Lokalizacja: Hotel położony jest w sąsiedztwie prywatnej plaży piaszczysto-żwirowej. Do centrum turystycznego jest ok. 7 km. Do supermarketu można dojść w odległości ok. 50 m. Najbliższe bary i restauracje znajdują się w odległości około 100 m. Lotnisko Herklion oddalone jest o około 80 km. Kolejne lotnisko, Chania, oddalone jest o około 73 km.
Umeblowanie: Hotel przy plaży dysponuje łącznie 560 pokojami. Posiada całodobową recepcję, lobby z barem, klimatyzację, salon fryzjerski, minimarket, różne inne sklepy i parking (bezpłatny, w zależności od dostępności). O dobre samopoczucie fizyczne dbają 4 restauracje (klimatyzowane). Czekamy na Twoją wizytę w 4 hotelowych barach. Wi-Fi jest dostępne dla gości hotelowych bezpłatnie. Na zewnątrz hotelu w stylu śródziemnomorskim znajdują się 3 baseny ze słoną i słodką wodą oraz brodzik dla dzieci. Leżaki i parasole są tu dostępne bezpłatnie. Orzeźwiające napoje dostępne są w barze przy basenie.
Zakwaterowanie: Komfortowo urządzone pokoje posiadają ogrzewanie (indywidualnie regulowane), łazienkę lub prysznic/WC, balkon lub taras i dostęp do Internetu (bezpłatnie).
Posiłki: Można zarezerwować ze śniadaniem, obiadokolacją, pełnym wyżywieniem lub all inclusive. Niepełne wyżywienie obejmuje śniadanie i kolację. Pełne wyżywienie obejmuje śniadanie, lunch i kolację. Śniadania, obiady i kolacje tylko w wybranych restauracjach. Opcja All Inclusive obejmuje także wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe w godzinach podanych lokalnie.
Podatek nocny Grecja: Podatek mieszkaniowy Grecja: Należy pamiętać, że od 1 stycznia 2024 r. będzie pobierana „opłata za odporność na kryzys klimatyczny”. Podatek nie jest wliczony w cenę podróży i musi zostać zapłacony przez klienta bezpośrednio w hotelu.
Wysokość podatku zależy od kategorii gwiazdki/klucza (kategoria kraju) w hotelu i jest naliczana za pokój i noc plus VAT.
Hotele i apartamenty 1* - 2* = 1,50 € za pokój/noc
Hotele i apartamenty 3* = 3,00 € za pokój/noc
Hotele i apartamenty 4* = 7,00 € za pokój/noc
Hotele 5* / domy wakacyjne / wille / jednostki mieszkalne o powierzchni 80m² lub większej = 10 € za pokój/noc
(temat do zmiany)
Ważna informacja: Zwracamy uwagę, że w żadnym momencie nie można wykluczyć wpływu na obiekty hotelowe, obiekty zewnętrzne, usługi i działalność gastronomiczną, np.
Uwaga dotycząca obłożenia pokoju: Uwaga: jeśli zajmują Państwo pokój dwuosobowy z kilkoma dodatkowymi łóżkami, powierzchnia użytkowa pokoju zostanie zmniejszona. Dlatego zalecamy, aby w miarę dostępności zarezerwować bezpośrednio pokój rodzinny składający się z jednego pokoju lub kilku pokoi, w zależności od dostępności i oferty danego hotelu.
Uwaga dotycząca wycieczek zorganizowanych (przelot + hotel): Należy pamiętać, że nasze informacje na temat przepisów dotyczących bagażu i wyżywienia na pokładzie zarezerwowanej linii lotniczej, a także przepisy dotyczące wjazdu, miejsca docelowego i informacje specjalne są częścią umowy podróżnej. Informacje te można znaleźć w Internecie pod adresem: LMX Flight and Destination Information (http://www.lmx.info).
Informacje — opłaty za zameldowanie Zwraca się uwagę, że następujące linie lotnicze wymagają odprawy online, w przeciwnym razie zostaną poniesione dodatkowe koszty związane z odprawą na lotnisku. Godziny odprawy online i opłaty na lotnisku za osobę/dziecko są następujące: odprawa online Sun Express nie wcześniej niż 36 godzin i nie później niż 3,5 godziny przed odlotem, w przeciwnym razie 5,00 €; Odprawa online Eurowings nie wcześniej niż 72 godziny i nie później niż 3 godziny przed odlotem, w przeciwnym razie 15 €; Odprawa online TuiFly nie wcześniej niż 48 godzin i nie później niż 5 godzin przed odlotem, w przeciwnym razie 25 €; Odprawa online Ryanair nie wcześniej niż 24 godziny i nie później niż 2 godziny przed odlotem, w przeciwnym razie 55 €.
Uwaga: Ograniczona mobilność
Należy pamiętać, że nasze zorganizowane wakacje z reguły nie są odpowiednie dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej, chyba że w opisie produktu zaznaczono inaczej.Jednak na życzenie chętnie udzielimy Państwu bardziej szczegółowych informacji na temat takiej przydatności, biorąc pod uwagę Państwa potrzeby.
Specjalne środki higieny Ogólnie
- Ściany ochrony higienicznej
- dozownik środka dezynfekującego
- Wzmocnione środki czyszczące
- Szkolenia z higieny dla personelu
- Dodatkowe środki higieny w gastronomii (naczynia pakowane pojedynczo)
- Szkolenie z higieny rąk dla personelu
- Używanie dostępnych w handlu środków dezynfekujących
- Zaplecze odnowy biologicznej z prywatną strefą
posiłki
- Wymagana rezerwacja: fryzjer, usługi transportowe, usługi limuzynowe, pary/prywatne posiłki, centrum odnowy biologicznej, tenis
usługi
- Bezkontaktowe zameldowanie/wymeldowanie
- Dezynfekcja plastikowych kart-kluczy (spray elektrostatyczny)
Informacji o szczególnych środkach higieny udzieli bezpośrednio operator hotelu. Ani organizator, ani GIATA nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za aktualność i poprawność informacji.