Lokalizacja: Kompleks hotelowy położony jest w wakacyjnym regionie niedaleko Taby. Centrum miasta oddalone jest o około 17 km. Odległość do lotniska w Sharm El Sheikh wynosi około 195 km.
Umeblowanie: Ośrodek czeka na Państwa z łącznie 503 pokojami rozmieszczonymi na 13 piętrach. Oferuje lobby z recepcją i lobby barem, kącik internetowy/WLAN (za opłatą), restauracje, bary, kryty basen z podgrzewaną wodą, różne sklepy, wypożyczalnię samochodów i parking (za opłatą), a także odkryty teren z basenem baseny (z których jeden może być podgrzewany) i taras słoneczny. Przy basenie dostępne są leżaki i parasole.
Zakwaterowanie: Stylowe pokoje wyposażone są w wannę lub prysznic/toaletę, suszarkę do włosów, indywidualnie regulowaną klimatyzację, telefon, telewizję satelitarną, minibar (za opłatą), zestaw do parzenia kawy/herbaty, sejf do wynajęcia, dostęp do Internetu (za opłatą) oraz umeblowany balkon lub taras. Do wyboru od strony lądu z widokiem na morze lub jako nieco bardziej przestronny pokój typu superior z widokiem na morze.
Posiłki: Możliwość rezerwacji ze śniadaniem, obiadokolacją lub all inclusive. Opcja niepełnego wyżywienia obejmuje śniadanie i kolację. All Inclusive obejmuje śniadanie w formie bufetu, lunch i kolację oraz lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe w określonych godzinach.
Sport/rozrywka: Za opłatą: sala fitness, tenis, squash, minigolf oraz strefa spa z sauną, łaźnią parową, jacuzzi, masażami i innymi aplikacjami. W Aqua Center można uprawiać różne sporty wodne.
Służba imigracyjna: Należy pamiętać, że po przybyciu na lotnisko odpowiednia wiza turystyczna¹ zostanie wydana przy wjeździe. Koszty w wysokości 29,50 EUR (w tym opłata manipulacyjna) za osobę należy uiścić bezpośrednio u przewodnika po przyjeździe.
¹Zgodnie z egipskimi przepisami prawnymi wysokość opłat wizowych nie jest obliczana na podstawie daty rezerwacji, ale daty wyjazdu. Jeśli opłaty wizowe wzrosną lub spadną przed rozpoczęciem podróży, opłata za usługę odpowiednio wzrośnie lub spadnie. W takim przypadku poinformujemy Cię natychmiast po uzyskaniu wiedzy.
Ważna informacja: Zwracamy uwagę, że w żadnym momencie nie można wykluczyć wpływu na obiekty hotelowe, obiekty zewnętrzne, usługi i działalność gastronomiczną, np.
Uwaga dotycząca wycieczek zorganizowanych (przelot + hotel): Należy pamiętać, że nasze informacje na temat przepisów dotyczących bagażu i wyżywienia na pokładzie zarezerwowanej linii lotniczej, a także przepisy dotyczące wjazdu, miejsca docelowego i informacje specjalne są częścią umowy podróżnej. Informacje te można znaleźć w Internecie pod adresem: LMX Flight and Destination Information (http://www.lmx.info).
Informacje — opłaty za zameldowanie Należy pamiętać, że w przypadku następujących linii lotniczych należy przeprowadzić odprawę online, w przeciwnym razie za odprawę na lotnisku zostaną naliczone dodatkowe koszty. Godziny odprawy online i opłaty na lotnisku za osobę/dziecko są następujące: odprawa online Sun Express najwcześniej 36 godzin i najpóźniej 3,5 godziny przed odlotem, w przeciwnym razie 5,00 €; Odprawa online Eurowings najwcześniej na 72 godziny i najpóźniej na 3 godziny przed odlotem, w przeciwnym razie 15 €; Odprawa online TuiFly najwcześniej 48 godzin i najpóźniej 5 godzin przed odlotem, w przeciwnym razie 25 €; Odprawa online Ryanair
plus w razie potrzeby wcześniejsza weryfikacjanajwcześniej 24 godziny i najpóźniej 2 godziny przed odlotem, w przeciwnym razie 55 €.
Uwaga dotycząca obłożenia pokoju: Uwaga: w przypadku zakwaterowania w pokoju dwuosobowym z kilkoma dostawkami powierzchnia użytkowa pokoju ulegnie zmniejszeniu. Dlatego zalecamy, jeśli jest to możliwe, zarezerwowanie pokoju rodzinnego składającego się bezpośrednio z jednego pokoju lub kilku pokoi, w zależności od dostępności i ofert danego hotelu. Ponadto wielkość dostarczonych łóżek zależy od regionalnej charakterystyki mebli hotelowych.
Uwaga: Ograniczona mobilność
Należy pamiętać, że nasze zorganizowane wakacje z reguły nie są odpowiednie dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej, chyba że w opisie produktu zaznaczono inaczej.Jednak na życzenie chętnie udzielimy Państwu bardziej szczegółowych informacji na temat takiej przydatności, biorąc pod uwagę Państwa potrzeby.
Specjalne środki higieny Ogólnie
- Ściany ochrony higienicznej
- Wzmocnione środki czyszczące
- Dodatkowe środki bezpieczeństwa w branży gastronomicznej
- Szkolenie z higieny rąk dla personelu
- sprzęt ochronny dla personelu
- Przerwa czasowa między rezerwacjami pokoi
- Używanie dostępnych w handlu środków dezynfekujących
posiłki
- Ograniczone opcje w formie bufetu
- Cyfrowe menu (telefon komórkowy)
- sztućce jednorazowe
- Pakowane dania
Pokój
- Zwiększone sprzątanie pokoju
usługi
- Bezkontaktowe zameldowanie/wymeldowanie
- Płatność zbliżeniowa
- Dezynfekcja plastikowych kart-kluczy
Informacji o szczególnych środkach higieny udzieli bezpośrednio operator hotelu. Ani organizator, ani GIATA nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za aktualność i poprawność informacji.