielna sypialnia
- Wyposażenie pokoju: Część wypoczynkowa, czajnik, telefon, suszarka do włosów, lodówka (w cenie), sejf w pokoju (w cenie), szlafrok (w cenie), dostęp do Internetu/Wi-Fi w pokoju, telewizor (w cenie), klimatyzacja (w cenie)
Apartament typu Superior (SS)
Apartament typu Superior Hotel/Bungalow z widokiem na ogród (oddzielna sypialnia)
- Widok na ogród
- Balkon, taras, wanna i kabina prysznicowa
- Rozmiar king-size, dodatkowe łóżko, 1 oddzielna sypialnia
- Wyposażenie pokoju: Część wypoczynkowa, czajnik, telefon, suszarka do włosów, lodówka (w cenie), sejf w pokoju (w cenie), szlafrok (w cenie), dostęp do Internetu/Wi-Fi w pokoju, telewizor (w cenie), klimatyzacja (w cenie)
Pokój dwuosobowy typu Superior do pojedynczego wykorzystania (DSA)
Pokój typu Superior z widokiem na góry do pojedynczego wykorzystania
- widok na góry
- 24 m²
- Balkon, wanna
- Bliźniacze lub podwójne
- Wyposażenie pokoju: Część wypoczynkowa, czajnik, telefon, suszarka do włosów, lodówka (w cenie), sejf w pokoju (w cenie), dostęp do Internetu/Wi-Fi w pokoju, telewizor (w cenie), klimatyzacja (w cenie)
Pokój dwuosobowy ekonomiczny z widokiem na morze (DZM)
- Balkon, wanna
- Podwójne lub podwójne, płynne
- Wyposażenie pokoju: Czajnik elektryczny, telefon, suszarka do włosów, lodówka (w cenie), sejf w pokoju (w cenie), telewizor (w cenie), klimatyzacja (w cenie)
Oferta/promocja pokoju dwuosobowego (pokój dwuosobowy)
- widok na góry
- 30 m²
- Balkon, wanna
- Bliźniak, przepływ
- Wyposażenie pokoi: czajnik, radio, suszarka do włosów, lodówka, telewizor (w cenie), klimatyzacja
Jeść pić Oferta restauracji, barów i rodzajów dostępnej żywności może różnić się sezonowo.
- 3 restauracje (1 bufet, 2 a la carte), kuchnia: europejska, dania rybne
- 1 bar (1 bar na plaży), 2 kawiarnie
- posiłki wegetariańskie
Rodzaje oferowanych posiłków: pełne wyżywienie
- Śniadanie (bufet), obiad (menu), kolacja (bufet)
obiadokolacja
- Śniadanie (bufet), kolacja (bufet)
Rodzina - wysokie krzesło
- Łóżeczko dziecięce (w zestawie)
Sporty - Kort tenisowy (za opłatą)
- w cenie: sala fitness, tenis stołowy, minigolf
- Za opłatą: bilard
- w razie potrzeby za opłatą: wypożyczalnia rowerów
- 18-dołkowe pole golfowe
- W hotelu znajduje się pole golfowe
dobra kondycja - za opłatą: masaże
- aromaterapia, zabiegi na twarz
Rozrywka - muzyka na żywo (sezonowo)
Udogodnienia dla osób niepełnosprawnych - Wycieczka zasadniczo nie jest odpowiednia dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej. Aby uzyskać bardziej szczegółowe informacje dotyczące Twoich potrzeb, skontaktuj się z naszym centrum serwisowym.
Ważne instrukcje Uwaga: od 1 stycznia 2018 r. w Grecji pobierany jest podatek turystyczny. Od 1 stycznia 2024 r. podatek ten funkcjonuje jako tzw. opłata za odporność klimatyczną. Opłatę tę należy uiścić na miejscu w hotelu.
Opłata klimatyczna uzależniona jest od klasyfikacji (kategorii narodowej) hotelu i okresu pobytu:
W przypadku hoteli/zakwaterowań 1-gwiazdkowych i 2-gwiazdkowych podatek za pokój i noc wynosi około 1,50 EUR w okresie od marca do października i około 0,50 EUR w okresie od listopada do lutego.
W przypadku hoteli/kwater trzygwiazdkowych podatek za pokój i noc wynosi około 3 EUR od marca do października i około 1,50 EUR od listopada do lutego.
W przypadku 4-gwiazdkowych hoteli/zakwaterowań podatek za pokój i noc wynosi około 7 EUR od marca do października i około 3 EUR od listopada do lutego.
W przypadku hoteli/kwater pięciogwiazdkowych podatek za pokój i noc wynosi około 10 EUR od marca do października i około 4 EUR od listopada do lutego.
(temat do zmiany)
Ogólne informacje o hotelu - Lokalizacja hotelu: Malia
- Kategoria zakwaterowania: 4
- Kategoria krajowa: 4
Uwaga: Należy pamiętać, że w przypadku niektórych linii lotniczych odprawa na lotnisku jest płatna. Limit bagażu i posiłki podczas lotu mogą się różnić w zależności od linii lotniczej. Informacje można znaleźć w obszarze usług w części O podróży, gdzie znajdują się informacje o liniach lotniczych vtours i informacje o bagażu.
Pragniemy podkreślić, że zameldowanie w hotelu możliwe jest od godziny 15:00 w dniu przyjazdu (w zależności od lokalnych różnic). W dniu wyjazdu możesz korzystać z pokoju do godziny 11:00 (z zastrzeżeniem lokalnych różnic). Należy pamiętać, że w przypadku rezerwacji obejmujących wyłącznie hotel hotelarz może wymagać dowodu przybycia z kraju UE lub Szwajcarii. W przypadku braku takiego dowodu hotelarz może zażądać dopłaty lub nie przyjąć rezerwacji. Pamiętaj, że opis hotelu vtours dotyczy Twojej rezerwacji! Możliwe jest, że w indywidualnych przypadkach nie wszyscy organizatorzy udostępnią opisy hoteli lub że będą istniały istotne różnice w opisywanych usługach. sierpień 2023
Specjalne środki higieny Ogólnie
- zasady odległości
- Ściany ochrony higienicznej
- Wzmocnione środki czyszczące
- Kontrole stanu zdrowia personelu
- Szkolenia z higieny dla personelu
- Dodatkowe środki higieny w gastronomii
- Dodatkowe środki bezpieczeństwa w branży gastronomicznej
- Szkolenie z higieny rąk dla personelu
- sprzęt ochronny dla personelu
- Przerwa czasowa między rezerwacjami pokoi
- Używanie dostępnych w handlu środków dezynfekujących
usługi
- Bezkontaktowe zameldowanie/wymeldowanie
Informacji o szczególnych środkach higieny udzieli bezpośrednio operator hotelu. Ani organizator, ani GIATA nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za aktualność i poprawność informacji.