Lokalizacja: Hotel położony jest około 20 m od pięknej piaszczystej plaży. W bezpośrednim sąsiedztwie znajduje się wiele sklepów, restauracji i barów. W odległości ok. 500 m znajduje się park wodny, a przystanek autobusowy ok. 50 m. Do lotniska można dojechać w ok. 25 km.
Umeblowanie: Hotel posiada 162 pokoje rozmieszczone na 4 piętrach. Udogodnienia obejmują całodobową recepcję, salon, windę, sejf do wynajęcia, salę telewizyjną, restaurację bufetową, bar i minimarket. Na hotelowym tarasie na dachu znajduje się basen z leżakami i parasolami, z których można korzystać bezpłatnie. Dostępne są miejsca parkingowe.
Zakwaterowanie: Pokoje dwuosobowe Superior wyposażone są w łazienkę/WC, suszarkę do włosów, klimatyzację, telefon, telewizję satelitarną, Wi-Fi (za opłatą), mini lodówkę, sejf do wynajęcia (za opłatą) oraz taras lub balkon. Są one opcjonalnie dostępne z widokiem na morze, ale można je również zarezerwować do pojedynczego wykorzystania.
Posiłki: Można zarezerwować śniadanie, obiadokolację lub all inclusive. Posiłki serwowane są w formie bufetu. Usługi all inclusive od 10:00 do 22:00. Obejmuje to również napoje lokalne i międzynarodowe oraz zapewnienie ręczników plażowych.
Sport/rozrywka: Bez opłat: tenis stołowy.
Podatek nocny Grecja: Podatek mieszkaniowy Grecja: Należy pamiętać, że od 1 stycznia 2024 r. będzie pobierana „opłata za odporność na kryzys klimatyczny”. Podatek nie jest wliczony w cenę podróży i musi zostać zapłacony przez klienta bezpośrednio w hotelu.
Wysokość podatku zależy od kategorii gwiazdki/klucza (kategoria kraju) w hotelu i jest naliczana za pokój i noc plus VAT.
Hotele i apartamenty 1* - 2* = 1,50 € za pokój/noc
Hotele i apartamenty 3* = 3,00 € za pokój/noc
Hotele i apartamenty 4* = 7,00 € za pokój/noc
Hotele 5* / domy wakacyjne / wille / jednostki mieszkalne o powierzchni 80m² lub większej = 10 € za pokój/noc
(temat do zmiany)
Ważna informacja: Zwracamy uwagę, że w żadnym momencie nie można wykluczyć wpływu na obiekty hotelowe, obiekty zewnętrzne, usługi i działalność gastronomiczną, np.
Uwaga dotycząca wycieczek zorganizowanych (przelot + hotel): Należy pamiętać, że nasze informacje na temat przepisów dotyczących bagażu i wyżywienia na pokładzie zarezerwowanej linii lotniczej, a także przepisy dotyczące wjazdu, miejsca docelowego i informacje specjalne są częścią umowy podróżnej. Informacje te można znaleźć w Internecie pod adresem: LMX Flight and Destination Information (http://www.lmx.info).
Informacje — opłaty za zameldowanie Zwraca się uwagę, że następujące linie lotnicze wymagają odprawy online, w przeciwnym razie zostaną poniesione dodatkowe koszty związane z odprawą na lotnisku. Godziny odprawy online i opłaty na lotnisku za osobę/dziecko są następujące: odprawa online Sun Express nie wcześniej niż 36 godzin i nie później niż 3,5 godziny przed odlotem, w przeciwnym razie 5,00 €; Odprawa online Eurowings nie wcześniej niż 72 godziny i nie później niż 3 godziny przed odlotem, w przeciwnym razie 15 €; Odprawa online TuiFly nie wcześniej niż 48 godzin i nie później niż 5 godzin przed odlotem, w przeciwnym razie 25 €; Odprawa online Ryanair nie wcześniej niż 24 godziny i nie później niż 2 godziny przed odlotem, w przeciwnym razie 55 €.
Uwaga dotycząca obłożenia pokoju: Uwaga: jeśli zajmują Państwo pokój dwuosobowy z kilkoma dodatkowymi łóżkami, powierzchnia użytkowa pokoju zostanie zmniejszona. Dlatego zalecamy, aby w miarę dostępności zarezerwować bezpośrednio pokój rodzinny składający się z jednego pokoju lub kilku pokoi, w zależności od dostępności i oferty danego hotelu.
Uwaga: Ograniczona mobilność
Należy pamiętać, że nasze zorganizowane wakacje z reguły nie są odpowiednie dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej, chyba że w opisie produktu zaznaczono inaczej.Jednak na życzenie chętnie udzielimy Państwu bardziej szczegółowych informacji na temat takiej przydatności, biorąc pod uwagę Państwa potrzeby.
Specjalne środki higieny Ogólnie
- dozownik środka dezynfekującego
- Kontrole stanu zdrowia personelu
- Szkolenia z higieny dla personelu
usługi
- Płatność zbliżeniowa (Visa, MasterCard)
Informacji o szczególnych środkach higieny udzieli bezpośrednio operator hotelu. Ani organizator, ani GIATA nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za aktualność i poprawność informacji.