przegląd najważniejszych wydarzeń - mały hotel z przyjazną atmosferą
- Typowa konstrukcja w kolorze niebieskim i białym
- piękne i zadbane ogrody
- Dobry stosunek jakości do ceny
- idealny na relaksujące wakacje na plaży
Twoje zakwaterowanie Wioska Hara Ilios wita swoich gości pośród pięknych ogrodów. Mały, przyjazny hotel oferuje dobry stosunek jakości do ceny i znajduje się w odległości krótkiego spaceru od plaży. Na zewnątrz znajduje się basen z oddzielnym brodzikiem dla dzieci, który zachęca młodych i starszych urlopowiczów vtours do kąpieli. Kompleks zachwyca także przestronnymi pokojami i smaczną lokalizacją gastronomiczną.
Pozycja - nad morzem (piaszczysta plaża), blisko plaży, odległość do plaży: 201-500m
- Odległość do centrum miasta: 1-2 km
- Następny bar: 1-2 km, następny sklep: 1-2 km, następna restauracja: 1-2 km
- Lotnisko (HER): Odległość Lotnisko: 10-20 km
Umeblowanie - 67 pokoi
- lobby
- Recepcja (czynna całą dobę)
- Opcje płatności: Visa, Mastercard
- parkingi hotelowe
- Usługi (mogą obowiązywać opłaty): Zwierzęta akceptowane
- WiFi w hotelu: WiFi w pomieszczeniach ogólnodostępnych
- Leżaki i parasole na plaży (za opłatą)
- 1 basen, 1 basen dla dzieci, leżaki i parasole przy basenie (w cenie)
Zamieszkać Pokój dwuosobowy typu Superior (DS)
- Balkon lub taras, łazienka lub prysznic i toaleta
- Twin lub double, dodatkowe łóżko
- Wyposażenie pokoju: czajnik, telefon, suszarka do włosów, lodówka (w cenie), sejf w pokoju (za dopłatą), Wi-Fi w pokoju (w cenie), telewizor (w cenie), klimatyzacja (w cenie)
Pokój dwuosobowy (pokój dwuosobowy)
- Balkon lub taras, łazienka lub prysznic i toaleta
- Twin lub double, dodatkowe łóżko
- Wyposażenie pokoju: czajnik, telefon, suszarka do włosów, lodówka (w cenie), sejf w pokoju (za dopłatą), Wi-Fi w pokoju (w cenie), telewizor (w cenie), klimatyzacja (w cenie)
Pokój jednoosobowy typu Superior (ES)
- Balkon lub taras, łazienka lub prysznic i toaleta
- Bliźniacze lub podwójne
- Wyposażenie pokoju: czajnik, telefon, suszarka do włosów, lodówka (w cenie), sejf w pokoju (za dopłatą), Wi-Fi w pokoju (w cenie), telewizor (w cenie), klimatyzacja (w cenie)
Pokój jednoosobowy (pokój jednoosobowy)
- Balkon lub taras, łazienka lub prysznic i toaleta
- Bliźniacze lub podwójne
- Wyposażenie pokoju: czajnik, telefon, suszarka do włosów, lodówka (w cenie), sejf w pokoju (za dopłatą), Wi-Fi w pokoju (w cenie), telewizor (w cenie), klimatyzacja (w cenie)
Pokój dwuosobowy Premium (DP)
- Balkon lub taras, łazienka lub prysznic i toaleta
- Wyposażenie pokoju: czajnik, telefon, suszarka do włosów, lodówka (w cenie), sejf w pokoju (za dopłatą), Wi-Fi w pokoju (w cenie), telewizor (w cenie), klimatyzacja (w cenie)
Pokój dwuosobowy Premium z tarasem (DPP)
prywatny basen
- Balkon lub taras, łazienka lub prysznic i toaleta
- Wyposażenie pokoju: telefon, suszarka do włosów, sejf w pokoju (za dopłatą), Wi-Fi w pokoju (w cenie), telewizor (w cenie), klimatyzacja (w cenie)
Jeść pić Oferta restauracji, barów i rodzajów dostępnej żywności może różnić się sezonowo.
