Lokalizacja: Hotel położony jest około 550 m od plaży w Matala. Centrum z licznymi lokalami handlowo-rozrywkowymi oraz restauracjami i barami oddalone jest o ok. 750 m. Lotnisko Herklion oddalone jest o ok. 65 km. Lotnisko w Chanii oddalone jest o około 133 km.
Umeblowanie: Hotel posiada łącznie 60 pokoi. Udogodnienia obejmują: całodobową recepcję, lobby, salę telewizyjną, windę (budynek główny), WiFi w miejscach publicznych (bezpłatne), odkryty basen, leżaki i parasole (bezpłatne przy basenie, za dodatkową opłatą na publicznej plaży), taras słoneczny i ogród.
Zakwaterowanie: Pokoje standardowe wyposażone są w: indywidualną klimatyzację/ogrzewanie (za dodatkową opłatą), WiFi (bezpłatne), sejf (za dodatkową opłatą), telewizor z płaskim ekranem (z satelitą), mini lodówkę, prysznic/WC, suszarkę do włosów oraz balkon lub taras. Pokoje typu Superior są nieco bardziej przestronne i wyposażone w te same udogodnienia. Pokoje rodzinne wyposażone są także w łóżko piętrowe.
Posiłki: Możliwość rezerwacji śniadań.
Ważna informacja: Zwracamy uwagę, że w żadnym momencie nie można wykluczyć wpływu na obiekty hotelowe, obiekty zewnętrzne, usługi i działalność gastronomiczną, np.
Uwaga dotycząca obłożenia pokoju: Uwaga: jeśli zajmują Państwo pokój dwuosobowy z kilkoma dodatkowymi łóżkami, powierzchnia użytkowa pokoju zostanie zmniejszona. Dlatego zalecamy, aby w miarę dostępności zarezerwować bezpośrednio pokój rodzinny składający się z jednego pokoju lub kilku pokoi, w zależności od dostępności i oferty danego hotelu.
Uwaga dotycząca wycieczek zorganizowanych (przelot + hotel): Należy pamiętać, że nasze informacje na temat przepisów dotyczących bagażu i wyżywienia na pokładzie zarezerwowanej linii lotniczej, a także przepisy dotyczące wjazdu, miejsca docelowego i informacje specjalne są częścią umowy podróżnej. Informacje te można znaleźć w Internecie pod adresem: LMX Flight and Destination Information (http://www.lmx.info).
Informacje — opłaty za zameldowanie Zwraca się uwagę, że następujące linie lotnicze wymagają odprawy online, w przeciwnym razie zostaną poniesione dodatkowe koszty związane z odprawą na lotnisku. Godziny odprawy online i opłaty na lotnisku za osobę/dziecko są następujące: odprawa online Sun Express nie wcześniej niż 36 godzin i nie później niż 3,5 godziny przed odlotem, w przeciwnym razie 5,00 €; Odprawa online Eurowings nie wcześniej niż 72 godziny i nie później niż 3 godziny przed odlotem, w przeciwnym razie 15 €; Odprawa online TuiFly nie wcześniej niż 48 godzin i nie później niż 5 godzin przed odlotem, w przeciwnym razie 25 €; Odprawa online Ryanair nie wcześniej niż 24 godziny i nie później niż 2 godziny przed odlotem, w przeciwnym razie 55 €.
Uwaga: Ograniczona mobilność
Należy pamiętać, że nasze zorganizowane wakacje z reguły nie są odpowiednie dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej, chyba że w opisie produktu zaznaczono inaczej.Jednak na życzenie chętnie udzielimy Państwu bardziej szczegółowych informacji na temat takiej przydatności, biorąc pod uwagę Państwa potrzeby.
Podatek nocny Grecja: Podatek mieszkaniowy Grecja: Należy pamiętać, że od 1 stycznia 2024 r. będzie pobierana „opłata za odporność na kryzys klimatyczny”. Podatek nie jest wliczony w cenę podróży i musi zostać zapłacony przez klienta bezpośrednio w hotelu.
Wysokość podatku zależy od kategorii gwiazdki/klucza (kategoria kraju) w hotelu i jest naliczana za pokój i noc plus VAT.
Hotele i apartamenty 1* - 2* = 1,50 € za pokój/noc
Hotele i apartamenty 3* = 3,00 € za pokój/noc
Hotele i apartamenty 4* = 7,00 € za pokój/noc
Hotele 5* / domy wakacyjne / wille / jednostki mieszkalne o powierzchni 80m² lub większej = 10 € za pokój/noc
(temat do zmiany)
Specjalne środki higieny Ogólnie
- zasady odległości
- Wzmocnione środki czyszczące
- Kontrole stanu zdrowia personelu
- Przerwa czasowa między rezerwacjami pokoi
- Używanie dostępnych w handlu środków dezynfekujących
- Zaplecze odnowy biologicznej z prywatną strefą
posiłki
- Opcja na wynos: przekąski
usługi
- Bezkontaktowe zameldowanie/wymeldowanie
Informacji o szczególnych środkach higieny udzieli bezpośrednio operator hotelu. Ani organizator, ani GIATA nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za aktualność i poprawność informacji.