- 2 restauracje (1 bufetowa, 1 à la carte)
- 2 bary (1 bar przy basenie)
Rodzaje oferowanych posiłków: obiadokolacja
- Śniadanie (bufet), kolacja (bufet)
Śniadanie
Sporty - Za opłatą: bilard, tenis stołowy
Udogodnienia dla osób niepełnosprawnych - Wycieczka zasadniczo nie jest odpowiednia dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej. Aby uzyskać bardziej szczegółowe informacje dotyczące Twoich potrzeb, skontaktuj się z naszym centrum serwisowym.
Ważne instrukcje Uwaga: od 1 stycznia 2018 r. w Grecji pobierany jest podatek turystyczny. Od 1 stycznia 2024 r. podatek ten funkcjonuje jako tzw. opłata za odporność klimatyczną. Opłatę tę należy uiścić na miejscu w hotelu.
Opłata klimatyczna uzależniona jest od klasyfikacji (kategorii narodowej) hotelu i okresu pobytu:
W przypadku hoteli/zakwaterowań 1-gwiazdkowych i 2-gwiazdkowych podatek za pokój i noc wynosi około 1,50 EUR w okresie od marca do października i około 0,50 EUR w okresie od listopada do lutego.
W przypadku hoteli/kwater trzygwiazdkowych podatek za pokój i noc wynosi około 3 EUR od marca do października i około 1,50 EUR od listopada do lutego.
W przypadku 4-gwiazdkowych hoteli/zakwaterowań podatek za pokój i noc wynosi około 7 EUR od marca do października i około 3 EUR od listopada do lutego.
W przypadku hoteli/kwater pięciogwiazdkowych podatek za pokój i noc wynosi około 10 EUR od marca do października i około 4 EUR od listopada do lutego.
(temat do zmiany)
Ogólne informacje o hotelu - Lokalizacja hotelu: Gouves
- Kategoria zakwaterowania: 4
- Kategoria krajowa: 4
Uwaga: Należy pamiętać, że w przypadku niektórych linii lotniczych odprawa na lotnisku jest płatna. Limit bagażu i posiłki podczas lotu mogą się różnić w zależności od linii lotniczej. Informacje można znaleźć w obszarze usług w części O podróży, gdzie znajdują się informacje o liniach lotniczych vtours i informacje o bagażu.
Pragniemy podkreślić, że zameldowanie w hotelu możliwe jest od godziny 15:00 w dniu przyjazdu (w zależności od lokalnych różnic). W dniu wyjazdu możesz korzystać z pokoju do godziny 11:00 (z zastrzeżeniem lokalnych różnic). Należy pamiętać, że w przypadku rezerwacji obejmujących wyłącznie hotel hotelarz może wymagać dowodu przybycia z kraju UE lub Szwajcarii. W przypadku braku takiego dowodu hotelarz może zażądać dopłaty lub nie przyjąć rezerwacji. Pamiętaj, że opis hotelu vtours dotyczy Twojej rezerwacji! Możliwe jest, że w indywidualnych przypadkach nie wszyscy organizatorzy udostępnią opisy hoteli lub że będą istniały istotne różnice w opisywanych usługach. sierpień 2023
Specjalne środki higieny Ogólnie
- dozownik środka dezynfekującego
- Wzmocnione środki czyszczące
- Kontrole stanu zdrowia personelu
- Szkolenia z higieny dla personelu
- Szkolenie z higieny rąk dla personelu
- sprzęt ochronny dla personelu
posiłki
- Wymagana wcześniejsza rezerwacja: transfer, wanienka, posiłki dla par/prywatne
usługi
- Maseczki ochronne dla gości (bezpłatnie, na życzenie)
- Zdalna konsultacja lekarska (za opłatą, na zamówienie, angielski, niemiecki, francuski)
- Dezynfekcja plastikowych kart-kluczy
Informacji o szczególnych środkach higieny udzieli bezpośrednio operator hotelu. Ani organizator, ani GIATA nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za aktualność i poprawność informacji.